13k eur var prasīt par labu 2004 D5 eksemplāru ar 180k km? Nomainīju zobeni, bremzes (priekšā brembo ), akumulatoru, kārba pārlasīta un ir garantija, turbīna laba, motors kā bitīte, nesists, vidēji aprīkots (nav elektro sēdekļi, apsilde, xenons, pdc).
Kas tur ar to čipošanu uz 185zs D5? Kur to var normāli izdarīt? D5 izrādās esot viens no ļoti retajiem dīzeļiem, kuram varot sadzirdēt blow off pshhhhh
janhoff rakstīja: nu labi, auto nesalīdzināmi, bet fakti pashi par sevi runā
Man sameklēt kādu turbo M3? Man kolēģim ir turbo 325i paštaisīts, kurš jau iet lupatās un M3 pogā. Tas viss ir fufelis. Svarīgi ir tas, kā tev auto liek justies. Ir man bijuši šādi tādi auto, ieskaitot S4. Ok auto, bet nav tā fīlinga, kas BMW... Sore Volvo fani. Priekš manis Volvo ir just labs darījums un garo gabalu pārvietotājs. Lauka zirgs vienā vārdā
Pirmkārt kabris nerulz, otrkār volvo kā 'sporta' auto arī nerulz. Protams, turbo var savīlēt tā lai viņš paceļās gaisā, bet tas nav rādītājs. Nekad mūžā neparakstītos uz tādu. Tad jau labāk RS4 avantu... M3 un R principiāli nesalīdzināmi auto.
Es viņu lielā mērā ņēmu dēļ D5 patēriņa. Da nu nah kaut kādu v70r... Ar to D5 vismaz var aizmočīt beidzot uz otru Eiropas galu Pie tam dinamika ir samērā ok! Jaudīgu benzīnieku var ņemt, ja tas ir teiksim M3 vai M5, 911, be ne jau ģimenes wagons... Dīzelis rulez ar savu griezi, it īpaši tik labs motors (jāatzīst) kā D5. Katram auto savs pielietojums. Cerams labi ripos, taču pieļauju, ka ilgāk par gadu nelietosim
tt rakstīja: vot tas ir pizgets - Edzulis brauks ar Volvo... kuda mir kaķitsa ...
ja kas, BMW ir arī universāļi ar labiem diesel power motoriem
Nevajag jaukt, es nepārkāpju uz volvo
Es to auto vairāk tā kā sievai paņēmu + ceļojumiem, bet visu izšķīra kārdinošā cena un stāvoklis. Liels, drošs, ērts, ekonomisks auto. Līdzīga gada BMW 5er maksātu x2.
Nav grāmatiņas, ir tikai servisa grāmatiņa lol Labi, mēģinās rīt izpīpēt kā tas darbojas vai arī jāaicina ciemos kāds volvo zinātājs. Īstenībā grūti, kad tev jāsaskaras ar kādu citu marku. Tumša nakts. Pilnīgi nekādas poņas ne par pašu auto, ne servisiem, ne pat elementārām lietām
edzulis rakstīja: Kā atšķirt otrās paaudzes V70 ir vai nav facelift? 2004 gadā tak bija jābūt, ne? Un kā to sūda navigāciju dabūt lai viņa izlien no paneļa?
Galvenas pazimes: mazaka izmera spogulji (tizlaki), spidometram apkart hrometi rinkji. Existe ari nakamais facelift, kad mainas aizmugurejas un prieksejas lampas, bet 2004 gada modelim toc vel nav.
Navigacju iesledz ar pogam, kas atrodas stures ratam otra puse - labaja puse. Labaja puse uz stures rata ir AUDIO un TELE pogas, bet no otras puses - navigacija.
P.S.
nav jegas to teleskopisko televizoru kustinat - tur neko sakarigu LV apstakljos nerada
Nu vot ir tie riņķi sudrabiskie apkārt datčikiem. Nu kā BMW 5er benzīniekiem pēc 2002 gada. Tad jau laikam būs kaut kāds pusfacelifts.
A tās pogas izspaidījos, cik uziet, bet neizlīda tas navi. Tur aiz stūres labajā pusē bija kaut kādas enter un back un vēl kaut kāda. Izspaidījos visādi, bet klusums.
Laikam ģimenē ienāksies šitāds garo gabalu family drapaks. Lai kāds būtu volvo, bet 6.1l vidējais patēriņš rulez
p.s Ir kaut kāds volvo šrots vispār? Vajag priekšējo lūpu un salonā vienu plastmasiņu. Var jau jaunu no dīlera pirkt, bet šrotā droši vien būtu 5x lētāk.
BMW liek aiz nekaunības, volvo liek aiz grūtgalvības :mhihi: