Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Ezits 26.06.2024 13:03

Bet ir viena svarīga nianse, ka runa ir par pamieru nevis kara beigām un jaunu robežu nospraušanu. Ja ir tikai pamiers, tad tas beigsies, un atkal atsāksies kara darbība no putlera puses, jo būs cītīgi atjaunojis armiju, lai būtu gatavāks un spēcīgāks un varētu iegūt vēl jaunas teritorijas.

Ezits 21.06.2024 11:36

Nevēlos nevienu aizskart, taču Gordons ir tipisks žīdu kantoris, kuram interesē tikai kā no visa tā nopelnīt... un tieši tā, ja būs izdevīgi, tad ātri vien pārmetīs ādu par labu putleriešiem, tā ka viņa "pareģojumiem" īsti neticu, jo tie ir tendenciozi.

Trakākais, ja tagad piekāpties putleram, tad tieši atkal atkārtotos notikumi pirms 2.WW, kad rietumi mēģināja izlīgt ar hitleru, kas biegās finalizētos ar tālākajiem putlera uzbrukumiem, jo visdrīzāk ASV uzvarēs Trams vai arī sāksies pamatīgas nekārtības, kas paralizēs šīs valsts lemtspēju un atbalstu Ukrainai.

Ezits 20.06.2024 12:56

Precīzi nevaram zināt kas lukašam tieši ir vai nav, tāpēc jārēķinās ar sliktāto - ka ir kādas 10.

Galvenais jau, ka uz "b-krievu" iebrukumu vajadzētu vairākas dienas nevis dažas stundas, lai kāda reāla palīdzība paspētu ierasties.

Ezits 20.06.2024 12:52

Viss pareizi, ka nešautu jau tikai vienu raķeti, jo skaidrs, ka maza varbūtība sasniegt mērķi, bet vai šobrīd polijā tiešām ir pietiekoša gaisa telpas aizsardzība, lai garantētu, ka viņi nedabuj kaut ko uz galvas - diez vai. Nevajag arī aizmirst, ka tikpat labi arī mūsu virzienā var tikt kas tāds izšauts, ko tad, ja pirmais patriots pie mums ieradīsies labi ja 26. vai 27.gadā? Mums vispār nav reālas aizsardzības pret ko tādu, jo pāris munūšu laikā nevar pagūt pacelt gaisā iznīcinātājus un vēl arī notriekt kādu raķeti, ko labi parāda arī polijas gadījums ar ielidojušo krievu raķeti viņu gaisa telpā.

Ezits 20.06.2024 12:47

Te šķiet ir mazliet kompleksāk jāskatās, ja krievijā nav putlera, tad b-krievijā nav lukaša, attiecīgi, ja putlers būs iedzīts stūrī, tad arī lukaš tur būs un abiem kopā būs jārīkojas. Reāli jau skaidrs, ka šādu uzbrukumu organizētu putlers, bet lukašam nekas cits jau neatliktu, kā pakļauties, jo viņš ir pilnīga putlera marionete - viens pats viņš nespēj neko. Pat pareizāk būtu teikt, ka nevis b-krievija iebruktu, bet faktiski to visu darītu krievija, jo b-krievijas kā tādas neatkarīgas valsts vairs nav.

Ezits 20.06.2024 11:00

Vai nav tā, ka tomēr baltkrievijas loma ir nedaudz nenovērteta tālākajā konflikta attīstībā, jo šī brīža Ukrainas fronte ir diezgan nemainīga un stabila ar tendenci tāda arī saglabāties tuvākā gada laikā (ja vien Z-koreja neatsūtīs pāris 100 tk.karotāju palīga Putleram).

Scenārijs pie baltkrievu iebrukuma Suvalku koridora likvidēšanai ir diezgan iespējams, jo īpaši mācības un kara bāzi, ko veido pie pašas robežas šajā vietā b-krievi. Kāpēc tā - putleram joprojām neveicas ar Ukrainu un izskatās, ka nauda un cilvēki karošanai arī sāk beigties, tātad pastāv liela varbūtība Ukrainas uzvarai, kas putleram faktiski nozīmētu nāves spriedumu pašā krievijā. Seko kaut kāds incidents uz robežas ar b-krieviju (b-krievu izraisīts, bet kurā vaino Lietuvu un Nato), b-krievi dodas iekšā Lietuvā ap 20 tk. ar tehniku, kur pretī ir tikai pāris tk. lietuviešu un citu Nato vienību. b-krievi paziņo, ja kāds iesasitīsies no Polijas vai citām Nato valstīm dabūs pretī tektisko kodolraķeti, kas viņiem tagad ir. Skaidrs, ka tas viss tiktu vadīts no maskavas, taču ar b-krievu rokām, lai putlers atkal varētu paziņot, ka tie neesam mēs, bet mūsu brāļu tauta cīnās ar rietumu ļaunumu, tāpēc mēs aizstāvēsim b-krievus.

Viens ir jebkurā gadījumā fakts, ka putleram ir tie kodolieroči un daudz, un ja viņu (žurku) iedzīs stūrī, tad ar pēdējiem spēkiem tā sāks uzbrukt cik vien spēj un kā vien spēj.

Tiek izteiktas prognozes, ka šāds iebrukums no b-krievijas varētu notikt rudenī, kad ASV viss būs īpaši nestabili.

Kāds citiem viedoklis par šo? Varbūt kādam ir informācija, ka Nato ir pilnībā gatavi šādam scenārijam...?

Ezits 11.04.2023 10:08

Krokodils rakstīja: Pirms mēneša iegādajos šādu aparātu, 2019g T32 2.0dci.(tatad iet ceturtais gads) odometrā 180k, nekas negrab neklab pat braucot pa 'veco' rīgas bruģi viss kluss.

Pēdeja gada laikā ir paņemtas vairakākas bolt drive u.c. firmu īstermiņa nomas automasīnas(Q3, Tiguan, corolla u.c. panelī pārdesmit tūkstoši- tātad galīgi svaigas mašīnas) bet tajās pa nelīdzeno veco bruģi daudz vairāk viss grabēja un klabēja salonā.

No degvielas patēriņa ir izbrauktas divas bākas uz (E) degvielas marķējuma ziemenēm kuras visticamāk šovasar noplēsīšu jo ap 6mm(tatad metamas priekš vēl vienas ziemas) un tad nākamogad domāsu par vasaras tupelēm uz saviem diskiem- lieki nespiežot un arī galīgi neaizmniegot pa pilsētu 8L, pa šosi 7L.

Jautājums man ir par TPM spiediena monitoriem, vai to ir iespējams piekodet lai otrs 'vasaras' pāris arī darbojas? Ir noskatīti arī oriģ. nissan diski, ir iekšā viņiem sensori, bet jautajums ir par šo lietu....

Vai sī tehnoloģija pa lielam strādā tikai uz vienu sensora komplektu? Un pa 15 gadiem, kad šo autorazotāji ieviesa(ap 2005 gadu) nekas nav mainījies?

 Savādāk bortēt nost no ziemenēm likt vasarenes diskos iekšā un otrādi ik sezonu nerealakais čakars un piķis, jo pa to riepu servisi plēš papildus.

Sencim ir xc60 2016 gada un šis tas protams volvo ir labāks kaut tas ir vecāks modelis. Piemēram kartes joprojām volvo piedavā bezmaksas atjaunot no sava datora iekača usb, iespraud un atjaunojas, nissan tikai pirmos 3 gadus dod uz SD kartes bez maksas, talāk plēš piķi(pie norde dīlera 300€ jau noskaidroju) Bet nu ir zināmi saiti... Pagaidīsu, ka iznāks šī gada ta to sakārtos. Jo patlaban ir pēdejā bezmaksas iedotā 21g karte.

 Volvo protams klusāks pats par sevi jo viņam dubultais stiklojums, zīmju atpazīšana strāda uz 2 zīmēm, nissan tik 1 nolasa. Panorāmas lūka gan lielāka ne kā xc60.

 Ā un vienīgais tāds ko vīlos, ka ir parastā kruīzkontrole, ne adaptīvā, cik noprotu šamējie vēl neieviesa pat pēdejos šajos 'facelift' T32 xtrailos. Jo pat krutākajā T32 modelī ko vācijā var atrast uz stūres nav nekādas papildus podziņas kruīzam lai speletos ar atālumu tikai standarta + un - kruīzam.

 Bet nesūdzos autiņš labs un man patīk! Uz sosejas ar 2L dci arī apdzīt nav problēma, iespied un ceļ ļoti raiti!

Dzinēja versija 1995cc jeb bez adblue, kas nākotnē atvieglos dzīvi jo par vienu gemoroju mazāk ko taisīt.

 Ar 1.6dci cik noprotu lai to xtrail masu iekustinātu tur bēdu ieleja ar lielu dzinēja mocīšanu un brēkšanu ja vajag iespiest, pat kaškajam, kas ir ap 200kg vieglāks... Nerunājot ja viņu piekrauj.

Gramatiņā rakstīts ka šim xtrailam ir 12gadu garantija pret nesošo konstrukciju caurrūsēšanu.

 Standarta nissan auto garantija ir 3 gadi vai 100tūkst. km ja paņem Nissan 5* paplasināto tad ir +2 gadi pielikti klāt bez nobraukuma ierobezojuma, bet tā paplašinātā strāda savādak ne kā parastā... Tātad Nissans dod maksimums 5 gadus.

Krāsojuma garantija ir 3 gadi.

 Bet vasarā protams tiks vests uz antikoroziju(ne eļļinu pūtejiem) Lai pēc 4..5..6 latvijas ziemām apakša būtu svaiga, dzīva, kā no salona.

Interesanti stradā CVT kārba, viņam ir kkāda Auto kārbas simulācija, ka ķip normāli braucot un gāzē ta viņš ta kā iet un nomet ātrumu it ka pārslēdzoties, kaut variators....

Skatoties vadošajās detaļu bodēs(trodo, ic24, autodaļas), OEM detaļas gan viņam ir pamaz un daudz kas nav.

 Kārbas filtrus, blīves oriģ. sūtiju no amayama, jo ar visu šipingu no japānas 46€ (+ muita 21%)

 Piebildīšu, dīleris par šādu pašu grozu paprasīja 160€, jeb kārbas konusa filtrs kas maksā 3.60€ 'norde' paprasīja 70€ u.t.t. 😅😅😅

 Visā visumā nenoželoju, ka paņēmu! 😍

Uh kur daudz komentāri un jautājumi...

Tā arī 2019. gadā nenopirku minēto x-trail modeli (vēl gadu braucu ar QQ), bet pēc gada 2020.gada vasarā paņēmu x-trail 1,7 dīzeli (150zs) ar 4x4 un variatoru.

Kopumā varu teikt, ka gan nožēloju, ka nepaņēmu ar 2.0 dīzeli, jo šis 1,7 ir pārtaisīts tas pats 2,0 litru uz mazāku kubatūru un vēl pielikts nelaimīgais adblue.

Piekare gan ir tāda pat līdz ar to rezultāts ir tāds pats, kā gaidīju pēc QQ, ka pagāja pirmie 25 tk. km un sākās piekares cietās reakcijas uz jebkādiem ceļa negludumiem - nolasa jebkuru plaisu... To ko rakstiju iepriekš, ka paliek grabošs un klabošs, laikam nebija pietiekami precīzi uzrakstīts, jo salonā tiešām nekas lieki negrab un neklab, bet biju domājis piekares cieto reakciju uz LV ceļu nelīdzenumiem.

Tieši tāpat ir nācies bieži izmantot nomas auto un jāatdzīst, ka toyota tomēr, arī pat mazie modeļi, pēc nobraukuma ap 30 tk. (kad tos galīgi nesaudzē) tiek labāk galā ar LV ceļu. Q2 ir un paliek audi ar savu izteikti specifisko (sīksto) piekari, kas ir vairāk tuva sportiskai braukšanai ne komfortam.

1,7 d vidējais patēriņš datorā rādās nemainīgi ap 8,5, jo braukts pārsvarā ir Rīgā un pierīgā.

Gan QQ, gan tagad x-trailam tiek izmantoti divi disku komplekti (ziema/vasara) un nav nekāda problēma ar diviem sensoru komplektiem, pie tam pēdējam ziemas komplektu nepirku oriģinālo, bet no KPP un vienīgais smieklīgais moments sanāca, ka džeki servisā bija sajaukuši diskus priekšu ar aizmuguri un datorā rādīja priekšējo riteņu spiedienu kā aizmugurējos pārpumpētos un aizmugurējos riteņus nepietiekoši piepumpētus priekšējos. Jautrākais, ka pēc tam apkope um riteņu maiņa ir viekta divreiz pie oficiālā dīlera un viņi šo nav nomainījuši..

Kartes neatjaunoju katru gadu, kas ir iekšā ar to arī braucu, jo līdz šim neesmu izcēlies nespēju noteikt savu atrašānās vietu un debess puses, attiecīgi neredzu vajadzību tērēt lieki līdzekļus, kā arī LV jau nu noteikti tik ātri nebūvē jaunus ceļus, lai kādā brīdī apjuktu un nezinātu kur braukt. Taču ja dzaudz jābraukā pā ārzemēm, tad varbūt vajag arī atjaunot.

Mna šķiet, ka saucamā zīmju atpazīšana nissanā ir butaforija, jo pārāk bieži nenolasa neko vai sāk uzrādīt visādus brīnumus - piemēram, rāda visu laiku vienā vietā Saulkrastos, ka var braukt ar 70 (apdzīvotā vietā), kaut gan tur 70 zīmi noņēma kādus 10 gadus atpakaļ.

Ja plāno braukt ar šo auto 8 un vairāk gadus, tad tiešām iesaku apakša apstrādi, ko veicu QQ, bet x-trailam nē, jo sapratu, ka 5-6 gadu laikā apakša iztur un tad jau, lai nākošais īpašnieks domā vajag vai nē.

QQ 6 gadu laikā problēma ar krāsojumu bija tikai vietā, kur bagāžnieka vāks spiedās pie kuzava ar gumijas buksēm un attiecīgi tur ātri to izberza. Pārējās vietās viss turējās. Arī šim x-trialam pēc 2,5 gadu braukšanas problēmas neredzu.

Tā kā garantijas auto, tad apkopes tikai pie dīlera, attiecīgi labāk, lai nebojātu noskaņojumu, uz cenām neskatīties...

Nu un tad beigās saldais ēdiens citiem - 1,7 d ar adblue, tiešām ir bēdu ieleja, jo pagaidām glābj tikai garantija, pa kuru auto jau ir stāvējis servisā kopumā vairāk par mēnesi, jo tika nomainīti visi iespējamie sensori un viss adblue vadības bloks, un cerība, ka pēc šīm nomaiņām atkal kaut kas nesajuks viņam smadzenēs.

Kopumā tiešām auto pietiekoši labs, par savu cenu, jo 20.gadā samaksātie 34 tk., šodien jau šķiet kā smieklīga cena, ja paskatamies uz jauno x-trail ar efource, kur pilnā komplektācija sanāks ap 54-55 tk....

Ezits 15.01.2020 10:59

Arī aizvakar izmēģināju. Brauciens no dzirnavu ielas līdz vecmīlgrāvim 5,25 eiro. Neviens taksis nespēj šādu cenu piedāvāt par 13 km un 22 min. braucienu;) Bērniem arī patika, jo viņiem vieta aizmugurē pietika!

Te pat gada sākumā bija raksts par populārākajiem auto Baltijas valstīs un jau tad pabrīnījos par Lietuviešu iecienīto Fiat 500, jo nopirkto skaits pārsniedza 5000 vienību 2018.gadā ( iauto.lv/zinas/pasaule/30850-latvija-patik-volkswagen-golf-lietuva-fiat-igaunija-skoda-un-toyota ). Te nu arī ir skaidrojums, kāpēc šis bija top pirktākais auto LT. Pieļauju, ja no rūpnīcas iepērk kādus 2000 auto, kas varētu būt aptuvenais citybee kopējais auto daudzums Baltijas valstīs, tad auto cena varētu būt ap 6000-7000 eiro un ne vairāk! Malači lietuvieši, kas māk biznesu taisīt!

Ezits 08.05.2019 14:40

Šķiet ap 30 % jauno lietotāju šeit parādās cerot saņemt kādu informāciju par sev interesējošo auto, kas ne vienmēr izdodas, jo kā redzams sadaļā "Lasītāju pieredze" šeit esošo pastāvīgo lietotāju pieredze laikam beidzās ar pagājušo desmitgadi. Šobrīd tendences tomēr mainās un cilvēki biežāk izvēlas pilnīgi jaunus vai mazlietotus auto (2-3 gadi), par kuriem šeit lietošanas pieredzes un reālu viedokļu (pasmiešanās, ka ar tādu "miskasti gan nebrauktu" neskaitās) ir ļoti maz.

Ezits 03.05.2019 15:27

GB12 rakstīja: Esi pārliecināts, ka tā ir tiešām garantija tās izpratnē vai arī tāda pati good-will programma, kā pie mums, kas arī darbojas līdz 7 gadu vecumam, ja šos 7 gadus pie dīlera auto tiek apkopts?

Pagaidām pie mums 7 gadus esmu redzējis tikai hjundajam. Vai tiešām nissans arī tādu piedāvā? Cik es zinu, tad normālā garantija nissanam ir 3 gadi un pagarinātā pie mums tikai +2, tātad kopā 5 gadi. Tie +2 ir ļoti nosacīta garantija, piekrītu pilnīgi, jo tikko pats to izbaudīju. Vācijā sanāk, ka ir +4 gadi.

Ezits 02.05.2019 13:40

Nenopirku un izskatās, ka tomēr nepirkšu vairs nissanu, bet labāk kādu mazlietoto no cita ražotāja, jo tomēr negribās piedzīvot to vilšanos pēc gada braukšanas ar jaunu auto, kad tas paliek drebelīgs un klabošs. Tomēr šeit nav rietumeiropas ceļi, kam šie auto varētu būt daudz piemērotāji, jo kā jau iepriekš minēju, tad Vācijā X-trailam šobrīd piedāvā 7 gadu garantiju, kas pie mums nav pieejams, tieši slikto ceļu dēļ. Tas izskaka daudz ko.

Ezits 23.04.2019 8:54

Spriežot pēc litriem, te saķērušies divi pieredzējuši diskutētāji un komentētāji;)

Man ar;i besī, kad autorizēto dīleru servisos stāsta visā'dus pekstiņus, ka vajadzētu to un to izdarīt vai tas un tas būtu jānomaina, taču laikam tā jau viņi to "maizi" arī nopelna un nevienu citu vainot nevari, ja pats esi tāds ...., ka ļaujies, šādiem tekstiem. Pašam ir sanācis tā pāris reizes pārmaksāt un tagad ļoti sekoju un pārdomāju katru poziciju, ko viņi cenšas iestāstīt, ka nu "ļoti vajag"....

Esam pozitīvāki un kaut nedaudz kritiskāki pret sevi par pašu lēmumiem.

Ezits 16.04.2019 13:16

kasinsh79 rakstīja: Kodiak nebūtu ne vainas, ja vien tam auto būtu: elektroniskais panelis (ne arhaiskās bultiņas ar neglītiem ciparu fontiem), ādas salons, pilnie LED lukturi, mazliet citāds dizains vizuāli. Pieļauju, ka kaut kas no manis pieminētā aprīkojuma pat ir pieejams, katrā ziņā esmu sēdējis tādā, nu... Plikākā Kodiak

No apraksta - tātad jāmaina pilnīgi viss šajā auto

Ezits 15.04.2019 16:43

Biju ar puikām un viņiem, protams, interesanti. Pašam arī dažas lietas bija iespējams apskatīt un pataustīt tuvāk (tas pie jaunajiem auto). Pārējās divas halles gan likās pilnīgākā garlaicība, jo cik gan daudziem patiesībā tik ļoti intersē skatīties uz n-to turbīnu stendiem un aiz lentes, kā muzejā paieties gar šādiem tādiem automīļu šedevriem. Ārā militārā tehnika arī ok, jo īpaši poļu tankisti, kas ļoti lauzītā angļu mēlē stāsta par lāzeru radariem, kas paredzēti tanka aizsardzībai;)

Ezits 09.04.2019 10:10

Neesmu tik sens iauto lasītājs, lai pārzinātu visu, kas te noticis iepriekšējos gados, taču šis raksts izsaka visu (https://iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/22922-lena-brauksana-kreisaja-josla-ir-daudz-bistamaka-par-atruma-parsniegsanu-video), taču diemžēl pa šiem trīs gadiem uz ceļiem diži nekas nav mainījies, jo kā vienmēr no atbildigajām iestādēm pie mums uzsvars tiek likts uz soda naudu apjoma celšanu (budžeta papildināšanu) un cīņu ar ātruma pārkāpējiem, kas lielā mērā, iespējams nemaz nav patiesais sākotnējais lielo negadījumu un bojā gājušo skaita iemesls, bet šis skaits ir tikai rezultāts nejēdzīgai attieksmei no citiem autobraucējiem.

Ko vispār pēc šāda video noskatīšanās var rakstīt vai teikt tādi kā "uupis", kas ir autoskolas instruktors (pats gan neatzinās, taču komentāros rakstītais par to liecina), kuram pirmajam būtu jāmāca pareizie braukšanas principi, nevis "esi pacietīgs" un nemaini joslu, lai vai kas, jo es taču nepārkāpju ātrumu.

Ezits 08.04.2019 16:51

Atkal jau rakstam katogorijās, tie visi ir sūūū....

Katrai markai ir savi mīnusi un savi plusi. Pirms mēneša QQ nācās mainīt kaut kādu vārstu izpūtējā, kas izmaksāja virs 500, ražotājs sedza tikai 25% no detaļas cenas, kaut gan mašīnai spēkā ir pagarinātā garantija. Tagad atkal panelis ir kā ziemassvētku eglīte (atkārtojas jau kādu 4 reizi šo nepilno piecu gadu laikā), jo rādā check engine un atteica visas iespējamās elektroniskās stabilizācijas un drošības sistēmas..... ja skatamies no šīs puses, tad tiešām rodas iespaids, ka nissam salīdzinoši zemā iegādes cena slēpjas ļoti daudzos sīkumos, kas ir izteikti lēti sataisīti....

Ezits 08.04.2019 10:08

Bradypus rakstīja: Nekad nenovērtē par zemu ministrijas ierēdņu profesionalitāti atrakstīties.

Maziet no vēstures - zinu, ka sen atpakaļ (manuprāt vēl 90-ajos) CP par apsteigšanu pa labo pusi šad tad mēdza sodīt, tomēr palēnām cilvēki mācījās, ka sodus var pārsūdzēt un tika sasniegts punkts, kurā CP vadībai acīmredzot apnika un CP šo pārstāja uzskatīt par pārkāpumu - pats pirmo reizi ar šo saskāros jau moralizēšanas formā - "atradušies te visādi gudrie, kas izmanto caurumus likumos" un sodīts netiku. Līrdz ar to - fakts, ka šis formulējums ir "šķībs", atbildīgajām personām ir labi zināms, tomēr kaut kādu apstākļu dēl ir pārdzīvojis vairākus CSN grozījumus un līdz šai dienai eksistē tieši šādā formulējumā.

Tātad - atgriežoties pie iesnieguma rakstīšanas, ja ir iemesls, kuru nedrīkst publiskot, vari būt drošs, ka uz savu iesniegumu likumā noteiktajā kārtībā saņemsi atbildi ar skaidrojumu, pēc kura būsi tieši tikpat zinošs, kā šobrīd.

Piekrītu, ka māk atrakstīties, taču vairs nav 90-tie, parezi piezīmēji, ka arī braucēji ir mācījušies par savām tiesībām. Ja uzrakstīt konkrētas situācijas un prasīt vērtējumus vai šīs situācijas pārkāpj attiecīgo csn punktu vai nē...

Jo vairāk bombardēt viņus, jo arī sāks pamazām domāt, jo katru atrakstīšanās atbildi var sūtīt vēlreiz precizēt un skaidrot. Ja galīgi uzliks mīksto, tad tas ir jau administratīvās lietas jautājums par attiecīgā darbinieka atbilstību ieņemamajam amatam... bet tas jau, ja galīgi nav ko darīt;)

Ezits 05.04.2019 16:13

Nedaudz padomāju par šo CSN jautājumu. Patiesībā viss ir daudz vienkāršāk, nekā te spriest un diskutēt, kaut gan nekad nezināsim, kuram tad nu ir taisnība.

Vajag uzrakstīt jautājumu CSN sagatavotājam un izdevējam - Satiksmes ministrijai, lai izskaidro šo normatīva punktu. Saskaņā ar iesniegumu likumu viņiem ir pienākums atbildēt un izskaidrot....

Ezits 05.04.2019 16:07

No kura, tad var gribēt, kaut ko??

Ezits 04.04.2019 8:44

Būtu ko pārdod, tad gan jau, ka tāpat arī darītu... Pat lielākā daļa zemes vairs nepieder pašiem

Ezits 03.04.2019 17:14

Tas pierāda tikai lielo varu un lielo uzņēmumu divkosību, jo īpaši Vācijas/Krievijas attiecībās, tas ir ļoti novērojams. Vācija atbalstīja gāzes caurules izbūvi pa Baltijas jūru, kas ir izdevīgi Krievijai un pretī saņem atbasltu savam biznesam Krievijā...

Ezits 03.04.2019 17:09

Tas viss ir ļoti labi. Sanāk, ka nevar apsteigt, ja atrodaties vienā un tajā pašā joslā, kas laikam īpaši domāts motocikliem, jo pagaidām neesmu Latvijā vēl redzējis tik platas automaģistrāles ar vairākām joslām vienā virzienā, kur vienas joslas platums ir divu automašīnu platumā + 0,3m, lai nav spoguļi jāapsit.

Ezits 03.04.2019 9:56

Ja galvenais ir pacietība, tad sanāk, ka visiem "vagoniem" ir jābūt saprotoši pacietīgiem, kāmēr "lokomotīve" dzelžaini pacietīgi vāc tik jaunus "vagonus"?

...kārtējais uzzsaukums tautai - PACIETIETIES ....izbesījis jau paciesties, jo ar pacietību nekas nemainīsies un neuzlabosies - uzlabot varam tikai paši ar RĪCĪBU.

Ezits 02.04.2019 17:24

Piekrītu... kam pilsētniekam dīzelis vai benzīns, ja ir ūdeņraža trolejbusi;)

Ezits 02.04.2019 17:15

Nu nevajag jau pārspīlēt;) ....rakstīju arī, ka katru informāciju vajag uztvert ar zināmu daļu skepses. Parasti apskatnieki tieši tāpat kā žurnālisti parastie saņem auto uz salīdzinoši īsu brīdi un tad nu spriež par to. Šeit cerēju sasniegt kādu, kas reāli braukā ar šādu auto ikdienā pa Latvijas ceļiem un ielām. Sakat, ka tas bija slikts plāns?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti