Viņi jau vasarā kaut kaD atsūtīja apkārtrakstu par šo. Varēji izvēlēties citu piegādātāju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņi jau vasarā kaut kaD atsūtīja apkārtrakstu par šo. Varēji izvēlēties citu piegādātāju.
Jā, to jau Tu rakstīji pirms 2 nedēļām. Klikššku par maz, vajag papildināt? Lūdzu!
Chalenger rakstīja:
nu ko - pirmais sniedziņš, kā bija pirmie metri ar auto?
Pie Taurenes no rīta ceļš bija - piebraukts sniegs. Itin slīdīgs
ZZZZ rakstīja:
Interesanti novērojumi par dīzeli un ekoloģiju
Plika influenceristiska drišana
1. atkritumu no kā ražot to eko šmeko dīzeli nepietiks ne pāris procentiem vajadzīgā apjoma
2. cik elektrības / enerģijas vajag, lai to saražotu?
3. tas mudaks ar pliko pļešku un idiotisko cepuri ir saviem klausītājiem ( RU auditorijai) piekaņoti nostādījis sevi nodirst elektroauto.
4. Datos balstītā info tur ir apaļa nulle
Kāpēc iAuto dublē rakstus pie foruma, un otrādi?
Izmēģināju ChatGPT maksas versiju. Neko citāda (info ziņā) tā nebija, kā bezmaksas, tikai var izmantot nepārtraukti.
nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas
bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam
par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu.
darklight rakstīja:
ZZZZ rakstīja:
Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.
Braucu nesen ar kaut kādu Toyotu garāku gabalu. Kamēr nonācu galā, biju jau no tās pīkstēšanas apdullis. Tad vēl citai mašīnai (īsti neatceros, bet arī šķiet, ka Toyota) bija tā, ka joslu asistents mēģināja mani nogalināt pēkšņi triecot apmalē (jā, biju uzbraucis uz līnijas un darīju to apzināti). Nesaprotu, kā jūs ikdienā ar visiem šiem mēsliem sadzīvojat.
pierod pie visa. Arī pie apzinātas nebraukšanas uz līnijām. Vai arī uzsākot braukšanu pastiepjot roku un izslēdzot attiecīgo funkciju.
Sen nebiju braucis uz Rīgu visīstākajā sastrēgumlaikā. Vajadzīgs nokļūt no Siguldas uz VEF 9:00, tad pie D tilta, un atpakaļ. Diviem. Varētu braukt ar vilcienu. 5 min līdz stacijai, tad uz Čiekurkalnu, 45 minūtes ar vilcienu. Bet pēc tam uz D tiltu kā, un kā atpakaļ?
Atbraucām ar auto. Pa 50 min.
Uz datora reklāmu bloķētājs visu iAuto nobloķē. Balta lapa. Da nu labi vien ir.
tāpat kā ir kas maina aifoniem baterijas, augot pieprasījumam, parādīsies arī remontētāji baterijām
tas, ka baterijAS korpuss ir virsbūves stingrības elements gan nav nekas pārsteidzošs. Arī vējstikli tādi mēdz būt.
Abet es redzēju video, kur vienam MB Sprinterim 150000 km laikā maina jau 4. motoru.
lieto elektrību tikai tad, ja tev ir muca naftas, ko dedzināt?
Bradypus rakstīja:
Nu bet es taču nenoliedzu, ka EV ir piemērots korķos sēdēšanai, jo īpaši tad, ja var savā lepnajā guļamrajona privātmājā lādēt “no rozetes”. KBJ
Kādēļ benzīna uzpildes vietu skaitam būtu jāaug? Tas ir stabils un pietiekams. Bet patiesībā jau aug gan - pie jaunbūvētajiem ceļiem top arī jaunas DUS.
Un pie vecajiem klapējas ciet.
Bradypus rakstīja:
Zviedrija neiederas?
https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_Empire
Somijā vēl joprojām ir oficiāla okupantu divvalodība un īpašumi, kā arī Latvija de facto šobrīd ievērojamā apjomā pieder zviedru fondiem un bankām.
Somijai pieder zviedru apdzīvotas Ālandu salas. Tāpēc arī šī valoda. no vikingu laikiem gandrīz visas Baltijas jūras salas bija zviedru apdzīvotas, arī Somijas piekraste.
Zviedru bankas un pensiju fondi ar varu kādam mežus atņēma?
Bradypus rakstīja:
Ja tevi interesē tikai tas, kas ir Latvijā, tad nav arī brīnums, ka nespēj atšķirt, kas ir DUS (ko jāreizina ar sūkņu skaitu), lai iegūtu analogu tavām “uzlādes vietām”. Tās “uzlādes vietas” dominējoši vēl ir… tuvu sabiedriskajam, ko lieliski var izmantot, kā EV aizstājēju.
Un rozetes ir katrā ēkā.
Automašīnas vairākumam lietotāju ir nokļūšanai ikdienas braucieniem, kas ļoti reti ir vairākus simtus km.
Arī R, D, A un Z Eiropā uzlādes vietu skaits aug. Benzīna uzpildes vietu skaits diez vai.
Latvijā ir ap 600 DUS, un ap 1000 uzlādes vietu
Guns, germs, and steel. Palasiet grāmatiņu šo. Rietumniekiem vnk gadījās visi šie apstākļi vienlaikus. Kā cilvēciski nežēlīgas būtnes mēs vai viņi ne ar ko neatšķiramirs.
Tu esi iesprūdis savā burbulī. Šodien, kad EV ar bateriju 60 un vairāk kWh var mazlietotu nopirkt jau no 15 tūkstošiem, un ātrās uzlādes vietu daudzums pieaug nepārtraukti, Tava muldēšana ir pilnīga dezinformācija
1)"valsts" neko neeksportē, to dara bāleliņi biznesmeņi
2) ilglaicīgs trends ir uz to, ka eksportē arvien vairāk augstākas pievienotās vērtības produktus, nevis apaļkoku un šķeldu, ar izņēmumiem 22 un 23. gadā, kad cenas biomasai pieauga tā, ka gandrīz vai visu varēja pārstrādāt šķeldā un notirgot
3) dati rāda, ka pēdējos 25 gados apjomi ko izcērt un eksportē, nav diži mainījušies
Problēma risināma elementāri. Pārsēžoties uz EV.
core rakstīja:
Pie tam uz Siguldenes cik to ekrānu? A te reāli katrā galā pa vienam vajag un viss, jo nav desmitiem nobrauktuvju/uzbrauktuvju.
tur arī ir vairākas bezjēgas vietas, kur to ekrānu pietrūkst. It īpaši jautra ir vieta, kur (vasarā) 110 kmh zona beidzas ar tumsā knapi pamanāmu blāvu 90 kmh ierobežojuma zīmi - pirms fotoradara. Visu laiku bija milzīgspilgtās viedās, bet pēkšņi - parastā, blāvā 90.
Bradypus rakstīja:
No Saeimas tribīnes varas režīma deputāts atzīst, kuram pienākas galavārds “demokrātijā”.
"Aicina" neproti atšķirt no "atzīst"?
Bradypus rakstīja:
Pateici A, pasaki B. Lūk “MOL group”, kurus tu te netieši piesauc, uzticamo klientu saraksts - ne jau Ungārija ar savu naudu to Putinu sponsorē: https://molgroupcards.com/network
ai nu nevajag! EU ieperk maziņu dalu no tā, ko pirms kara.
WALA rakstīja:
Ļoti atkaŗīgs no laika un vietas, un Waze es ļooooooti neuzticos un ir reizes kad speciāli slēdzu ārā - lai nerāda manu maršrutu.
Kāpēc tā - nu tāds kluss aizdomu vilnis ir iezadzies pāris reizes, ka waze mēdz izslēgt no maršruta ielas kurās konkrētā bīdī nav braucis neviens weizeris un tas nespēj sarēķināt ceļā pavadīto laiku. Rīgu es esmu praktiski visu kājām izstaigājis un zinu to ko varbūt pat nevajadzētu zināt, un kur nu vēl braukt


Maršruts man ierastais Duntes ielas Lidl līdz gandrīz J-Mārupei nu jau pāris gadu.
Piem. braucu kad Ganību Dambis “aizdambējies” ieslēdzu waze jams turpina mani dzīt pa Ganību Dambi - es paskatos ka pa Eskporta un Lugažu ielām nav neviena paša weizera piefiksēta un metu “pa labi” uz šīm ielām - tur reāli tā ka vispār var teikt neviena auto … ( waze es izslēdzu pirms tur braukt 🙄)
Tāpat es tam absolūti mēdzu neklausīt braucot pār Salu vai Akmens tiltu. Ir gadījies uz savu galvu protams arī pāris reizes iekrist, tiesa tad es jau sākotnēji vispār neesmu pat skatījies Waze. Bet nu savu maršrutu neatkaŗigi no Waze vai bez tā un vai jebkura no izvēltajiem tiltiem - tāpat ir apmēram 50 min. līdz stundai ilgs brauciens. Ja paveicas tad paveicas uz tā rēķina ka tieši tajā mirklī ir mazāk auto, kuri dodas līdzīgā virzienā, bet citādi “viens un tas pats” bez lielām izmaiņām.
Smagāku avariju gadijumā gan uzreiz ir 1h30 min un ilgāk.
Nevar jau zināt ka būtu bijis, ja brauktu tur kur Waze rāda. Man ir bijis dažas reizes, kad braucam reizē 2 mašīnas caur Rīgu. Nu pamēģinam pa 2 maršrutiem! Un parasti ~ vienāds tas rezultāts Waze vs kā pašam šķiet.
bet protams, ir nianses…