Pat labāk - ASV bija uz Mēness?
Tas ir standarta muļķu tests.
Pat labāk - ASV bija uz Mēness?
Tas ir standarta muļķu tests.
WALA rakstīja: Tāda sajūta ka Masks par katru cenu savu brūkošo impēriju vēl mēģina glābt. Piedod, bet galīgi nav man ticības tai bullshit kompānijai!
Tāda sajūta, ka kaut kāds pamuļķis skauģu propagandu salasījies. Plakanai zemei arī tici?
Palīdzību tev vajag meklēt Tvaika ielā. Nopirkt lietotu vācu mēslu var tikai pamuļķis.
darklight rakstīja: Uzmini nu, kas tas ir?
Bildē nav nekas sevišķs. Lādējas arī ne jau elektroauto. Lādējas tāds pats ģeneratorauto.
msh rakstīja: Vārdu sakot - negribēji ar to mašīnu braukt.
Kad argumenti beidzas, sākas personiska aplikšana
Es zinu, kurš iegūs titulu - gada pikaps.
Ak jā, šogad tādas kategorijas nav, jo jau zināms, ka VW ( vismaz Škoda) dabūs balvu. Ir divas vai pat trīs nominācijas.
Tāpēc, ka tas nav vācietis. Vācietim motors būtu 2-3 reizes pārlikts, izrūsējis un pilns ar ķīniesu vai tolmeta detaļām.
Cilvēks prasa auto, kurš NERŪSĒ, bet te vācu rūsas spaiņus un mēslus, iesaka.
Igauņu kompānija plano radīt auto, kuri parkojas pie sienas.


cena - 29 000 EUR, un sāks ražot no 2021.gada.
p.s.
Auto būs elektrisks
Tāpēc, ka Ķīnā ir elektroauto, bet Vācijā nav.
Viņi nevar iet pret autoražotājiem.
Agrāk tirgoja, bet pēc tam beidza tirgot. Jo tur nav komunistu strādnieku, kuri par tādu sūdu sapņotu. Neviens amerikānis nepirks audi a4 par 50 000. Bet blogeris tā runā, jo viņam cilvēki to raksta - "nopērc, nopērc..." Viņš nezin kas tas tāds ir. Vienreiz nopirktu, vairāk nepirktu. Bet kad pēc tam kad atdotu par centiem Copart, tad pats reklamētu, lai neviens nepērk.
Bet pateica taisnību par VAG grupu. Pat okeāna otrā malā zin. Bet pie mums vēl daudzi prasa - kāpēc škoda ir tik nesmuka?
Viņa nekad nebūs skaistāka par VW. Bet tā kā VW ir šausmīgs, tāpēc škoda ir vēl pretīgāka.
Tāpēc, ka zeme lētāka. Tas, ka pēc 20 gadiem viss sapelēs, nevienu celtnieku neskar.
Rakstīts - "laba cena".
Vai pa tiešām, jūs domājat, ka tajā sūdā, par kuru varētu atdot Max 40 000, kāds pamuļķis nopirka par 65 000, iebāza 10 000 remontā, tagad mēģina to remontu atpelnīt, tā ir laba cena?
Nē, tā nav laba cena.
Konkrētā dzīvokļa laba cena būtu 50 000. Plus etalons 10 braucieniem, lai no tā dibena nav jābrauc stundu pa sastrēgumiem.
Damn, kasinsh un citiem:
Kasinsh79 19.07.2019 9:51
"Sāksim ar to, ka šāds posts ir jādzēš no iauto.lv!"
...
Kā vēl var pārmācīt spama licējus?
Tos nolikt pie vietas. Tad neviens negribēs rakstīt stulbības.
Tiešām, tev ir problēmas, ka nopirki lietotu vācu lūzni.
Mans padoms - pirkt normālus, skaistus, ērtus, kvalitatīvus auto ar dvēseli, nevis vācu klučus.
Jā. Varēsi ar mašīnītēm pavizināties. B kategorija tev ir? Jo bez tās nedos.
Atkal ukrainis testeslu model 3
Nolemj braukt 530 km. No kijevas uz Odesu. Un atpakaļ. Ar vienu uzlādi.
Turklāt, +38 grādos ( ar ieslēgtu kondicionieri).
Turp brauc bailīgi, pārsvarā uz 80, bet ar ieslēgtu mūziku un kondicionieri. Aizbrauc mierīgi, paliek liela rezerve ( tas nozīmē, ka nobrauc virs 600km), atpakaļ jau ar nepilnu uzlādi, brauc daudz drošāk - ar visu ģimeni un uz 90. Atbrauc, paliek 30 km ( tas nozīmē, ka nobrauc 550)
..
Tagad atceros vēlreiz to klaunādi, kad ar kaut kādu sūdu neaizbrauca no Rīgas uz Liepāju.
Tā nav tā vieta, kur rakstīt. Šeit iespējamas masu pašnāvības, jo te taču uzskata, ka uzticamākie ir vācu sūdi.
Nekas, ka gadus 10 atpakaļ uzticamākie bija japāņi, tad visi pārējie, tagad - uzticamākie ir korejieši, tad japāņi un tad tikai visi pārējie.
Es pat nezinu kuršir aptaurētāks - tas kurš maksās 75 000 par dzīvokli kaut kādā dibenā un narkomānu rajonā, vai tas, kurš tur savā laikā uzblieza dārgu remontu.
Ja es gribētu dzīvokli Rīgā un man būtu 75 000, es nopirktu dzīvokli normālā rajonā. Būs mazāks, varbūt, ar sliktāku dizainu, bet tas ir labāk, kā 90 m2 dibenā.
ĀĀĀ! KĻŪDA!
Bet izlabot vairs nevaru, jo vienreiz laboju, liekot interneta adresi.
Nē, nevis 15 eiro, plus viss pārējais, bet:
Cena:
3,00 EUR/ vieta + 3,00 EUR /personai /diennakts.
1,50 EUR bērniem no 6 līdz 12 gadiem/diennakts.
Bērniem līdz 6 gadu vecumam bez maksas.
Cenā ietilpst: WC un dušas izmantošana, ugunskura/piknika vieta, sporta un spēļu laukumi.
Malkas grozs 3,00 EUR
Auto novietošana pie telts 4,00 EUR
Motociklu novietošana pie telts 1,50 EUR
Auto novietošana stāvlaukumā bez maksas.
Es rakstīju, ka neatcros cik es maksāju. Tā ka tur vajag rēķināt.
Es biju Ezerpriedēs, pie burtnieku ezera.
Protams, ka ne par 5. Neatceros, cik es samaksāju.
+ - ir WC un duša
+ ir vieta, kur var paņemt katliņu ( ja pašam nav ). Iesmus. Pie administrācijas
+ bērnu rotaļu laukums diezgan primitīvs, bet tomēr kaut kāds.
+ Var nopirkt tēju, kafiju ( lai pašam nav jāvāra )
+ sava ugunskura vieta ( malka tur dodas pa maksu, bet viņi piegādā vairāk, kā vajag.
+ ezers ar pludmali ( bērniem labi)
+ var paņemt laivu nomā
- diezgan tuvu teltis viena no otras
- nav iespējams neko nopirkt gatavu ( piemēram, brokastīs, lai no rīta nav jāgatavo nekas)
- varbūt liekas drusciņ padārgi, jo 15 ieeja, + par cilvēkiem, + par malku... bet no otras puses - uzskatu, ka cena atbilst pakalpojumiem.
....
Vēl plusi tādi, ka kad es biju, nebija ne odu, ne dunduru. Bet varbūt tā ir tikai sagadīšanās.
Esmu apmierināts, bet vai brauktu nākošo reizi, nezinu. Diezin vai, vairāk tāpēc, ka interesanti būtu aizbraukt uz kādu citu.
p.s.
Neesmu liels telšu tūrisma fans. Man daudz vairāk patīk viesnīcas, vai - mājiņas. Ja maksāt, tad maksāt par servisu un komfortu, nevis pašam gatavot ēst. Bt tā, kā bērni sapņoja gulēt teltīs, gatavot ēst uz ugunskura, nācās atcerēties studenta gadus...
Vienkārši lauksaimniecība ir subsidētā nozare, iepriekš minētā faktora dēļ. Bet no otras puses, ja to nesponsorēs - cilvēks paņēma kredītu, kaut ko uzbūvēja, bet atnāca kaut kāds mēris, gripa vai vēl kaut kas, un bankrots. Un tuvākajā laikā valstī nebūs fermas, kamēr kāds asu izjūtu cienītājs nesagribēs riskēt.
Tas, ka tas mēris un gripas ir tāds pats lohatrons un naudas slaukšana, konkurentu iznīcināšana, tas ir cits stāsts. Tas pats, kas ar applūdušām palieņu pļavām... u.c. lietas. Bez tā nekas nepastāv.
Bet tās visas kompensācijas finansē gan budžets, gan ES līdzekļi, bet precīzāk - apkalpojošās sfēras vai rūpniecības nozares pārstāvji.
Atgriežoties pie Kulmeņa, es neesmu daudz pētījis tā laika ekonomiku, tāpēc negribu analizēt. Bet es atceros, ka tajā laikā Latvija daudz eksportēja sviestu. Nevis pienu, graudus, bet sviestu. Tas arī nav nekas slikts, jo tā ir rūpniecības produkcija. Protams, ka ar mazu pievienoto vērtību, bet tomēr.
Atšķirībā no padumjajiem gadiem, kad Padumjie - vienīgais ar ko varēja konkurēt bija - nafta, gāze, derīgie izrakteņi, kokmateriāli un graudi. Nu jā, trešajām, banānu valstīm, pa lēto varēja iesmērēt militārās rūpniecības sūdus.
cik šogad būs nomināciju? Es domāju, ka 12.
Vienai jābūt - tautas krosovers, lai VW uzvar cīņā ar škodu. VW katru gadu dod kādu nomināciju. lai neapvainojas. Jo nominācijās ne gada krosovers, ne gada apvidus auto, nespīd.
Bet manas prognozes - VW vai škodai tiks iedots lielākā prikola nominācija- gada ģimenes auto. Jo Lavijā ģimenes tikai braukā ar krosoveriem vai vienvieīgiem hečbekiem.
Gan VEF, gan lidmašīnas bija ne Kulmena sasniegums. Tās radītas bija pirms viņa.
Bet jebkurā gadījumā, Latvija nekļūtu atpalikusi valsts, kā to aiztrieca Padumjie. Jo tirgus bija atvērts, bija konkurence, tirdzniecība un kaut kādā attīstība.
Tad vajadzētu dzēst tos, kuri piemin reliģiju. Jo tie reliģiskie - fanātiķi un neizglītotie pamuļķi vienmēr par to raud.