Dzērāju tautai dzērāju premuim! Es ar alu pat šašliku neatļaujos aplaistīt, tāds sūds...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dzērāju tautai dzērāju premuim! Es ar alu pat šašliku neatļaujos aplaistīt, tāds sūds...
Ar rūsu nav jācīnas, to ir jāizskauž saknē, nopērkot normālu auto. Visu var nomainīt, gan motoru, gan kārbu, gan piekari, gan salonu (it sevišķi vecam auto, kam detaļas maksā kapeikas). Bet, ja rūsē virsbūve, tad tas ir piģec, lielākais mīnuss auto iegādē. Tā ir tāda bēdu ieleja, ar kuru vari cīnīties no rīta līdz vakaram un pēc tam no vakara līdz rītam. It sevišķi japāņiem, kāreiz mazdām. Vizuāli redzamā rūsa vēl ir sīkums, pacel uz pacēlāja, tur visa apakša būs tāda. Es reiz skatījos vienu Premacy. Pēdējā gada modelis, ar niknāko 1.8 dzinēju , gandrīz max komplektācijā. Viņai pa perimetru apakšā nebija neviena nesarūsējuša virsbūves elementa, pat visa piekare bija brūna.
Galvenais kritērijs, lai tas ir BMW. Kāpēc? Tāpēc, ka BMW!!! Kam ir, tas saprot... Kam nav, rauj kulakā.
Kurš cirvis A3 ir iecēlis premium klasē?
Tas taču golfs ar nedaudz labāku skaņas izolāciju un sēdekļu audumu. Pat A4 nav premium. Tas, ka ražotājs viņu par tādu grib pataisīt ir pliks mārketings.
Premium ir MB. Un, protams, BMW, bet sporta premium.
Es ieteiktu pirmās paaudzes (E53) X5 ar 4.4 un mehānisko kārbu. Vienkārši ideāls aperāts celtniekam. Nerūsē, uzticams, jaudas pietiek gan lai izgrieztu kaimiņiem pogas, gan atvilkt piekabē pāris tonnas materiālu.
Vācijā joprojām ir iespēja dabūt labu auto par 1000 EUR. Vajag tikai rakt. Jaunāks par 20 gadiem nebūs, bet ir atrodami pat Audi80, kas joprojām tiek uzturēti pie dīlera. Tās nav amerikāņu miskastes, kas morāli un fiziski novecinātas jau nobrauc no konveijera...
Nu bet sirdī jau tu bomārs esi palicis...???
Atkal tas experc ar savām stulbībām! Apskaties, kurš Latvijā tirgo degvielu vairumā, bilde uzreiz būs skaidra.
Kā kādreiz teica nelaiķis Kogans, viņam pietiek ar 3 santīmiem no litra. Tā ir viņa peļņa.
Ja tu par to naudu būtu nopircis Dacia Logan, tad būtu nobraucis jau 10, pat 100 reizes pa 150 km. Un bez problēmām.
Rezumē jau sen ir šāds - ja gribi braukt, tad pērc BMW ar benzīna dzinēju, ja gribi pārvietoties - BMW ar dīzeli, ja gribi čikāties uz ceļa, nu tad visi pārējie...
Varu notonēt ar tavu plēvi, ko tu nopirksi manā klātbūtnē, manis norādītā, pārbaudītā veikalā.
Tu vēl paprasi, lai krogū no tava rollton izvāra zupu...
A kur problēma? Svētdienas rītā konstatēja, ka firmas auto ir beigusies apdrošināšana, pirmdien uz darbu nevarēs braukt. Grāmatvede atvaļinājumā, pašam maks darbā palika. Nu tad palūdza draugu, lai tas nopērk apdrošināšanu.
Konkrēti kurš punkts tika pārkāpts?
Ja atmiņa neviļ, tad teksts bija apmēram šāds:
"Lai arī man BMW patīk, es tā nelaizītu, pat par lielu naudu..."
Pilnīga tufta! WAZEs galvenais princips ir izvest tevi tur, kur citi lietotāji nav ziņojuši par problēmām. Tam nav nekāda sakara ar īsāko, ātrāko vai hvz kādu ceļu. Ir gadījumi, kad WAZE ieved tevi tādā tuftā, jo neviens nav tur braucis vai ziņojis par problēmām. Neskaitāmas reizes esmu ielicis pamatīgu kloķi WAZE piedāvātajam "ātrākajam" maršrutam, braucot pa savu maršrutu. Piemērs Rīga-Daugavpils, WAZE starta "ātrākajam" maršrutam var mierīgi ielikt par 0.5 - 1.0 stundai. Nosacījums, protams, ir braukt ar BMW.
viencexperc rakstīja: Maz ko zini par 60 ajiem gadiem. Toreiz, karību krīzes laikā likās, ka tūlīt sāksies kodolkarš. Bet nesākās. Bet nesākās tāpēc, ka ASV ieraudzīja, ka lielākā daļa krievu kodolieroču ir butaforijas.
Bet savas pasakas vari stāstīt stulbiem bērneļiem.
Paskaties reālus faktus. Ja ASV un Psrs kopā paņemtu savus kodolieročus, varētu noslaucīt tikai tādu valsti kā Francija. Paskaties kodolbumbu reālās iespējas un darbību rādiusu un bumbu lielumu.
Visas tās pasakas par kodolziemām, pasaules iznīcināšanu kā reiz radās 60.tajos gados, lai aicinātu sabiedrību iestāties PRET kodolieročiem.
Paskaties pat Hirisimu un Nagasaki. Laikā, kad bija KOKA MĀJAS, pat tad pilsētas pilnībā netika iznīcinātas un pat nenomira visi cilvēki.
Man 60-tie neinteresē, vispār vēsture neinteresē. Ja nu tikai tā vēsture, ko var nodot Tolmetā vai pārdot ss-ā.
Runājot par šo lielo blīkšķi, fakti pierāda, ka to pirmie piefiksēja tieši amīši. Un ar šo gadījumu sākās viņu masveida bunkuru rakšanas un pārtikas uzkrāšanas ēra, kas, baiļu iespaidā, turpinās līdz pat šodienai.
Ja runājam par koka mājām, tad tās tur ir tikpat bēdīgā stāvoklī kā autobūve, neiztur pat Latvijas vētras spēku. Tādēļ nevajag pat iedomāties kādas sekas radītu divu triecienviļņu satikšanās.
Tā arī ir. Sāksi regulāri ieguldīt pūstošajā elektronikā simtus un beigās nopirksi BMW.
Vai kāds vēl atcerās to pisaku 60-tajos, kad CIVILĀS bumbas triecienvilnis divreiz apskrēja apkārt zemeslodei un pat nedaudz nobīdīja tās roācijas asi?
Tam zēnam tādas bumbiņas ir vēl šodiem un padarītas nedaudz vadāmas. Tā kā var tikai iedomāties, kas notiktu ja divus šādus triecienviļņus palaistu apkārt zemeslodei pretējos virzienos ar randiņu kautkur virs slavenās beibes ar lāpu...
Tieši tā, jo lielāks RAM, jo vairāk jāiepiš uz degvielu. Tādēļ tiem pirmā pozīcija papildaprīkojumā ir gāzes iekārta.
Angļu kabeļi kreisās puses stūres auto neder.
Vai spiegošanu var izvairīties no neizbēgamās nāves...?
Šādas privilēģijas ir tikai ekspertiem.
Jautājiet shiirim, viņš Imprezā lietoja tamponus ausīm, lai skaņa nenāk iekšā, un arī ānim, lai skaņa neiet ārā un nebaida gājējus caur grīdas caurumiem.
Profesionāļi ir zemākas kastas par ekspertiem, tādēļ nav ko komentēt, jāliek pie vietas.
Varbūt Vernons var apgaismot kādēļ A1 trase ir palikusi par profesionāļu šrotu. Regulārie gulētāji uz sāniem grāvjos jau bija pierasta lieta. Kūdras vedējs priedēs Saulkrastu apkārtnes dāčniekiem vispār bija zelta bedre. Bet nu jau sākuši gaitā pašsadedzināties (Lilaste), gluži kā mormoņu Teslas. Un mūsu līkrocīgie evakuatori vispār ir kronis visam, nosvilušu fūri 3 dienas mēğināja aizvākt. Atdotu bomāriem, shiirim, vienā vakarā uz rokām iznestu.
Kārbas spilvenus apskaties.
Speciāli sev!
Vai kāds experc varētu pamatot kakova kuja LA militārajai policijai no nodokļu maksātāju naudas vajadzēja pirkt turbo Foresterus? Par viena Forester cenu varēja nopirkt vismaz 3 Dacia Duster, pat kuru veiktspēja ir ar mežonīgu rezervi uz 70 km/h braucošu armijas kolonnu pavadīšanai. Ja vēl ņem vērā to, ka katru amerikāņu kolonnu noslēdz vismaz viens vai divi militārie evakuatori, kas gan ir ļoti rēcīgi.
Es piedāvātu pat pirkt Ņivas, bet tās droši vien neatbilst militārajiem standartiem (vai tiem atbilst Fprester???)
p.s. un kā tas nāk, ka viens 1992 gada krievu tanks (T-92) var pabraukt ātrāk par veselu kolonnu ar jaunām (uz papīra) amerikāņu kara mašīnām.