Kārtot: Augošā secībā
kaarlisk 11.12.2018 0:56

CSDD patieso attieksmi pret satiksmes drošību perfekti parāda viņu "ziemā uzmanies" reklāmas.

Kurās ir daudz daudz tukšas vietas un pa vidu trīs mazi grūti saskatāmi simboli kurus salasīt var braucot -40 zem atļautā pa nomali.

T.i. CSDD aicina pievērst uzmanību ceļam bet viņu reklāmas ir tādas kas uzmanību no ceļa novērš.

kaarlisk 24.10.2018 19:30

Līdzīgi simptomi ir bijuši ar kloķenes devēju. Tur visādas viltības var būt. Var tecēt virsū antifrīzs, var spiest eļļu, var būt ka bojāts ir vads uz devēju.

Bet man ik pa laikam kļūdas bija. Vienkārši dalījās. Dažkārt kompis pamanīja ka devējs pazūd, uzmeta (un pierakstīja) kļūdu un pārgāja uz braukšanu pēc sadales devēja. Dažkārt vienkārši bez kādiem komentāriem noslāpa tukšgaitā.

kaarlisk 15.11.2017 0:02

Ja skrūves ir normāli pievilktas, tās var atskrūvēt ar "standartkomplekta" atslēgu (~30cm garu) un palēcienu. 70-140Nm, atkarībā no mašīnas, nav daudz.

kaarlisk 05.08.2017 23:11

Vispār viens par ko cepties varbūt ir.

_Ja_ pareizi sapratu, lieto parastas kameras, nevis sertificētas un par pierādījumu atzīstamas (t.i. tādas, kur var neapgāžami pierādīt ka fotogrāfijas nav nekā apstrādātas).

Citādāk jā, apsveicams pasākums, jo ikdienā pa ielu braukājot tiešām ir sajūta, ka nesodāmības sajūta nav zudusi. Un tad, kā jau te iepriekš minēts, pārkāps ne uz kādiem teorētiskiem sodu skaitļiem neraugoties...

kaarlisk 01.08.2017 9:25

Problēma ir tajā, ka šādas projektu apstiprinātas līnijas man nesniedz nekādu informāciju. Kā jau iepriekš teica, bet vēlreiz jāuzsver - ir daudz vietu, kur ir pārtrauktā līnija, lai gan apdzīt būtu bīstami; tā rezultātā uz līnijām paļauties nevar, un tās vairs nekur neuztver nopietni.

kaarlisk 01.08.2017 8:00

GB12 rakstīja: Nupat atgriezos no nedēļas brauciena pa Poliju un Slovākiju. Novērojums uz Polijas bāņiem - ja tu brauc pa kreiso joslu un labajā kāds izdomā apsteigt lēnāk braucošo, viņš tev līdīs priekšā un pie kājas, ka tev jābremzē viņa - kundziņa dēļ. Taisnības labad jāsaka gan - kolīdz viņi tam aiziet garām, tā momentā lasās malā.

Tas atkarīgs no ātruma. Ja tas kreisajā pārsniedz, bet tas labajā grib ar atļauto apsteigt lēnāk braucošo, tad tieši tā - pārsniedzējs lai bremzē.

Somijā ir tāpat, visi skrējēji mierīgi un pieklājīgi palaiž kreisajā joslā tos, kas apdzen lēni braucošos.

Citādāk sanāk, ka man, noteikumus ievērojot, ir jāzaudē laiks dēļ tiem, kas noteikumus neievēro.

Arī Latvijā man ir pilnas tiesības paļauties, ka "citi ievēro noteikumus", un ja braucu ar atļauto, ilgi negaidīt kad tikšu kreisajā joslā apsteigt fūri.

kaarlisk 16.07.2017 23:54

Heiteris rakstīja: Tādi jau vienmēr ir.

Tie ir tieši tie paši idioti, kas būdami baigie likuma kalpi, labajā pusē ne pa gramam neturas un bieži brauc ar saviem 85 km/h max tuvu kreisajai līnijai.

Ja ir runa par Tallinas šoseju un citām "1.5 joslas", tad pa apmali braukt patiešām nevajag. Cenšos nekad nebraukt. Uzreiz iestājas atbildība, ja kāds uz tās apmales ir gadījies. Jābrauc, cik var, tieši gar apmali (kā noteikumos prasīts). Aizmugurē esošo vēlme apdzīt nav pamats nobraukt malā. Sagaidiet iespēju un apdzeniet, toties bez bīstamības.

Arī gadījumā, ja pretī gadās apdzinējs kas nepaspēja, no "avārijavainīguma" viedokļa vienīgais, kas ir atļauts, ir bremzēt. Ja no avārijas izvairoties sanāk nepatikšanas, vainīgs var izrādīties nevis izraisītājs, bet tas kurš no avārijas centās izvairīties.

kaarlisk 15.07.2017 8:08

Vai ja nebraukt tādā ātrumā, tad ievērot kārtīgu distanci, lai var apdzenot ielīst vidū. Un vēl vēlams nepalielināt ātrumu no 85 uz 95 mirklī, kad izlemju apdzīt...

kaarlisk 14.07.2017 7:31

Es arī braucu fotoradariem garām ar +10.

Ir vietas, kur pārējo uzvedība ļoti besī. Uz Dienvidu un Salu tilta - daudz ir to, kas man skrien garām ar +15-20, bet tad pie fotoradara sabremzē uz -3, un liek man bremzēt.

Vēl uz Brīvības ielas aiz Alfas - tas pats, mani apsteidz ar +15, bet tad pie fotoradara aiz tiem pašiem apsteidzējiem iesprūstu.

kaarlisk 30.06.2017 21:41

Ir viena banāla viltība, kvēldiega spuldzes tiek rēķinātas uz konkrētu spriegumu. Parastās auto halogēnās - uz 13,2V.

Turklāt ir otra viltība - jebkurai kvēldiega spuldzei parametri ir ļoti atkarīgi no sprieguma. Citāts no wiki: palielinot spriegumu par 5%, spuldzīte būs 15% spožāka un izdegs divreiz ātrāk.

14V/13.2V = 106%, starp citu

kaarlisk 30.06.2017 21:37

anonimikis rakstīja: Tieši tā! Dators pārslēdz auto avārijas režīmā. Pedālim nav nekādas vainas. Lasi sava auto manuāli un brauc nolasīt kļūdas.

Ir dažādi avārijas režīmi.

Dažos no avārijas režīmiem nav iespējas pietiekami precīzi regulēt motora jaudu un attiecīgi atslēdzas ESP, jo tai ir nepieciešama iespēja jaudu samazināt-bet-ne-pavisam.

Un starp citu. Ja patiešām ir pazudis gāzes pedālis (uz to vispār nav reakcijas), tad gan jau pie vainas patiešām pedālis. Piemēram, vairākiem VW motoriem ar elektronisko gāzes pedāli, ja pajūk viens no pedāļa sensoriem, motora vadība pedāli ignorē un uztur konstantus 1500 apgriezienus, lai var līdz stāvvietai tikt.

kaarlisk 07.03.2017 18:41

Patiesībā dīvainākais šai stāstā šķiet prasība par 4mm.

Pat pie igauņiem un somiem prasīti ir 3mm. Un mierīgi brauc. Cik esmu redzējis, braukt māk labāk... (t.i. mierīgāk), kas daudz svarīgāks par šo 1mm, kurš tik spiež vairāk naudas tērēt riepām (vai, tieši otrādi, tā rezultātā riskēt un netērēt vispār).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti