Tikai Mārupē tā, vai?
Taču nē, bet Timrota vaimanāšana nupat jau pavisam plēš ausis.
PS - bet par to, ka to horizontālo vaļņu ir par daudz, piekrītu.
Ir daudz citi veidi, kā satiksmi mierināt.
Tikai Mārupē tā, vai?
Taču nē, bet Timrota vaimanāšana nupat jau pavisam plēš ausis.
PS - bet par to, ka to horizontālo vaļņu ir par daudz, piekrītu.
Ir daudz citi veidi, kā satiksmi mierināt.
Vangoju, ka nenotiks. Pu caur Trampu atkal stiepj gumiju.
Vangoju, kakraiņiem tā ir vairāk takstiski pragmatiska pieeja - viņi var apturēt, var neapturēt, bet tādējādi var daļēji izdarīt spiedienu gan uz Slovākiju/Ungāriju (un caur tām uz ES), gan arī ietekmēt Krievijas ienākumus. Piemēram, vai agrāk šogad viņi neapturēja piegādes uz Slovākiju?
Un, protams, ja gribētu, viņi varētu izlaist cauri arī Putinu, bet maz ticams, ka pie milzu galda sēdošais, S 300 ap saviem namiem aplikušais "bunkurā" sēdošais Putins uz to paļautos!
Tā ir speciāla piedeva, ne jau Fairy kaut kāds! Pavisam cits stāsts.
Dārgais muļķa bērns, ko Tu skaties visādu fufeli! Tik daudz ziepju - problēmas ar porainību un stiprību garantētas! Kaut kādu DIY virtuves virsmu, vai interjera elementu, ko pēc tam apstrādā ar eļļu vai polimēru, lai neuzsūc ūdeni, varētu mēģināt, bet ne jau blokus celtniecībai!
raimondsm drusciņ piņķerējas...
Ja būtu pārkaudzēm lētas elektroenerģijas (t.i, ja kāds palaistu kaut ko pilnīgi jaunu kā enerģiju iegūt no ātoma), tad varētu māžoties (sorry, ražot) sintētiskas degvielas ko kurināt arhaiskos iekšdedzes dzinējos ar pārdesmim % lietderību. Kamēr tās nav, enerģija jāizlieto taupīgi. Elektrotransportā ar daudzdesmit % lietderību!
Euro ncap testus paskaties.
VDD jau atkārtoti brīdina augstskolu akadēmisko personālu lai uzmanās vai vispār atliek vizītes Ķīnā, un lai lieto vienreizlietojamu viedierīci.
Bradypus rakstīja:
Nabūs tik viegli. Kā nošķirsi nobraukumu ārzemēs?
GPS ‘melnā kaste’. Tikai sabiedrību uzkurinās pabļaut, ka lielais brālis skatās.
No Bergamo lidostas uz kalniem gājām kājām, ne tur nomas auto vajag, ne takso. Gan jau arī velonomas tur ir.
Izdevīgums ir tajā, ka tik elektrības, ko saražos vējš, bevajdzēs importēt pa kabeļiem zem jūras, vai ražot no importējamās gāzes. Lētāk? Nē. Bet labāka importa eksporta bilance!
Nekâdu? Kā ar to, ka xxx attālumā dzīvojošiem gadā maksā yyyy eiro?
Lidz ar to Tavu komentāru tālāk varam neķidāt. Meli vien.
tu laikam tāds padumjš, mēģināšu vienkārši. EV nav jāizkodē kādā kaktu kantorī par dārgu naudu AdBlue, lai ietaupītu pārdesmit eiro uz 10000 km
Bradypus rakstīja:
Kārtējais P ar P salīdzinātājs. Tavam EV netrūkst piekodētas OEM elektronikas, kas maksā kosmosu bojājuma gadījumā - jaucot to ar nobraukuma izmaksām tikai pierādi, ka patiesu argumentu tev nav.
Nevaru iedomāties nevienu EV bloku, ka būtu kaut kā kreisi jāatkodē, lai varētu drusciņ lētāk pabraukt.
GB12 rakstīja:
Ir servisi, kas ar to nodarbojas. Izmaksas (ja girb tiešām kvalitatīvi) un lai auto nečakarē galvu pēc tam - ap 500-600 euro.
Par 500 euro es ar EV varu 30 000 km nobraukt…
ezis71 rakstīja:
Kanibaals rakstīja:
Tātad tev patīk būt apčakarētam. Beigsies zelta šķidrums, paliksi uz ceļa, kaut bāka pilna.
Izskatās kad Tu pats esi dalbajobs,Adblue var atslēgt un gailis pakaļ nedziedās.
Kur ir tāds slēdzis? Kas var atslēgt? Kas notiek, kad atslēdz?
Atkal pierādi savu kašķīgo dabu? Cilvekam bija pa rokai vecākas bildes, ar kuram demonstrēja, ka braukšanas stils vairāk iespaido nobraukumu nekā baterijas degradācija.
Nepamaniji, ka teksta 2023. Gads
16000 - sadursme ar briedi. Vai ICE butu citādāk, nezinu.
120 apkope. Ko tur kopa, nezinu
nevis varbūt, bet noteikti ir, un to pierāda tas, ka viņi tev neatbild![]()
Tev jau teica, meklē meistaru vai servisu, nevis palīdzību internetā, bet Tu vienalga nez kādu laimi te meklē atrast. 101 vaina tam auto var būt
Ovens01 rakstīja:
Kāpēc?
blīvi starp stūri un sēdekli
GB12 rakstīja:
Vai tiešām ledus beidzot varētu būt sakustējies? Vismaz krievu propaganda šobrīd panikā visai pamatīgi ārdās…
Baigi neskatos šos, par ko tāds satraukums viniem?