Ļoti daudz tukšas ļurināšanas. Apnika.
Bet apgalvojums, ka nešpricēšanās dēļ atlaisti LABĀKIE skolotājie, ir grandiozs. Viņam kautkas ar labuma mērīšanas daiktu īsti nav kārtībā.
Ļoti daudz tukšas ļurināšanas. Apnika.
Bet apgalvojums, ka nešpricēšanās dēļ atlaisti LABĀKIE skolotājie, ir grandiozs. Viņam kautkas ar labuma mērīšanas daiktu īsti nav kārtībā.
Ak šī pirmsvēlēšanu sezona.....
Tas skaidrs, ka vienmēr bijusi korupcija, bet uz vēlēšanām jau jautājums ir principiāls: ja neproti zagt tā lai pašam un nācijai labi, tad zagt neproti un jādodas uz vēstures mēslaini. Arī hūte šī paša iemesla dēļ sūtāms atpakaļ uz Centrālcietumu.
Nu un ja leišu/poļu/igauņu labvēlība nešķiet bezgalīga? Un nešķiet bezatlīdzības? Var protams cerēt uz JaunKrieviju, bet tam ne tuvu nav skaidras aprises.
Vai Inčukalnam gāze obligāti pa ziemu jāved? Jeb piemetam uz pirkstiem un vedam kad tāir lētāka? Piem aprīlis - jūnijs....
Un pgdm laikam gāzi nekas nevar aizstāt. Jo duck curve dēļ zaļā elektrība lielā daudzumā palielina co2 un izmaksas, ne samazina. Un miera ātoms (kas ir vienīgais zaļais elektrorisinājums) ir vismaz t+10y.
Neiesaku klausīties. Targašs.
Šim mulsinoši ir divas lietas:
1. Datums. No šī nekādi nav iespējams atmazgāties līdz vēlēšanām. Līdz ar to Pabriks ir garantēti izlidojis arī ja tas ir feiks. Tātad datuma dēļ sliecos minēt,ka tas ir feiks. Ja nebūtu, publicētu 2 mēn atpakaļ un šāds saturs garantēti noslīcinātu visu A/P.
2. Forma. Trauksmes celšana vietā un nevietā (un bieži bez pamata) ir Rīgas Domes rokraksts. Knoks vai uzražojis?
Vai tu vēlētos lai vēl viens stratēģisks uzņēmums - Conexus uzņemtos garantijas saistības par projektu? Tas rada risku, ka Conexus kautkādos apstākļos pieņemtu iedzīvotājiem neizdevīgu lēmumu ar mērķi novērst garantijas piesaukšanu.
Man liekas tu pārvērtē termināļa operatora iespējas. Aktīvi apgrūtināti banku konsorcijam, pakalpojuma pieejamību nosaka garantija ar step-in. Tarifi un izmaksas trāpīs uz konkursu.
Sliecos uz Brady polemiku. Ja Skultes termināļa operatoram ir iespējams izsludināt normālu konkursus un atlasīt labāko, tad Paldisku vai Klaipēdas termināļa līgumam tādu iespēju nav.
Neiedziļinoties man šķiet, ka apjomu ziņā pēc tā termināļa nepieciešamības nav. Bet ir drošības intereses - ņemot vērā gāzes pumpēšanas neizbēgamību, gan leiši, gan igauņi iemanīsies uzstādīt savus noteikumus. Gan naudā gan termiņos. Tāpēc situācija līdzīga AirBaltic - finanšu jēgas maz, bet ja gribam paturēt dzīvību Rīgas lidostā, pasākums neizbēgams. Un jā kliedzējiem: milzu panākumus guvušajai Viļņas lidostai viss zibenīgi beigsies līdzko atcels dempinga cenas. Šo mēs jau redzējām ar Šlesera atvilkto Ryanair Rīgas lidostā
Garantijas neprasīšana noteikti ir drošības risks - tā garantija iegūta citur slēptā veidā un tas ir nezināms risks
Terminālim tak liberalizācija neko neatrisina. Terminālis nevar piespiest pircējus pirkt sašķidrinātu gāzi un vienoties ar valsti par trubas īri. Ir diezgan skaidrs, ka nešķidrinot un nepārvadājot ar kuģi gāze būs ievērojami lētāka. Attiecīgi terminālis ir nac. drošības ierīce, kas ļauj alternatīvi iegādāties gāzi ar piemaksu par saldēšanu un pārvadāšanu. Es tiešām nezinu kurš būtu gatavs uzņemties šādu risku bez garantijām.
Manuprāt projekts mierīgi var būt finansēts privāti, bet ar abpusējām garantijām. Kur valsts garantē zemāko maksājumu x gadus pēc kārtas, bet terminālis garantē uzturēšanu un pārkraušanas tarifu. Tipisks PPP projekts
Tā pocedūra ir precīza PPP projektu procedūra. Ieskaitot garantijas.
Es personīgi neticu, ka šādu projektu kāds ir gatavs fiannsēt privāti. Savukārt PPP shēma: projvads + ārējs finansējums+ garantijas noieta tirgum ir absolūts standarts šim
Ja ir viens pircējs un nav nekādas tirgus plešanās iespējas, brīvas konkurences nav. Atliek PL izbūvēt resnāku trubu un visa gāze gāzīsies caur turieni. Klasiski šāds līgums būtu garantēts, bet termināla pakalpojumu tarifi pieskatīti
Esmu diezgan pārliecināts, ka šāds projekts nekur nevar notikt bez step-in garantijām. Gan jau ka igauņim ir garantijas, kurām drusku atšķiras wordings un tāpēc igauņi pilnām mutēm saka, ka tieši tādu garantiju nav. Projektam nav alternatīvu klientu un tāpēc bez garantijas neviens nekustēsies. Space X arī ir ar NASA garantijām, ja kas
Iespējams, ka klieantam ir finansiālas neskaidrības tuvākajā nākotnē. Tāpēc pagaidīšana ir saprātīga. Asistents ir tikai iemesls
Nav teikts, ka agresīva mobilizācija ir ukazs. Pilnīgi iespējams, ka iesaucēji noilgojušies pēc varas demonstrācijas. Īpaši tādās Burjatijās un Jakutijās.
Nu tandēmam gan jau ka sanāk pat pareizi, bet ielas veļikam viss kas aiz 2.0 ir vnk lieks darbs.
Man liekas, ka manam Trekam pakaļējā dakšā augšpusē ir par maz vietas 2.4. Šauri tur beigās saiet
Nu nē. Ir diezgan interesantas šoses. Gan Vidzemes, gan Tallinas, vai Sloka - Roja ir ļoti baudāma. Arī Dundagas ceļš. Tas Liepājas - Pāvilostas posms ir kautkāds Izmisums
2.4 man nav, bet 2.0 otram velim gan bija virsū. Es šaubos vai nmanā maz 2.4 var iestumt.
Bet enīvej. 2.4 ir margināls izmērs un man noderīgs ir reti. Man ir 1.75, otram 2.0. Bez lieliem kreņķiem esmu nodbraucis lielu daudzumu laucinieku. Bet tas Liepāja - Pāvilosta posms visā garumā ir nobērts ar grimstošu oļu, smilts maisījumu, kur abi izmēri stiga iekšā. Komplektā trepe un 0.5m peļķes uz blakus ceļiem. Un kas pārsteidzoši - pludmale arī grimstoša un nebraucama (kur uz otru pusi Liepāja - LT pludmale ir kā asfalta lielceļš, braucas brīnišķigi).
Volx rakstīja:
msh rakstīja: Pieņemot ka "Pāvene" ir Pāvilosta, izklausās ka pats savu pilsētu nepazīsti ja reiz nekad neesi bijis šeit goo.gl/maps/SaabEs1vpw4Hfq6PA - ā, bet nu pareizi, tā tak ir iela nevis ceļš... Tevis piesauktajos ceļos nekad neesmu bijis [tik pārgarlaikojies lai no laba prāta ņemtos braukt pa granti maršrutā kur var braukt pa asfaltu nekad vēl neesmu bijis] bet spriežot pēc tā kas redzams gūgļa kartēs, parasti grants ceļi; laikam pilsētnieks savā zemajā un cietajā hondā pirmo reizi veļas dēli piedzīvoja. Jebkurā gadījumā - tu runā par nomaļiem čuhņas ceļiem bet es - par diženā Visuma Centra, tā uz kuru tavuprāt visiem būtu jāpārceļas lai dzīvotu riktīgi ražīgu dzīvi ar augstu lietderības koeficientu, ceļiem - ir tak maza starpība, vai ne? Ja tev nepatīk lauku ceļu stāvoklis - vaino savu ideoloģiju - izmirstošas pašvaldības tajās esošo ceļu stāvokli ar rūkošu pieprasījumu un rūkošiem nodokļu ienākumiem neuzlabo. Manā ciemā pēdējās novadu reformas rezultāts ir redzams vairākos veidos, neviens, protams, nav bijis ar plusa zīmi, un viens no tiem kā reiz ir ceļi - uz sabrūkošajiem asfalta ceļiem bedres aizpļūtītas tiek daudz retāk.
Google maps tikai dažus parāda, bet nesen biju iemaldījies tieši rajonā starp Ziepniekkalna kapiem un A7. Tur apmēram tādi ir visi. Es tur kkādai bāzei braucu garām, smagās fūres, kravenieki pa tādiem brauca. Tie arī, lkm, visu tur izdangā un neviens i nedomā kko tur pielabot.
Laukos atkal sērga ir mežinieki.
Tas kapu ceļš ir tiešām stilīgs. Un slavens. Katrs uzskata par pienākumu to nofilmēt. Es gan nekādi nesaprotu kāpēc tā skaitās iela.
msh rakstīja: Pieņemot ka "Pāvene" ir Pāvilosta, izklausās ka pats savu pilsētu nepazīsti ja reiz nekad neesi bijis šeit goo.gl/maps/SaabEs1vpw4Hfq6PA - ā, bet nu pareizi, tā tak ir iela nevis ceļš... Tevis piesauktajos ceļos nekad neesmu bijis [tik pārgarlaikojies lai no laba prāta ņemtos braukt pa granti maršrutā kur var braukt pa asfaltu nekad vēl neesmu bijis] bet spriežot pēc tā kas redzams gūgļa kartēs, parasti grants ceļi; laikam pilsētnieks savā zemajā un cietajā hondā pirmo reizi veļas dēli piedzīvoja. Jebkurā gadījumā - tu runā par nomaļiem čuhņas ceļiem bet es - par diženā Visuma Centra, tā uz kuru tavuprāt visiem būtu jāpārceļas lai dzīvotu riktīgi ražīgu dzīvi ar augstu lietderības koeficientu, ceļiem - ir tak maza starpība, vai ne? Ja tev nepatīk lauku ceļu stāvoklis - vaino savu ideoloģiju - izmirstošas pašvaldības tajās esošo ceļu stāvokli ar rūkošu pieprasījumu un rūkošiem nodokļu ienākumiem neuzlabo. Manā ciemā pēdējās novadu reformas rezultāts ir redzams vairākos veidos, neviens, protams, nav bijis ar plusa zīmi, un viens no tiem kā reiz ir ceļi - uz sabrūkošajiem asfalta ceļiem bedres aizpļūtītas tiek daudz retāk.
Hmm.
1. Vai ir problēmas ar lasīšanu? Runa bija par VELO!!!
2. Vai ir problēmas ar lasīšanu? Jau teicu, ka tā šoseja ir garlaicības kalngals - zaļais tuksnesis. Ar velo ļoooooti neinterasants gabals. Tāpēc bija zeminieki un pludmale. Nekas no tiem nebija braucams ar VELO!!!!
3. Es ar Hondu braucu reti
Bet norobežota enerģētika neļauj un traucē to izmantot. Piem ja planētu vienmērīgi noklātu ara paneļiem un tos savienotu kopējā tīklā, visdrīzāk visiem pietiktu jaudas un nebūtu nekādas duck shape raustīšanās
Domāju, ka nekā lētāka par dinamisko tarifu nav vēlarvien. Jo diezvai tet tev piemaksātu noslēdzot fiksēto / izlīdzināto. Katrā ziņā iepriekš lietojot izlīdzināto, beigās diezgan viegli nolasījās LE izveidotais drošības buferis ap 30%. Un tur, kur šiem tas nebija izdevies, pagājušā gada beigās bija kaudze ar līgumu pārtraukšanu. Man liekas, ka cerēt, ka šie piemaksās par tavu elektrību, ir veltīgi
Es nemaksātu līzingu par nepiegādātu preci.
Leiši nodrošina enerģijas uzkrāšanu ar gravitāciju. Sistēma saucas Kronis. Zudumi - 30%
Tik ekstrēmu braucamo man nav gan.
Ietve vispār nav braucama pat ar kalnieti. Neatkarīgi no tā vai veloceliņš uzzīmēts vai nav.
Man diezgan būtu bail atdot savu bērnu skolotājam - karojošam antivakserim. Nevar znāt kas nāk kopā ar to nošķiebšanos.