Manuprāt tevi speciāli eksāmenā neizgāza un nav pamata sūdzībai.
Garais raksts atgādināja savus eksāmena laika piedzīvojumus. Braucu ar golfiņu, bieži pēc darba vakaros, tāpēc piedodiet, kam sākumā patraucēju. Vienā no reizēm visu nodarbību meklēju riepu braukājot ar "tabletīti jeb zapasku", jo iepriekšējā tante uzsita uz apmales. Pēc mazmotora ar gāzi eksāmena dīizeļi likās kā raķetes manuprāt pārāk daudzi jaunie braucēji tiek noskaņoti ka eksāmenu pieņēmēji CSDD ir kaut kādi šakāļī- nagu maucēji kas to vien grib kā izgāst eksāmenā. Realitātē mans instruktors mācīja un lika braukt kā pensim, jo es ticu ka eksāmenu licēji viņam visu laiku atreferēja tikai tos sīkumus par kuriem viņus izgāza. Realitātē CSDD ir konveijers, kur īpaši neinteresē piem., kantainās trajektorijas un virzienrādītāju lietošana nevajadzīgās situācijās, bet kā tu iekļaujies plūsmā un ievēro noteikumus, tā lai tas kas sēž blakus jūtas pietiekami droši un pārējiem uz ceļa nav jābaidās vai jādusmojas uz tevi. Figūras tak vielas un no dzīves, jo parkoties jāmāk. Pats nenoliku eksāmenu jo briesmu stāstu ietekmēts nenormāli uztraucos tā ka kājām trīcot nevarēja pedāļus nospiest. Pilsētā nedevu mācībniekam kantainā aplī ceļu, jo uzskatīju ka tur pietiek vietas diviem. Nospieda pa bremzēm, jo es acīmredzot tad braucu nedroši.
Pabrauc vairāk ar radiniekiem vai citiem instruktoriem un iegūtā pieredze ļaus nokārtot eksāmenu bez problēmām.
Sixt autonomā Berlīnē, rezervējot golfa klases mašīnu dabūju šo auto. Jau stāvvietā vizuāli novērtēju kā "studentes sapni", jo mazs un melns ar ziloņkrāsas jumtu un spoguļiem. Vēlāk tas bija pluss, lai svešā vietā viegli atrastu pēc jumta kur noparkojos Mazajam krosoveram bija 1.2 benzīna motors ar 6 ātrumu manuālo kārbu. Bagažniekā var precīzi ielikt vienu lielo koferi. Start/stop sistēmu un atslēgu vietu ne uzreiz sapratu. Sākumā niķojās iebūvētā navigācija, kura pēc SD kartes restarta atdzīvojās. Labi strādāja gan kamera, lietus sensors, gan līkumu gaismas. Grūti pieradu pie franču gaismu pārslēgšanas ar gredzenu pagriešanu. Bieži pirmajā dienā kopā ar pagriezienu ieslēdzu tālās. Spidometrs liels un digitāls, blakus redzams ātrumu pārslēgšanas palīgs. Ir arī eco poga, bet to ātri atslēdzu, jo tad mašīna "neiet". Pieteikami dinamisks auto pilsētai, ērta parkošanās arī uz apmalēm, jo augstāks par parastu auto, ne parāk skaļš salonā. Sēdpozīcija augstāka, vairāk jūt to līkumos, bet gaismas tik ļoti nespīd acīs. Autobānim ne visai iemērots jo jau pie 160km/h paliek skaļš un tērē virs 10l degvielu.