anonimikis rakstīja: Zināšanai - kreisajā joslā nekad nebraucu lēnāk par atļauto maksimālo!!! ātrumu! Izņemot situācijas, kad priekšā ir intensīva satiksme.
tieši tāds arguments/dzelžaina pārliecība par savu taisnību arī ir tā problēma. Labāk būtu: "kreisajā joslā nekad nebraucu, ja labā ir brīva"; tas, ka tu nebrauc lēnāk par maksimālo, ir otršķirīgi, jo varbūt kādam ir vajadzība braukt ātrāk, kā viņam tikt garām?
nu tā, speciāli piereģistrējos, lai reaģētu uz msh runas plūdiem. Nekā personīga, bet Tu uzvedies tā, it kā būtu vienīgais, kurš te kaut ko saprot. Nenoliedzot, ka Tu kaut ko saproti, nedaudz vairāk respekta pret citiem forumā neskādētu. Un Tavi komentāri par dīzeli ir absurdi. Raksti, ka "kdienā ar abiem braukšana notiek 1,5-2,5k diapazonā" - tā arī ir, bet tas jau ir tieši tas diapazons, kurā dīzelis sasniedz maksimālo griezi (protams, arī turbobenzīns), tātad tas ir ikdienas braukšanai vispiemērotākais režīms, vai arī Tu nepārtraukti izgriez savu benzīnnieku līdz 6000 apgr.? Un apgalvot, ka dīzelis nav elastīgs, tur nav ko komentēt - viņš tieši IR elastīgs, jo nav vajadzīgi milzīgi apgriezieni, lai realizētu jaudu, un to nodrošina lielā grieze. Dīzeli nevar iegriezt uz lieliem apgr., tas gan, bet tam nav nekāda sakara ar elastību. p.s. pašam ir benzīns, ja kas.