Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
JanJan 24.01.2022 13:47

Nu balonu mainīt nez vai vispār atmaksājas, zūd visa ekonomija no CNG lietošanas (vismaz vieglajam auto tā varētu būt, ja nu vienīgi nebrauc tiešām ļoti daudz). Turklāt - tur gadījumā balona mainīšanai arī neprasīs sertifikātu? Kas tad to darīs?

Jā, tad jau drīzāk var to sistēmu demontēt vai pārtaisīt uz LPG (ja to var normāli izdarīt).

JanJan 24.01.2022 9:34

Ja nu vienīgi nav uzlikts par pienākumu oficiālajiem pārstāvjiem kvalificēties un veikt sertifikāciju, tad rakstā minētais Jānis savu Lolvo visticamāk varēs tirgot prom uz ārzemēm vai nodot metāllūžņos.

Škoda veic sertifikāciju, jo viņi vēl pirms gada vai diviem tirgoja jaunas CNG mašīnas. Bet Lolvo jau šķiet ļoti sen kā tādas vairs neražo. Vai Lolvo dīlerservisiem vispār ir kāda vēlme čakarēties, tērēt naudu utml dažu mašīnu sertifikācijai? Stipri šaubos.

JanJan 19.01.2022 15:49

Nu ar to lētāks nosacīti - ja brauksi uz oficiālo servisu pēc apkopes, viņi tāpat pamanīsies izdomāt visādas izmaksu pozīcijas. Jā, fiziski tur mazāk kaut ko mainīs, bet praksē sāksies, ka ko tik viņi nav pārbaudījuši, ar lupu meklējuši utt. Un katra pārbaude ko viņi tur izmudrīs, būs uzreiz savi 30-50 eur.

Jaunu, protams, ved. Bet ko darīt ar savu 5-10 gadīgo auto? Mūždien vest uz oficiālo dīlerservisu?

JanJan 14.01.2022 10:28

Mājās lietojam salīpošās skaidas (cita veida smiltis kaķim īsti nepatika), reizi dienā izņemam ar lāpstiņu kaķa sastrādāto (mīziens smukā bumbā salipis) un iemetu atsevišķā miskastē ar vāku vannas istabā. Pašu kastītes saturu nomainam reizi mēnesī vai divos (reizē izmazgājot visu kasti). Ikdienā tas darbs aizņem aptuveni minūti vai divas.

JanJan 10.01.2022 16:01

Jā, iespējams tik dzen huiņu un audzē sev youtube kanālu, bet idejiski piekrītu. Latvijā ļoti daudz tādu, kam galvenais, ka tik bmw, audi utml. Tad vēl, protams, to 15-20 gadīgo miskasti vēlams paņemt Mogo līzingā, lai beigās sanāk samaksāt par 3 mašīnām: pati mašīna, vēl viena mašīna procentos un tad vēlviena mašīna remontos.

JanJan 03.01.2022 20:12

VW/Skoda/Seat 1.5 benzīni vēl pavisam nesen bija 4 cilindru (atceros, ka škoda vienam no saviem krossoveriem dikti reklamēja to sistēmu, kas ekonomiskajā režīmā atslēdz 4.cilindru). 1.0 motori, jā, tie būs 3 cilindru.

JanJan 03.01.2022 13:49

Tas ir tāds apburtais loks nedaudz - "visi" pērk dīzeļus, jo it kā ekonomiskāk un ir labāks piedāvājums lietotu auto tirgū. Tirgū ir dīzeļu piedāvājums, jo tāds pieprasījums un benzīnu taču neviens nepērkot. Uz jauniem auto atkal daļa raustās pirkt benzīnu, jo būšot slikta nākotnes vērtība, jo visi taču gribot tikai dīzeļus.

JanJan 03.01.2022 13:42

Saulainu taciņu.

JanJan 03.01.2022 12:18

Rīgas centru jauniem dīzeļiem toč nenoslēgs. Domāju, ka LV un Rīgā max ko var sagaidīt ir, piemēram, euro 4 un vecāku aizliegšana. Un pat par euro 4 šaubos...

Vienīgais sāpīgais jautājums jauniem dīzeļiem tuvākajā nākotnē varētu būt tas, ka rietumeiropā krītas pieprasījums. Attiecīgi no turienes nāks iekšā lietotie dīzeļi, jo cilvēki tur gribēs no tiem tikt vaļā, un viņiem mūsu dažus gadus vecos arī toč nevajadzēs (tie 3-4 gadīgie nereti aiziet eksportā).

JanJan 03.01.2022 12:12

Nav jau teikts, ka mērķis ir uzvārīties. Ir cilvēki, kas maina auto ik pa dažiem gadiem. Visticamāk abiem ir beidzies līzings un skatās ko vietā ņemt.

JanJan 16.12.2021 10:12

Nu tā jau savā ziņā ir, tas viens no tādiem sīkumiem, ko cilvēki skatās, bet, kas nu galīgi nav ļoti svarīgi un noteicoši. Protams, ja Tev ir +/- divi gandrīz identiski auto un vienam ir patīkamāks salons, tad droši vien ņemsi to.

JanJan 15.12.2021 17:07

Uz ko nu kurais taupa. Braucu vienreiz ar īres KIA ceed universiāli - visur nebija mīkstās plastmasas, bet tās tomēr bija. Turpretī VAG (seat, skoda) braucamajos visos bija tikai un vienīgi cieta, nepatīkama plastmasa.

JanJan 15.12.2021 13:31

Nevajadzēja Rukam vienkārši ielaisties diskusijās ar šitiem kartupeļiem kotlešniekiem.

JanJan 14.12.2021 13:59

Dažiem ir, bet vairumā nav, taisnība. Tas laikam tāpēc, ka viņi šķiet vairāk spiež uz opciju - pērc to, ko mēs jau pasūtījām. Atceros pirms gadiem kuriozu, kad gājām uz vienu skodas dīleriem (pirms verte un green motors eksistēja), tad nu dikti dikti stāstīja cik pasūtīt kaut ko ir iiiilgi, grūti un neizdevīgi utt. Tā teikt - nopērciet šito vāgenu, kas mums te stāv un kuru neviens nepērk.

JanJan 13.12.2021 17:44

Piekrītu. Nu tas ir tāpat, kā "Jānopērk jauni zābaki - ar šiem jau divas sezonas staigāju, veci. Visi tagad zina, ka staigāju ar veciem zābakiem!" Pilnā nopietnībā varu teikt, ka šādus tekstus dzirdu no cilvēkiem. Es staigāju ar zābakiem, kamēr tie fiziski nolietojas, bet citi - kamēr kaimiņi neievēro, ka tie ir tie paši....

JanJan 13.12.2021 14:20

Tie, kas normāli dzīvo diži nečīkst. Čīkst 5 cilvēki delfi komentāros, no kuriem 2 vienkārši ir troļi, kuriem gribas uzsist drāmu.

Jā, LV ļoti izteikti, ka turību nosaka auto skaits un marka. Bijām PSRS laikos, kur nekā nebija, tagad tā kā norāvušies no ķēdes un tikuši pie kapitālisma. Rīgas mikrorajonos ļoti izteikti - kur vēl 5-10 gadus atpakaļ bija tukšas ielas, tagad jau viss piekrauts ar mašīnām. Jā, šur tur varbūt ietekmē kāds aizliegums blakus ielā, vai kāda maksas parkinga uzstādīšana, bet daudz ko nosaka tīri auto skaita pieaugums.

Bet tas status "labi" strādā - ne jau tikai persikiem. Pazīstu arī dažu labu pensionāru, kas to tik vien dara, kā sēž pie loga un pēta cik kuram kaimiņam un kādas automašīnas ir. Pēc tam atskaitās saviem sen kā pieaugušajiem bērniem, kas atbraukuši ciemos, izstāsta un vēl nosaka, ka kauns šitādā jūsu vecā auto kāpt iekšā. Un tik tiešām galvenais, lai izskatās spīdīga - pat nevajag jaunu. Arī 15 gadīgs auto uzpucēts izskatās smuki un nezinātājs jau nepateiks, ka tas taču vecs modelis.

JanJan 13.12.2021 11:48

Auto ir dārgs prieks, viennozīmīgi. Ja dzīvo Rīgā un nav radi laukos, kur katru wīkendu raujies ellē rattā kaut kur, tad pa lielam var iztikt bez sava auto. Tiesības + īres auto atsevišķām reizēm gan noder.

Ļoti atkarīgs no dzīves veida, cits pie radiem brauc ciemos reizi ceturksnī, citam katru wīkendu jāskrien apčubināt mammu citā pilsētā, vai atkal ir jāskrien obligāti katru wīkendu kaut kur izstaigāties un salikt miljons bildes instagrammā.

Īres auto galvenais mīnuss ir tas, ka to pieejamība ir mazāk uzticama, kā savs auto. Jā, savs auto arī var pēkšņi neslēgties iekšā, bet tas tomēr ir reti, ja tas tiek uzturēts kārtībā. Gadu padzīvojām bez auto, varēja iztikt, bet dažas reizes gadījās nepatīkami brīži. Piemēram, esi jau saplānojis aizdoties kaut kur un tad tajā rītā nu vispār neviens citybee/carguru nekur 5km rādiusā nav... Ārā pretīgs laiks, kasīties ar vairākiem sabiedriskajiem vai garāku gabalu ar kājām + sabiedrisko arī negribējās. Ok, ja dzīvotu centrā, tad droši vien nebūtu tik traki.

Tagad ar visu covid-19, dzīvošanu Rīgā, strādāšanu no mājām, auto sanāk pamaz izmantot - savi 20-25 centi par 1km ar salīdzinoši lētu hečbeku tāpat sanāk, kas var kāpt atkarībā no tā par cik tad reāli varētu to auto pārdot. Līdz ar to kādi 25+ jau būtu tāds reālistiskāks scenārijs. Nu nemaz nerunājot, ja Tev ir lielāks, rijīgāks, remontos dārgāks auto, lielāki ripuļi, dārgāka apdrošināšana utt. Nešaubos, ka ar labākiem auto un nepārāk lieliem nobraukumiem tur ātri aziet 30-40 centi par 1km un tad jau īres auto tik tiešām būs labāka opcija finansiāli.

JanJan 13.12.2021 11:34

Man liekas, ka samaksa par kwh parasti ir tiem vidējas jaudas lādētājiem, attiecīgi ar tiem pa 20min nemaz tik daudz nesalādēsi. Lielās jaudas parasti gan ir tieši par minūtēm ar domu, lai neaizņem bezgalīgi ilgi - ātri palādē cik vajag un prom.

Bet idejiski šis vienmēr risks, mhm, domā, ka palādēsi savus 10%-20% pie lielveikala kamēr tusē pa veikaliem, bet viss aizņemts un paliec bez lādēšanas.

JanJan 13.12.2021 10:52

Laikam jāgaida, kad jauniem auto būs lielākas iespējas paņemt to jaudu. Attiecīgi var normāli izmantot ātro uzlādi. Ja Tev pietiekami kruts auto un benzīntankā arī ir lieljaudas uzlāde, tad jau tīri kamēr aiziet uz wc, nopirkt dzeramo un hotdogu, kamēr bērni nevar izdomāt vai grib uz wc vai nē, būs jau diezgan salādējies, ja ir teiksim kādi 150 kW pieejami un paņemami. Problēma, gan tāda, ka šādi auto maksā diezgan padaudz joprojām un nav pārāk pieejami.

JanJan 13.12.2021 10:32

Nu, ja darba vietā var sabīdīt uzlādes punktu, tad vēl varētu.

Nesen bija raksts, ka elektrums sāka uzstādīt uzlādes vietas arī daudzīvokļu māju iekšpagalmos. Jāmaksā par kwh, nevis laiku.

Vēl - ES ir uzlikusi prasības, ka arī daudzīvokļu jaunbūvēs vajadzēs būt elektrouzlādes punktiem. Tur gan jāskatās no kura brīža tas būs, bet vienā brīdī sāks parādīties.

JanJan 12.12.2021 20:11

Nu pa lielam jau arī ir viens un tas pats. Tehniski apakšā it īpaši.

JanJan 09.12.2021 16:59

Jā, klīrenss Rīgas ielās korķos tik tiešām ir vajadzīgs. Un smieklīgākais tas, ka daļai to crossoveru nemaz nekāds baigais klīrensa palielinājums nav. Šitie polo/golfa crossoveri bija ar 1-2cm max augstāku klīrensu. Nu ko tas maina? Iebrauc meža ceļā un tāpat apakša pa ceļa vidu sāks skrāpēties. Toties cena uzreiz bija kkādi +2-3k salīdzinot ar polo/golf. Reāli pārdod to pašu auto par lielāku cenu.

JanJan 07.12.2021 13:10

Kāda jēga pasūtīt auto, kuru varēsi dabūt pēc pusotra gada? Pa to laiku varbūt jau iznāks kāds cits auto un tad varēs kost pirkstos, ka pasūtīto vairs negribas. Vai arī kaut kas cits pamainīsies, ka pirkt konkrēto vairs nebūs jēgas.

JanJan 07.12.2021 12:58

Es vienmēr domāju cik šitais viss ir vnk teātris, tā teikt spēlē savam potenciālajam elektorātam, un cik tur tiešām nav pilns rublis čalim.

Vispār jau tā viņa izkāmējusī seja (tagad šķiet ir labāk, pirms kāda pusgada bija pavisam traki vizuāli) ar iespējams liecina par veselības problēmām. Pēkšņa izkāmēšana vīriešiem bieži vien norāda uz onkoloģiju...

JanJan 07.12.2021 9:54

Viennozīmīgi. Viņš tak cerēja, ka būs saķeršanās ar policiju, attiecīgi varēs bļaut, ka vara izrēķinās ar viņu un viņš tiek politiski vajāts. Labs PR kotlešnieku balsīm. Tur jau viss skaidrs pēc kāda vēlētāja balsīm viņš dzenas.

Policijai gan debīls darbs. Aizturi lohzemu - tevi lamā par vārda brīdības ierobežošanu, režīma atbalstīšanu un vēl visu ko citu. Ja noignorē šito balagānu - tad atkal tevi lamās par to policija vispār bezjēdzīgs kantoris, kas neko nedara un atļauj likumpārkāpumus (pasākumi nebija pieteikti un epidemoloģiskās prasības arī neievēroja). Beigās policistus lamās jebkurā gadījumā.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti