iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 12.11.2018 18:22

Kurš riskēs izlikt tos 80+k, lai pēc tam ikdienā iAuto titullapā lasītu par sevi kā nācijas indētāju un gaidītu Taisno tiesu, kura viņam jau aizparīt "aizliegs" braukt pa ielu? Tas 6.1sek ir drošvien domāts no launčkontroles- kurš testeris to reiz sadūšosies izmēģināt darbībā, ja reiz ir aizdomas ka tas dzelzsgabals "neiet" kā viņam pienāktos? Kapc arī šeit neviens no izmēģinātājiem nepiemin testējamā auto degvielas veidu?

650 12.11.2018 16:06

Es pats bezrāmja gadīumā pēc ilgas oem lietošanas šoruden ieņēmu boš un tur viss ir skaisti.Taj pat laikā kādreiz parastās konstrukcijas boš bija pasākuši taisīt ar plastmasas rāmi/mehānismu, galīgs suuds, ne labi stiklam piegulēja un ātri iznēsājās.Netikdaudz kā pati gumija, bet tam rāmim sākot pretīgi klakšķēt uz katru vēzienu.Pilnīg pareizi, ka jo garāka, jo labāka jāņem, jo gara pat prastā būs nelēta un nafig tur čakarēties un stiklu lieki bojāt.

650 12.11.2018 15:43

Jaja, akkurāt kaut kas līdzīgs un ar gpsu saistīts gan jau tur ir...Bet atsevisķiem vag modeļiem oficiāla gps karšu versijas updatošana var izmaksāt pat pie 350eur.

Turklāt, intensīvas ceļubūves rajonos vag "atjaunotās" versijas datubāze var par vairākiem mēnešiem atpalikt piem no kaut kādas garmina vai tomtoma aktuālās versijas, nemaz nerunājot pat Vāzi, kura uzrāda vislabāko tūlītēju "reakciju" uz šādām izmaiņām.

Jautājums ir, ja viņš to auto kādam kādureiz uzrāda pārdot vai vel sazin ko, nu tad piekasīgs apskatnieks var to formulēt tā, ka tipa ai, tā jau tufta, tev reku "nekas nestrādā" un utt

650 12.11.2018 15:33

Tur drīzāk vispirms kādā tur motortalk.de vai tamlīdzīgā entuziastu forumā ieej.Jo ,ja iesi pie dīlera, būs jāmaksā par jebkuru rezultātu (iemeslu gan jau atradīs, kapc tu esi "pats vainīgs").Īsti jau nieks tas nav, drīzāk tipiska lieta, ar ko īpašnieks vai pat vidusmēra vcds lietotājs varētu netikt skaidrībā bez dīlera piesaistes.Piem, atsevišķiem pajaunākiem vag modeļiem ir problemātiski atjaunot gan gps kartes, gan bortadatora versiju bez speciāla un padārga pieprasījuma no DE ,turklāt atbilstoši individuāli tam konkrētā auto VIN numuram. Pašrocīgi darot,neveiksmes gadījumā var nojukt un sanākt padārga šaize.Pat ja privāti kaut ko tomēr izdodas atjaunināt, kāds no komponentiem itin mierīgi var nedarboties.

650 12.11.2018 13:49

Šis ir interesant- kad kādam jautā, daudzi saka ka starpības neesot.Tiklīdz kāds "tests", tā uzreiz redzams ka kaut kāda atšķirība tomēr ir.Viens ir,kad garums ir kādi 50cm,tur tīra gandrīz visas.Bet, pie 55cm vai garākām tā starpība labs/netiklabs būs manāmāka.Nu kā piemēram kaut vai šajā piemērā var apgalvot, ka visas pilnīgi vienādas, ja rezultāts uz aci tomēr atšķiras:

www.zr.ru/content/articles/904666-tsena-prozreniya/

650 12.11.2018 13:00

Jā paldies par Viedokli.Viena vecumveca sakarība- tam, kurš vismaz kaut/cik ir tendēts uzklausīt un piedomāt, ir krietni lielāka iespēja kaut/ko paredzēt vai no kaut/kā izvairītes.Bet, no otras puses, reāli var to īstenot vienīgi ja iepriekšēji/uzmanīgam esot.No pirmajām 2 reizēm nevienam galvā tas "automāts" nerodas.Bet ar intelekta pielietošanu var no šmuces izvairīties veiksmīgāk, nekā ar pliku fizisko iemaņu uztrenēšanu.Jo fizisko iemaņu īpašnieks parasti "tic" tam, ka pie vajadzibas viņš "varēs".Intelekta piekritējs turpretim nav pārliecināts, ka varēs- tapc viņš cenšas izvairīties nonākt līdz pašam tam "varēšanas" faktam

Te reku ir tas otrs tāds samērā diskutabls zinātniskais spriedēlējums.Lai kā būtu, tā pamatdoma ir skaidra- fiziskās reakcijas pielietošana ir pati tā pēdējā instance.Ja kāds ir līdz tai nonācis, tā ir jau visbeidzamākā riska stadija ar teorētiski mazu (mazāku..) cerību uz laimīgu iznākumu.

650 12.11.2018 12:39

Te nevis jānodarbojas ar prokurora pienākumu veikšanu un noteikšanu kurš mazāk/vairāk lecīgs, bet gan jāpaskaidro visām iesaistītajām pusēm- kā dzīvam palikt un kā veselam atbraukt.Ja tev brauc purnā, tur vairs nav jēgas tiesnesi tēlot.Vnk nevajag publiski sludināt tos idiotiskos varonīgos saukļus.Tipa, es,man, nekad uttt.Nemācēsi vai negribēsi izvairīties- dabūsi purnā, pilnīgi pofig no kā un kurā brīdī.

650 12.11.2018 11:42

Jā, protams, Tu kā viens no autoritatīvākajiem un pie mums pirmajiem vispār kā tādiem dd motoru speciem varēji tautai godīgi izskaidrot to Patiesību.Nevis tā, kā viens otrs cits "žūrijas loceklis".Kurš te nupat publicēja klaju demagoģiju par dd ailiegšanu vācijā.Tendenciozu un apzināti "no konteksta izrautu" informāciju priekš lohiem.Tieši par demagoģiju un faktu sagrozīšanu un publiski uzbāzīgu tendenciozas info apzinātu publiskošanu ikdienā ir tā runa.Jo,ja par 0,7 vai pusotra litra tilpumu tēmu tai diskusijai iespējams ka ir pamats, tad tajā tur ap/virs 300zs laukā NAV reālas alternatīvas modernam dīzeļdzinējam.Pat bagātajā vācijā nav.Un neviens viņu i nafig netaisās nekur aizliegt.Ir taču markas un modeļi, kur pat 98% ir tieši ar dd.Jo nevienam pat multimiljonāram neinteresē liet zemē liekus 4-5 litrus benzīna.Kur nu vēl, ja pie lieliem ātrumiem un samērā paliela ikdienas noskrējiena.Cita vēl lieta, ka lai gan titullapā kliedzam par zaļumu vācijā, abet LV TA paredz pilnīgi likumīgu absolūti kūpošu un pilnīgi itin nekam neatbilstošu hlamu lietošanu masveidā.Kas klaji neatbilst itin nevienai eur klasei, nemaz nerunājot par eur6.

650 12.11.2018 11:10

Nu gan jau ka viņš normāls kadrs vnk uztrauca ka kaut kas ir bet nestrādā.Gan jau kāds knifs ko bez dīlera neko.Jo shitiem suudiem mēdz būt ka vienas sistēmas novirzes dēļ nestrādā kāda cita.Visas tās joslumaiņas un aktīvā kruīza ierīces prasa optisko kalibrāciju un kāda pat viena devēja vai sensora nomaiņas gadijumā īpašu piekodēšanu AR sekojošu to kalibrēšanu.Piem, pat bampera prasta noņemšana var radīt nobīdi.Tas opt kalibrācijas stends pat nekurā katrā dīlerī ir.Un hvz kurā konkrētajā gad tas būs nebūs vajadzīgs.Atliek vien ārzemju forumus studēt.

650 12.11.2018 11:01

Pārej labāk uz tēmu kur pa ziemas slotām muldējām.Jā, tie plastmasas suudi tādi ir.Pie tikko mazākiem mīnusiem tev viņi vibrēs un čīkstēs un jebkuri smilšugraudiņi skrāpēs stiklu.Neko jau nekam nepierādīsi, labāk laikus izmet un miers. Cik jau tur tā skāde, iedomājies vnk ka pieredzes gūšanai pāris eur esi ieguldījies.

650 11.11.2018 20:28

Ok, tātad atliek vien Uzvaru piešķirt tieši par Patiesiem nopelnīem.

Kā arī (nu vismaz "citureiz" vai "nākamreiz") testa atskaitē reāli (godīgi...) pieminēt to, ka visi tie te trīs gab testētie oooo tā absolūt "nejauši" sagadījās ka (Protams/Ka...) ar kaut kādu tādu visai "specifisku" degvielas veidu.Jo (iespējams) interesentam no malas tieši degvielas veids interesētu vairāk, nekā displeja diagonāles pievadkrāna garums.

Ne to ka viens vai divi vai tur 50%, bet reku tieši visi 3 no 3, tātad 100% darbojās (manuprāt) tieši ar šo degvielu.Redzēsim, kurš no visnotaļ godīgajiem apskatniekiem šeit publiski kā Pirmais to lietu "neaizmirsīs pieminēt".Tā lai nesanāk, ka iAuto tiptulllapa priekš lohiem pilna ar tēmām, kurās dabassargi un vācijas centra ekoloģijas aizstāvji brēktin brēc ka viss šajā jomā slikti, abet aizkadrā tomēr izrādās, ka joprojām "citas" tendences itin sekmīgi darbojas.Turklāt, viens no tiem skaļākajiem aizvakardienas titullapas saucējiem laikam pats Personīgi ņem dalību žūrijā, tā ka būtu super interesanti palasīt tieši viņa "viedokli".

650 11.11.2018 16:22

Mja...Un Kuram diez tā nav? Ir ekrāns, ir problēma, jo lielāks , jo lielāka.Jautājums tikai ir ar ko kurureiz sākt to apskatu.

650 11.11.2018 15:23
650 11.11.2018 15:11

Kas tur ar displeju/ekrānu? Bij/nebij nospeķots, vai "šoreiz" neievērojāt ???

650 11.11.2018 15:07

Apdzīšana "nevietā un nelaikā" (diemžēl) NAV saistāma ar pliki/plakanu formulējumu "ātruma pārsniegšana".Un cīņai ar "apdzīšanu nevietā un nelaikā" būtu (loģiski) pavisam citas prevencijas metodes, nekā cīņai ar pliki/prastu "ātruma pārsniegšanu".Atiiecībā par "apdzīšanu nevietā un nelaikā" nav nedz pieņemto uzraudzības mēru, nedz arī diži daudz pieķerto un sodīto.Ja tie ir, tad tikai kā "nejauši" gadījumi. Lai gan skaidri zināms, ka tas masveida "apdzīšanas nevietā un nelaikā" jautājums krietni satrauc vismaz 98-ņus no katriem 100 pa ceļu braucošajiem.

Neviena cp/vp amatpersona un praktiski neviens diplomēts drošības speciālists NAV beidzamajā laikā publiski nākuši klajā ar pamudinājumu izvairīties no "apdzīšanas nevietā un nelaikā".Tātad, saredzamās problēmas nav kā tādas.Visas iepājamās biedrības,brālības,nodaļas un dienesti ir aizņemti ar "jaunumu ieviešasnas" un "pvn apgūšanas" plāniem.Nav laika neko apdzīt,jo smagi jāstrādā.

Kā arī, atgriežoties pie tā tur angliski runājošo zinātnieku uzzīmētā dzeltenā Grafika (!!!), kur skaidri pateikts, ka pie nopietnas kļūdas pieļaušanas un pie kontroles zaudēšanas Vienīgā/atlikusī, Reālā un Pēdējā "Cerība" izvairītes no kolīzijas un apokalipses esot liekama konkrēti uz tobrīd tuvumā esošo TREŠO PERSONU koriģējošām darbībām.

Ja (turpināt) speciāli kultivēt un popularizēt tās dažādu rangu kretīnu producētās "domu pērles" par tēmu ka "man pofig,es nekad nevienam ceļu nedošu" un ka "katrs lai vienmēr par sevi atbild" un ka "nevienam nav pienākums kādam citam kko garantēt" un utt.., visi iespējamie rezutāti mums tikai un vienīgi uzlabosies.

650 11.11.2018 14:15

Jā, apm tā arī tas ir.Jautājums tikai ko tie psrs atmiņnieki mēģina uz šodienu "atnest".Vai kāds kur tur tiešām tuvumā vai iekšā bijis,jeb vnk kkam garām gājis vai avīzē lasījis utt.Kā lai nebūtu, bet tas tur tas SašaP tiešām bija tālaika gandrīz vai "svarīgākā" persona apģērbu šūšanas un tirgošanas jomā.Tādiem cilvēkiem bija gana plašs paziņu un iemaņu loks un tas tur viss tā darbojās daudz plašāk par kādu konkrēto pamatdarbību.Un kooperatīvu saknes meklējamas vēl melnā tirgus laikos agrīnajos 80tajos.Kur vispār cits citu zināja un ne tikai ka garāmejot pēc sejas.Ja būt aktīvam un godīgam, tev "iedos" arī bez priekšapmaksas, jo tavs vārds daudzmaz kko garantē..Tā ka itin nav brīnums, ka viņam "padomu uzprasīt" varēja kāds no tiem, kam bja uzradusies nauda, bet nebija vajadzīgo iemaņu un vēriena un kurš pats personīgi ar to negribēja (vai nedrīkstēja) plātīties. Un tas, ka tur pats tas e.l. ir kaut kādā procesā par vadoni un pēc tam par galveno atbildētāju ticis izlikts, tas nebūt nenozīmē, ka viņš to kaut ko darīja viens pats bez augstāku spēku atbalsta un tikai ka uz savu galvu.Piem, man personīgi viņš neko īsti nozadzis nav, tā ka būtībā pofig.

650 11.11.2018 13:28

Jo iemesls ir tas, ka vienīgā visreālakā iespēja tikt vaļā ir tādu to lietoto atdot dīlerim. Tāpēc ka itin nevienam citam viņu nevajag.

650 11.11.2018 13:20

Vienkārši izcils apraksts. Tur ka iekšā kāpāt, smirdēj arī,vai tikai ka nospeķots? Tak to dīlera pārstāvi vajdzēj likt pie darba,lai pēc katra izmēģinātāja to apgānīto ekrānu uzpulē.Kur nu vēl ka peec dynamiska brauciena.

Labi ka nav apraksta par Urkusu vai teslu, tur (drošivien) ekrāns būtu lielāks, bet par 70% mazāk aptaustīts.Ja nu vienīgi ka kādam (aiz sajūsmas) būt kaut kas pasprucis.Kā arī, ir taču dažas “citas” markas, kuras ir tik baudāmas, ka tur nu nekad nemūžam neviens neies piekasīties pie ekrāna.Jo tas tur tajā konkrētajā gadījumā notraipīts “nāk”jau no Rūpnīcas un tādējādi nav vērts trauksmi und neslavu celt,vai ne?

650 10.11.2018 17:47

Par Elkoru tas jautājums ir simtkārt pārrunāts, bet to sazvērestības teorijas līdzību vēl neviens nav atspēkojis.Tieši tajā laikā un vietā un telpā tas uzradās.Bet nekādi nevar teikt, ka dibinātāji būtu bijuši lohi vai ka tur tajā laikā nebūtu biznesa pamatojuma elektronikas un elektrotehnikas jomā.Jo bija jau tikai komisijas veikalu līmenis,tirgus,manēža.sportapils un Gerkens ar saviem tālaika štruntiem.Pats Elk pirmais dibinātājs bija jau agrīnajā čiekurkalna tirgus laikā aizkadra rīgā tāds diezgansvarīgs personāžs.Tas elektronikas bizness jau nav nemaz tik nepamatos, bet nu interneta lietu ēra to gan krietni pabojāja.

Ber aj produktus es tiešām nesaprotu kas pērk un ar kādu darbību jānodarbojas lai to varētu atļauties, turklāt neba jau tur kas exkluzīvs.Biroja krēslu var ņemt tikai tad, ja esi uz tā apsēdies, nu kāds tur internets..

650 10.11.2018 1:41

Kad būs risinājums neierobežotai +/- likšanai no vienas mobilās ierīces attiecībā uz nereģistrētiem vai nepieslēgušamies lietotājiem?

650 09.11.2018 21:49

a ko šitais Pmpis te dara ?

650 09.11.2018 15:16

Lūk kā ir- cilvēkiem nepatīk, ka "lej lieku ūdeni", tajā pat laikā zinātnieki ko dara- viņi "tikai lej".Lai ko saprastu- vienam saprotmam teikumam ir pa virsu 10lpp ūdens. Lūk diplomēta nopelniem bagātā psiholoģijas pētnieka garadarbs: citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.458.4050&rep=rep1&type=pdf

Un lūk viens grafiks, deļ kura "ir vērts" to murgu pašķirstit:

650 09.11.2018 14:09

Vēlreiz.Te tagad ir cilvēkam no malas tāda kā nesaprotama info.Ir 2 veidu slotas- tās, kuras ir ar "tradicionālo" karkasu

--A-A----A-A-- pa kuru braukā 2 metāla sliedēs iespiesta gumija un ir bezkorpusa slota ----------- , pa kuru nekas nebraukā un metāla sliedes kopā ar tīrošo gumiju ir noslēptas/iekausētas ārējajā gumijās spoilerī.Tradicionālo slotu problēma ir 1kārt tas gumijas turētāja materiāls- plastmasa vienmēr ir pilniigs suuds,kurš klakšķ un vibrē un nepieguļ un utt.Turpretim bezkorpusa slotai ir pofig, tur tikai jautājums par pašu gumijas kvalitāti.Tās bezkorpusu slotas NAV tās, ko te perk Rimi par 2-3eur/gab.Viņas ir pietiekami sdārgas, lai pie vajadzības tādas lietot, tur kko xuexperimentētu un par 4eur lētāk pirktu, lai izmest miskastē un uz pusi ātrākā laikā.

Un kad runājam par pliku gumijas nomaiņu, ir jāpasakatās kādā stāvoklī tas karkass, kurā tu viņu taisies bāzt.Ja tas ir plastmasas, tur vienotrreiz pat her ko iebāzīsi.Vecs korpuss mēdz klakšķēt un vibrēt un ir ārā metams. Un vēl netīrīšanas gadījumos no svara ir pats pievadmehānisma stāvoklis.Daudziem auto ir kritiska tā vieta, kur pats tas stiklatīrītāja kāta stiprinājums nāk ārā no mašīnas korpusa. Tur vajadzīgs ir pārlasīt un iesmērēt, pretējā gadījumā tur tas viss ir sažuvis un izdilis un tādā gadijumā pat ar labu/jaunu slotu fig ko sapratīsi ,kapc viņa tev ne īpaši labi uzvedas.Ja tā vieta, kura grozās, ir izdilusi, pieķepusi un korodējusi- slotu mehānisma motors strādās ar pastiprinātu jaudu, karsīs,vibrēs un kamēr beigās ieklemmēs kādā vienā punktā.Vismaz kādu "uzlabotu" wd40 tur ik pa laikam uzpūst, ja ne uz ko citu nav laika un iespēju.

650 09.11.2018 13:29

Kā vispār var kādu nokost, ja tu viņu neesi noķēris?Un ja tu esi noķēris- tātad kādu ilgāku gabalu esi braucis ātrāk par viņu.Šis ir tipisks novērojums, ka ātri vien noķer un pēkšņi jūti ka viņš sāk braukt ātrāk.Acīmredzot ir arī tādi savureiz "mācību guvušie".kad apdzinējs dzen kilometru ar +2, bet, priekšā nokļuvis, pēkšņi sāk braukt lēnāk, nekā apdzenamais brauca pirms visas tās epopejas.

Un ne jau vienmēr apdzen dēļ ātruma kā tāda.Iespējams (visdrīzāk) ka priekšābraucējs vnk ir āksts.Ja nesakrīt principiāli viedokļi, labāk jau no tāda tālāk.Cits neprot vienmērīgi braukt, cits taisnā gabalā vēlas braukt pa 3km/h ātrāk par priekšābraucēju, bet ,tikko kāda situācija vai ja smagajam garām jātiek, tā sākas čakars.Ja lēni apdzen- varbūt cilvēks vnk negrib riskēt ar saviem +30.Bet, ja jau reiz esi apdzinis, būtu jāizjūt morāla atbildība.Tak ja gribēji būt Pirmais, nu ta lūdzu brauc, nevis tur kko čakarējies.

Cits- kā jau tecu, ka Katrs piedzīvota notikuma taisnīgs apraksts palīdz tā izlasītājam tapt par gramu gudrākam.Un ne jau "es" to principu izdomāju.Kā arī, katrs pat cilvēcīgs ieteikums var izraisīt virtuāli negatīvu pretdarbību.Piem.,Es te 16x kritizēju zaļo sētu pie Skaja.Un to, ka briesmas ieraugot, mazs procents garāmbraucēju attopas pabrīdināt aizmugurē esošos.Jo pati tā ideja ir idiotu apzelēta un pašā saknē ar kājām gaisā izkropļota.Katrs atbild par Sevi.Vienlaikus, šīs te tupās psiholoģijas nākamais solis paredz to, ka/lai "katrs" pats arī sevi sargā, jo "man" uz to visu ir vnk po-uj.Bet, simtkārt ir tomēr pierādījies, ka reālu briesmu gadījumā tieši kādam no tobrīd tuvumā esosajiem var izrādīties tā izšķirošā loma negadījuma novēršanai.Un, kad kaut kas tomēr vienureiz misējas "man", vot luuk tad es tomēr gribētu ka "cerēt uz sapratni".Pat vienreiz te biju zinātnisku grafiku ievietojis, ko neviens tā arī pa nopietnam nepakomentēja.

Un par to sētu uz jšosejas.Kura, kā te jau minējām, atrodas miljardus apgrozošās rīgas rātes valdījumā.Vakar īsi pirms pusnakts braucu, kko tur savā galvā domāju,pofig, ne kur skrēju ne ko.Gabaliņu priekšā redzu dažus auto.Bet ne tā ka diži tuvojos vai ka jāapsteidz, vnk vēl ir pofig.Un te peekšņi tumšākajā vietā redzu, ka nupat jau gandrīz ka jau MANAI joslai teciņus pāri dodas viens Pim...Tumšās buksēs, tumšā jakā un ar kartona Kafijas krūzi rokā.Jo viņš ,acīmredzot, dzīvo kkur tur dārzos zem plēves,un tajā tankā uz līkuma ir dabūjis to krūzi un tagd ir pārejai no šīssaules uz To ir izvēlējies vietu, kur beidzas tās sētas fragments.Aptuveni turpat, kur tika fotografēts šovasar nelaimes gadījums,kura foto te 2x tiku ievietojis, to cauro sētu kritizēdams.Lūk jums "sakarība",un šis ne pirmo reizi ir novērojams.Jo pats piesauci, pierunājāji, aizskāri, kosmisko negativitāti pret sevi pavērsi,savu auru un savu karmiski mistisko aizsardzību pabojāji.Tāpēc labāk ka mazāk runāt.Pat ne to ka/ja es ieraugu tādā vietā tumsā ka viens tas potenciālais p-dars slāj gar malu un gatavojas kko šķērsot- nu pletj, tak tu paņem uzspīdini tālos, vai pagriezienu uzmirkšķini vai vel sazin ko/jebko, lai aizmugurē esošos pabrīdināt vai/vismaz viņu uzmanību lai pievērst.Bet neee, mums labāk katrs lai par sevi atbild.Protams,izņemot To gadījumu, kad vienureiz MAN PAŠAM kko no citiem vajadzēs.

Es vispār domāju, ka beidzamais brīdis ir visiem sev karināt video un sākt vākt foto un te publicēt un apspriest.Jo šāds te caurās/sētas/sindroma apraksts nepārprotami var kādam noderēt- ja piem tas kāds ir pavadījis dienu stresā rīgā un tagd reku atviegloti/beidzoot dodas mājup pa šo te Kurzemes virziena meeslagabalu.Tiktikko "atslābinājies", tiktikko ka uz 90 un taa.Uz KO viņam tur skatīties un KO viņam paturēt prātā?

650 09.11.2018 12:12

Vo tu gan negants, tak liecies mierā.Tak uzklausies kādreiz kad tāpat pa-pacanski ka pamuldēt, nav tur ko katrreiz tos īpašniekus gānīt.Ne visi ir lohi.T5 tas ir viens, bet citam tas bampers ir fiziski ka neiespējami vispār tur ko pielikt.Kurš ja ne dalbaēbs tev ies kosmosa cenu maksājošu bamperi bojāt vai komplicētu gaismu vadību kolhozā modificēt.Pirmā parauga led lai nomainītu pret bixenon vai ja bix pret prastiem halog tur pus mašīna jaizjauc un vadības bloks krietni jāpārprogrammē.Un ir lietas, ko bez diilera servisa vispār her izdarīsi vai iekalibreesi.Turklat, oem lukturiem ir gaismasspēja 27,5 ta ko tur vispar var pielikt, lai iekš kopējā 75 ierakstītos.Un ko var, ja pat miglinieku nav kā tādu un visi bampera caurumi aizņemti ar citām ierīcēm.Kurš vispaar tur ies kādu to papildus meeslu skrūvēt, lai uz TA ņemtu nost.Nunafig.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti