Ja nu vienīgi nav uzlikts par pienākumu oficiālajiem pārstāvjiem kvalificēties un veikt sertifikāciju, tad rakstā minētais Jānis savu Lolvo visticamāk varēs tirgot prom uz ārzemēm vai nodot metāllūžņos.
Škoda veic sertifikāciju, jo viņi vēl pirms gada vai diviem tirgoja jaunas CNG mašīnas. Bet Lolvo jau šķiet ļoti sen kā tādas vairs neražo. Vai Lolvo dīlerservisiem vispār ir kāda vēlme čakarēties, tērēt naudu utml dažu mašīnu sertifikācijai? Stipri šaubos.
Nu balonu mainīt nez vai vispār atmaksājas, zūd visa ekonomija no CNG lietošanas (vismaz vieglajam auto tā varētu būt, ja nu vienīgi nebrauc tiešām ļoti daudz). Turklāt - tur gadījumā balona mainīšanai arī neprasīs sertifikātu? Kas tad to darīs?
Jā, tad jau drīzāk var to sistēmu demontēt vai pārtaisīt uz LPG (ja to var normāli izdarīt).