Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
anoagask 13.11.2022 23:08

Volx rakstīja:

Petka rakstīja: Kad būs Hybrid versija un būs vērts pārmaksāt?

Pilnīgi nopietni plānoju 'downgreidoties', ja būs 'automāts'.

Man teica - februāris.

Automāts noteikti būs, bet tikai jautājums cik tālu būs ieviestas Renault tehnoloģijas. Nav skaidrs vai tas būs uzlādējams vai parasts hibrīds. A var būt abi variant i.

Ar jauno logo šis varētu būt karstākais modelis.

par plug in hibrīdu nekur nav dzirdēts, tikai par parasto. Plug-in ir ievērojami dārgāks, jo vajag lielāku bateriju - budžeta markai nesaprātīgs risinājums.

anoagask 13.11.2022 22:43

pie fiksētiem apgriezieniem jauda=Const * grieze, vai ir rezerve abos parametros, vai nav nevienā.

ADAC ir samērījis, ka 6. ātrumā 60-100kmh aizņem 22sek, ja būtu garāka kārba, visi pamatoti kritizētu, ka 6. ātrums der tikai braukšanai pavējā no kalna.

anoagask 13.11.2022 18:33

+1

katrs latvietis tagad ir militārais analītiķis un autoinženieris vienā personā.

Jogger kaste ir relatīvi viegla (1200kg laikam), bet ar lielu kravnesību, vismaz 7 vietīgajā versijā (ap 600kg) un palielinātu šķērsgriezumu t.i. gaisa pretestību, salīdzinot ar sandero vai logan.

Ja 100(tikai!!!) ZS dzinējs pie 100kmh griezīsies ar 2k apgriezieniem, tas ar pedāli grīdā ražos tikai 50zs - nekādas elastības, jebkurš paātrinājums=pārslēgšanās uz 5. vai 4. ātrumu.

anoagask 11.11.2022 19:09

pārāk šaurs, 3 cilvēki otrajā rindā blakus būs saspiesti, atšķirībā no vecā lodgy vai jebkura kabluka. isofix arī tikai ārējās vietās

anoagask 11.11.2022 19:07

nākamgad solīja

anoagask 11.11.2022 19:06

tak kāpēc vajag šito herņu rakstīt benzīngalvu forumā? marš uz cāli un raksti cik uziet, ka landcruiser vai buss ir tikpat vadāms kā vieglais auto

anoagask 11.11.2022 11:45

mušas atsevišķi, kotletes atsevišķi

busi nav nestabili - uz šosejām var bieži redzēt zemu lidojošu piegādes transportu, kuram laiks ir nauda. Bet tie busi brauc ievērojami tuvāk veiktspējas robežai, nekā to pašu manevru izpildot ar vieglo.

Vieglais auto ir būtiski stabilāks - domāju, ka Dreiliņu apli vieglais auto var izbraukt ar ~10kmh lielāku ātrumu nekā buss.

Salīdzināt ikdienas braukcienus ir bezjēdzīgi - ar mopēdauto var apdzīt E klases katafalku, kas ved klientu, vai x5, kuras vadītāja runā pa telefonu un vienlaicīgi raksta facebook ziņas ar 3cm nadziņiem.

anoagask 10.11.2022 17:22

liela šķērsgriezuma kaste aerodinamiku neapmānīs - visu izšķir ātrums. Mazliet aerodinamiskāki spoguļi un grīda vairāk noklāta ar plastmasām, aktīvā radiatora reste dod nelielu ieguvumu. Ripinot uz 89 fūres aizvējā var dabūt 5 l/100km, katri 10kmh dod kādu litru klāt, pie 130 jau 9-10l būs.

anoagask 10.11.2022 12:20

T6 cik saprotu ir neatkarīgā piekare aizmugurē, dēļ kā aizmugure precīzāk sekos līkumā bet visādi citādi multivan ir iztapsēts transporter.

Liels klīrenss, garāki piekares gājieni, augsts masas centrs - kombinācija, kas nevar dot izcilu vadāmību.

Drošs auto piemērotos ātrumos, bet trasē ar vienādiem pilotiem salīdzināmi motorizēts Golf vai Fiesta būs ievērojami ātrāks.

www.roadandtrack.com/motorsports/news/a4802/news-nurburgring-lap-record-revo-van/ re kur kaut kāds nordschleife rekords ar šķūnētu T5 busu uzstādīts, Klarksons ar standarta S-Type dīzeli nobrauca tādā pašā laikā. Bet jāņem vērā, ka pro braucējs ar S-Type nobrauktu ātrāk

anoagask 10.11.2022 10:37

dizains ne iekšā, ne ārā vairs nav briesmīgs, bet pieticīgi gaumīgs

LED tuvās gaismas vajadzētu būt būtiskam drošības uzlabojumam iepretim H4 kvēlspuldzēm no Renault muzeja fondiem.

Jogger pēc būtības ir logan universāla versija, nevis atsevišķs minivens/kabluks - otrajā rindā ir 2.5 vietas kā visās mazās-vidējās klases automašīnās.

Trešajā rindā ir pieklājīgi sēdekļi ar normālu vietu kājām un galvai - noteikti ērtāk nekā trīs pieaugušie 2. rindā.

Ar 7 vietām bagāžas nodalījums praktiski nav - LPG versijā droši vien var ielikt kompakto rezerves ratu, cauro ratu būs jātur klēpī, jo tas bagāžniekā vairs nelīdīs

Gāzes versijas 1000km bezuzpildes nobraukums ir marketologu triks - neviens gāzētais uz benzīna nebraukā. nomināli 50l balons ar lietojamiem 40l gāzes dos kādus 500-550km, benzīns bākā ļaus neuztraukties un neuzpildīties pārāk bieži, bet tiešām izmantot visu balona tilpumu.

Ne ar ko nav salīdzināms, jo 6.5 vietīgu konkurentu dotajā cenu segmentā nav

anoagask 10.11.2022 10:15

T7 no ārpuses izskatās konkurē ar Grand Voyager u.c. amerikas tirgus miniveniem, arī īstus 3 sēdekļus blakus kā pilizmēra busā iespiest diez vai sanāks

anoagask 10.11.2022 10:11

Renault trafic spoguļi arī konfekte - planšetes izmērā ar lielu asfērisko zonu malā + atsevišķs īpaši izliekts spogulis apakšā, kur apskatīt brauktuvi/aizmugures ratu/apmali.

Ar sāniski veramajām aizmugures durvīm salona spogulim zūd jēga, jo tajā var redzēt galvenokārt daudz pagalvjus/pasažieru galvas + stabu, kas veidojas no abu aizmugures durvju metāla daļām; ja nu vienīgi pagriezt tā, lai labi var redzēt 2/3 rindā sēdošos pasažierus

anoagask 09.11.2022 22:49

+1 par garo versiju, ar 3 sēdekļu rindām līdz jumtam kādi 1.5 kubi bagāžas telpas.

vispār pārdod arī oldschool multivanu, kas saucas "T6.1 multivan". rublis marketologiem, kas dažādas mašīnas pārdod ar vienu nosaukumu

anoagask 09.11.2022 22:43

ar elektrību jā, bet parastā variantā divviru durvīm ir savas priekšrocības - atvēršana/aizvēršana bez spēka - bērni un sievietes teiks paldies, t.sk. šķirbiņā ātri kaut ko ielikt nevēdinot lieki salonu, šaurā stāvvietā kaut ko iemest bagažniekā. Salona spogulis kļūst mēreni bezjēdzīgs, bet busam piestāv lietot sānu spoguļus.

anoagask 09.11.2022 22:27

jogger nav 7 vietīgs, atšķirībā no vecā lodgy kam bija 3 pilna platuma sēdekļi ar isofix. 2. rindā ir 2.5 sēdekļi tāpat kā citos auto, kas nav miniveni/busi.

anoagask 05.11.2022 1:45

msh rakstīja: Man liekas ka tas bija gābešņiks kas aprakstīja tādu situāciju - servisā laikam bija pagriezts slēdzis, bet tā kā slēdzis nav domāts grozīt katru reizi, tas ir iebāzts tik tizlā vietā ka to uz pirmo acu uzmetienu neredz. Vārdu sakot dienasgaitas gaismas nakts laikā ir sekas dīvainai situācijai kur autoražotāji, kas lielākoties jaunu tačku pircējus uztver par lohiem un tā ar viņiem arī apietas, ir iedevuši gaismas slēdžus ar pārāk daudziem stavokļiem. Vajag kā manas mātes fābijai - kur dienasgaitas gaismas ieslēdz ar slēdzīti kas paslēpts zem vāka zem kura atrodas drošinātāju tureklis, vai kā mk5 golfa platformas mašīnām, kur dienasgaitas gaismas vispār ir kodējums centrālās elektrības blokā, izmaināms tikai ar kompi, bez jebkādiem fiziskiem slēdžiem.

Svaigajām tačkām vēl noteikti ir vēl viena blēdīga fīča kas traucē pamanīt braukšanu ar dienasgaitas gaismām - noteikti nospiedošajam vairākumam šo mašīnu spidometra vietā ir multeņu ekrāns, un multeņu ekrānam - automātiska apgaismojuma regulācija. Kamēr īstam spidometram apgaismojums ir sasaistīts ar lukturiem; nav ieslēgti lukturi - spidometrs tumšs.

LED dienasgaismas pietiekami ir spožas no šofera perspektīvas, pilsētā tikai pēc viduskonsoles apgaismojuma var pateikt, ka nav tuvās gaismas ieslēgtas.

Gaismas sensors nav, vai arī OFF, jo tas gaismas slēgā iekšā jau mēreni apmākušā dienā

anoagask 31.10.2022 16:31

Pietiekamība atkarīga no braucēja ekspektācijām. Priekš dažu dibenu pārvietošanas noteikti pietiks.

2.0 tdi ar 140 vai 150 zs būs krietni baudāmāks, bet reāli jaudas pārsvars izmantojams tikai apdzenot un kalnos uz bāņa, kad kalnā braucot nav jāsamazina ātrums.

ja tiešām tikai 5 robu kārba, tad vajag izbraukt - ekoversijai 5. robs noteikti ir ļoti garš, un pa vidu būs lielāki apgriezienu lecieni starp ātrumiem.

Ja tiešām bluemotion, nevis bluemotion technology, tad arī zemāks klīrenss un cietākas atsperes - varēsi visam rajonam sniegu šķūrēt starp risēm.

anoagask 17.10.2022 11:50

insekc rakstīja: Vai tam tiešām tik milzīgi suporti, nevar uzlikt diskus ar mazāku R?

mazākus diskus noteikti var uzlikt, ja vien nav unikāls Scenic RS eksemplārs.

Tikai R16 priekš atbilstošā rata diametra vajag 195/80, kādas gandrīz neražo un vadāmība arī būtu dīvaina. Vai arī likt platākas, kas ziemas riepai ir neprātīgi

anoagask 07.10.2022 23:26

Volx rakstīja: 235/55 R19

var jau arī 235/65 R17

bet golf svara vāģis ziemā baudāmāks būtu ar 205 vai 215 platumu

anoagask 30.09.2022 16:10

WALA rakstīja: Jautājums ir kas tiek "pārdots" Latvijas valstij, jo publiski pieejamie dati melo aptuveni 2 kārtīgi ( un pēdējās apmēram nedēļas laikā publiskie dati Skulte LNG weblapā ir "mazliet" palaboti uz leju (ja gribas vari pats salīdzināt kas tur ir tagad, un kas ir teiksim wiki lapas - jo tur joprojām bija vecie dati vēl vakardien).

Tad nāk klāt nepieciešamība pēc ledlaužiem Skultē, stipri lielākiem velkoņiem Skultes ostā, nepieciešamība Conexus izbūvēt un uzturēt gāzes vadu uz Skulti utt.

Esmu mazliet pāraudzis "pasakas", lai akli atbalstītu muļķības ...

Un par ilgtermiņa plānu - arī labs jautājums, ar "jauno zaļo" kursu, kas vispār notiks ar gāzes patēriņu, ļoti iespējams ka 10 gadu termiņā gāzi varēsi aizmirst kā sugu, gan co2 izmešu izmaksu dēļ gan tādēļ ka tādas valstis kā Vācija, Kīna utml. vienmēr patērēs daudz gāzes, un tas tavu cenu Latvijā kapitāli sačakarēs, VIENMĒR ( t.i. ja vien pēkšņi nesākam "ļoti tuvu un intīmi" draudzēties ar Krieviju ) !

skulte ir kaut kāda dziļūdens osta, vai ar mazajiem kuģīšiem plāno vest?

anoagask 30.09.2022 16:08

lietoju ātruma ierobežotāju, daudz ērtāk nekā kruīzs

anoagask 15.09.2022 12:35

Renault divsajūgu kārbai (Getrag laikam) nekādas dīvainības 50kkm nav pamanītas. Braukšanas režīms diezgan eko, neraustoties starp straujiem ieskrējieniem un bremzēšanām - busam īsti nepiestāv

anoagask 03.09.2022 22:09

var būt, ka refurbished. bet pēc būtības tas ir spīdīgāks nosaukums kapitāli izremontētam dzinējam.

5k par jaunu dīzeli nevar būt nekad, jo cenu starpība jaunam auto starp benzīnu un dīzeli ir ~2k, un jaunu benzīnnieku par 3k ar visiem agregātiem neredzēt kā savas ausis.

sprauslas un augstspiediena sūknis vien makšā lielo daļu no 5k

anoagask 03.09.2022 20:16

Nevienai jaunai precei pārdevējs neprasa pretī veco

anoagask 02.09.2022 10:55

spaidekrāns dod ieguvumu ražotājam - ekrāns nedilst, iznāk lētāk nekā spaidāmās pogas

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti