manam auto nv temperatūras rādītāja. Laikam, lai mierīgāka dzīve.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
manam auto nv temperatūras rādītāja. Laikam, lai mierīgāka dzīve.
No Olaines - protams.
jā jā, gudreli. Tikai neaizmirsti, ka sarunvalodā mēdz ievazāties, un tikt lietoti, kādas vienas firmas (izkropļots) nosaukums visai plejādei līdzīgu ražojumu. Vislabākais (tev saprotamais) piemērs - britu firmas Unitas ražotie tualetes podi - jebkādy porcelāna troni krievi vēl joprojām dēvē par 'uņitaz'
Bet pislonis topika autors tiešām varēja izveidot savu jautājumu veiksmīgāk. Nav skaidrs, kādiem apstākļiem viņam tas 'džips' vajadzīgs - krāna pagarināšanai vai zirgu piekabes vilkšanai.
benzīna un dīzeļa auto jau tagad ir transporta nodevas, kādas nav elektro auto, piem, ar 6 litrīgiem benzīna kapiem jau gandrīz neviens nebrauc.
ņem jebkuru kam nav nekāda stūres pastiprekļa, un uz priekšu.
ja gribas braukt ar tieši folksvāgena tiguānu, tad esi tik labs, un maini bojātās detaļas.
kas tur īpašs? pat lētākais dacia dabū to pašu.
Džūkam līdzīgs fenomens savlaik bija Ford Ka - kur tie ir tagad? Pareizi, miskastē. Džūki aŗi paliks mierīgāki, līdz aizmirsīsies. Iespējams, speciāli projektē mašīnas, kas varētu ātri vizuāli novecot - lai 2. un 3. īpašniekam tie liktos kroplīgi. Līdžigi 1/2 kropļi ir tie mazie Toyota 1/2 džipi - ar tādām kā izstaipītām nēģeru lūpām - arī tie ātri vizuāli novecos. Cest la vie.
2 vietīgi auto ar jaudīgiem motoriem bija jau seeeen pirms mustangiem
Interesanti, kāpēc ne? ne jau tīšām nepievilka skrūves, vai ne?
man pie mājas uz mašīnas uzgāzās stalažas - pašam savas stalažas, aizmirsu, ka nav nostiprinātas, vējš naktī apgāza. Swedbank apdrošināšana sedza.
ja kādam tāds auto, tad tādam būtu jābūt spējīgam at uzturēt. Ja nespēj, tad tāds ir puskoka lēcējs, grib izskatīties bagātāks, nekā patiesībā ir.
tač viņi vienādi - tieši tehniski! Kāds kuram salona izpildījums, tas jāskatās - kuram piemērotāks katra vēlmēm! Tālāk, kurš dīleris tuvāks / mīļāks / izdevīgāks bet TEHNISKI - tie ir vienādi auto!!!
Elektrība dârga
Izlasiet kaut vai Vikipēdijas rakstu paŗ šo filmu. Principā viena 1/2 traka angļa murgi un datu viltojumi, kuriem aiz matiem pievilkti to zinātnieku un 'zinātnieku' teksti.
Jā, ir jāmāk lasīt starp rindām.
palasi, tad sapratīsi, ka filma ir tā režisora centieni (no)pelnīt, un tikai. Ar kaut kādu patiesību un/vai zinātni tur nav nekāda sakara.
No Lībekas atnāca soda rēķins, 10 eur par 68 kmh 60 kmh zonā ārpus pilsētas.
krusts kaut kad pa vidu nav jāmet, jāpiesit pie koka, un trīsreiz jānospļaujas pār sāls biķeri?
Varbūt vienkāršāk ir nelekt augstāk par savu dirsu?
bet vislabāk ir vienkārši nelikt tādas zemprofilenes. Jeb nebraukt ar tādu auto, kam tādas 'vajag'
Motorolers rakstīja: Jaunu tēmu cept negribēju, paceļu kko vecu!
Gribēju aprakstīt savu pirmo pieredzi ar BMW oficiālo dīlerservisu Dārzciema ielā.
Tad nu tā, piezvana man, pasaka, ka mašīnai rūpnīcas atsaukums, mainīšot ieplūdes kolektoru, viss apmaksāts, saku, OK! Izvēlamies datumu, vakar no rīta ierodos, tik tālu viss ok.
Par cik man dienas grafiks saspringts, prasu cikos būs, saka, līdz 13.00 būs gatavs, bet nu piezvanīšot, kad braukt pakaļ. OK! Prasu, ko tad darīs, ieplūdes kolektoru mainīs, kko rakājās datora, nē, to nē, kko kārbai skatīšoties utt. Izbrīnīts saku, ka teica par ieplūdes kolektoru, noliedz - Nē!
Pienāk plkst. 15.30, ne bū ne bē, man laiks spiež zvanu pats, ā jā esot gatavs var braukt pakaļ...forši! Paķeru taksi no otra Rīgas gala, aizbraucu, iedod atslēgas, prasu, nu ko ta sadarīja - mainīja ieplūdes kolektoru!
Iekāpju auto, pielaižu...skatos visi iestatījumi pa nullēm, telefonu neatpazīst, salona apgaismojums cits, visi borta datora rādījumi pa nullēm, nu ok, ko darīt, saregulēju lēnām visu atpakaļ. Piespiežu gāzes pedāli, kkas nav, sāku kustēties, mašīna mironis, knapi kustās, turpat nometu malā, ieeju atpakaļ saku, neiet auto! Sāk kko zvanīties, pēc kāda laika atnāk čalis, kas dzinis ārā no boksa, ā jā jutu ka neeiet!!! BLE, kā tu tādu mašīnu vari atdot klientam!!! Iedzen auto atpakaļ, ne piedodiet, ne atvainojiet, par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim, prasu cik ilgi jāgaida, atbildi nesaņēmu...elektriķis ķipa skatoties...tā nonīku tur kādu nepilnu stundu, izdzina man auto...prasu kas bija, tas izdzinējs saka, nevaru Jums teikt, prasiet servisa pieņēmējam, ķipa tam bijis man jāizskaidro, prasu lai skaidro, kkur aizklīdis tas...pēc kāda brīža atvilkās, kko bezsakarīgu murmināja zem deguna par kkādu šļauciņu, joprojām nekāda atvainošanās! Tā arī aizbraucu netikdams gudrs kas tur bija!!! Laipni lūgti oficiālajā BMW servisā...auto 7 sērijas BMW, ar ko pie viņiem ir jābrauc, lai būtu normāla attieksme pret klientu?
vispār jau sākums daudzsološs, kolektors jāmaina vai kas tur pēc atsaukuma... Un vēl dīlerītis ar pretenzijām uz dieva lomu. Jautri, apsveicu.
Paldies par ieteikumu. Ir kāds konkrēts terapeits, pie kā man iet - saskaņā ar diagnozi?
Nu, šitāds jautājums pat prasās uz kādu labi tēmētu rupjību Daudz kas var būt pie vainas - ļoti, ļoti, ļoti daudz kas. Bet vislielākā vaina - vecums.
Nekā - tāpēc jau ir uzskats, ka tās dīleru apkopes ir lohotrons. Saraksta visādas vizuālās apskates, un skatās, par 50 eur stundā, vai cik tur.
Ja iespējams, izvēlies citu dīleri, vai vienkārši meklē savu uzticamo mehāniķi parasto. Ja mašīna nav kaut kāds tur 'prēmijums' vai ar nosliecēm uz dārgiem dīleratsaukumiem (lasi - Audi, BMW, mercedes, Jaguar, LandRover), tad ir samērīgs risks pie dīlera nebraukt - pēc kaut kādas tur likumdošanas lielas ķezas gadījumā ražotājam tāpat garantiju jādod, vienalga, kur eļļa mainīta.
Es pērku lētas jaunas mašīnas, un pie dīlera neesmu redzēts pacmit gadus. Lētām maz, kam lūst, garantijas gadījums bijis laikam viens. No 1998. gada bijušas kādas 6 jaunas mašīnas.
Tiešām, cilvēkam parastajam butu izdevigi, ja Auteko konkuretu ar citiem TA devējiem, lai izvēlas ko vēlas.
ezis71 rakstīja: Izrādās CO2 mūsu planētai tikai par labu.
Fļe, šitam turbosviestam no kaut kāda jūķūba - un vēl krievu kanāla kramola - ticēt NEVAR!!!!!!!! Izlases veida faktu drumslu un citātu tendenciozs savārstījums - lai neteiktu - klaj MELI.
Bloomberg ir daudz ticamāks raksts, Pie tam ar visiem citētajiem avotiem.
es pieradu tā: Ja gribu, lai motors darbojas, izspiežu un atlaižu sajūgu. Ja tajā brīdī vienalga - lai klusē. Viens jūķūba eksperts bija izrēķinājis, ka ja vismaz 7 sekundes nedarbojas - tad ir jēga, ja mazāk, tad nav. Aptuveni.