Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
topinamburs 02.02.2024 17:43

nevar atbildēt pēc būtības uz kaut ko idiotisku, kā smejies, viens muļķis var uzdot vairāk jautājumu, kā 100 gudrie - atbildēt

topinamburs 02.02.2024 16:51

Es jau teiktu vienkārši - iedomīgs cilvēks. Manuprāt tieša tulkojuma tādam terminam nav. Dažādas valodas = dažādi koncepti.

topinamburs 02.02.2024 16:46

vispār jau 'entitled person' vislabāk tu vari ieraudzīt spogulī!

Entitled people interpret any constructive feedback as a personal attack. They refuse to accept the universal truth that there's always room for growth. They believe that they can do no wrong, which makes them hypersensitive to any suggestion that their work could use improvement.

topinamburs 02.02.2024 9:17

Kā tad. Murgi! Visur un vienmēr ir bijuši cilvēki, kas domā, ka tie ir imperatora tuvi stāvošie. 

Un ir bijuši vienmēr ar visu neapmierinātie. .

topinamburs 02.02.2024 5:51

Mēnesis un 2000 km ar 2020. gada Kia Soul EV. Salonā vietas pietiek visiem pieciem, grabažnieks pamazs, bet pietiekošs ikdienai, gaita patīkami līgana, mīksta uz bedrēm, piekare ergonomiska. Panelis - kā jau panelis, lielu planšeti, gan skārienjūtīgu, gan visādām pogām pārbagātu, Android Auto strādā ļoti labi, harmaņkadrona skaņu sistēma pārāk laba manām ausīm. Auto pasmags savam izmēram, baterija vien 400 kg, laikam, 64 kwh ietilpīga. NObraukt var ap 300 km, neesmu mēģinājis, lielākais bija 220 dienā, un vēl rādīja 90 km atlikumā, ja uz 100 km mēra, tad 20 - 25 kwh/100 km, jeb naudas izteiksmē, dīzelis ar 6 litru patēriņu uz 2000 km man būtu izmaksājis ap 200 eiro, elektrība - cik, ap 50?

topinamburs 01.02.2024 19:13

Mjā, eļļas maiņai nu jau vajag speciālu aprīkojumu. Laiki pienākuši, zinies.

topinamburs 31.01.2024 5:09

core rakstīja:

GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html

Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.

Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.

Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.

Un tagad aprēķini kādu 5  - 8 gadu periodā ar visām degvielas un apkopju izmaksām.

topinamburs 30.01.2024 16:21

iciks rakstīja:

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.

Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.

Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.

MG5, no kādiem 27 tūkstošiem, laikam. 

Universāļu parasto ir maz. Nezinu teikt, kāpēc. Pieprasījuma trūkst?

topinamburs 29.01.2024 18:59

Bradypus rakstīja: Cerība ir muļķa mierinājums. Kad tirgos, tad varēsi runāt par izdevīgumu. Pagaidām tie maksā tieši tik, cik maksā. Un nav loģiska pamata cenas samazinājumam.

Mini benzīna ir tikpat cik mini elektriskais. Un tas ir tikai sākums

topinamburs 29.01.2024 13:08

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.

topinamburs 29.01.2024 5:18

anonimikis rakstīja: Eiropā šis konkrētais aizliegums, visticamāk, tiks vai nu atcelts vai ievērojami modificēts. Un to jau ir sapratuši atsevišķi politiķi. Konkrētais aizliegums nerisina problēmu, jo atstāj dažādas iespējas tā apiešanai. 

Tā ka šis droši vien transformēsies uz daudz konkrētākām prasībām, ar kādiem transportlīdzekļiem drīkst pārvietoties pa ielām residental areas un gājēju blīvas zonas - pilsētu centri, atpūtas zonas, utml.. Kā rezultātā iekšdedzes dzinēja transports nebūs aizliegts iegādāties un lietot, bet tam būs ļoti stingri ierobežojumi pilsētās.

tieši tā, un, papildināts ar to, ka dažādi nodokļu režīmi dažādām degvielām, un hey presto, visādi tukšpļūtītāji varēs bļaustīties, ka ļaunā EPSRS uzspiež nesamērīgi dārgo zaļo kursu!

Priecājušies būtu, ka taim nu ir iespēja "apkāst sistēmu", uzlādējot mašīnu par baltu velti no saviem paneļiem, vai arī vismaz bez akcīzes nodokļa, ja no rozetes!

topinamburs 28.01.2024 9:27

Bradypus rakstīja: Precīzi. Un ko dara revolucionārs pūlis? Pēc vadoņu pavēles ar aklu naidu apkaro "tautas ienaidniekus". Paņem konkrēti Ļeņinu - ar Rotšildu finansējumu izkāva mazos uzņēmējus, sauktus par buržujiem, nostiprinot koncentrētas lielvaras pozīcijas pār pūli.

beidz pīties pretrunās. Ne jau 'pūlis' veica Ļeņina revolūciju - pūlis apātiski noskatījās. 

Nosacītais pūlis jau bija veicis februāra revolūciju, gāzis cara varau, un mēģināja šā tā ieviest kaut ko demokrātiskāku. Ļeņins bija vāciešu mēģinājums hibrīdkarā

topinamburs 28.01.2024 9:24

Bradypus rakstīja: Bez un. Derīga tikai un vienīgi konkrētam auto modelim.

un? Mana atbilde bija uz tavu komentāru, ka baterija ir integrēta virsbūvē! Integrēts - tāds, ka nevar izņemt bez destruktīvas iejaukšanās!

topinamburs 27.01.2024 4:47

Bradypus rakstīja: Protams, ka "īstā rindā" nestāvēji, jo to ir aizstājušas divas iespējas - populārākā ir noticēt "tev to nemaz nevajag"" propagandai un atteikties no savas vēlmes pavisam.vai aizstāt ar kaut ko no plašā izvēles ilūzijas piedāvājuma. Otrā - ja nu tomēr uzstājīgi paliec pie deficīta izvēles, tad "stāvi" virtuālā rindā.

Un, protams, nevar noliegt, ka industriālais progress globālā mērogā (un tam nav nekāda sakara ar lokālo lietu kārtību) ir novedis pavisam citā līmenī ražošanas apjomus. Tieši tādēļ jau zaļie komunisti kviec, ka tev visā ir par daudz un dara visu iespējamo, lai pēc iespējas vairāk cilvēkus atgrieztu pie saredzama deficīta jebkam. Bet primāri - pārtikai, jo ar tās trūkumu pūli ir visvieglāk manipulēt.

Pie pārtikas trūkuma pūlis sāk revolūcijas!

topinamburs 27.01.2024 4:44

Bradypus rakstīja:

topinamburs rakstīja: Ir dažādi, bet lielākoties nekas tur nav integrēts virsbūvē, atskrūvēt padsmit skrūves, un bateriju noņem.

Saki, ka tai mašīnai virsbūve tāda pat, kā analogam ICE modelim un baterija - vienkārši plakans regulārs klucis, nevis pielāgota auto formai?

Nu, pielāgota formai, un?

topinamburs 26.01.2024 16:29

Ir dažādi, bet lielākoties nekas tur nav integrēts virsbūvē, atskrūvēt padsmit skrūves, un bateriju noņem.

topinamburs 25.01.2024 20:47

appisēji ir pagasta atkritumu monopolisti, kas savāc par m3, nevis par tonnām. Piedāvājumu nepieņēmu. 

metālu kokteili jau māk atdalīt, ja drusciņ paņem rokā tastatūru un paklabina, var visu atrast, ne tikai klikšķu mednieku vaimanas internetā, bet arī nopientus video un vēl nopietnākus pētījumus. Pagaidām nospiedošais vairākums saražoto EV bateriju gluži mierīgi braukā pa ielām un ceļiem, un  ko pārstrādāt nemaz nav (tik daudz). Gaidam economies of scale, arī pārstrādē.

topinamburs 25.01.2024 18:09

tad jau pa lēto. Par tukšu akrila vannu man paprasīja 80, un par dīvānu - vēl 70 

Bet, ja nopietni, tad nepaies ne desmitgade, tad EV baterijas pārstrādās, ka nemetas. Visas vielas, kas tur iekšā, maksā naudiņu, un to apsviedīgie businessmeņi būs ar mieru savākt, un vēl piemaksāt - gluži kā tagat metāllūžņu uzpircēji.

topinamburs 25.01.2024 16:32

Cik to ir? Procents vai procenta pusē no visiem, kas šā vai tā nonāk pārstrādē?

topinamburs 25.01.2024 15:39

iciks rakstīja: Ne gluži tā.

Ja šitāds mobīlis būtu viens no variantiem, tad tā varētu teikt, bet tiek spriests, ka šī ir nākotne VISIEM. Tātad agri vai vēlu šim cilvēkam būtu jānonāk pie līdzīgas izvēles, kas ir sūc.

Nākotne pēc 11 gadiem. Pagaidām vēl var nekreņķēties kādus 25 gadus. 11 + 14, kas esot vidējais auto vecums. Pa 25 gadi daudz kas mainīsies. Jau nākošgad vai pēc 2 gadi viņš varētu pat saviem 17 tūkst nopirkt vāģi ar 50 vai 60 kWh bateriju, un tad braukšana būtu daudz mierīgāka.

topinamburs 25.01.2024 11:29

Cilvēks vienkārši nepārdomāti iepirkās. Gluži kā tie, kas paņem dārgu līzingu vecam smalkam auto, kas drīz dārgi nograb. Nepiemērota automašīna. Punkts

topinamburs 24.01.2024 4:06

Bradypus rakstīja: Ka no mūsdienu auto nav "skaļš, ciets, plastmasīgs un neglīts sūds", ja vien nemaksā virs 100K jauns?

Ar visiem esi braucis, vai pēc noklusējuma pieņem, ka 100 tūkst ir slieksnis auto kvalitātē?

topinamburs 22.01.2024 18:39

Līdz 35. gadam vēl 11 gadi. Arī benzīna trekterus nepirks, tāpat kā kvēlspuldzes.

topinamburs 22.01.2024 3:53

Bradypus rakstīja: Perfekta atbilde, precīzi ilustrē, pie kā lohiem jāķeras, kad bail no patiesības.

Ne reizi vien man ir bijis jāpārliecinās, cik ļoti esi apmaldījies vēstures 3 priedēs.

topinamburs 21.01.2024 20:17

AIzmirsi vēl Sorosu, masonus, iluminātus, un reptiloīdus piesaukt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti