Un kāpēc bērnus nedrīkst potēt? Arī tos kuriem ir papildus saslimšanas, piemēram, astma arī nedrīkst potēt?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un kāpēc bērnus nedrīkst potēt? Arī tos kuriem ir papildus saslimšanas, piemēram, astma arī nedrīkst potēt?
Es īsti nesapratu to pīkstēšanu par nakšņošanu teltīs un rindām - vienmēr varēja pieteikties uz konkrētu laiku gan vakcinācijas centros, ga pie ģimenes ārsta, vecāki novakcinējās bez jebkādām problēmām jau pavasarī bez jebkādas nīkšanas rindā. Bet nu daudziem jau valdība/putins vai geits ir vainīgs.
debīla demagoģija - tad jau no lodes arī nemirst, bet no asins zuduma, un tad jau arī nevienu nošaut nevar, pants par slepkavību jāatceļ D
protams ka ir monoklonālo antivielu kokteilis pa vairākiem simtiem k - Tramps dabūja, bet praktiski visiem pārējiem komplikāciju gadījumā (jā jā zinu risks ir neliels) nāksies iztikt ar neko, vai skābekļa balonu, un arī tad ja paveicās piedzimt pareizajā valstī
izskatās, ka šeit dažiem jāatsakās no slimnīcām, ārtstiem un zālēm un japāriet uz "atmiņas ūdeni"
skābeklis nogalina cilvēkus, kuri nevar paelpot...
"biezais" smerdelis iesmirdējās, ej ierurj dūrītē, nolaid tviku
nezinu kā tev, bet man nekur Latvijā nevajadzēja ēst ar uzvilktu masku , bet nu visur citur zāle zaļaka...
Shiirs rakstīja: Tas tik būtu kruta, es būtu pirmais kurš atteiksies no valsts apmaksātas veselības aprūpes, ja drīkstēšu nemaksāc SOC. To drazu ko sauc par valsts apmaksātu veselības aprūpi jau gadu desmitiem vairs nelietoju, pietam tas viss nestrādā un tāpat par visu visur ir jāmaksā, tāpēc sen jau izmantoju tikai privātu dakteru pakalpojumus. Tas ir ātrāk un kvalitatīvāk.
Par ietaupīto naudu man sanāktu tīri ok vecumdienas, jo nebūtu jāuztur tādi kā tu.
No vienas puses var jau tā teikt, kamēr esi vesels, bet ko darīt, ja cilvēks nopietnāk saslimst un jānoloka kādi 100k par slimnīcu vai operācijām kā US ja nav apdrošināšanas un vēl kādi 5k katru mēnesi par zālēm ar ierobežotām darba spējām?
P. S. un soc nodoklim nav nekāda sakara ar medicīnu, tas viss pārsvarā aiziet esošo peņdžu uzturēšanai, ko ar viņiem darīt?
Es ar šo slimoju mēnesi "vieglā" formā, pirmajā nedēļa pat no gultas aizejot līdz podam ~5m pulss leca līdz 120 kaut gan neesmu nekādās riska grupās. ~2 mēnešus pēc izveseļošanās sekas joprojām jūtamas tieši uz sirdi un pulsa lēkāšanu.
Ierobežojumus ievērojām - strādājām no mājām/produktus pasūtam/sab. transportu neizmantojām, kur dabūjām joprojām mīkla...
ko ta viņi dara? viekārši bļauj ka vis ir slikti un visi debīli, zagļi utt., piemēram, ja karantīnu atceltu, tad gobzemveidīgie pirmie bļautu ka maskas ir obligātas un jāievieš totāla karantīna
būsim godīgi, nav iespējams izdarīt lai ekonomika ir bez zaudējumiem un vīruss pazūd, tāpēc arī ir tāda muļļāšanās pie mums un visā pārējā Eiropā.
Strādāju pie projekta kurā iesaistīti cilvēki no Šveices, UK, Latvijas, Baltkrievijas, Ķīnas un vēl dažām valstīm, sazvanāmies katru dienu un ja kāds izkrīt uz pāris mēnešiem protams paprasa kas notika.
Mācīt nevienu netaisos, bet man personīgi ir vairāk uzticības cilvēkiem ar atbilstošo izglītību un pieredzi nekā gobzemveidīgajiem bļauriem.
strādāju iekš LV, Rīga
nē nebraukšu
vai es esmu pret ierobežojumiem - nē neesmu, manuprāt, ja visi ievērotu norādījumus/ieteikumus ierobežojumu praktiski varētu nebūt vispār, bet Zviedrijas/Itālijas Austrijas piemērs ŗāda, ka "maigie" norādījumi/ieteikumi nestrādā
vai es ticu vīrusam - o jā es ticu, strādāju pārsvarā ar ārvalstu kolēģiem (Vācija, UK, Šveice, Ķīna, Honkonga), tikko viens UK kolēģis atgriezās pēc 1.5 mēnešu slimošanas, vēl joprojām nevar normāli parunāt (~50 gadi, normālas miesasbūves, bez hroniskām slimībām)
visā visumā man ir tieksme uzticēties cilvēkiem kuri zin vairāk nekā es konkrētā nozarē, tādēļ sakarā ar COVID'u vairāk uzticos ārstiem virusologiem nekā interneta troļļiem
nu jā pāris simtu mītiņš ir "mega protests" pret proletariāta nospiešanu - jāziņo vispasaules mēdijos
bet nu visā visumā prieks, ka idiotu nav tik daudz, lai kardināli ietekmētu situāciju.
nezinu, manuprāt, lielākai daļai cilvēku tur nav nekāda sakara ar mazvērtības kompleksiem, neredzu nekā slikta ka braukā ar sakoptām lietotiem auto. Šobrīd jābraukā diezgan daudz (35+k km gadā) un svarīgi lai auto ikdienā ir uzticams - braukāju ar jaunu auto. Būtu, piemēram, jābraukā tikai brīvdienās gari gabali nopirktu kaut kādu lietotu Audi dīzeli, būtu man 25.gadi un vajadzētu skraidīt beibēs braukātu ar BMW kupeju utt...
Jaunu Daciju izvēlētos tikai tādā variantā, ja man vajadzētu katru dienu daudz braukāt (kā šobrīd) un tie 100 EUR mēnesī ietaupījums man kaut ko tiešām būtisku mainītu.
kaut kā man liekas ja Tavs fāterītis prasītu kredītu malkai rezultāts varētu būt līdzīgs kā tam kungam.
Līzings nav kredīts bet noma un pēc būtības ir cits produkts
Līzingu nedod banka bet līzinga kompānija
Līzinga gadījumā prece (auto) nav klienta īpašumā līdz ar to, es pieļauju, ir vieglāka atgūšana (droši vien nav jāčakarējas ar mantojumiem/mantiniekiem)
nu ja golfs 1.5 tsi maksā 32 k, nobraukums 15 k gadā un atlikusī vertība pēc 5 g. ir 0, tad kaut kā tā arī sanāk ~0.5 eur/km...
vai nu viņi plano nežēlīgis nodokļus fosilajiem, vai arī tas aprēķins aiz ausīm pievilkts, lai elektro izskatītos labāk
Conqueror rakstīja: Vācieši aprēķinājuši, kas izmaksā lētāk - VW Golf, ID.3 vai Tesla Model 3.
Automobiļa iegādes cena ir viena lieta. Tā lietošanas un uzturēšanas izmaksas - pavisam kaut kas cits.
www.tvnet.lv/7055418/vaciesi-aprekinajusi-kas-izmaksa-letak-vw-golf-id-3-vai-tesla-model-3
šitais ir interesanti kā viņi dabūja šo ciparu.
Manā gadījumā 1.5 tsi dzinējs nobraukums 30k gadā (ne golfs bet škoda superb), bet domāju iegādes cenas stipri līdzīgas.
auto 5 gadi un 150 k garantija, iegādes cena 26 k.
tātad ja izmaksas 0.5 eur/km, tad jābūt 15'000 EUR gadā.
pat gadījumā ja atlikusī vērtība ir 0, tad gada izmaksas:
* vērtības kritums 26'000 / 5 = 5'200 EUR
* degviela - 30'000×1.3/7 = 2'730 EUR
* riepas ~400 EUR
* apkopes + dilstošo detaļu maiņa ~1000 EUR (precīzi nezinu)
* nodokļi ~100 EUR
* apdrošināšana ~400 EUR
------
kopā sanāk ~10'000, kaut gan atlikusī vērtība diez vai būs 0
pirku jaunu, sim karti karti nekur nespraudu un par sakriem nemaksāju un izvēlēties vajag vai nevajag arī neviens nedeva.
protams, saprotu ka viņa kaut kur ir un sakaru cena ir iekļauta auto cenā, savādāk nestrādātu, bet viss jau nāca defaultā.
msh rakstīja: Kas tev šajā gadījumā skaitās "kaktu serviss"? Neaizmirsti ka šajā situācijā visnevarīgākais serviss ir tas, uz kuru tu ar savu semaku brauc, WESS; jebkurš kaktu vai nekaktu serviss spēj vairāk. Netici? Aizbrauc uz wesu un paprasi lai tev nokruķī 2x mazāku nobraukumu ; 1) tevi pasūtīs dirst 2) ja tu ar kādu "pateicību" panāktu lai tevi nepasūta, izrādītos ka viņi to nespēj [jo viņiem tas nav jāspēj]. Tikmēr attiecīgi speciālisti to spēj - cits labāk, cits sliktāk, ar attiecīgiem izcenojumiem. Kā kaspichs savā blogā aprakstot šādu gadījumu ar dažus gadus vecu behu rakstīja, šis pasāciens ir lētāks nekā vērtības kritums kas rodas gadā nobraucot 50k.
Kamēr dati netiek tiešsaistē sūtīti uz ražotāja serveri, tos var kruķīt - tas, kādā līmeņa speciālists tam ir vajadzīgs, ietekmē tikai pakalpojuma [vai arī izmantotā aprīkojuma] cenu.
bet vai Tu esi pārliecināts ka netiek sūtīti? es pat savai škodai mobilā aplikācijā varu redzēt gan parking vietu, gan nobraukumu, degvielas attlikumu un citu info. gan jau ka jaunajiem premiumiem arī kaut kam tādam jābūt.
pēc manas pieredzes Rimi basic ir diezgan draņķīgs, bet Optima līnija ir vienkārši katastrofa principā izmetu jebko ko biju nopircis no šīs līnijas (kaut gan neesmu pircis no šī "brenda" neko jau gadus 7).
Bet Maximas Favorit līnija un Rimi ir parasti diezgan ok.
Protams jau gataviem auto cena nebūs lielāka.
Tur tiek norādīts, ka vidējā termiņā varētu arī palikt dārgāk, jo ražotnes ir ciet, līdz ar to piedāvājums būs mazāks kad atjaunosies pieprasījums un, protams, vienas vienības cena pieaug ja ražošanas apjoms samazinās uz 75%.
Droši vien nospriestu, ka abi vainīgi.
Ja nemaldos ātrums virs +20 skaitās rupja neuzmanība, līdz ar to var iestāties regresa prasība pat OCTA. Es, visdrīzākais, ja cilvēki nav cietuši šādu video nevilktu laukā.
Nobraukāju ~7 gadus ar 2005 gada Legacy 2.5 benzīns/automāts no 70k līdz 300k, visā visumā biju piemierināts un ārpus regulārajām apkopēm servisā biju 2 reizes - 1. neilgi pēc iegādes, bremžu diski saplaisāja, 2. izrūsēja izpūtējs.
Piekare visā visumā bija OK (izņemot pa kādai buksei bija jāmaina katru apkopi cena ~20 EUR), savādāk pa šiem gadiem bija samainīti aizmugurējie amortizatori ar atsperēm + bukses, atsaites.
Apkopes veicu Adrem auto cik atceros parasti iekļāvos 150-250 EUR ar sīkajiem remotiem + ja kas vairāk, piemēram, bremžu diski.
Pie ~250k sāka nedaudz sūkties eļļa - jāmaina motora galvas blīve, cik atceros cena virs 1k EUR, automāts pa retai reizei sāka sist, nav ne jausmas cik ilgi vēl vilktu bez remonta. remonts arī bija novērtēts ap 1k EUR.
Bet principā beigās galvenā problēma bija rūsa - sāka rūsēt spārni, durvju apakšas un vēl šur tur.
Bet visā visumā autiņu atceros ar labu, ne reizes nav pievīlis un komforta ziņā arī patika.
2.5 gadi atpakaļ tieši pārsēdos no 12. gada Outbek uz jaunu Superb 1.5 tsi un ne mirkli nenožēloju - komforts, dinamika skaņas izolācija, kā uzvedas uzceļa viss ir par kārtu labāks. Jā 4x4 nav, bet tas arī viss kas Subāram bija. Un rūsēt viņš sāka jau 4 gadā...