iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
eidis 28.11.2025 11:03

Motorolers rakstīja:

Krotow rakstīja:

Motorolers rakstīja:

Manas šofera gaitas LV nu ir galā Gan jau kādreiz atbraukšu ciemos un paripināšos pa Latvijas "lielceļiem", bet emigrēju prom uz silto galu Turpmāk Iauto varēšu pastāstīt, kā lietas notiekas uz Itālijas ceļiem un neceļiem, kuri starp citu, galīgi nav tie gludākie un sakartotākie. 

Paldies par iespējām patestēt jaunākos auto un paripināt bumbas (kas gan bija baigi sen), kā saka turās tad te tie, kas palikuši

Kad lielāko daļu vasaras uz ielas būs 41+, vēl prasīsies atpakaļ 😀

Itālijas dienvidos ir tādas temperatūras, bet augšdaļā pie kalniem nav tik traki, var uznākt karstuma viļņi, (šovasar jūnijā bija), bet tā caurmērā no rītiem ir ap +25, diena +32/33, kas tur ir pilnīgi mierīgi panesami, man labāk silts nekā mūsu mūžīgais rudens.

Ziemeļu reģions pie Vidusjūras (ap Sanremo, no Dženovas) skaitās viens no labākajiem klimatiem Eiropā un iespējams arī pasaulē. Tāpēc, ka vasarā kalni dzesē, ziemā jūra silda. Rezulātā superīgs, maigs klimats

eidis 28.11.2025 11:00

GB12 rakstīja:

Es pēdējo apmēram 10 gadu laikā esmu ļooooti daudz ar auto pa Eiropu braucis. Un tā tīri subjektīvi šķiet, ka Austrumeiropā (Latvija, Lietuva, Polija) braukšanas kultūra uzlabojas (lai ko arī neapgalvotu visādi latvijāvissirslikti.lv vaimanologi), bet, jo vairāk uz Rietumiem, jo tā paliek sliktāka. Tā pati Vācija - ar auto uz turieni pirmo reizi aizbraucu 2007. gadā. Toreiz biju sajūsmā par to, kā vācieši brauc - ātri, bet korekti. Tagad - šausmas, kas tur notiek uz tiem pašiem bāņiem. Par reģionālajiem ceļiem nerunāsim… Ja par Itāliju - esmu tur bijis 3 reizes, pirmo reizi 2014. gadā. Tur gan nekas diži mainījies nav. Bardaks bija tad, bardaks ir tagad…  

Nu nez. Par vāciju slikts priekšstats. Manuprāt viņiem slikti sanāk jau ļoti sen. Vilkties pa bāņa kreiso joslu uz 90, lekt priekšā neskatoties no labās (arī tad ja vienīgā ātrā palikusi ir kreisā), bezjēdzīgi pārbremzēt un izveidot korķi, ja bānis vnk pārkārtots remontam (nesamazinot joslu skaitu) ir slavenā vāču braukšanas māka. Skandināvijā brauc būtiski labāk.

Poļiemir noteikti redzams milzīgs progress. Pamatā iemesls ir sakārtoti ceļi un uzlabots autoparks. Resp palikuši bagātāki

eidis 27.11.2025 15:54

Sicīlijā vēl klāt nāk lekšana tieši priekšā no mazām ieliņām. Nu kā tu netaurēsi..... 

eidis 27.11.2025 15:53

Marokā bija 49...... pa nakti. Pa dienu nezinu. Sahāra augustā ir diezgan ekstrēms pasākums

eidis 27.11.2025 15:51

0pis rakstīja:

Nē nu skaidrs, ka ir dažāda dzeršana. Mazā pudele, ko bērnam vajadzētu noturēt rokās un dzert patstāvīgi. Tad ir džankfūda ēstuvju lielās glāzes ar limpeni un vāku pa virsu, kas ir labi līdz brīdim kad to izlaiž no rokām. Ir gāzēto dzērienu pudeles, kas atvēršanas brīdī 1/3 satura padod laukā aerosola veidā. Ir 1.5L pudeles kas ir lētākas rēķinot uz vielas vienību, bet dzerot smagākas un beigās riktīgi jāatgāž galva lai ierautu malku. Ir arī stratēģi, kas ūdens pārliešanu no 5L kannas mazākos un šaurākos tilpumos ieplāno veikt braukšanas laikā, tur arī ir iesp. varianti.

 

Tā ka dzeršana atšķiras no dzeršanas! 🙃

Islandē pie viena restorāna ieejas redzēju ūdenskrānu ar uzrakstu: Dzeriet ūdeni - tas ir par velti un veselīgāks kā pārējie dzērieni.

Aptuveni tādu filosofiju piekopju. Bērni mierīgi var dzert mašīnā, jo dzer ūdeni. To krāsaino drazu nepērkam un šāda pieeja ir noturīga - arī izaugot cilvēks nesāk pieķerties saldiem un krāsainiem draņķiem. 

eidis 27.11.2025 9:21

Kautkad errojos par šo pašu, bet tad laikam izdomāju, ka pirmajā mēģinājumā rindā sastājās daudz "moš sanāks aizbraukt" un skaits bija tik liels, ka sāka ietekmēt izvietojuma pa boksiem algoritmu. T.i. ja uz 3, 5 un 6 boksu neatbrauc 30 pēc kārtas, pārējo boksu rindas sāk nepaatoti uzmilzt. Tāpēc ieriktējuši nr nolasītāju un rindošanu pēc nolasīšanas.

Pastarpināti šāda sistēma samazina DDOS riskus rindošani.

eidis 26.11.2025 16:00

Ui Mekongā viss tas jau ir. Ar aci ir novērojams, ka tur ir izšķīdis VISS. Varbūt tikai Ganga tai iekbina.

eidis 26.11.2025 13:37

Nē nu mani tā elektrība gan mēģinās tad paizmantot. Attiecīgi es vannā bez fēna. 

 

Tas novērojums man bija ar parastu Rīgas krāna ūdeni, kuru regulāri slacīja štepseli. Štepselis drusku apkusa, bet korķus neizsita

eidis 26.11.2025 11:36

GB12 rakstīja:

Ukraiņi it kā esot konceptuāli piekrituši Ženēvā uzlabotajam Plānam. Kas tālāk? Es teiktu - krievi, protams, nepiekritīs, un viss sāksies no gala - kārtējās "2 nedēļas", “tas nebūtu noticis, ja es būtu prezidents”, tad atkal spiediens uz Ukrainu utt utjp.

Es piekritienu nevērtētu augstāk kā parastu diplmātiju. Zeļenskis tak nevarēja Trampam pateikt, ka tas papīrītis ir pilnīgs sūc. Tāpēc: konceptuāli piekrītam, BET......

eidis 26.11.2025 11:33

arba rakstīja:

eidis rakstīja:

Tur gan viss drusku dīvaini ir: 1. Saldudens nemaz tā elektrību nevada. Sālsūdens vada. 2. A kāpēc dtošinātāji nenostrādāja?

kimija un fizika Tev bija 2 ?

Nop. Bija diezgan labi. Un saldūdens ietekme relatīvi nesen pārbaudīta. Rūpīgi liets štepselis tā mierīgi apkusa un viss

eidis 26.11.2025 11:30

Conqueror rakstīja:

eidis rakstīja:

Motorolers rakstīja:

Manas šofera gaitas LV nu ir galā Gan jau kādreiz atbraukšu ciemos un paripināšos pa Latvijas "lielceļiem", bet emigrēju prom uz silto galu Turpmāk Iauto varēšu pastāstīt, kā lietas notiekas uz Itālijas ceļiem un neceļiem, kuri starp citu, galīgi nav tie gludākie un sakartotākie. 

Paldies par iespējām patestēt jaunākos auto un paripināt bumbas (kas gan bija baigi sen), kā saka turās tad te tie, kas palikuši

Itālija ļoti👍

Ar braukšanu gan tur pēdējā laikā nu tā. Kameras saliktas visur un soda pa labi un pa kreisi. Tikko samaksāju divus sodus par tām režīma ielām, kur neitālis nekā nevar saprast, vietējie braukā, bet tev nedrīkst kautkādos laikos.

Daudz cilvēki reportē daudz sodus no Itālijas pēdējā laikā. Francijā daudz mierīgāk.

Bet itāļu virtuve, daba un tradīcijas ir vnk fantastiskas

pārsēdies uz Ferrari - tad neviens itāļu policis tevi neturēs, tikai atzinīgi noskatīsies, kā mauc 50-100 virs atļautā

Mani neapturēja. Anonīmi atsūtija kvītiņas. Arī pārējiem ir līdzīgi. Kkur aizbāzti radari, nokamerotas visas ceļazīmes, īpaši nesaprotamās. Un tik sūta. Blakus FR pilnīgi cita atieksme: ;son parkojies mierīgi - cilvēku maz, neviens nekontrolēs.

eidis 25.11.2025 9:51

Motorolers rakstīja:

Manas šofera gaitas LV nu ir galā Gan jau kādreiz atbraukšu ciemos un paripināšos pa Latvijas "lielceļiem", bet emigrēju prom uz silto galu Turpmāk Iauto varēšu pastāstīt, kā lietas notiekas uz Itālijas ceļiem un neceļiem, kuri starp citu, galīgi nav tie gludākie un sakartotākie. 

Paldies par iespējām patestēt jaunākos auto un paripināt bumbas (kas gan bija baigi sen), kā saka turās tad te tie, kas palikuši

Itālija ļoti👍

Ar braukšanu gan tur pēdējā laikā nu tā. Kameras saliktas visur un soda pa labi un pa kreisi. Tikko samaksāju divus sodus par tām režīma ielām, kur neitālis nekā nevar saprast, vietējie braukā, bet tev nedrīkst kautkādos laikos.

Daudz cilvēki reportē daudz sodus no Itālijas pēdējā laikā. Francijā daudz mierīgāk.

Bet itāļu virtuve, daba un tradīcijas ir vnk fantastiskas

eidis 25.11.2025 9:44

Domāju, ka nerisināt elektrotīklu neizdosies ne ar BEV, ne PHEV. Jo pat tējkannas ir dubultojušas patēriņu. Secīgi, lai nomales būtu vismaz pieteicamas konkurencē par darba vietām, elektrotīkla jaudas nāksies pārtaisīt. Un propelleri vnk piedalīsies tīklā, ne ražos ampērus tikai Mazpisāniem.

eidis 25.11.2025 9:34

Tur gan viss drusku dīvaini ir: 1. Saldudens nemaz tā elektrību nevada. Sālsūdens vada. 2. A kāpēc dtošinātāji nenostrādāja?

eidis 24.11.2025 14:07

R. Eiropā ir labi uzskaitīta pieredze. Šaudīšanās GB WWII laikos Battle for Britain ietvaros esot nogalinājusi 12k (ja nemaldos) angļus. Šaudīšanās uz dullo ir diezgan kaitīga apkārtējām teritorijām

eidis 24.11.2025 13:55

Domāju, ka šāds izņēmums nebūs, jo PHEV tomēr ir būtiski sarežģītāks uzbūvē un apkopē. Vienīgais iemesls PHEV esamībai ir robi EV infrastruktūrā. Un to arī spiedīs. Kas nav nekas neizdarāms: katrs fermeris, kuram laukam pāri iet jebkāda elelktrolīnija, lauka malā var ierīkot EV uzlādi un drusku piepelnīties. Vnk jārada nomaksas shēmas lādētājam un drusku jāpatirgo ideja fermeriem.

eidis 21.11.2025 15:52

Iespējams, ka plāna eksistences iemesls ir strauja situācijas pasliktināšanās Ukrainā: stipri samazinājušās piegādes no sabiedrotajiem un turpinās mobilizācijas rukums. Arī korupcijas skandāls situāciju bojā. Var gadīties, ka šiem plāns ir vienīgais saprātīgais risinājums. 

Es gan nesaprotu ES. Domājams, ka krieviem armiju mājās laist nedrīkst - būs bardaks un tur nav tālu līdz revolūcijai. Tātad ir nekavējoties jāorganizē nākamais karš. Ar Eiropu, protams. Secīgi tā žmiegšanās ar bruņojumu nav saprotama.

Un mobilizācijai UA mierīgi varētu sekot krievu pieejai - maksāt lielu algu. Varbūt drusku lielāku kā krieviem un tā daļu arī no krievu algotņiem savākt. Jo nauda gan tur nav problēma

eidis 13.11.2025 20:13

Man diezgan daudz ir sanācis nomāt auto. Visādus, bet visbiežāk tieši Clio. Ar tiem nekad, tā ka pilnīgi nekad nav bijušas nekādas problēas. Resp iepriekšējās paaudzes ir tādi īsti bezproblēmu auto. Novēlu tā turēt.

eidis 11.11.2025 14:51

Taizemē nesabiju un laikam netaisos. Jo Vjetnama pa īstam ir gandrīz 100% kopija kādai Eiropas dienvidu valstij. Taizeme, Malizija, Singapūra un Indonēzija būs tas pats. Ir pabūts Āzijā un ir redzēts, ka Āzija var labāk. Tāpēc nākamais Indoķīnas mērķis būs vai nu Mjanma vai Laosa.

eidis 11.11.2025 14:47

A hep poti iesaka.

Kambodžā LV tiesības derēja bez problēmām.

Vjetnamā neder vispār. Jāpārliek uz lokālām. Bet to uzreiz redz auto nomā - Vjetnamā ārzemnieks auto nomāt nevar. Gandrīz nekā. Tikai ar blēdībām ar vietējiem. 

eidis 11.11.2025 10:44

Izrādās, ka pretēji presē bieži izskanējušajam, ar milzu pārsvaru visbiežāk deg dīzeļi. Pamatā veci. Elektroauto statistikā nenonāk.

Citāc:

No aizdegšanās nav “imūns” neviens spēkrats - deg gan jauni, gan senāki auto; gan budžeta klases, gan dārgie; tomēr BALTA statistika norāda uz izteiktu tendenci: visbiežāk ugunsgrēkos nonāk dīzeļauto. Tie ir ap 90% no visiem līdz šim saņemtajiem pieteikumiem par transportlīdzekļu degšanu.

Visvairāk deg auto, kas vecāki par pieciem gadiem, taču gandrīz 12% gadījumu skar arī jaunākas mašīnas. Jaunāko mašīnu degšanas iemesli parasti ir rūpnīcas defekti, nekvalitatīvs remonts vai pašrocīgi veiktas pārbūves.

Ja raugāmies no zīmolu statistikas perspektīvas, tad katra piektā BALTA reģistrētā nodegusī automašīna bijusi BMW (19,53%), antitopā ir arī Volkswagen, Volvo, Mercedes-Benz un Audi. Taču svarīgi norādīt, ka tas nav tāpēc, ka būtu bīstamāki- šie ir populārākie zīmoli Latvijas autoparkā, ar sarežģītu elektroaprīkojumu un lielu nobraukumu.

eidis 10.11.2025 16:00

LV?

Man likās, ka tas Skandināvijas stiliņš. Šeit visiem pajātiņš vienmēr par līnijām

eidis 08.11.2025 11:31

Bet protams. LR Krimiālkodekss nodrošina visu SK saturu. Problēma jau ir izpildmehānismā, ne papīrā.

Iemesli kāpēc SK ir būtiska:

1. Ar un ap to tika saļepīta esošā koalīcija un Riņķis par prezidentu. Tam ir sentimentāla jēga un Efka kko bija sasolījusi Briselei (tipa: tu esi vecis vai neesi? Aizej nostūrē parlamentu, lai apstiprina to štruntu), kur denoncēšana padara šo par apsmieklu solījumu saņēmējiem.

2. SIF ir ietrennējies uz SK pamata piesaistīt daaaaaudz naudas. Izmanto to par pamatojumu. Saņemtā nauda tiek daļēji novirzīta JV un Pro vēlēšanu aģitācijai. + tur laikam ir kkādu vajadzīgo cilvēku repozatorijs. Tos arī jāuztur. 

Ņemot vērā, ka Efka uz otro termiņu netiks, nomainīt šo uz 10m pirms vēlēsanām neviens neraujas un SIF aģitācijai naudu jau ir saņēmis, izmantotie resursi pasākumam ir nesamērīgi lieli. Un šis ir vismaz dīvaini

eidis 08.11.2025 11:22

Es tomēr esmu pārliecināts, ka dalībniekiem (vismaz daļai) īsākā periodā parādīsies šaubu ēna, ka kopānākšanas pamats tomēr ir diezgan stulbs un pamatots tikai ar skaļu kliegšanu. Attiecīgi šādu baru uz tik slidena pamata, tuvākajā nākotnē salasīt nevarēs. Attecīgi Efka šo dzīvību ir zaudējusi uz maznozīmīgu mērķi.

Uz free plastilīniem gan šis neattiecas. Tie ies kur SIF sauks. Par laimi šīs publikas skaits nav neko nozīmīgs un bez īpašu instrumentu darbināšanas tiem pievienojas retais

 

eidis 08.11.2025 10:40

????

Pa manam katrs izvēlās savu tilpību.

Man svarīgi lai jaudas 1 zs būtu uz katriem 10kg auto pašmasas. Un ne mazāk.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti