Nezinu vai drīkst vai nedrīkst, bet manā servisā izmanto garu dinamometrisko atslēgu lai pievilktu līdz galam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu vai drīkst vai nedrīkst, bet manā servisā izmanto garu dinamometrisko atslēgu lai pievilktu līdz galam.
Konkrēta slepkavībā varbūt tikai bruņu auto palīdzētu:
www.delfi.lv/aculiecinieks/news/riga/video-fikseta-romana-bezzubova-slepkaviba.d?id=53107179
Jā tieši tas kas postā bija auto kur ielikt velo.
Gan jau kulbas ratus arī man būtu jautri tādā bāzt.
Tak normāli ražotāji liek tās šķiedras dažādos virzienos. Protams visu var salauzt. Gan dzelzs gan alumīnija rāmjos var iekodināt trubu. Nav jau forši arī metināt blakus šuvei vai sēdeķlā trubai alumīniju. Vairāki tūkstoši latvijā gan šosejā gan mtb brauc ar karbona rāmjiem un nav tā ka masveidā plīstu. Rosinu pamēģināt un nebaudīties. Protams ļoti riskanti ir nezināmu ķīnas ražotāju stūres, stutes un brandu kopijas.
Nekas tur nav trausls, vismaz MTB izpildījumā. Nav arī nemaz tik lēti Al velo FS. Karbona rāmji tiek veidoti arī jocīgās formās un šur tur padodās vairāk kā citur. Esmu salauzis arī alumīnija rāmi. Pēdējo 10 gadu peredze ar karbonu tikai labākā, jo kompozīti jau ir ienākuši gan apavu zolēs, gan stutēs, iznesumos, stūrēs un tagad jau aizvien vairāk arī ratu aplocēs. Varot remontēt arī līmējot rāmjus un detaļas. Daudziem ražotājiem gan ir mūža garantija rāmim.
Vadu uztin uz spoles. Vads 10m garš. Esmu strādājis darbā arī ar HD sēriju vai rūpniecisko tēraida korpusā grīdu tīrīšanai. man tādi spiedieni un jaudas mājās nav vajadzīgi.
Pēdējos 5 gadus ieskaitot iepriekšējo ir 30k ikgadējais nobraukums. Vai ir kāds ražotājs kas piedāvā 5g un 150k garantiju? Piedāvājumi kurus esmu izskatījis ir samazinājušies nu jau līdz 100k garantijai.
Tālāk jau katram ir savas nianses līgumsods par km vai mazāka atpirkuma vērtība.
Vakardien Moller Krasta paziņoja FB ka pirmais ID4 nodots klientam
Tāpat nesaprotu kāpēc īsti bija jāpieliek tādas pūles? Nav taču unikāls retro vai superkārs.
Izmantoju K5 black. Forši ka var viegli regulēt spiedienu, jaudas pietiek gan ķerrai gan betona mūrim. Ērti sarullēt šļauku, bet slikti ka nav pašgrozāma komplektā un tomēr var sapīties.
Lietojam kādu laiku Roborock s6 ķīnieti ar mazu mitru lupatiņu aizmugurē. Gan sasūc gan uzslauka. Ir labi, mana sūkšanas jaudu uzbraucot uz paklājiem. Normāli skenē kur atrodas, kas jāapbrauc.
No auto gadžetiem man ir ķīniešu telefona turētājs ar bezvadu lādētāju. Pēc tam kad blakus parkingā Audi bija uz ķieģeliem nopirku oem specskrūves ratiem.
Nu tiem, kam nav urīnviela un Euro6 laikam tā sanāk. Man arī ir Euro5 tāpēc aktuāli. Iepriekš Berlīnē biju ar nomas Reno ar zaļo uzlīmi un ap litrīgo benzīnu. Tas viss ok.
Iekārtu servisa mehāniķis gan izstāstīja ka Frankfurtē ir gājuši tālāk un aizliedz ar Eur1-2 benzīnus. Viņam škrobe jo hobija "muscle car".
Vai tad remonta izmaksas nav jau iekļautas auto tirgus cenā?
Kvēlsveces virs 10g izraisa apbrīnu, bet nu tās pārbaužu metodes ir arī dažiem mehiem ezotēriskas. Arī mani pārsteidza oem kvēlsveces cena, kurai izrādās iebūvēts spiediena sensors.
Sajūgam gan jau būtiski atšķiras slodze braucot katru darba dienu 1., 2. robā rītā/ vakarā, kā arī cik tam motoram vēl atlikuši zirgi. Alfai izbeidzās vienā vasarā.
Pat ne ļoti tālā nākotnē nekas varbūt nebūs jārēķina jo Euro7 2025. pieliks punktu degvielas motoriem un nopirkt varēs tikai to kas būs pieejams. Audi publiski atzīst, ka vairs neizstrādās jaunus dzinējus:
Tā ir netipiska situācija, bet varbūt kaitināji fūri iepriekš kādā apdzīvotā, kur viņš bija nolēmis ar 70 tik cauri.
Man bija 5dien pilnīgi cita situācija uz A3, kur vakarā kādi 7 vieglie aiz fūres kas mierīgi brauca nedaudz virs 80 taisīja bremžu gaismiņu disko. Tā kā šķirbu neredzēju kur ielīst jo visi ļoti tuvu viens otram bremzē/gāzē, sagaidīju taini un apdzinu visu dīvaino kolonnu reizē.
Vai šādas kolonnas veido tās vairāku auto sadursmes?
Piekrītu ka ali preces tirgo ar intensīvu reklamēšanos un bieži nereālas atlaides, bet dārga piegādes cena, kurā acīmredzot iekļauta preču cena.
Vispār darbojas, bet katram pašam izdevīgums jāizpēta.
Nevar būt, jo Latvijā nav bijis zem -30C.
Varbūt filtrā ūdens no bākas kondensāta, vai degviela iazdomīgas izcelsmes
Jums kā īstam vecim piedāvāju vasarā izbraukt kādu Liepājas komandas mtb trasīti vai tos pašus Ālandes apļus vismaz 2h ar pulsu virs 170 džinsās. tad varbūt kaut kādi personīgi secinājumi radīsies, kas kam domāts.
Vienmēr ir bijusi vēlme izmēģināt kādu no šīs sērijas FS piem. Siguldā. Pats gan braucu ar nu jau veco lefty, būtu interesanti full suspension versiju un ocho dakšu izmēģināt.
Var tak rosināt kaut vai -1 promili. Nu nav reāli 0 ticami nomērīt laboratoriski,.
Nezinu kā citiem, bet aizķēra tv reklāma, kur Durex reklāmā parādījās arī divi veči. Pārsteidza, ka nekur neaizbēgsi,kā arī bērniem grūti kaut ko paskaidrot. Tā laikam ir kopēja tendence seriālos un šovos, ka vismaz vienu pāri vajag. Kā tas ir sanācis ka normālie kļūst par minoritātēm?
Noteikti nemainīšu tik agri. Vismaz meteo prognoze manā apvidū tuvāko nedēļu vispār nav virs 0C, dažbrīd -10C.
Euro6 vēl brauks vairākus gadus visur kur