Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
eidis 26.05.2023 13:14

Slinkais rakstīja: Tas ir apkopes darbinieku viedoklis)))) līdzīgs viedoklis ir riepu montētājiem, ka tas esot jādara katru gadu))) bremžu šķidrums katru trešo vai piekto.  tādu piemēru ir daudz. Realitāte gan krietni atšķiras....  Ir arī teiciens, netraucē tehnikai strādāt. Tas darbojas labāk. Eļļu motoriem mainu reizi divos gados. Ok, tas aizņem tavas 20minūtes, uz to var aponēt. Pavasarī mainiju trimerim, jamā pat melna nebija. A pats ta vinš jau vecs. Darbojas jā jauns. Auksts vienmēr ar otro rāvienu. Silts vienmēr ar pirmo. Arī pēc ziemas. Vot ar garantiju. Divi un viens. Apbrīnojami, var laikam uz naudu ar kādu derēt))))

Nu mani novērojumi aiz sētas nav ne tuvu tik saulaini. Tante ar to benzīnieku diezgan jājas. Turklāt tas aparāts ir stingri "kruts" : ar lielu pļaušanas diametru, attiecīgi jaudu, attiecīgi svaru. Ļoti redzams, ka $$$ saguldīti pilnīgi veltīgi. Lietotu elektrisko, būtu viegls un bez problēmām. Bet nu jā: "tas vads mūžīgi pinās" un "es varu atļauties arī dargu mantu"

eidis 26.05.2023 13:09

WALA rakstīja: Es te prikola pēc arī pabakstīju ChatGPT, un secināju, ka "sarunāties" vismaz angliski - ir OK, kaut atbildes ir stipri vispārīgas/nekonkrētas. Bet smieklīgais šajā pasākumā ir ka AI nespēj pārvaldīt savus skaitļošanas resursus, ņemot vērā jautājumu ne tik lielo sarežģītību es tomēr būtu sagaidījis, ka atbilde aizņem vairāk laika, nevis man rāda ka ChatGPT resursi izsmelti

ChatGPT laikam nav uzskatāms par AI. Tas ir rīks, kas piemeklē piemērotāko saturu no iepumpētā apjoma, ne izdomā pats. AI darbojas tikai noformēšanas laukā. 

Attiecībā uz šiem rīkiem man liekas labākais apraksts tiem: Izplūdis interneta attēls un viss

eidis 25.05.2023 15:15

Tad tas darbojas 1 sezonu

eidis 25.05.2023 14:57

iciks rakstīja:

eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

Par vadu izteicos jau diskusijā, kur msh stāstīja, ka aķa urbjmašīnas ir figņa, jo ir aparāti ar vadu, ar kuriem visu var izdarīt.

Esmu pļāvis radiņiem zāli ar elektrisko pļāvēju. Jā, idejiski garš pagarinātājs un it kā pietiek, bet nu visu laiku ņemies ar to, lai nesapļautu, lai pa ceļam tulpes nenolauztu, lai kaut kur neaizķertos u.t.t. u.tjpr.

Var jau stāstīt, ka vaina ir attieksmē, bet man kaut kā negribas regulāri nodarboties ar šitādu jāšanos tikai tāpēc, ka teorētiski tā var.

Lieta, kur es šādu vada iekārtu saprotu, ir elektriskais zāģis malkas zāģēšanai. Pats gan allaž lietoju benzīnnieku, bet nu brālim atkal patīk elektriskais un zināms funktieris ir. Ļoti kluss un šādā darbā nav nekur ar to vadu ļoti apkārt jāvazājas.

Veiktspēja nav kā benzīnam (varbūt kādam arī ir, bet vismaz manējam naff), taču ja nav resnu koku, tad nekādas vainas.

Nav tur regulāras jāšanās ar to vadu. Vaina ir loģikā, ne attieksmē - neesmu ne reizi redzējis dārzus, kur nevarētu salikt pareizu pļaušanas algoritmu un vnk katru reizi to izpildīt. 

Algoritmu vienmēr VAR salikt tā, ka vads NEKĀDI nenokļūst asmenī.

Tā atšķirība tehnoloģijās novērojama aptuveni šādi: es 20g laikā esmu nomainījis vada zāles pļāvēju 3x. Pēdējais nopirkts pagājušo gadu. Pa vidu es pļāvējam neveltu pilnīgi nekādu apkopi. Pļauj kamēr nobeidzas un izmet ārā. Kaimiņiene ar benzīna aparātu regulāri (un sezonu sākot ļoti jaudīgi) izved visādas tamburīna sišanas utt. Viņa, proitams, nav visai tehniski apdāvināta, šejienes guru tās tamburīna sišanas saīsinātu 10x, bet.... tās vienalga paliktu. Elektriskajam netiek veltīta pilnīgi nekāda uzmanība.

eidis 23.05.2023 11:19

Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

eidis 23.05.2023 11:09

Pie Rail Baltic to pārbrauktuvi noraks apakšā. tas gan nekādi neatrsinās Ulm gatves un Mārupes ielas galu

eidis 17.05.2023 10:45

Tas volvists man sauca kkādus stingrākus ciparus. Bet varbūt tas bija par galarezultātu - ar uzstādīšanu. Es gan šaubos vai Volvo var ievienot kkādu aftermarket produktu. Parasti šie parūpējas, lai patērētāji izvēlētos viņu iekārtas

eidis 17.05.2023 10:43

GTD2 rakstīja: Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?

Lietots Pasāts ne vienmēr maksā 40k. Precīzāk - ļoti reti

eidis 16.05.2023 14:22

Volvo ir līdzīgi gļuki. Vainīgs esot kkāds vēl viens akumulators, kas maksā tā Passat cenā

eidis 16.05.2023 14:20

Gan jau tas apiets.

Cik sapratu, un arī www sarakstīts, GT atšķiras no7er ar ievērojami lielāku aizmudrīšanu. Tika ieskaitīts auto ar augstu servisa vizīšu potenciālu.  Detaļas neatceros

eidis 16.05.2023 14:18

Nenotiek vērtēšana. Parasts ieraksts: ātri tuvojies objektam un neveic nekādas darbība - ieslēdzas avārijas bremzēšana. Tuvojoties sāksi bremzēt, neieslēgsies... Sarkani uguņi panelī gan neizslēdzas no šī

eidis 16.05.2023 14:16

Understeer noteikti ir dēļ svara. 

Nu jā - arī elektromotoriem ir idiotiski enerģijas zudumi. Gan tikai ilgstoši gāzējot

eidis 16.05.2023 11:54

Drošs viņš ir tāpēc, ka smaga grīda. Tā paša iemesla dēļ auto vadās smagnēji. Tieši tas pats ir ar visiem long range EV un pat hibrīds, kuru kādu laiku braucu, uzvedās tāpat. Resp. fizika parastā - svars un smaguma centrs.

Un vadāmība ir pa pirmo pat uz max un Dual motor.

eidis 16.05.2023 11:51

WALA rakstīja: Tas ka progress IR - ir nenoliedzami, bet vai es tādu gribu un vai man vajag - drīzāk ka ne - es ciest nevaru kad auto var izdomāt darīt kaut ko citu kā es esmu iecerējis, jo ir bijis gadījums kad piem.  uz tā paša Akmens tilta esmu speciāli vilcis uz tramvaja sliedēm nevis bremzējis, un tikai pēc tam bremzējis ... gribetu redzēt kādu lēmumu pieņemtu Tesla , tas pats ar sarkano gaismu, kad redzu ka astē drusku par optimistisku kāds nàk (un ticams ka vilks pār sarkano) un tad spiežu grīdā ... bieži tas nav bet kādu 1x pa gadu varētu būt ka sanak tādas situācijas ...

Pilnīgi visiem auto, kurus esmu braucis, AI stabili overraidojas ar gāzi vai bremzi. AI darbojas tajā laikā, kad esi neuzmanīgs un NEVEIC pareizas darbības. Ja tu VEIC darbības, tad tās ir reakcija un AI nepiedalās

eidis 16.05.2023 11:39

GB12 rakstīja: Tikai nedirs, uz evakuatora var nonākt jebkuras valsts ražojums. Man pašam no vāciešiem ir bijuši Opel, VW, BMW, Audi.. uz evakuatora ir pabijis tikai opelis... pēc avārijas.

Es domāju tev stipri paveicās ar to GT BMW. Lēnām novēroju te vienu tādu pašu. Servisi, servisi, servisi. Elektriski gļuki ļoti daudz ar vecumu parādās. Un tas aparāts ir nemērā sarežģīti uzdizainēts.

eidis 15.05.2023 12:24

2.7 ir slikts motors Chrysler. 2.4 bija Micuka izstrādne un tā strādāja pilnīgi bez jeb kādām problēmām. Man ģimenē tāds bija šķiet kādus gadus 7. Pilnīgi nekādas problēmas ar motoru. Bet 2.7 netālu observēts kā nepārtrauktu problēmu avots

eidis 12.05.2023 14:44

WALA rakstīja: Pieņemot ka piem. Tesla kameru sniegto info nevar interpretēt 2 veidos ar perfekti vienādu varbūtību ...

Vot to nezinu kā viņi tiek galā, kad dati satiekas uz 50/50. Bet nedēļas laikā viedoklis pat Teslas AI bija ļoti nopietni uzlabojies. Tur tiešām viss ir grandiozi padarīts. 

Iespējams, ka tā Tesla nepareizi nolasīs kādu vienu objektu, bet tajā distancē, kurā izšaus šo kļūdu, humānis būs nobraucis 2 vecmāmiņas un nokantējis 6 motociklus.

Bet tā AI arī citiem ir nopietni uzlabojumi. Piem Nissan joslu lasītājs jaunajā risinājumā jau ir galvas tiesu pārāks kā 3 gadus vecēkiem auto

eidis 10.05.2023 15:21

Nu nē. Smadzenei visu laiku jāapstrādā laukums, lai atrastu ko aizdomīgu. 99.9% gadījumos neko neatrod. Nu un tad ap otro stundu sāk meklēt visādas izklaides, kas novērš uzmanību. Ar Teslas autopilotu tā nekad nenotiek

eidis 10.05.2023 15:19

Nekādi. Tas līmenis ir ļoti tālu no citām lietām bez frontāla crash. Nepamanīs visdrīzāk

eidis 10.05.2023 15:16

Es domāju, ka tu ļoti pārspīlē padomju patrīciešu vēlmi izdabāt tautai un tālredzību.

Staļins jau ar auto turpu šurpu pārvietojās. Un arī uz citām lielajām pilsētām. Un neesot paticis kā izskatās. Beigās šos uz kautkādu salu pārvietoja. 

Iedzīvotāju jautājumi domājam šiem bija pie kreisās kājas.

eidis 10.05.2023 12:47

WALA rakstīja: Jo vairāk visādu asistentu un drošības sistēmu, jo nevērīgāki paši autovadītāji ... tas ir vienīgais mans iebildums pret šīm sistēmām ...

BTW vakar uz Akmens tilta uzbrauktuves pie LNB izskatas ka sarkans Tesla bija ieskrejis vienam pakaļā ... tā kā drusku smieklīgi ne ?!?!

Cilvēks nav tā konsturēts, lai 6h nepārtraukti pieskatītu detaļas, bet nekādi nereaģētu uz tām. Automāti tam ir krietni labāki.

Visus tos asistentus var overraidot uzspiežot gāzi. Gan jau tā arī Teslu var nomušīt. Es gan nepamēģināju

eidis 08.05.2023 23:28

Bradypus rakstīja:

eidis rakstīja:

darklight rakstīja:

ZZZZ rakstīja: Bradypus

Viss ir saistīts, bet var jau būt ne tik slikti kā liekas. Vienkārši kad mēs augām tā negāja. Modernās izklaides..Kas zin???

Gāja un kā vēl. Tāpat vācās baros un klopējās. Nebija tikai telefonu, ar kuriem filmēt, un soctīklu, kur to visu ielikt. Bez tam - šādos pasākumos parasti ir tā, ka tikai daži zina, kas vispār notiek, lielākā daļa vienkārši ir atnākuši atbalstīt draugu, kurš ir atnācis palīgā citam draugam, kuru kāds esot apbižojis. Nu vēl variants, ka kāds tiešām izdomājis reketierus paspēlēt, bet uz baru attiecas tas pats iepriekš teiktais. Ā un vēl tas - kad tu tajā barā stāvi un saproti, ka kaut kas nav īsti lāgā, - mājās iet jau arī vairs nevar, jo pārējie padomās, ka mīkstais.

Padumjajā jau cilvēka veselība bija 0 vērta - tos, kuri kropli, aizsūtīja 100 km no lielām pilsētām un viss. Šī irīpaši skaista PSRS vēstures lapaspusīte pēc WWII.

Mūsdienās gan pilnīgi nepieļaujamas darbības. Veselības bojājumu un seku risks ir ievērojami augstāks kā pāvošanās ieguvums.

Pareizāk gan būtu teikt, ka tur bija kaut kāda vērtība "pokazuhai" - lai investētu to bēdubrāļu deportācijā. Mūsdienās tam tērēt līdzekļus ir nepieļaujamas darbības, kā pareizi raksti, tapēc atstāj, kur ir. EPSRS tava veselība ir vērta tikai tikmēr, kamēr esi potenciāls nodokļu lops un to aprēķina valsts zaudējumos, ja izdomāsi nomirt par ātru.

Tā nebija pokazuha - Staļinam nepatika redzēt uz ielas kropļus. Tāpēc rīkojums par aizvākšanu no lielajām pilsētām.

Lai nu kādi būtu iemesli, tgd cilvēka dzīvībai un veselībai ir ievērojami augstāka vērtība

eidis 08.05.2023 16:01

darklight rakstīja:

ZZZZ rakstīja: Bradypus

Viss ir saistīts, bet var jau būt ne tik slikti kā liekas. Vienkārši kad mēs augām tā negāja. Modernās izklaides..Kas zin???

Gāja un kā vēl. Tāpat vācās baros un klopējās. Nebija tikai telefonu, ar kuriem filmēt, un soctīklu, kur to visu ielikt. Bez tam - šādos pasākumos parasti ir tā, ka tikai daži zina, kas vispār notiek, lielākā daļa vienkārši ir atnākuši atbalstīt draugu, kurš ir atnācis palīgā citam draugam, kuru kāds esot apbižojis. Nu vēl variants, ka kāds tiešām izdomājis reketierus paspēlēt, bet uz baru attiecas tas pats iepriekš teiktais. Ā un vēl tas - kad tu tajā barā stāvi un saproti, ka kaut kas nav īsti lāgā, - mājās iet jau arī vairs nevar, jo pārējie padomās, ka mīkstais.

Padumjajā jau cilvēka veselība bija 0 vērta - tos, kuri kropli, aizsūtīja 100 km no lielām pilsētām un viss. Šī irīpaši skaista PSRS vēstures lapaspusīte pēc WWII.

Mūsdienās gan pilnīgi nepieļaujamas darbības. Veselības bojājumu un seku risks ir ievērojami augstāks kā pāvošanās ieguvums.

eidis 27.04.2023 14:06

Nu ko var irst...

Man paralēli lietošanā bija benzīna atmosfēriskā Honda un benzīna turbinēts Audi. Secinājums bija, ka tas ko tu sauc par oldskūlīgo motoru, bija stingri elastīgāks un atsaucīgāks par to VAG sniegumu (kuram skaitījās pat vairāk zirgu). Turklāt tam VAGmobīlim motors bija jāremontē (jo notaupīts), bet Hondai neviens nav pat eļļas vāciņu vēris vaļā. Vienīgi Honda bija par 15% rijīgāka

Tas pats ar piekari - tā VAG Sline piekare ir pacieta, bet vienlaicīgi sajūtami neprecīzāka kā Hondas oldskūlu (kā tu šamo kristī).

No šiem jaukajiem paraugiem varam secināt, ka VAG saucamās "inovācijas" veic tikai tāpēc, lai ietirgotu kādu mēslu tev. Redzamu ieguvumu no visiem tiem bubinātoriem nav. Par laimi man tas Audi ir vienkāršais un visādu lieku štruntu tur maz. 

Keep it simple!

eidis 27.04.2023 10:09

WALA rakstīja: Es jau nesaku ka tava pieeja ir nepareiza, es saku ka daudzas lietas balstās uz dalībnieku godaprāta, bet izmest no ANO dēl robežu disputa - nu tad ar ASV un Kanāda būs arī jāizmet, un patiesībā robežu demarkācija un varas maiņas ir nu ļoti atklāts jautājums jebkurai brīvi izvēlētai valstij ....

Tādēļ IMO šis jautājums arī netiek un nekad netiks cilāts ...

Piem:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_areas_disputed_by_Canada_and_the_United_States

Pie kam vienu no šīm vietām esmu "pārbraucis" kad ar velo ceļoju ...

O! Patagonijā satiku vienu kadru, kurš ar velo abas Amerikas bija izbraucis - visu Panamericana visā garumā. 2 gadi šķiet bija aizgājuši. Tu uz to pašu mēģināji?

Par topiku: man liekas, ka ļaudis pārāk centīgi administratīvās un kriminālās normas mēģina interpretēt starpvalstu attiecībās. Ņemot vērā, ka valsts ir judikatūras "dievs", jeb augstākā instance, civilās normas tur nedarbojas. Citiem vārdiem - valsts ir tiesīga darīt jebko. Citas valstis attiecīgi ir tiesīgas to ierobežot (jo tiesīgas uz jebko). Citiem vārdiem - starpvalstu attiecībās ir 100% pašpārvalde

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti