Es pats bezrāmja gadīumā pēc ilgas oem lietošanas šoruden ieņēmu boš un tur viss ir skaisti.Taj pat laikā kādreiz parastās konstrukcijas boš bija pasākuši taisīt ar plastmasas rāmi/mehānismu, galīgs suuds, ne labi stiklam piegulēja un ātri iznēsājās.Netikdaudz kā pati gumija, bet tam rāmim sākot pretīgi klakšķēt uz katru vēzienu.Pilnīg pareizi, ka jo garāka, jo labāka jāņem, jo gara pat prastā būs nelēta un nafig tur čakarēties un stiklu lieki bojāt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















Kurš riskēs izlikt tos 80+k, lai pēc tam ikdienā iAuto titullapā lasītu par sevi kā nācijas indētāju un gaidītu Taisno tiesu, kura viņam jau aizparīt "aizliegs" braukt pa ielu? Tas 6.1sek ir drošvien domāts no launčkontroles- kurš testeris to reiz sadūšosies izmēģināt darbībā, ja reiz ir aizdomas ka tas dzelzsgabals "neiet" kā viņam pienāktos? Kapc arī šeit neviens no izmēģinātājiem nepiemin testējamā auto degvielas veidu?