msh rakstīja: Neaizmirsti ka tas bija pirms astoņiem gadiem, ar faktisko braucēja stāžu ap 3 gadiem [pa lielam norullētu pa A11], pirmo reizi pašam aizbraucot uz dižo pilsētu. Tu savos studiju gados pirmo reizi aizbraucot uz rīgu gan jau visu zināji, ja arī nekad tur nebiji bijis, vai ne? Bet kopš tā laika šis tas ir "mazliet" izmainījies, tapēc pēc tā mana divpadsmitā gada vasaras brauciena vari nemaz nemēgināt spriest par to, kā es braucu.
Zaķusalu es izmantoju, jo tajā nestē mani gaidīja vietējais, ar kuru uzbraucot uz salenieka sanāca sazvanīties, un viņš to ieteica darīt.
Es arī nosaprotu, kapēc pie tā, ka pirmo reizi jauns būdams iebraucot Rīgā apmaldies vai ne tur aizbrauc, vaino pašu pilsētu vai satiksmes organizāciju? Itkā tu tādā pašā situācijā iebraucot Berlīnē, Londonā vai Varšavā tu visu atrastu perfekti un aizbrauktu kur vajag. "Dižā pilsēta" tāda provinces pilsēta salīdzinājumā ar Eiropas pilsētām vien ir. Ja protams dzīvo dziļos laukos, tad liekas, ka uz baigo metropoli esi atbraucis un plusā visur saskati tikai slikto. P.S. Pats neesmu rīdzinieks.
Ja viņš tam auto ir pirmais un vienīgais īpašnieks, vei nesen veicis kapitālo remontu, tad kaut ko tādu var domāt. Savādāk viņš var liet kaut augstākās kvalitātes sintētiku - ja iepriekšējais īpašnieks eļļu nav laicīgi mainījis vai braucis ar atrabotku, tad tas neko nemainīs.
Vajag pārbaudīt līmeni. Ja tas ir ok, samainīt eļļas spiediena devēju (maksā viņš kapeikas tādam spainim). 90% gadījumā vaina būs tieši tur. Ja nepalīdz, tad jāskatās pats motors, eļļas sūknis.
Logu slotiņu mehānismu var kaut kā nobloķēt, lai nevar atlocīt. Pēc tam vienkārši atstāt pusceļā loga vidū. Vai arī gluži vienkārši aizsegt stiklu ar kaut ko un iespiest durvīs (kā ziemā). Un ko tā ierīce saka par metāla urbi? Korpuss ir no plastmasas, tikai pats piesūcekņa disks no metāla.
2) Plastmasas panna ir zem motora? Tādu skaņu parasti rada kaut kas, kas nolūzis (vai nepieskrūvēts) un vējā plivinās. Palien zem mašīnas un apskaties (vai palūdz kādam lai paskatās). Šajā gadījumā tas noteikti nebūs spararats. Vibrēt var dēļ visa kā - pārsvarā tas ir riepu dēļ.
Nestāsti pasakas! Kāds vēl degvielas filtrs un sveces? Varbūt vienīgi ja oriģinālais vēl no 2000. gada, tad iespējams. Tur būs lielāka vaina! Autoram - slēdz pie kompja un skaties! Varbūt starteris nosprādzis vai kaut kāds drošības sistēmas gļuks! Kurš to te var uzminēt..
nomiks rakstīja: Atlaide 5 eur vērtībā pirmajam braucienam ar Citybee pienākas katram, kas ievada atlaides kodu, kas norādīts uz motora pārsega. Tiesa gan nav ne jausmas, cik ilgi šis kods būs aktīvs.
Lasīju, ka Citybee sola līdz pat 500 automašīnām iepludināt satiksmē (kopā ar kravas busiem).
No braukšanas viedokļa man personīgi šķiet, ka CarGuru piedāvājums ir labāks, jo 1) dažādi auto pieejami, 2) automātiskās (robotizētās) kārbas nevis manuālās, 3) hybrid, kas ir klusāki.
Par cenām nevaru spriest, nekad neesmu izmantojis ne vienu, ne otru.
Tad arī lai padomā par auto stāvvietām, nevis tikai "iepludina" simtiem mašīnu satiksmē! Vieta ir tik cik ir. Jau tad netālu no mājām, kur novietoju auto, bieži nav vietas, jo stāv tās Carguru toyotas. Man nekas nav pret kompāniju kā tādu, viņu auto vai darbības modeli.
Ārprāts kaut kāds! Vācijā kas tāds vispār nebūtu iedomājams. Trakāk nekā kaut kādā "krūmu servisā". Saprotu, ka tie nav atsevišķi gadījumit vai cilvēki, bet jau gadiem attīstījusies sistēma, kā viņi strādā. Par Bmw kā auto neko sliktu nedomāju, bet šāda autorizētā dīlera dēļ tikai pa gabalu no turienes..
"Aķi parlika citu, jo vecais par ātru lādējas ārā un bija aizdoma, ka ģenerātors nelādē akumulātoru."
Ideāli! Nevis atrisināt problēmu un saremontēt ģeneratoru (varbūt tikai oglītes ir jānomaina), bet mainīt aķi, kurš arī pēc laika būs tukšs (un sabojāts).
Neko tu tur neaizliegsi! Pašlaik Rīgas centram iet cauri automaģistrāle, Vidzemes šosejas turpinājums - Brīvības iela (tālāk Valdemāra iela), caur kuru notiek visa maģistrālā satiksme (atskaitot smagos). Kā cilvēkam, piemēram, nokļūt no Siguldas uz Ventspili, Tukumu utt.? Braukt pa apkārtceļu ar daudziem viena līmeņa regulētiem krustojumiem un to stulbumu - zīmēm 50/70/90 ik pa laikam nav vispār nekāds apspriešanas vērts variants! Lai valsts uzbūvē maksas tuneli no Juglas vai sakārto apvadceļu ar 2 joslām katrā virzienā ar vismaz 100 km/h un normālām uzbrauktuvēm / nobrauktuvēm kā tas ir Eiropā un tad var kaut vispār aizliegt privāto autotransportu centrā. Līdz tam tik sēžam sastrēgumos, elpojam atgāzes un sūdzamies forumos.
Atlaižot sajūgu (neitrālajā) motors sāk griezt kārbu. Ja ir kaut kāda skaņa, tad jāskatās, kas ir ar kārbu. Iespējams spararats grab, kas to lai zin. Bet ja grūti ielikt ātrumos, tad tur eļļas maiņa diez vai vairs ko līdzēs. Pirms tam slēdzās labi?
Es nesaprotu pārējo sašutumu! Ko tādu jaaanis pateica nepareizi? Braucot pa mazu (vienas joslas) apli to var mēģināt iedomāties kā krustojumu - ja cilvēks grasās braukt pa kreisi un izbraukt kādā no tālākajām izejām, tad tas nekas slikts nav. Pie apļa stāvošie uzreiz zin, ka brauks aplim apkārt! Mazos apļveida krustojumos visbiežāk ir tāds leņķis, ka nemaz nevar redzēt no apļa izbraukušā labo pagriezienu!
Kāda jēga IEBRAUCOT aplī rādīt pagriezienu?? Jūs man paskaidrojiet! Mazā aplī (ar vienu joslu) tas ir vairs nevis bezjēdzīgi, bet bīstami! Idiots bez pamata ieslēdz labo pagriezienu -> pārējie domā, ka brauc nost no apļa, bet tas brauc tālāk pa apli! Tiem aplī braucošajiem smadzenes par īsu uztver to kā krustojumu? Krustojumā taisni braucot, arī slēdz labo pagriezienu? Tādas muļķības autoskolā māca? Vēl tādi pidrillas, kas vispār nerāda nekādus pagriezienus - tad nu ej un zīlē, kur tas izdomās nobraukt.
Melo tapēc, ka attiecīgi no patēriņa izriet izmeši - mazāks patēriņš, mazāki izmeši, mazāki nodokļi. Rietumeiropā tas ir jo īpaši svarīgi, konkurence liela un ja nemelos, tad neviens to kasti nepirks. Ražotāja patēriņu varbūt var sasniegt kaut kādos laboratoriskos apstākļos, ikdienas satiksmē noteikti nē - jāskaita klāt kāds litrs vai divi.
Kas tas par bulšitu no valsts puses? PVN jau tiek samaksāts pērkot jaunu auto pie dīlera, vai nodoklis auto ievedot un reģistrējot! Sanāk, ka pārdodot to atkal kādam kā lietotu, atkal jāmaksā PVN! Kapēc tad tas ir tikai auto? Var taču ar PVN aplikt jebko un neierobežotu skaitu reižu, kamēr nodoklis pārsniedz pašu preces vērtību.
Neņem vērā ekstras - tās iet attiecīgi līdzi laikam. Tu saki - jauns vw dārgs! Tā pat teica arī 1988. gadā par jaunu 2. golfu vai vw busu. Nebija gluži tā, ka tos pakaļ meta un pārreķinot pēc mūsdienu algām un inflācijas, maksāja +/- tikpat.
Tuaregu sāka ražot 2003. gadā.. Nezinu, vai tas skaitās "nesen" Tev laikam 2000šo gadu autiņi skaitās diezgan jauni.
Protams, tehnoloģijas attīstās, bet tam aug līdzi arī cilvēku pirktspēja un, protams, inflācija. Neaizmirsīsim, ka auto ražotāju misija vai mērķis ir padarīt savu produktu pieejamāku, vienlaicīgi palielinot savus ieņēmumus katru gadu. Auto ir dārgi (premium gals), bet vienlaicīgi pašizmaksa tiek spiesta lejā un kvalitāte ir tāda, kāda ir. Kamēr garantija, tikmēr tā ir dīlera problēma. Protams, piekrītu msh, ka vecie autiņi pārrēķinot mūsdienu naudā maksāja tikpat, bet toreiz vismaz bija kvalitāte.
2019. gadā JEBKURA kaut cik jēdzīga ražotāja lētākā eļļa būs labāka par 1990. gadā top ražotāju premium eļļu (ar tā laika ražošanas un ķīmiskajām tehnoloģijām!), kuru lēja tavos izslavētajos golfos un audi.. Tagad 2019. gadā tu saki, ka ja tādā vecā klucī lietu lētāko eļļu vai kādu longlife, kuras ražošanas tehnoloģija ir ievērojami attīstījusies, uzreiz (lasīt pēc dažu gadu litošanas), motoram uzreiz pizģec?
Ir nepareizi autoforumu (to audistyle) uzskatīt par kaut kādu mēru, pēc kā mērīt un noteikt visu autobraucēju tendeces un viņu paradumus. Forums ir vieta, kur satiekas autoentuziasti. Cilvēki, kuriem interesē tehnika, patīk to skrūvēt, uzturēt, braukt, dalīties pieredzē utt. Tas, ka tur kaut kāds "useris" dara tā vai šitā, nenozīmē, ka tā dara piemēram kāda 2 bērnu māmiņa no mazpilsētas, kura brauc ar tādu pašu (piemēram) audi C5 un kurai galīgi vienlaga par kaut kādiem eļļas tipiem un maiņas intervāliem, bet auto vajadzīgs lai tiktu no punkta a uz b. Kādreiz centies padomāt ne tikai no sava skatu punkta.. ;)
msh rakstīja: Neaizmirsti ka tas bija pirms astoņiem gadiem, ar faktisko braucēja stāžu ap 3 gadiem [pa lielam norullētu pa A11], pirmo reizi pašam aizbraucot uz dižo pilsētu. Tu savos studiju gados pirmo reizi aizbraucot uz rīgu gan jau visu zināji, ja arī nekad tur nebiji bijis, vai ne? Bet kopš tā laika šis tas ir "mazliet" izmainījies, tapēc pēc tā mana divpadsmitā gada vasaras brauciena vari nemaz nemēgināt spriest par to, kā es braucu.
Zaķusalu es izmantoju, jo tajā nestē mani gaidīja vietējais, ar kuru uzbraucot uz salenieka sanāca sazvanīties, un viņš to ieteica darīt.
Es arī nosaprotu, kapēc pie tā, ka pirmo reizi jauns būdams iebraucot Rīgā apmaldies vai ne tur aizbrauc, vaino pašu pilsētu vai satiksmes organizāciju? Itkā tu tādā pašā situācijā iebraucot Berlīnē, Londonā vai Varšavā tu visu atrastu perfekti un aizbrauktu kur vajag. "Dižā pilsēta" tāda provinces pilsēta salīdzinājumā ar Eiropas pilsētām vien ir. Ja protams dzīvo dziļos laukos, tad liekas, ka uz baigo metropoli esi atbraucis un plusā visur saskati tikai slikto. P.S. Pats neesmu rīdzinieks.