
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam

Patiešām "Ēd" eļļu? Vai tek kautt kur ārā. Man vienam pazīstamam ( ne mazdai) ēda apmēram litru uz 100km, bet izrādījās, ka dzinējam salūzusi kāda detaļa. Pēc tam bija ideāli. Ja nav variantu nopirkt dzinēju, es pamēģinātu izjaukt. Tikai nevis pie kaut kāda "vīra", bet pie kaut kā, kurš sajēdz dzinējos. Nedzīvo taču kurzemē, kur māja no mājas ir 500 km. Var taču atrast kādu servisu, kurš ņemas ar dzinējiem, un kaut ko sajēdz.
Atceries senu senlatviešu teicienu:
"Ja gribi ieekonomēt uz remontu, sanāks vēl dārgāk, un nāksies pārdot savu bēem-vē".
BMW i3 parādīja cik tāds ģenerātors var būt debils.
Varbūt, vaina ir BMW, bet daži no mīnusiem, kas kļūst par nopietniem pretargumentiem:
1) Tilpums 8 litri, kas pietiek, labi ja 100 km. Reālais patēriņš ir 10 litri uz 100 km.
2) ekonomija ( jau uzrakstīju)
3) ģeneratora darbības laikā ne tikai ierobežots ātrums, bet pat NESTRADĀ kondicionieris/apsilde un citas lietas. Cik labs tāds ģenerators ziemā? Jo logu apsilde arī nav, tāpēc nav noslēpums, ka aizsalst vai aizsvīst logi.
Es domāju, ka daudz labāk būtu tās 8 litrīgās bākas un ģeneratora vietā iebāzuši vēl pāris batereju blokus, un distance palielinātos, un tam sūdam nebūtu vajadzība.
Es labāk tā turnīra vietā notestēšu kārtējo autiņu.
Piemēram, nesen testēju jauno BMW 3,o sēriju. Tāpēc arī tagad cenšos viņu aplikt visādos veidos. Agrāk saukāju par gopņiku auto nabagiem, kuri nevar atļauties 5-to, tagad, nedaudz pabraukājot ( paldies, Kosmosam, ka tikai nedaudz) sapratu, kāpēc šis auto patīk gopņikiem. Jo var rīkot sacīkstes - kuram piederēs elkoņturis - tev, vai blakussēdētājam. Kā arī, pa reizei "ieklikt" kādam pižikam ar 1,0 motoru.
Patiešām, gopņika sapnis. Arī bagažnieks ir tikai tik liels, lai ieliktu divlitru alus pudeli.
Tapēc tagad rakstu - vienvietīgais auto.
Šī boulinga laikā sanāks patestēt vienu KIA "brīnumu". Protams, ka ilūzijas neloloju.
Par kādām tēmām tur varēs runāt? Par to, kā viena BMW iedegās ček endžin, un viņš veda no šrotiem jaunu detaļu?
Piedevām uz to turnīru nāk tādi, kuri te nemaz nav redzami. Piereģistrējās 5 gadus atpakaļ un tikai uz turnīriem staigā. Pēc tam balvas vāc. Veči nāk uz zema līmeņa turnīru lai uzvarētu. Man boulings ir izklaide un atpūta, nevis sacīkstes.
Ne parunāt, ne paspēlēt, ne atpūsties...
Ejiet jūs ar savu boulingu...
tas vēl no programmatūras atkarīgs. Daudzos srvisos ar ķīniešu universālajam strādā, kuros var redzēt tik pat daudz, cik pats var bez tās programmas izdomāt.
Cik tu daudz plāno nomainīt, pirms aizvest pie elektriķa.
Varu saderēt, ka kaut kur saskābis vads. Bet pirms tam, obligāti, visu ko nomaini. Ja deg ček endžin, tad vari arī nomainīt dzinēju. Vai esi tik stulbs, ka domā, ka kļūdu lasītājs parādīs, kurā vadā īssavienojums?
Pa tiem 10-15 eiro aizved labak pie elektriķa.
Motorolers rakstīja: Ja kardināli kkas nemainās - būšu! Interesanti tas experc ar būs? ![]()
Nebūšu.
1) speciāli braukt 200+ km lai paspēlētu?
2) Man patīk spēlēt boulingu labā kompānijā. Iedzert pa aliņam, padzīt bumbas. Bet tajā pasākumā man diez vai būtu interesanti. Sēž veči pie sulas glāzēm, pat parunāt nebūtu ko. Apspriest foruma tēmas? Turklāt, skatīt 1,punktu - speciali priekš tā braukt...
interesanti, kas to sūdu izslavēja? Laikam autoservisi
kasinsh79 rakstīja: Starp citu, Sienna varētu būt labāka izvēle par Grand Voyager
Goda vārds.
siennai krēsli grīdā nelien.
Ja salīdzinam ar veco grand voižeri ( līdz 2005) vai dodge grand caravan ( līdz 2004), tad ir konkurents, ja toijotas garlaicīgo mēslu var salīdzināt ar amerikāņu komfortu, tad pēc stow n go iznākšanas, sienna palikusi par lielu šaranu, bet voidžers aizgājis soli priekšā.
protams, var teikt, ka labāk turēt brīvu vietu garāžā un reizi auto mūžā tos izņemt vai ielikt, bet praktiskums nav nekāds.
500 km nobraukums ar elektro ir jau pieņemams. Es jau liku video, kur teslām plāno uzbūvēt vietas, kurās baterejas nevis lādēs, bet mainīs. Nomaiņa aizņem 1 minūti. Nomaini batereju un brauc tālāk, tikmēr vecā lādējas un atdosies kaut kam citam. Turklāt, ķīnieši arī tādus plānus kaļ ( ar autobusu baterejām). Vai tad to arī nevarēja izdomāt 30 gadus atpakaļ? Varēja. Nevienam nebija vajadzība.
Starp četrām stiprākajām Eiropas komandām - trīs komandas ir krievi.
Žēl, ka spāņi zaudēja pusfinālā.
GB12 rakstīja: Es domāju, ka ražotāji jau arī par tiem mazmotoriem nemaz tādā sajūsmā nav. Jāgulda milzīgas summas, lai kaut nedaudz saglabātu braukšanas prieku ar tiem, vienlaicīgi izpildītu visas ekoloģijas utt. prasības. Lai nu kā, izskatās, ka sazvērestības teorijas par naftas magnātiem, kuri nekad nepieļaušot elektromobiļu ienākšanu u.c. ekoloģijas prasības, tomēr ir kaķim zem astes. Pie tam, nu jau vairākas valstis (ne tikai Ķīna un Indija, bet arī Norvēģija u.c.) ir paziņojušas, ka no kaut kāda tur gada vairs nevarēs piereģistrēt auto ar tīru iekšdedzes dzinēju.
Par tiem magnātiem es domāju savādāk. Tesla paņēma li on baterejas un pielika klāt elektromotoru, kuram jauda mainās atkarībā no sprieguma, kas tika izgudrots 30 gadus atpakaļ ( ja ne vēl senāk). Izdomāja kā tās baterejas atdzesēt un viss. Sabāza 30-it gadīgas tehnoloģijas un sanāca elektrokārs. Vai tad citas kompānijas tā nevarēja? Tāpēc savā elektrokāru attīstībā visi auto brendi ražoja sūdus, lai radītu cilvēkiem priekšstatu par to, ka visi tie hibrīdi un elektro nav ērti un labi.
Tas tikai pierāda, ka mīts par naftas kompāniju un autobūvi ir vairāk kā tikai mīts.
Tagad, konkurences iespaidā nākas arī likt kaut ko pretī.
kasinsh79 rakstīja: Interesanti, ka TESLA laikam vienīgais prot īstas baterijas izmantot? Ja reiz pilns nets ar reālu lietotāju pieredzi sūrajā Norvēģijas ziemā, kur tik un tā 400+km tas elektroauto nobrauc arī salā ![]()
Tesla tērē baterejas ziemā pat stāvot. Tāpēc uz nakti to labāk pieslēgt pie elektrības. Vasarā, vai braucot batereju bloki dzesējas ar tosolu ( tāpēc tie mazie radiatori priekšā), lai nepārkarst, bet ziemā tiek sildīti. Pat pie lieliem mīnusiem ārā tai salons un baterejas turas uz 0 grādiem. Es redzēju video, kur ziemā batereja nosēdās tā stāvot ārā tik tālu, ka pat nevarēja durvis atvērt. ( lai durvis atvērtu, tām izlien rokturis)
msh rakstīja: Pirms dažām dienām aizdomājos par vienu no mūsdienu turbo mikromotoriņu modes neagtīvajiem aspektiem - eļļas termisko slodzi. Pagājušās nedēļas darbību rezultātā mana golfa borta kompis beidzot ir savienots ar eļļas temp devēju un es varu vērot kā eļļas temperatūra svārstās atkarībā no slodzes, ko līdz šim nebiju zinājis, ka tas ir tik ļoti izteikti. Golfam, protams, tā kombinācija ir laba - slodze diezgan maza, motors adekvāts un ar diezgan lielu jaudas rezervi, attiecīgi temperatūras turas zemas - uz 95 bez piekabes 100-102 grādi, ar tukšu zubri pakaļā 103-105, braucot cauri liepājai uz 60 vispār tik 97, ~ piecus grādus virs dzeses temperatūras, zemāk laikam nokrist nevar. Tikmēr tur kaut kādam 1.5 ķīselītim, kam caur sūdomātu jāvelk divas tonnas smaga govs, temperatūras dzīvojas citos augstumos, un nav jābrīnās kāpēc dzird stāstus par to ka dažai labai dažus gadus vecai mizai ar lielāku nobraukumu zem vārstu vāka nogulsnes ar skrūvgriezi var kasīt. Pilnai laimei vēl nākas lietot krutas un dārgas eļļas, kuras pat mēdz viltot, un tāpēc beigās tāpat var iebraukt sūdos pat pie izdotas naudas...
nu 3-5 gadiem motors pietiks, bet tālāk nav vajadzība. Lai pērk jaunu auto.
Es prognozēju, ka Latvija zaudēs Slovēņiem. Varētu būt rezultāts ap 100 pret 90
Tā kā aviolidojumu skaits palielinās ar katru gadu, mēs arvien biežāk ar gaisu uzņemam fekāliju un urīna daļiņas.
Ko es ar to gribēju pateikt. Ja mēs ( cilvēki) esam apsēduši zemeslodi, tad mums tā jāpārtaisa sev. Ja mēs ļausim dabai izplesties, tad tā mūs uznīcinās. Jo daba cīnās par līdzsvaru. Pat koollādiņu vietās, dzīvība atgriežas ļoti ātri. Ja kāda suga strauji savairojas, tad daba to iznīcina kaut kādā veidā.
Ja mēs gribam dzīvot, tad viss ir jāiznīcina mums.
Skarbi, bet patiesība. Ja esi zaļais, tad -
nošaujies.
Zvirbuļu karš:
Tas bija viens no pirmajiem veiktajiem pasākumiem Ķīnas ‘’lielā lēciena’ ’laikā, no 1958. gada līdz 1960. gadam, kura mērķis bija tikai ar pašaizliedzīgu darbu un ideoloģisku skaidrību sirdī panākt valsts ekonomikas uzplaukumu, kas gan beidzās ar badu, no kā mira apmēram 30 miljoni cilvēku, bet ne par to ir stāsts. 4 kaitēkļi, kurus nolēma iznīdēt bija- žurkas, mušas, odi un zvirbuļi. No zvirbuļiem nolēma iznīdēt parastos lauku zvirbuļus, kuri arī Latvijā ir uz katra stūra, iemesls tam bija ,jo tie ēda augu sēklas laupot zemniekiem darba augļus.
Tika mobilizētas lielas cilvēku masas, lai iznīcinātu zvirbuļus. Cilvēki ņēma katlus un pannas pa kuriem dauzīja ,lai aizbiedētu zvirbuļus, liekot viņiem lidot tik ilgi, līdz tiek nokrita un nositās no noguruma. Zvirbuļu ligzdas tika izārdītas, olas izšķaidītas un mazie putnēni nogalināti. Gaisā lidojošie zvirbuļi un citi putni tika nošauti, kas beidzās gandrīz ar putnu izzušanu Ķīnā.
1960. gada aprīlī Ķīnas līderi saprata, ka zvirbuļi bez sēklām ēda arī milzīgu daudzumu kukaiņu. Tā vietā ,lai pieaugtu rīsu raža, tā pat būtiski samazinājās. Kaitēkļu nīdēšanas kampaņas beigās Mao lika zvirbuļus aizvietot ar blaktīm, kas gan bija par vēlu, jo zvirbuļu neesamība ļāva milzīgā ātrumā savairoties siseņiem, kas pārņēma valsti un noēda rīsu laukus. Kopumā ‘’lielā lēciena ‘’ laikā tika arī plaši izcirsti meži un izmantoti indīgi un veselībai kaitīgi pesticīdi, kas noveda pie ekoloģiskās katastrofas, kuras rezultātā no bada nomira apmēram 30 miljoni cilvēku.
Michux rakstīja: Neatbalstu kvēpa filtru amputāciju!!!
![]()
Ja mēs dzīvotu Šanhajā, tad tas būtu aktuāli, bet Latvijā, viss tas zaļais dzīvesveids ir klaunāde un rietumu kopēšana.
Piemērs no dzīves.
Agrāk, padumjajos laikos tika kaisītas indes, no lidmašīnām uz laukiem kaisīja dustu, ķimikālijas.
Tas ir kaitīgi, un nav zaļi. Tāpēc tagad vairs nekaisa.
Un kas notiek?
Pilsētu parkos ir ērces, turklāt daudzas ar encefalītu un laimu. Savaitrojušās čūskas, gliemeži. Tagad gliemeži izrij visu. Manā mikrorajonā, pilsētas teritorijā, vienā mājā ielīda čūska.
Suns skraida pa zālāju un " savāc" vairākas ērces.
Es saprotu, ka ķīnas zvirbuļu karš ir pārspīlēta lieta, bet ar zaļo dzīvesveidu nevajag aizrauties. Ja kāds grib dzīvot zaļi, lai izdara pašnāvību. Cilvēku uz zemes pārāk daudz. Ja grib harmoniju ar dabu, tad pāris miljardiem ir jānosprāgst.
Man vienam auto tāds bija. Nezinu vai ko aizsargā. Nekad neesmu veicis testu - viens akumulators ar, otrs - bez. Man neticās, ka kaut ko ietekmē.
Es video jūtūbā vai sporta kanālos nekur neredzēju. Ielādēju torentos, kinozal.tv.
Noskatījos LAT-RUS spēli krievu valodā ar krievu komentētāju. Interesanti bija redzēt kā komentētāja prieki un pārliecība nomainījās.
Lūk kāds galvenais secinājums.
Komentētājs atzina, ka tiesneši pietiesāja Latvijai. Latvietis "faļit" krievu viņam nekā nav, kā krievs faļit, tā - piezīme.
Labi, ka vienreiz pateica, ka tiesnesis neredz pārkāpmus - "uz abām pusēm".
Tātad, secinājums - katras komandas līdzjutēji uzskata, ka tiesnesis pietiesā tikai pretiniekiem.... savus pārkāpumus neredz.