Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
eidis 26.04.2023 13:35

Kāda izmisīga vēlme? Ko tu murgo? Šis tak vienu reizi jau ir bijis (Tautu savienība). Darbības plāns tak arī ir - nojaukt ANO un uztaisīt ANANO ar pareiziem dalībniekiem un tiesībām. Tur noteikti neviens nekādus draudus nesaskata. Un tava secīgā sazvērene atkal izčākstēja

eidis 26.04.2023 13:31

Nav ne reizi izlaista atgāzu pārbaude (kašķa gan nekad nav bijuši). Būsi biis paģirains vai kāda cita ienmesla dēļ nevērīgs tajā 2009 skatē. 

Man gan arī ir jautājumi kā apskati izgājuši tie auto satiksmē ar zvērīgu degošas eļļas smaku vai pat ziliem dūmiem.

eidis 26.04.2023 13:27

Principā pareizi izplānojot (kā zāli pļaujot) traktoram var piekabināt arī vadu. Un tad galīgi mierīgi

eidis 26.04.2023 11:53

Manuprāt ANO smagi paveiksies, ja tā pārdzīvos šo karu. Visdrīzāk ka ne.

eidis 20.04.2023 15:47

Darbība ir pretēja - identificējot detonāciju, maisījumu gatavo liesāku. Attiecīgi nelielai ekonomijai jābūt 95, 98 drusku vairāk jaudas

eidis 20.04.2023 13:36

dubis rakstīja: Es te pēdējā laikā spēlējos ar finanšu instrumentiem, konkrēti CFD, ir kāds te arī to darījis/dara? Gribētos dzirdēt pieredzi. Pašam pagaidām viss pozitīvi, tāpēc arī interesē vai vēl joprojām cūkas laime, vai arī tur tiešām regulāri var izcelt lielo kāpostu.

Es garākā periodā ar ETF darbojos. CFD manuprāt līdzīgi kā bitcoin, nav residual value, kas IMO ir pārāk riskanti. Resp ar ETF visu summu pazaudēt nav iespējams gandrīz. Ar derivatīviem mierīgi. Turklāt kad sāks degt, tiem zibenīgi beidzās likviditāte. Jo nevienam tos nevajag. Lehmanis tev pastāstīs šo

eidis 20.04.2023 13:29

Bahmutas epopeja ļoti atgādina WWII Ļeņingradas blokādi - abas puses viena otrai tur lielas kaujas vienības, lai neļautu tās izmantot citos frontes sektoros. 

Un pa vidu smagi atraujas civilie. Bez jēgas. Vnk tiek ziedoti

eidis 20.04.2023 12:14

Nortel rakstīja: Gruzīni, kaukāzieši marinē īsi pirms cepšanas. Sīpols, sāls un melnais pipars - klasika. Ēd lavašā ar zaļumiem.

Ja tu īsi pirms domā uz iesma, kad liek uz uguns, tad jā. 

Lavašu piekož. Vienmēr dārza salāti klāt: kinza!!!! + tomāti+ gurķi + sīpoli. Ne reizi nekādus savādākus neesmu redzējis

eidis 20.04.2023 12:11

ezis71 rakstīja: Gruzīni cep jēra gaļu ne cūku un viņš viņiem ir ass.Latvieši nav aso ēdienu piekritēji.

jēra gaļa ir pāris mēnešus gadā (kkas bija ar feritilitāti saistīts, bet neatceros kas). Pārējā laikā cūka. Vista nekad

eidis 20.04.2023 12:09

iciks rakstīja:

eidis rakstīja:

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

Cik esmu eksperimentējis, ar 98o patiešām var nobraukt vairāk, jo vidējais patēriņš samazinās. Vai būtiski - teiktu, ka ne. Varbūt kādi 0,2-0,3l uz simtu vai kā tā.

Attiecībā uz visu pārējo - dižu atšķirību neesmu manījis. Auto uzvedība liekas tāda pati.

Meitai brīva izvēle 95/98 un tad 95 auto vnk gāž 98. Nekāds efekts netiek ziņots. Domu spēks tas vien

eidis 19.04.2023 15:20

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

eidis 19.04.2023 15:17

Bradypus rakstīja: Klau, kilogramu skaitītāji, ka ar elektroauto baterijām?

Ļooooooti slikti. Tāpēc IMO labākais risinājums ir: elauto ar max 200km rendžu un lādētājiem katra rudzu lauka malā. 

Tāds auto būtu lēts (jo maza baterija)

Neēdelīgs (jo mazs baterijas svars)

Un vienkāršs

eidis 19.04.2023 15:13

ezis71 rakstīja:

Volx rakstīja:

ezis71 rakstīja:

Volx rakstīja: Pabiju Āgenskalna tirgū pēc rekonstrukcijas. Izskatās labi, bet pārdevēju ir mazāk. Nestāv vairs rinda tantiņu, kas pārdod mazsālītus gurķīšus, marinētas sēnes utml. Tomēr jāatzīst, ka nopirku šašlika gaļu un tas bija labākais marinējums pēdējo gadu laikā. Eko šmeko kkāda saimniecība. Pirksts gaisā.

Un pa cik kg?

Normāli - 7.50

Rimi visādus ķīmiskus cepamgaļas gabalus pārdod pa 9-10

Tā jau nav, ka tur viss pa lēto, bet var atrast labu cenas/kvalitātes produktu.

Normāla cena.Es pa lieldienām Cēsu Solo pirku 9.40 eur kg.Retu reizi tur pērku,bērnības garšas šašliks-riktīgi etiķains.

Kas incanti - gruzīni (šašlika autori) šašlikam gaļu nemarinē ittinnemaz. Vnk svaiga, LABA!!!! gaļa uzcepta uz uguns. Marinēšana ir sovoka izcelsmes, jo citādi to šausmīgo gaļu nevar sagremot

eidis 19.04.2023 15:11

Bremzes tak gļēvuļiem tikai. Ja vajag bremzes, nav ko Poršu pirkt

eidis 18.04.2023 18:34

WALA rakstīja: Nav jau obligāti jāizdomā kaut kas eksotisks, ja piemēram busiem liktu sēdekļus ( kaut vai tikai atjauninātus/pārvilktus) no aviācijas ekonomiskās klases ("Slimline") - tur ar tiktu diezgan svara ietaupīts ...

aviationweek.com/mro/interiors-connectivity/aircraft-passenger-seat-design-gets-smarter

Cik saprotu tad BMW i3 jau lietoja kaut kāds "uber" vieglus sēdēkļus a la zem 13 kg, kamēr kaut teiksim Subaru STI  svars bija ap 17 kg, un tie jau ir viegli sēdekļi ...

Un riteņu diski ar kopā ar riepām jau būs kilogramos mērāmi ;)

Principā jau neliels auto ar adekvātiem ripuļem un benzīna motoru visu atrisina

eidis 18.04.2023 11:38

Bradypus rakstīja: Bet tad jau tas jārēķina no visa auto svara, nevis no tiem visnotaļ aiz ausīm pievilktajiem 300kg, kurus vēl neviens nav varējis parādīt kaut vienā reālā specifikācijā un spējis objektīvi pierādīt, kā bezjēdzīgākus par citām auto sastāvdaļām.

tie 300 kg vnk ir nmateriālas iegribas sekas.

Un protams, ir daudz lieka svara aņķi dažādos auto. Piemēram dīzeļmotors

eidis 18.04.2023 11:36

GTD2 rakstīja: degvielas pateriņš ir atkarīgs ne tikai no svara, tas arī atkarīgs no vēja pretestības, jo auto būs zemāks ,ar zemāku klīrenssu tas būs ekonomiskāks

šī ir eksponenciāla funkcija no ātruma. Ķieģeļa formas SUV palielinot ātrumu, palielina aizmugurē izveidoto vakumu, kas arī ir darbs

eidis 18.04.2023 11:34

Man hobiju darbina vējš un tāpēc diezgan droši varu pateikt, ka LV pēdējos 10 gados vēja daudzums ir samazinājies dramatiski. Šāds efekts sakrīt ar globālās sasilšanas modeli. Bomam Tricim kautkur bija savākti dati par šo dramatisko kritienu.

LV nav vēju lielvalsts. Un tālāk būs vēl mazāk

eidis 17.04.2023 17:16

ezis71 rakstīja: Es atvainojos,uz ko tie 300kg iespaido,ķipa rij soļķi lopā?

padarītais darbs = masa x pārvietojums. Jā bezjēdzīgi ēd soļķi.

eidis 14.04.2023 13:09

anoagask rakstīja:

Bradypus rakstīja: Ātri pameklējot. Škoda. Fabia 1243kg. Kamiq 1211kg. Vieglāks! kur nu vēl 300 kg smagāks, kā kādam šausmīgi gribas apgalvot.

mani interneti saka, ka fabia ir 1150, t.i. nepilnus 100kg vieglāka. Kamiq vispār nav SUV, bet liftēta fabia ar citādām plastmasām, bez 4x4 opcijas un bez pastiprinātas bundžas/iespējas vilkt smagāku piekabi.

Superb vs Kodiaq ir +200 kg, golf vs tiguan arī tāpat

Alfa Gulia > Stelvio ir +300 kg. Stelvio ir pilnībā uzmontēts uz Gulia

eidis 14.04.2023 13:05

WALA rakstīja: Ja godīgi, man tehniski vienalga, sievai nē, mans "braukšanas arsenāls" ir drusku plašāks par AWD vai FWD/RWD.

Un tas 1 litrs dīzela turp vai šurp neko pavisam noteikti neizsaka, un ātrumos līdz 160 km/h uz parastiem ceļiem nekādu tādu diskomfortu braucot neizjūtu ... pie kam redzot to kā tauta pērk sedanus un tad liek jumta kastes - nez vai tas ir diži ekonomiskāk kā mani +300 kg.

Man svarīgi lai auto pēc izjūtām "velk" nevis velkas, un lai tam būtu manuālā kārba.

Gadījumā ja vairs (manuālas) izvēles nebūs, tad auto būs RWD vai AWD un tikai ...

P.S. iedomājies, ka tagad vecā auto vietā domāju par Type R Hondu, vai GR Yaris - donā tie mazāk ēdīs par 1,6 AWD Honda dtec ???

Nu jumta kaste 100% laika, protams sux.

Nuuuu TyperR 💣

Domājams, ka ja brauksi ar tādu kā ar to 1.6 CRV, patēriņš būz mazāks. Bet ja brauksi kā ar TypeR, sajutīsi kā ir kad velk, ne velkas.

Esmu kādu nedēļu pabraucis ar CRV kautka'du tdi. Nu man liekas, ka Honda labi taisa benzīna motorus. Man nekādu patiku tas CRV neradīja salīdzinājumā ar citām Hondām.

eidis 13.04.2023 15:44

Kaskaiš ar 1,3 motorīti arī apbrīnojami dzīvīgs. Laikam tikai jautājums: cik ilgi būs dzīvīgs? Pārvadājamā bleķu kaudze tomēr iespaidīga

eidis 13.04.2023 15:42

WALA rakstīja: Varu atbildēt - atkarīgs no virsmas "blīvuma/irdenuma", piem. ja sniegs ir slapjš, smags un bīvējas tīri neko - vieglāks auto ir ar prieksšrocībām, esmu ar 2001 gada Avensi izbraukājis sniegotu pļavu parkojoties tur kur Cherokee ( tas kurš tikko pēc "kantainā"), palika un Grand Cherokee pat jamo nevarēja izvilkt.

Bet gadījumā kad ar to pašu Avensi ( vai varbūt  tad man vēl bija Carina E) no Dobeles uz Rīgu ( pa Liepājas šoseju) vilku pa sniegu, kur relatīvi mīksts sniegs gāja pār kapotu, tur ja būtu nometis zem 70 km/h - visticamāk tā arī būtu uz ceļa palicis kādā sanestā sniega valnī + braukt tādā ātrumā bija reāls diskomforts bet atmesties nebija variantu, tādos pat asptākļos CR-V ( un īpaši jau AWD), nekāda diskomforta nav, un vari da kaut apstāties uz tāda ceļa (ja nav bail ka pakaļā kāds ieliks)  var mierīgi taisīt alternatīvu špūri utml. ( nesen tā sanāca Madonas rajonā uz tikko aizputināta ceļa, kur tikai traķis ir braucis,  apbraucot gājēju - CR-V sniegs pār kapotu tika mests) ...

Tāpat arī smilšu kāpās - FWD  (arī ar vieglāku dampi) - daudzviet vieglāk iet kājām ar AWD varu mierīgi iebraukt/izbraukt atslēdzot visus sūda asistentus (tas gan vairs neiet cauri pavisam jauniem "lūžņiem").

Un tiem 3 cm ir liela priekšrocība - arī atceros ar Avensi - ielīdu tur kur nu toč ziemā nevajadzēja Rīgā kaut kādā maža ieliņā starp Upes , Ieroču, Hospitāļu - pilnīgi netīrīts ceļš un kādus metrus 10 pirms Upes ielas - tā āri paliku abās pusēs kupenas un durvis nevar atvērt, un auto "karājas uz vēdera".

Neatceros, kā izkasīju robu, lai pa durvīm tiktu ārā, bet nu ar kāju kaut kā tiku izkasīt gana sniegu, lai "palēkājot pa kapotu" dabūtu ratus līdz zemei un ar turpu šurpu "izmānītu kādu" caurumu kur ieskrieties, un tad ar lielu švunku "lecu" līdz Upes ielai ... aizmugurē kaut kāds SUV - mierīgi padeva atpakaļ un aizbrauca ...

Nu labi. Cik bieži tev šī vajadzība iestājas? Ir vērts vadāt līdzi liekus 300kg un vakumu aiz CR-V. 

...ja 1x gadā aizbrauc uzsnorkelēt, varbūt arī vērts visu gadu staigāt ar snorkelēšanas masku un trubiņu? (c) Klarksons

eidis 13.04.2023 15:40

Kāda sacīkšu trase?

Pižiks 3008 NO nelīdzenos līkumos konkrēti "kozļīja" un montēja pakaļu ārā. Sajūtami un redzami!

Un visi SUV ēd vairāk kā pielīdzināms vieglais auto. Patēriņa iemesls ir izmisīgi piesauktie fizikas likumi - palielināta masa (+/- 300kg klāt) un slikta aerodinamika. Tas ir pirms piedziņas. 

Savukārt ar ietilpību ir samērā bēdīgi: Izņemot Volvo un Subaru, pārējiem salīdzināms vieglais iekabina par saviem 20%. Personīgi taisīju mērījumu ar 1 ekipējuma vienību.

eidis 12.04.2023 16:07

Man ir aizdomas, ka gan uzbrukuma pieteikšana, gan pludināšana pieder pie info kara. Gan jau beigās uzbrukums sāksies viegli taustoties pa visām vietām un pilnīgi bez pieteikšanas un orķestra. Bet tieši izdevīgākajā brīdī

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti