Kārtot: Augošā secībā
mnm 21.12.2020 13:11

ko ta viņi dara? viekārši bļauj ka vis ir slikti un visi debīli, zagļi utt., piemēram, ja karantīnu atceltu, tad gobzemveidīgie pirmie bļautu ka maskas ir obligātas un jāievieš totāla karantīna

būsim godīgi, nav iespējams izdarīt lai ekonomika ir bez zaudējumiem un vīruss pazūd, tāpēc arī ir tāda muļļāšanās pie mums un visā pārējā Eiropā.

mnm 18.12.2020 10:29

Strādāju pie projekta kurā iesaistīti cilvēki no Šveices, UK, Latvijas, Baltkrievijas, Ķīnas un vēl dažām valstīm, sazvanāmies katru dienu un ja kāds izkrīt uz pāris mēnešiem protams paprasa kas notika.

Mācīt nevienu netaisos, bet man personīgi ir vairāk uzticības cilvēkiem ar atbilstošo izglītību un pieredzi nekā gobzemveidīgajiem bļauriem.

mnm 17.12.2020 22:45

strādāju iekš LV, Rīga

mnm 17.12.2020 22:17

nē nebraukšu

vai es esmu pret ierobežojumiem - nē neesmu, manuprāt, ja visi ievērotu norādījumus/ieteikumus ierobežojumu praktiski varētu nebūt vispār, bet Zviedrijas/Itālijas Austrijas piemērs ŗāda, ka "maigie" norādījumi/ieteikumi nestrādā

vai es ticu vīrusam - o jā es ticu, strādāju pārsvarā ar ārvalstu kolēģiem (Vācija, UK, Šveice, Ķīna, Honkonga), tikko viens UK kolēģis atgriezās pēc 1.5 mēnešu slimošanas, vēl joprojām nevar normāli parunāt (~50 gadi, normālas miesasbūves, bez hroniskām slimībām)

visā visumā man ir tieksme uzticēties cilvēkiem kuri zin vairāk nekā es konkrētā nozarē, tādēļ sakarā ar COVID'u vairāk uzticos ārstiem virusologiem nekā interneta troļļiem

mnm 17.12.2020 21:35

nu jā pāris simtu mītiņš ir "mega protests" pret proletariāta nospiešanu - jāziņo vispasaules mēdijos

bet nu visā visumā prieks, ka idiotu nav tik daudz, lai kardināli ietekmētu situāciju.

mnm 27.11.2020 14:28

nezinu, manuprāt, lielākai daļai cilvēku tur nav nekāda sakara ar mazvērtības kompleksiem, neredzu nekā slikta ka braukā ar sakoptām lietotiem auto. Šobrīd jābraukā diezgan daudz (35+k km gadā) un svarīgi lai auto ikdienā ir uzticams - braukāju ar jaunu auto. Būtu, piemēram, jābraukā tikai brīvdienās gari gabali nopirktu kaut kādu lietotu Audi dīzeli, būtu man 25.gadi un vajadzētu skraidīt beibēs braukātu ar BMW kupeju utt...

Jaunu Daciju izvēlētos tikai tādā variantā, ja man vajadzētu katru dienu daudz braukāt (kā šobrīd) un tie 100 EUR mēnesī ietaupījums man kaut ko tiešām būtisku mainītu.

mnm 07.10.2020 8:24

kaut kā man liekas ja Tavs fāterītis prasītu kredītu malkai rezultāts varētu būt līdzīgs kā tam kungam.

Līzings nav kredīts bet noma un pēc būtības ir cits produkts

Līzingu nedod banka bet līzinga kompānija

Līzinga gadījumā prece (auto) nav klienta īpašumā līdz ar to, es pieļauju, ir vieglāka atgūšana (droši vien nav jāčakarējas ar mantojumiem/mantiniekiem)

mnm 08.09.2020 18:26

nu ja golfs 1.5 tsi maksā 32 k, nobraukums 15 k gadā un atlikusī vertība pēc 5 g. ir 0, tad kaut kā tā arī sanāk ~0.5 eur/km...

vai nu viņi plano nežēlīgis nodokļus fosilajiem, vai arī tas aprēķins aiz ausīm pievilkts, lai elektro izskatītos labāk

mnm 08.09.2020 17:00

Conqueror rakstīja: Vācieši aprēķinājuši, kas izmaksā lētāk - VW Golf, ID.3 vai Tesla Model 3.

Automobiļa iegādes cena ir viena lieta. Tā lietošanas un uzturēšanas izmaksas - pavisam kaut kas cits.

www.tvnet.lv/7055418/vaciesi-aprekinajusi-kas-izmaksa-letak-vw-golf-id-3-vai-tesla-model-3

šitais ir interesanti kā viņi dabūja šo ciparu.

Manā gadījumā 1.5 tsi dzinējs nobraukums 30k gadā (ne golfs bet škoda superb), bet domāju iegādes cenas stipri līdzīgas.

auto 5 gadi un 150 k garantija, iegādes cena 26 k.

tātad ja izmaksas 0.5 eur/km, tad jābūt 15'000 EUR gadā.

pat gadījumā ja atlikusī vērtība ir 0, tad gada izmaksas:

* vērtības kritums 26'000 / 5 = 5'200 EUR

* degviela - 30'000×1.3/7 = 2'730 EUR

* riepas ~400 EUR

* apkopes + dilstošo detaļu maiņa ~1000 EUR (precīzi nezinu)

* nodokļi ~100 EUR

* apdrošināšana ~400 EUR

------

kopā sanāk ~10'000, kaut gan atlikusī vērtība diez vai būs 0

mnm 22.06.2020 18:32

pirku jaunu, sim karti karti nekur nespraudu un par sakriem nemaksāju un izvēlēties vajag vai nevajag arī neviens nedeva.

protams, saprotu ka viņa kaut kur ir un sakaru cena ir iekļauta auto cenā, savādāk nestrādātu, bet viss jau nāca defaultā.

mnm 22.06.2020 16:15

msh rakstīja: Kas tev šajā gadījumā skaitās "kaktu serviss"? Neaizmirsti ka šajā situācijā visnevarīgākais serviss ir tas, uz kuru tu ar savu semaku brauc, WESS; jebkurš kaktu vai nekaktu serviss spēj vairāk. Netici? Aizbrauc uz wesu un paprasi lai tev nokruķī 2x mazāku nobraukumu ; 1) tevi pasūtīs dirst 2) ja tu ar kādu "pateicību" panāktu lai tevi nepasūta, izrādītos ka viņi to nespēj [jo viņiem tas nav jāspēj]. Tikmēr attiecīgi speciālisti to spēj - cits labāk, cits sliktāk, ar attiecīgiem izcenojumiem. Kā kaspichs savā blogā aprakstot šādu gadījumu ar dažus gadus vecu behu rakstīja, šis pasāciens ir lētāks nekā vērtības kritums kas rodas gadā nobraucot 50k.

Kamēr dati netiek tiešsaistē sūtīti uz ražotāja serveri, tos var kruķīt - tas, kādā līmeņa speciālists tam ir vajadzīgs, ietekmē tikai pakalpojuma [vai arī izmantotā aprīkojuma] cenu.

bet vai Tu esi pārliecināts ka netiek sūtīti? es pat savai škodai mobilā aplikācijā varu redzēt gan parking vietu, gan nobraukumu, degvielas attlikumu un citu info. gan jau ka jaunajiem premiumiem arī kaut kam tādam jābūt.

mnm 17.05.2020 17:16

pēc manas pieredzes Rimi basic ir diezgan draņķīgs, bet Optima līnija ir vienkārši katastrofa principā izmetu jebko ko biju nopircis no šīs līnijas (kaut gan neesmu pircis no šī "brenda" neko jau gadus 7).

Bet Maximas Favorit līnija un Rimi ir parasti diezgan ok.

mnm 10.04.2020 13:25

Protams jau gataviem auto cena nebūs lielāka.

Tur tiek norādīts, ka vidējā termiņā varētu arī palikt dārgāk, jo ražotnes ir ciet, līdz ar to piedāvājums būs mazāks kad atjaunosies pieprasījums un, protams, vienas vienības cena pieaug ja ražošanas apjoms samazinās uz 75%.

mnm 06.09.2019 13:15

Droši vien nospriestu, ka abi vainīgi.

Ja nemaldos ātrums virs +20 skaitās rupja neuzmanība, līdz ar to var iestāties regresa prasība pat OCTA. Es, visdrīzākais, ja cilvēki nav cietuši šādu video nevilktu laukā.

mnm 25.01.2018 10:24

Nobraukāju ~7 gadus ar 2005 gada Legacy 2.5 benzīns/automāts no 70k līdz 300k, visā visumā biju piemierināts un ārpus regulārajām apkopēm servisā biju 2 reizes - 1. neilgi pēc iegādes, bremžu diski saplaisāja, 2. izrūsēja izpūtējs.

Piekare visā visumā bija OK (izņemot pa kādai buksei bija jāmaina katru apkopi cena ~20 EUR), savādāk pa šiem gadiem bija samainīti aizmugurējie amortizatori ar atsperēm + bukses, atsaites.

Apkopes veicu Adrem auto cik atceros parasti iekļāvos 150-250 EUR ar sīkajiem remotiem + ja kas vairāk, piemēram, bremžu diski.

Pie ~250k sāka nedaudz sūkties eļļa - jāmaina motora galvas blīve, cik atceros cena virs 1k EUR, automāts pa retai reizei sāka sist, nav ne jausmas cik ilgi vēl vilktu bez remonta. remonts arī bija novērtēts ap 1k EUR.

Bet principā beigās galvenā problēma bija rūsa - sāka rūsēt spārni, durvju apakšas un vēl šur tur.

Bet visā visumā autiņu atceros ar labu, ne reizes nav pievīlis un komforta ziņā arī patika.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti