Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
AWD 21.12.2016 15:28

nu tā, speciāli piereģistrējos, lai reaģētu uz msh runas plūdiem. Nekā personīga, bet Tu uzvedies tā, it kā būtu vienīgais, kurš te kaut ko saprot. Nenoliedzot, ka Tu kaut ko saproti, nedaudz vairāk respekta pret citiem forumā neskādētu. Un Tavi komentāri par dīzeli ir absurdi. Raksti, ka "kdienā ar abiem braukšana notiek 1,5-2,5k diapazonā" - tā arī ir, bet tas jau ir tieši tas diapazons, kurā dīzelis sasniedz maksimālo griezi (protams, arī turbobenzīns), tātad tas ir ikdienas braukšanai vispiemērotākais režīms, vai arī Tu nepārtraukti izgriez savu benzīnnieku līdz 6000 apgr.? Un apgalvot, ka dīzelis nav elastīgs, tur nav ko komentēt - viņš tieši IR elastīgs, jo nav vajadzīgi milzīgi apgriezieni, lai realizētu jaudu, un to nodrošina lielā grieze. Dīzeli nevar iegriezt uz lieliem apgr., tas gan, bet tam nav nekāda sakara ar elastību. p.s. pašam ir benzīns, ja kas.

AWD 13.11.2017 15:42

anonimikis rakstīja: Zināšanai - kreisajā joslā nekad nebraucu lēnāk par atļauto maksimālo!!! ātrumu! Izņemot situācijas, kad priekšā ir intensīva satiksme.

tieši tāds arguments/dzelžaina pārliecība par savu taisnību arī ir tā problēma. Labāk būtu: "kreisajā joslā nekad nebraucu, ja labā ir brīva"; tas, ka tu nebrauc lēnāk par maksimālo, ir otršķirīgi, jo varbūt kādam ir vajadzība braukt ātrāk, kā viņam tikt garām?

AWD 16.11.2017 16:27

anonimikis rakstīja: Atkal viens sāk veco dziesmu. Vecīt, ja labā josla ir brīva un kāds nezināmu iemeslu dēļ ir aizkavējies kreisajā, viņš taču tev nekad netraucēs! Jo tu, kā godīgs labās joslas braucējs, tak neesi ielīdis kreisajā. Tu smuki rullē pa labo, tā tev brīva visā garumā un kreisās braucējs tevi nekādi nekavē. Tā kā nevajag izdomāt neiespējamas situācijas.

Vecīt, precizēju - domāta situācija, kad ABAS joslas ir aizņemtas un abi brauc ar max. atļauto un domā, ka nevienam nav garām jālien. Tādu gadījumu ir gana daudz, tu arī pie šitiem piederi?

AWD 13.12.2017 12:58

viencexperc rakstīja: Es esmu prognozējis karu - Krievija vs Baltkrievija. Bet pagaidām diezin vai būs. Pēc gadiem 5-10.

starptautisko attiecību eksperts ierunājās! Šitas jāuztver nopietni - baķka jāpabrīdina..

AWD 05.06.2018 17:28

viencexperc rakstīja: Šis topiks ir arī izveidots tipisku BMW fanu stilā. Atsauksmes tukšas un pārāk labi redzams, kas tās ir apmaksājis. Tādu pamuļķīšu līmenī. Bet šī auto mērķauditorija arī ir bidli, pamuļķi, gopņiki, bandīti un citi krievi.

Kārtējais gudrais komentārs no "eksperta", likās, ka tas postpadomju stereotips par mērķauditoriju ir pārvarēts, bet nē. Nekas, vismaz jaunu vārdu iemācījos - bidls

AWD 03.07.2018 14:29

Shiirs rakstīja: un ko tu izdarīsi? pasūdzēsies Mārim lai man iesver banānu?

neviens tevi nesūta uz 3 burtu kombināciju, priecājies. kompleksus ir jāarstē pie speciālistiem, nevis internetā.

@Kasinh79: tak neļaujies provokācijām no tādiem kā Shiirs, tas ir pasažieris no tās zortes, kas traukulupatu apēdīs un pat nepamanīs

AWD 15.10.2018 12:45

pašam, protams, jāizlemj, bet gads ir nobraukts ar vissezonas Good Year Vector 4 Seasons Gen2, un nav vēlmes/vajadzības vairs ņemties ar ziemenēm/vasarenēm. Ļoti labas ikdienas braukšanas režīmos gan +30, gan mīnusos un sniegā. Nodilumizturību gan vēl nevar vērtēt

AWD 09.01.2019 17:42

msh rakstīja: Ja tas, ka klimata kontrole ir funkcija kaut kur izvēlnē, tev traucē, tad ir viens no diviem variantiem - vai nu tu nemāki lietot klimata kontroli, vai arī tā klimata kontrole ir sūds. Klimata kontrole ir ierīce, kuru ir jāaiztiek īpašos gadījumos - pārējā laikā tā automatizē trīs vai četrus ripuļus, kurus tev būtu jāgroza, bet tā vietā to visu automātiski dara elektronika, vadoties pēc uzstādītās temperatūras. Ja tu esi viens no tiem, kas ir iedomājies ka aukstā laikā normālo 22 vai cik grādu vietā pieprasot HI, tas paātrinās uzsilšanu, un otrādi, aukstā laikā pieprasot LO cerībā ka tas ātrāk atvēsinās, tās ir iedomas.

Par mašīnas plašumu priekš sēdēšanas tu ar savu sēdoša suņa augumu neesi īsti kompetents spriest, jo tava auguma cilvēki ērti var iekārtoties jebkur, es to saku kā 1,95m garš indivīds Bildēs redzama šaurs, saspiests salons, kur, tā kā priekšā sēž divi tādi kā tu, pierāvuši ķebļus klāt, tad aizmugurē varētu iekāpt trīs tādi kā es - pirmās paaudzes šarāns ir plašāks, garantēju.

Skaidrs, ka tu esi no tiem, kas visu zina [vismaz par II golfu], visu saprot un kam par visu ir viedoklis, bet nebūtu par skādi bišķi piestrādāt pie izteiksmes formas - nav obligāti visu laiku kaut kas jānoliek vai kādam jābrauc virsū, ja gribas kaut ko pateikt; pīs

AWD 01.02.2019 13:39

Ko nozīmē "principiāli atzīstu tikai auto iegādi līzingā"? Finansēs nav tādas kategorijas - ir tikai matemātika. Sarēķini precīzi, cik tas auto izmaksā līzingā un cik kešā. Un, protams, jāzina, cik tieši varēsi nopelnīt ar uzreiz nesamaksāto summu, ja ņem līzingā. Tikai tā var pateikt, kas izdevīgāk, emocijas te nevietā

AWD 01.03.2019 16:55

feciic rakstīja: Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?

Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.

Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?

nevajag domāt dogmātiski: ir braukts ar KIA Stinger 3,3 turbo, 370 ZS, un tas nav pat japānis... ko lai saka - vispār esmu BMW fans, ar visādiem ir braukts, bet jāatzīst, ka šitas aparāts atpaliek tikai ar emblēmu. Protams, arī ekspektācijas automātiski ir piezemētākas.

AWD 03.03.2019 17:16

msh rakstīja: Stingers nav nekāds rādītājs - tā mašīna ir kijas halo mašīna - tas laikam ir vienīgais modelis, kur kijai, hujdaja škodai, hujdajs atļāva to V6 biturbo likt - ir vēl kādi 2-3 kijas modeļi, kuros ir tas 3.3 motors bez turbīnām, bet tos gan jau pie mums nepārdod, visur citur niknākais ko var dabūt, ir 2.0 turbiķis. Es vispār šaubos ka hujdajam būs diži labāk, eiropas tirgū noteikti ne, un priekš jeņķiem hujdajam ir Genesis ar savu V8 motoru.

priecē, ka tev vienmēr un par visu ir viedoklis, bet kāds rādītājs, kāda halo mašīna, ko tu nes? Runa ir par konkrētu a/m, ar konkrētu motoru, konkrētām īpašībām, nevis par kaut kādām koncernu modeļu politikām. Braucis esi (ar konkrēto motoru)? Vari neatbildēt, atbildi nojaušu - neesmu, bet skaidrs, ka sūc

AWD 04.03.2019 11:22

izzīdu no tava komenta kopējā konteksta un toņa, piemēram: "..hujdaja škoda..", ar ko tu raksturo KIA un kas diezgan skaidri liecina par attieksmi. Tāpat, atšķirībā no tevis rakstītā, Stinger kā reiz IR 4 durvis, un kāpēc to nevarētu salīdzināt ar minētajiem MB c320, A6 3.0 TDi (labi, dīzelis te neiederas, bet ne es to uzskaitījumu izdomāju) vai BMW 545i?

AWD 07.03.2019 15:29

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

AWD 18.03.2019 20:09

kasinsh79 rakstīja: Ir, ir, un kā vēl Savulaik īrējām jaunajā projektā pilnīgi jaunu dzīvokli. Saimniece nāca čekot katru mēnesi, ar piebildi, lai pucējam, pucējam Tas ar "nieka" 800 eur mēnesī (toreiz bija LVL, bet tāda summa kopā īrei ar komunālajiem). Pēc kā nosolījāmies nekad vairs neīrēt. Līdz... pārdevām dzīvokli un īrējam atkal līdz mājai. Arī tagadējā saimniece īsts unikums. Vecā projekta dzīvoklis ar remontu (bet, nekā tāāāda), elektrība gļuko, kontaktos te elektrība ir, te nav, vannai santehnika pati lētākā un ik pa laikam izjūk rokās, rullo žalūzijas te strādā, te nestrādā, paketniekiem vēji svilpo tā, ka aizkari kustas Tomēr katru reizi jāuzsver, ka detalizēti izvērtēs katru niansi, nododot dzīvokli. Viņa mums toreiz iekasēja 700 eur rokasnaudu (depozītu), gan jau rēķinās ar MANU naudu kā jau savējo, bet skuju, pēdējos 2 mēnešus principiāli nemaksāšu, lai ietur no depozīta vai arī - lai iesūdz mani tiesā

Te jūtas kaut kas personisks apakšā: krievs teiktu - ļičnaja ņeprijažņ Bet kas tas par principu - skaties, vai nav līgumā kārtīgi soda procenti par kavējumu ierubīti, dabūsi pa pilnu programmu

AWD 21.03.2019 11:34

TDIOTS rakstīja:

AWD rakstīja:

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

Neesmu dzirdējis stenošas skaņas no aizmugurējā beņķa :O

Neesi vēl gana tālu braucis vai arī līdzbraucēji pacietīgi

AWD 01.04.2019 18:12

JanJan rakstīja: Nu bet atkal - viens pa tanku, otrs pa janku. "Ja es veikalā redzu akciju banāniem, tad es labāk izvēlos nopirkt pannu!???" #WTF #loģika

Nu citiem interesē sportiskas mašīnas, Tev laikam īsti nē. Kāds tam sakars ar iespaidiem un vērtējumu par pavisam jaunu auto modeli?

Es vēl saprastu, ja Tu teiktu, ka esi braucis ar teiksim S4 vai jaudīgu BMW 400 sēriju un ka tie viennozīmīgi bija labāki. Bet nu te...

Tu man vārdus izņēmi no mutes un vēl gaumīgi noformulēji Sāk jau prasīties fanu nobanot, goda vārds, burtiski talants ie...st katrā topikā pilnīgi šķērsām

AWD 02.04.2019 15:29

uupis rakstīja: Tev Minis traucēja? Tev bija bīstami braukt? Es nesaprotu, kur problēma?

Tipisks "cepurnieks" - tādi jau arī rada to kreisās joslas problēmu. Tev (un tādiem Mini) nav jādomā, vai tu traucē vai netraucē kādam, bet tikai jāievēro CSN. Velkoties par to kreiso, tu agrāk vai vēlāk aizdomāsies, aizklausīsies muzāru utt. un patraucēsi kādam ātrāk braucošam, un var būt bīstama situācija uz līdzenas vietas, par nervu bojāšanu sev un citiem nerunājot. Nav taču tik grūti pārkārtoties, ne?

AWD 25.04.2019 18:25

pilnīgi piekrītu 650 par to čipošanu - darīt to garantijas laikā ir stulbums. Izdzēst blokā pēdas varbūt var, un tas šķūneris arī apgalvos 100%, ka var, bet ja nu tomēr neizdodas? Ko tu pēc tam no viņa paprasīsi?

AWD 26.04.2019 13:21

msh rakstīja: Nu re - un tu runā par kaut kādu "vadības bloka vēsturi". Kā mēs redzam, ir nevis "vadības bloka vēsture", bet gan dīlera diagnostikas datubāze, kas katru pieslēgšanās reizi saglabā vadības bloku programmatūras kontrolsummas. Tas nav viens un tas pats.

Attiecībā par powerbox un tamlīdzīgiem sūdiem - tos lieto nevis lai nebūtu jāizmaina vadības bloka programmatūra kaut kādu šitādu iemeslu dēļ, bet gan tāpēc ka rietumos čipšķūneru pakalpojumi ir reti pieejami un dārgi.

kāda starpība, par kādu tehnoloģiju ir runa - vadības bloku vai kādu datubāzi? Runa bija par to, ka dīleris VAR jebkuru iejaukšanos izsekot. Viņam ir daudz lielāki resursi/iespējas kā jebkuram tūnerim vai viskrutākajam programmētājam. Starp citu, daži ražotāji testē (varbūt jau izmanto, nezinu) blokķēdes tehnoloģiju noskrējiena un citu datu fiksēšanai; to var izmantot arī jebkuras citas elektroniskas info (piem., visādu pārprogrammēšanu) reģistrēšanai. Tā ir tehnoloģija, ko NAV iespējams piečakarēt nekādi.

AWD 26.04.2019 15:22

Piedod, bet stundu garo viģiku neskatīšos gan. Ja tu saprastu, kas ir blokķēde, saprastu arī, ka appist viņu nav iespējams (jo dažādus posmus dažādos laikos verificē n-tie lietotāji - maineri). Tam nav nekāda sakara ar aķa izņemšanu, vai tiešsaistes pārtraukšanu - permanenta tiešsaiste nav vajadzīga.

Bet nu tā vispārīgi runājot, tu esi kādreiz dzīvē patiecis - ok, nav man tasnība šoreiz?

AWD 06.05.2019 16:25

msh, tu tak esi interesants pasažieris - kā var būt tāds naids uz vienu sūda auto? Tevi kāda kia kādreiz apšļakstīja uz ielas, nokoda pie krusta vai tml.?

Par tēmu - GB12, lai labi ripo! Un ripos, kurš viņš liksies. Neklauseis, ka odo notekti kruķīts, jo tāds noskrējiens nevarot būt utt. Skaidrs, ka ir tādi noskrējieni - tur tādas mašīnas ar tādiem motoriem pērk arī dažs labs, kas brauc maz km gadā. Pērk, jo patīk cēliens, dinamika, elastība, nevis tikai tāpēc, ka jābrauc gadā 50 000 km pa bāni.

AWD 10.05.2019 16:23

viencexperc rakstīja: 650

Protams, kā ne vienmēr, un ar citiem auto arī braukā....un ne tikai gopņiki, BET arī no tiem "nopietnajiem" cilvēkiem lielākā daļa par savu garderobes pamata sastāvdaļu uzskata sporta kostīmu.

Un nevajag dirst ka tā nav. Un ja ne vadītājs, tad viņa pavadone.

Ar varbūtību 80 procenti.

Bet ja teiksi, kā tā nav, jo viens kaimiņš tā neģērbjas, tad tu tīšuprāt melo, un tātad, meloni par visu pārējo arī.

Jā, no vairākiem man zināmiem BMW īpašniekiem arī nav neviena gopņika pēc definīcijas, bet ja pieslēdzam klāt sporta kostīmu...

Es pat esmu pārliecināts, ka tu izskaties tā:

psiholoģiskais tips: aprobežots, paštaisns, ar tendenci uzspiest savu viedokli citiem un apvainoties, ja citi to nepieņem, nespēja veidot konstruktīvu dialogu

AWD 16.10.2020 11:14

kasinsh79 rakstīja: Šobrīd EV iegāde Latvijā netiek atbalstīta vispār. Ko darīt, lai tauta (arī uzņēmumi) sāk vairāk pirkt jaunus EV?

1. Valsts subsīdija jauna EV iegādē (es teiktu, kādi 20% no cenas vismaz)

2. EV cenu izlīdzināšanās ar benzīna/dīzeļa alternatīviem modeļiem jau saknē

3. Ja jau Eiropas līmenī EV kļūst tik ļoti atbalstāms, tad jāsakārto arī visa infrastruktūra (uzlādes vietas visur un plašā pieejamībā)

4. Tā kā jaunu auto absolūtais vairākums tiek iegādāti līzingā, nepieciešami īpaši vilinoši piedāvājumi tieši finansējumā (vieglāks process, bez iemaksas vispār, bez procentiem, par brīvu apdrošināšanas utt.)

Tad tas viss strādās godam

Prieks dzirdēt konstruktīvu atbildi UZ TOPIKA TĒMU, atbildot uz to, manas 5 kapeikas:

1. Subsīdijai jābūt, ja jau uzņemts kurss uz EV. Protams, ka tas principā ir uz nodokļu maks. rēķina (gan to, kas paši izmantos, gan to, kas neizmantos). Nodokļu slogs ir solidāra lieta, ar ko valsts pārdala ienākumus - tur nekā nevar darīt (var braukt uz Sauda Arābiju u.c., kur tā nav). Un nav svarīgi, vai pircēja motivācija ir ekoloģija vai pieejama cena - mērķis tiek sasniegts šā vai tā;

2. Cenas drīz vien izlīdzinās tirgus, tur valsts var nejaukties (jaukties līdz brīdim, kamēr tirgus nav izlīdzinājies, sk. 1. punktu);

3. Domāju, arī to nokārtos pats tirgus - tas ir noslēgts loks: būs vairāk EV, elektrības piedāvātāji būs ieinteresēti attīstīt plašāku tīklu, būs plašāks tīkls, cilvēki būs vairāk motivēti pirkt EV;

4. Tam gan nav sakara ar valsts atbalstu.

AWD 23.11.2020 16:40

Kāpēc Sorento nevarētu būt lux klases auto. Lux (ja pieņemam, ka tāds apzīmējums pastāv) nosaka aprīkojums, materiāli, ērtības - ar to jaunajam Sorento viss kārtībā. Par ikdienas lietošanu pilsētā un vieglu parkošanos ar 4,8+ m mašīnu - nu nezinu

AWD 11.12.2020 18:59

smaidiigais rakstīja: Man līdzīgi, bet nav nekas pretī dzīvot lielākā mājā, viesiem vairāk vietas, un nav jāknapinās, ja nu bērni grib(ēs) atbraukt ciemos. Bet domāju līdzīgi, izīrēt varbūt, ja nu negribēsies (maz)pilsētas centrā dzīvot.

Tāds apgalvojums ir 100% emocijas, bet 0% pragmatisma, sevis mierināšana. Uzturēt pārāk lielu māju, lai viesiem vairāk vietas - nē, nopietni? Jebkurā gad. māja ir fantastiska lieta, tai ir vērts ziedot daudz, bet ja tu viņu neizīrē vai citādi negūsti ienākumus, tas ir pasīvs, nevis aktīvs, tas ir fakts.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti