Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
Pārforsēts dīzelis - izsaku līdzjūtību
Līkumi ir arī ekoloģiskāk nekā 50 zonā sabremzēties līdz 15kmh, jo kāds lohs ir pieskrūvējis nepareizas specifikācijas gulošo
Ir tādi gulošie, kas ir šaurāki -autobuss pārbrauc pa plakano daļu, vieglais palecas.
Bet saliņas, kas izveido līkumu skaitās modernāks risinājums
Jaunciema centrs ir normāls ciema centrs, vienkārši kļūdas pēc ieskaitīts rīgā. 50 neievērošanu risināt ar 30 ir debili, bet tā taču Rīga
Bradypus rakstīja: Uz to pusi. Un iekš auto ar ko pat prātā nenāca doties tālos braucienos - tepat pa Latviju jau izbesīja. Pietiek jau, ka dīzeli par normālu cenu jāmeklē "kādās kriminālās nomalēs" Pēdējā laikā bāņa cenas vispār ir kriminālākas par tām nomalēm - brīžiem par vairāk kā +0.20 par litru.
Polijā laikam bija salīdzinoši neliels uzcenojums, vācijā gan ir vērts nobraukt nost
Bradypus rakstīja: Man, kad izmēģināju, kā ir braukt ar gāzi, balona pietika uz 300-350km - nu gluži kā elektromobīlim. Un arī uzpilde lēnaka un retāka, nekā normālai degvielai. Un jau tas, neskatoties, ka nekritiski, jo var jau turpināt "pa dārgo" ar benzīnu, izbesīja līdz "nekad vairs" lēmumam.
V8 amerikānis, kam lpg balons ielikts cimdu nodalījuma vietā???
Man 400km lpg nobraukums jau liekas knaps. Valstīs ar retu lpg tīklu būs besīgi braukt nost no šosejas un meklēt gāzes tanku kaut kādās kriminālās nomalēs
Ūdens-ūdens sistēmai gaisa temperatūra nav svarīga, tik vien kā ja māja nav labi nosiltināta, ar sūkņa max jaudu nepietiek
anonimikis rakstīja: Vai tad pareizās sveces veikalā nav, ka šitāds kolhozs jātaisa un jāsip kopā auto?
Varbūt ir cilindru spiediena kļūda, ko mēģina atrisināt, likvidējot sensorus?
nomiks rakstīja: Uzlāde ar normālu wallbox aizņem 3-4 h. Uzlādēšana no 20-80 % būtiski mazāk. Uzliec taimeri, lai sāk lādēt ap plkst.9, jau ap plkst. 11 var doties, kur sirds kāro. Ja grib izbraukt ātrāk, tad uzlādē kaut vai naktī (atgādinu par izmaksām - nepilni 5 centi par 1 kWh). Nav grūti sarēķināt, ka 100 km izmaksas nesasniedz pat 1 EUR.
Tad pie elektrokāra "degvielas" izmaksām jāskaita saules paneļu amortizācija
ctx1 rakstīja: Pēc pāris tūkstošu noskrējiena, vai nu pie tās slēgšanās pierasts, vai kkas pietrinies bet tagad ir labi. Vairāk gan ar viņu brauc sieva, bet no sākuma man arī likās, ka kkur ķerās tā pārslēgšanās.
Īsti jau tur viņu ne ar vienu auto nevar salīdzināt, jo cenu klases pagalam atšķirīgas.
Pietiekoši moderns, ar visām mūsdienu auto pamatekstrām.
Gaismas salīdzinoši ļoti labas, tuvie ledi nāk visām versijām.
Automātiskās kārbas nav, it kā būšot nākamajai versijai ar hibrīdu.
Gibrīds ir tik dārgs, ka mūu tirgū laikam nemaz nepiedāvās
eidis rakstīja:
Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.
Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina
Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls.
Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.
Nezināju, ka norvēģijā ir 4000m vjl pārejas
Dīlerserviss vai kas??? to jāprot katrā normālā servisā izdarīt
imzz rakstīja: Leišos Ponzi shēma ar kemperiem:
Lietuvā notikusi afēra vismaz pusmiljona apmērā. Aptaujāto stāsti ir ļoti līdzīgi - viņi stāsta, ka ir iekrituši lamatās, kuru dēļ viņu kabatas ir iztukšotas. Viņi apgalvo, ka uzņēmuma "Campheads" izpilddirektore Žlibiniene, iespējams, rīkojusies saskaņā ar iepriekš pārdomātu shēmu.
Pēc viņu domām, shēma ir šāda: cilvēki, kuriem pieder kemperis, to iznomā uzņēmumam, kurš to tālāk nodod apakšnomā. Bet citiem cilvēkiem, kuri vēlas nopelnīt, tiek piedāvāts ieguldīt naudu kādā no kemperiem, tādu iegādājoties un pēcāk iznomājot. no Klik.Tvnet
Ponzi sākuma dalībniekiem strādā, šī vnk leišu objebalovka
Dīlerserviss vienreiz nopelna uz laiku, otrreiz uz pārcenoto eļļu
650 rakstīja: Lieliski: www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reportieris/55756662/video-uz-jurmalas-sosejas-viens-otram-bremze-prieksa-un-stajas-izplukties
Lidošanu uz 180, straujo bremzēšanu, midžināšanu un taurēšanu video autors smalkjūtīgi izgriezis.
Nesaprotu, kāpēc nevar uz jūrmalenes uzlikt kameras +AI risinājumu, kas pieskatītu joslu izvēli. T.sk tiem, kas no rīgas līdz jūrmalai brauc pa vidējo joslu. Ja vajag steigties, labējā josla ir visātrākkā
eidis rakstīja:
WALA rakstīja: Nekad nav ienācis prātā drusku parēķināt un padomāt, ka piemēram šādai stacijai ir jāatvelk iespaidīgs kabelis, jāliek "pieklājíga" izmēra transformators, kaut kur vēl tā enerģija ir jāražo un vēl pāris "sīkas" nianses.
DUS skaits LV ir mazliet virs 350 vienībām.
Bet citādi protams ja "pieņem" ka visur viss jau ir "pieejams" latvijas teritoriju tīri pēc laukuma formulas varētu noklāt ar 6 tādām stacijām, tātad pieļauju ka realitātē ar 10 varētu viss saiet, tik nu tas ka kaut kur tas viss ir arī jāsaražo, un visticamāk ka visvairāk kravas auto lādēs naktīs.
Tad nu padomāsim kādi "zaļi" enerģijas iegūšanas veidi eksistē un paņemsim piemēram saules paneļus "kuri ir uz vilņa".
Un sarēķināsim 1 tādai stacijai vajadzīgo saules paneļu daudzumu un pāris nianses, kā baterijas utml. Varbūt gribi pats veikt objektīvu pētījumu ar vienkāršotiem datiem ? Nu tā lai nav "mutē jāieliek" un pie reizes tev pašam nav nekādu šaubu par datu patiesumu ???
Šāda zemes saštepselēšana ievērojami uzlabos elektroauto pieejamību, efektivitāti un lietojamību. Jo mierīgi varēs lietot auto ar mazāku bateriju = lētāks, ekoloģiskāks, efektīvāks
Ik pa 100km štepselēties un 20min kasīt kuli visiem varētu nebūt ok, jo cik saprotu mums nav lieljaudas lādēšanas punktu.
Un hvz cik daudz to štepseļu vajadzētu, ja ievērojams % auto kļūst elektrificējami
Nemaz jau nav ļaudis, kas notin katru gadu pirms apskates. Miskastēm neatmaksājas, bet svaigiem prēmium par _0000 eur mierīgi
Raustīt stop&go satiksmē, superlēni braukt pret kalnu, vilkt iestrēgušas mašīnas utml sajūgu svilinošas darbības
Volx rakstīja:
Borgore rakstīja:
darklight rakstīja:
Borgore rakstīja: Ilgi domaji so uzrakstit?
Ilgi nē, es vienkārši kļūstu nervozs, lasot kārtējos makšķernieku stāstus par mašīnām, kuras iet uz gaisu, jo reālajā dzīvē tādas nekad nav nācies redzēt. Jā, bija brālim BMW dīzelis, sedans, ar to tiešām varēja, mierīgi braucot, zem 5 pa šoseju ierakstīties. Ar busu kaut ko tādu var panākt tikai ar tukšu velkoties aizmugurē fūrai uz 85 km/h. Viss pārējais ir demagoģija un diršana.
Samaksasi man 100 eur, ja pieradisu pretejo? Pats atbrauksi un atversi maku ar skaidram banknotem, besi sitie daildirseji, pie tam auto foruma...
Es cik redzu visi kā vidējo patēriņu uzrāda tos šosejas nobraukums, kgan reālā dzīvē visi ar tiem busiņiem kursē pa Rīgas pārblīvētām ielām no Depo vai kādas bāzes uz objektu.
Kāpēc neviens neraksta - šodien nostāvēju uz Vantinieka 40 min un vidējais patēriņš uzkāpa 19l
Patēriņu pa +- taisnu gludu šoseju var salīdzināt un atkārtot, kamēr katrs 40min stūķis uz vantinieka ir unikāls un neatkārtojams.
Pa šoseju ar konstantu ātrumu visi patērēs līdzīgi, pieņemot, ka motoru lietderības koeficients ir līdzīgs, līdzīgs šķērsgriezuma laukums un labs/slikts Cd koeficients. Transmisijā gan būs atšķirības, 6 vs 7 vs 8 ātrumu kārbas.
Ceļojumā 90-100 pa šosejām ar 80l bāku var nobraukt 1200+km līdz lampiņai, apmēram 6.5l.
Velkoties pa bāni uz 130-150 būs 9-10l un vairāk
Interese ir par kabluku vai busu, vai par to salīdzinājumu
Caddy ir kabluks kamēr vivaro ir buss. Dažādas klases, nav jēgas turpināt diskusiju.
Jo lielāks auto, jo izteiktāka ātruma ietekme uz patēriņu. Braucot uz 89 fūres aizvējā var dabūt zem 5 ar renault trafic.
labrīt - mašīnas salīdzina pēc izmēriem. E-klases universālim un 307(?) peugeot varēja pasūtīt 2 vietas grabažniekā - tos tagad arī salīdzināt ar miniveniem? Vai arī kravas busu ar premium kabrioletiem - jo divi ķebļi?
vienkārši turpini labāk stūrēt ar torti pa virtuvi - mājsaimnieces vajadzībām SUV lietojamība no vieglā auto neatšķiras
0pis rakstīja: Tur problēma ir pašā saknē - izlemjot kas ir kur, vai nu rūpējamies par pilsētā dzīvojošajiem vai ļaujam apbūvēt apvedceļu apkārt ezeram un tad cenšamies palīdzēt visiem - kas nav iespējams. Vēl variants - slēgt naxuj ostu un tad atkrīt daudzas problēmas.
Jaunciema centrā ir kādus 50 vai 100 gadus veca apbūve. Grobiņas un Ādažu apadceļus gan LVC vienradži ļāva izcūkot