Katram savs redzējums uz dzīvi.... tāpēc nedomāju, ka "savu", iespējams neizdevušos, dzīvi likt kā piemēru citiem ir pareizākais.
Jauājums bija vienkāršs - vai kāds var sniegt savu viedokli par attiecīgo auto.
Katram savs redzējums uz dzīvi.... tāpēc nedomāju, ka "savu", iespējams neizdevušos, dzīvi likt kā piemēru citiem ir pareizākais.
Jauājums bija vienkāršs - vai kāds var sniegt savu viedokli par attiecīgo auto.
Ne Sportage, ne x-trailam, ne Outbackam nav nekāda sakara ar kārtīgu bezceļu (arī foresters tāds ir nosacīts). Taču arī nemeklēju auto, lai ārdītos pa mežu, bet Rīgas džungļi ar bedrēm un augstajām ielu apmalēm, vienmēr pēkšņi uzsnigušajām kupenām māju iekšpagalmos, liek meklēt paaugstinātu auto ar 4x4.
Pārfrāzēšu sākuma jautājumu - vai kādam ir nācies izbraukt ar atjaunoto x-trail? Ja jā, tad kādi iespaidi un komentāri?
Salīdzinājumam:
- X-trail 4x4 2.0d 177zs Tekna 34000
- Sportage neder, jo izmēra ziņā ir tuvāks QQ - xtrail ir lielāks izmēru rādītājos, kas arī ir nepieciešams (plānojas 3. pasažieris aizmugurē). Attiecīgi Sorento vairs cenu zem 40000 nedabūt.
- Forester 2.0d XE 36000
- Outback 2.5 bez Summit 38500
Pilnīgi piekrītu, ka vairāki no šeit esoājiem komentētājiem strādā kādā auto dīlera salonā vai tml., taču visi viedokļi defoltā ir jāuztver ar daļu skepses, un jācenšas izlobīt tas noderīgākais. Vairāk biju domājis tādus kā autobild, vai TV autoziņas, kas ir izteikti "vajadzīgā" viedokļa paudēji.
Pie tam testu raksti presē vai netā visbiežāk ir "sponsorētie", kas nozīmē, ka nebūs tiešām objektīvi;)
Lūk, tieši tas ir tas, ko gribējās dzirdēt... ja jau apsvēri, taču neizvēlējies, tad kāpēc.... kas atturēja?
Izbaucis esmu, taču nav tā pieredze tik liela ar citiem šāda veida auto, lai anlizētu un salīdzinātu.
Tieši tā veselu gadu jau tiek braukts, tātad pirmie 15-25 tūkstoši jau norullēti un būtu jābūt arī kādām pirmajām atziņām.
Kaut kā iedomājos, ka te ir arī auto braucēji, kas neskata auto labumu pēc tā gadu skaita, kā vīnam, vai neskaita cik jauni rūsas pleķīši parādījušies manam "jaunajam" 15 gadīgajam opelītim
Ja ir benzīns, tad noderētu pieredze par piekari, salonu utt.
Spēj un pat ļoti spēj objektīvi izvērtēt, taču atklāti diez vai teiks, jo tas ietekmēs biznesu (mazāk pārdoti auto, mazāks ienākums).
Autobildā, kā jau vācu žurnālā viss virzīts uz vācu auto atbalstīšanu. Vienīgais, kas tur likās dzaudz maz ticami bija 100 tkm tests, pēc kura izjauc attiecīgo auto un izvērtē. Visos citos salidzinošajos testos ap 85-90% līderos bija vācu markas