Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Edzijs 30.01.2022 0:07

Labdien!

Vēlos padomu.

Skatamies otru ģimenes auto, vairāk brauks sieva ar šo, ir pāris tuvāki varianti. Kas no šiem labāks, kas sliktāks, ar ko?

- Mercedes Benz CLA220 2.2 dīzelis, 2015. gads, automāts

- Lexus IS200 hibrīds, ap 2013.-2015. gadu, automāts

Vairāk protams vilina Mersis, izskatās mūsdienīgāks savam gadam, Lexus esot uzticamāks, bet izskatās iekšā vairāk morāli novecojis.

Vēl izskatījām Audi A5 un Jaguar XE, bet Audi esot problemātiskas automātiskās kārbas un dārga ķēdes maiņa, tiem kam ķēde, un Jaguāram esot daudz dažādu kaišu.

Paldies jau iepriekš.

Edzijs 19.12.2019 18:22

Kā ilggadējs Volvo lietotājs varu viennozīmīgi ieteikt ''Bravo Auto'', Riekstu ielā 4. www.bravoauto.lv/

Pirms pirkšanas dzinu pie viņiem savu XC 60 uz pārbaudi un pēc tam arī uz apkopēm, džeki specializējās tikai Volvo markas utomobiļos, zin visas kaites, liek labas kvalitātes detaļas un cenas arī ļoti adekvātas. Viennozīmīgi rekomendēju.

Edzijs 10.12.2019 14:47

Bolzens rakstīja: Kā XC60 lietotājs, kas braucis arī ar citiem auto varu teikt, ka nekāda WOW tur nebūs. Mašīna kā mašīna, ar salīdzinoši pašauru salonu, diezgan pacietu gaitu. Jā, skaņas izlācija būs labāka nekā Fabijai vai Honda Jazz.

Par salona šaurību - salīdzinot ar ko? Toyota Land Cruiser? Tad jā - mazāks.

Salīdzinot ar līdzīga segmenta auto man škiet pietiekami ietilpīgs un ērts salons.

Edzijs 10.12.2019 14:35

Sigulis rakstīja:

Edzijs rakstīja: Starp citu, aizmirsu vēl iepriekš rakstot pieminēt Volvo XC60 krēslu ērtumu - reti kurā auto līdz šim esmu pieredzējis tik ērtus krēslus. Kā dīvānā un ar lielisku braukšanas pozīciju.

Cik Tev augums? Vecais Xc 60 vienīgais auto ar kura sēdpozīcija regulēšanu nomocījos kādus 2-3 mēnešus, izbesīja tas neregulējamais centrālais plaukts, vienu brīdi pat mēģināju uz tā likt mazu spilvenu

182cm. Man ar to problēmu nebija, bija pat ļoti ērti.

Bet tiesa, citiem autiņiem centra konsole regulējas vairāk.

Edzijs 02.12.2019 21:15

Pilnīgi pareizi - mana vaina, ka neizpētīju pirms tam, ka bieži mēdz būt šādas kaites šiem konkrētajiem kotoriem, bet servisa vaina, ka šie arī nepiefiksēja/nepateica man, ka šī detaļa būtu jāmaina pēc iespējas ātrāk.

Čoms pēc tam nopirka Dodge ar tādu pāsu 2.0TDI motoru, pēc mana ieteikuma nomainīja šo detaļu un brauc bez bēdas.

Verdikts - vai nu labo pats un laicīgi izložņā netu un atrodi visus iespējamos kasjakus, vai atrodi TIEŠĀM uzticamu servisu, kas šos kasjakus izķers.

Edzijs 01.12.2019 12:05

Neuzticami?

Man jau mazliet dīvaini likās, ka viens privātais sludinājumā raksta, ka pie 120 000k km mainīts motors...

Edzijs 01.12.2019 12:02

Man savā laikā bija Audi A4 B7, 2.0 TDI.

Mašīna pati par sevi ērta, dinamiska, labi izskatās un braukt prieks.

Bet pēc 2-3 gadu ekspluatācijas iebraucu pamatīgās auzās ar bēdīgi slaveno TDI motora eļļas sūkņa piedziņas seškanti... mazs, nepareizi uztaisīts VW grupas dzelzs gabals sabeidza motoru un turbīnu vienā jaukā dienā... remonts ap 1.800 EUR...

Edzijs 29.11.2019 21:01

Starp citu, aizmirsu vēl iepriekš rakstot pieminēt Volvo XC60 krēslu ērtumu - reti kurā auto līdz šim esmu pieredzējis tik ērtus krēslus. Kā dīvānā un ar lielisku braukšanas pozīciju.

Edzijs 29.11.2019 20:48

Ja mazliet detalizētāk par remontiem un apkopēm, tad jāsaka, ka lielāko daļu izmaksu sastāda plānotās regulārās apkopes - eļļas un filtra maiņa pie katriem 13k km (apm. 90 EUR), vēlākos gados pie 15k-20k km, un katrā otrajā reizē arī papildus šiem visu pārējo filtru maiņa ( kopā ap 150 EUR).

2 reiz mainīta zobsiksna ar visiem spriegotājiem un palīgsiksnu - pēc pirkšanas, jo nevarēja noteikt, kad iepriekšējā būs jāmaina un pēc nobrauktiem 120k km. Šis pasākums salīdzinoši padārgs - apm. 350 EUR. Kopā ar visiem filtriem un eļļu pirmajā reizē bija 500 EUR.

2 reizes mainītas priekšējās un aizmugurējās bremžu uzlikas (komplekts ar darbu ap 70 EUR) un pr. bremžu diski.

Dārgākie remonti bijuši salīdzinoši nesen, pēdēja pusgada laikā - AWD Haldex sūkņa maiņa, pusass gala un pēc tam pusass maiņa. Visi šie trīs kopā ap 750 EUR.

Edzijs 29.11.2019 20:26

Jā, tiesa. Bet arī standarta Tiguan man šķiet ir objektīvi mazāks nekā iepriekšminētie Kodiaq, Tarraco, CX-5, Coleos...

Tiguan Allspace drīzāk būtu pielīdzināms šiem.

Edzijs 29.11.2019 15:24

Mazliet likās, vismz 2.0, ko testēju. Tas droši vien tāpēc, ka nav turbīnas. Trūkst tas rāviens...

Edzijs 29.11.2019 15:03

Bija domāts, ka Tucsons ir mazāks par to pašu XC60, Tarraco, CX-5, Kodiaq, Koleos....

Man šķiet, ka Tucson drīzāk ir Kaskaiša klasē pēc izmēriem.

Itkā jau kkur redzēts tas Santa Fe, kas ir lielāks, bet nu tur cena kosmoss...

Edzijs 29.11.2019 14:58

Varu piemest savus 5 centus kā XC 60 īpašnieks 4 gadu garumā, varbūt kādam noder nākotnē.

Mašīnu pirku mazlietotu, dzītu no Vācijas, tai brīdī ar apm. 130k km. nobraukumu. 2013. gada, D4 2.4 dīzelis, Summum, ne pati pilnākā komplektācija, bet pietiekami, pat jumta panorāmas lūka ir.

Šobrīd, pēc 4 gadiem ir nobraukti 178k km. un jau rāda 308k km. kopā.

No pašas pirmās dienas, kā iegādājos, auto esmu vedis labot tikai pie Bravo Auto. Nekādas ieinteresētības, bet šos džekus tiešām palielīšu - ļoti labs specializētais Volvo serviss.

Esmu saglabājis pilnībā visus remontu un apkopju rēķinus pa šiem gadiem un nesen joka pēc visu saskaitīju - kopā apm. 3900 EUR. Interesanti ir tas, ka, tagad skatoties jaunus auto no salona, lielākajai daļai paredzamās izmaksas dīleru apkopēs ir tādas pašas, vai pat nedaudz lielākā summā uz 180k km. Tas tā, viela pārdomai.

Auto viennozīmīgi varu tikai rekomendēt ar vislabākajiem vārdiem. Ļoti uzticams, nav pievīlis ne garākos, ne īsakos ceļos, esam bijuši kādas reizes 3 lielos 6k km ceļojumos pa Eiropu bez problēmām. Dinamisks, ar 165 zs. jaudas pietiekami un kārba ļoti dinamiski strādā. Vidējais kombinētais pašreiz uz datora 7.2l/100km, bet uz štrāses pat var redzēt 4.5-5.5l/100 km ciparus.

Ergonomijas un kvalitātes ziņā arī varu teikt tikai labāko, pat pēc 300k km. mašīna izskatās iekšpusē un ārpusē ļoti laba. Vienīgais mīnuss vizuāli, uz šiem km. ādas sēdekļi priekša jau sāk izskatīties palietoti.

Esmu dzirdējis, ka jaudīgākie D5 220zs. motori ir aŗi gana labi, bet jau 4 cilindru 2.0 motori, kas nāk no 2018. gada, ja nemaldos vairs neesot tik uzticami. Bet nu tas no sērijas viena tante teica.

Ceru, ka kādam, kurš apsver par XC60 iegādi šī info noderēs.

Cieņā!

Edzijs 29.11.2019 14:41

Mazda XC-5 kā variants, tikko pats testēju. Ja nenosvērtos par labu dīzelim, tad šis būs vērā ņemams variants.

Bet paskatoties uz ātru roku mobile, tomēr izskatās, ka Mazdai arī diezgan ātri vērtība samazinās.

Tucson arī biju skatīties, dīzeli gan, mašīna laba, bet kaut kā nesaistīja un likās diezgan maza. Čomam bija drba i30 vai i40 jauns, dziedāja slavas dziesmas, gan par aprīkojumu, gan par kvalitāti salīdzinot ar VAGa golfu...

Edzijs 29.11.2019 14:37

Beigās tomēr nolēmu meklēt tikai dīzeli.

Parēķināju, ka ar manu lielo nobraukumu gadā ar benzīnu būs apm. 1000 EUR lielākas izmaksas uz degvielu vien. Un uz tiem 3-5 gadiem, ko braukšu, tas būs attiecīgi diezgn.

Un nebūs jau tā, ka tagad pilnībā aizliegs visus dīzeļus tuvākajos 5 gados. Varbūt pieliks kkādu nodokli klāt, bet pat ar to visu man sanāk lētāk ar dīzeli brukt.

Edzijs 29.11.2019 14:34

Man piedāvāja tikai vai nu 2.0 vai 2.5 dzinējus, ar lielām atlaidēm mašīnas, kas ir noliktavā. Nezinu, varbūt tiešām iztirgo noliktavu pirms feislifta, bet nu man neko par to neteica un nepiedāvāja. Un arī 3-6 mēnešus gaidīt nav vēlmes.

Edzijs 28.11.2019 16:34

Izskatīju arī šo sākumā. No priekšpuses dizaina ziņā diezgan glīts, iekšpuse no Mazdas atpaliek.

Problēma, ka hibrīdu ātrākais varot dabūt tikai pēc Aprīļa, tik ilgi negribās gaidīt. Arī 4x4 ne hibrīdu jāgaida laiciņš.

Un arī cenu ziņā, itkā bāze ir pat par ļoti pievilcīgu cenu, bet ja saliek iekša 4x4, to pašu hibrīdu un visas vēlamās ekstras, cena sanāk diezgan liela.

Amserw krasta itkā solīja demo auto cenu un speceni atsūtīt, bet jau 2 nedēļa iet un nesūta, laikam negrib pārdot.

Nav arī istas sapratnes, vai pārmaksa par to hibrīdu ir tā vērta degvielas ekonomijas ziņā.

Edzijs 28.11.2019 13:26

Paldies par ieteikumu. Tādu Nordi biju kaut kā palaidis garām.

Būs jāpačeko, ko var piedāvāt.

Edzijs 28.11.2019 12:57

Šajā gadījumā līdzīgas komplektācijas Seat dīzelis ( gan ar tikai 150 zs) un Mazda benzīns praktiski identiskās cenās. Renault ir 3k lētāks, bet kosmoss paredzētajās apkopēs. Nezinu, vai dīleris speciāli mēgināja kompensēt iedoto atlaidi ar pēcpārdošanas izmaksām...

Mazdai ''visdraudzīgākā'' apkopju cenu lapa līdz 180k km + garantiju itkā var piepirkt klāt pēc 3 gadu lietošanas uz vēl 2 gadiem.

To Skyactive salielīja dīleris, bet jāpačeko laikam netā kaut kādi reālie cipari, cik tad daudz tas 2.5 ēdīs.

Edzijs 28.11.2019 12:48

Paldies par komentāru.

Jā, par 2l dzinēju piekrītu, testēju tieši šo un nez turbīnas likās mazliet par maz dinamikas auto.

Tāpēc tieši izskatu 2.5l 190 zs versiju... tas gan diemžēl nav notestējams salonā.

Skaitīts ir krustu šķērsu un arī praktiski visi dīleru saloni ir apmeklēti, kas varētu ko piedāvāt šajā cenu kategorijā. Un lai gan itkā krosoveru tirgū piedāvājums ir liels, bet daudzi atkrīt praktiski uzreiz. Piemēram, sākumā likās interesanti auto Peugeot 5008/Citroen C 5 Aircross, bet tikai FWD versija un iespējami pārāk ātrā vērtības samazināšanās tos no saraksta izslēdza.

VAG grupas auto ne pārāk uzrunā (izņemot jau iepriekš minēto Seat), jo VW pārmaksa par brendu + savi gļuki un Škoda nesaista vizuāli + Kodiaq diezgan padārgs salīdzinot ar Seat labā komplektācijā. Kā arī slikta pieredze agrāk ar Audi B7.

Edzijs 28.11.2019 12:00

Abas pirki Mūsā vai Nordē?

Jo Mūsā, lai cik it kā labu cenu iedeva, bet ''plānoto dīlera apkopju'' summa piebremzēja eiforiju. Nu salīdzinot ar mazlietotā XC 60 ieguldīto pa 4 gadiem, 170k km, summa kas būs obligāti jāizdod apkopēs par Koleos līdz 180k km ir par apm. 1000 EUR lielāka.

Edzijs 28.11.2019 10:42

Labdien!

Vēlos pakonsultēties.

Meklēju jaunu auto, visi iepriekšējie eksemplāri bijuši mazlietoti, tad nu nopietni apsveru iespēju iegādāties jaunu.

Interesē krosovers, līdzīga izmēra kā esošais, tad nu izkristalizējušies šādi pēdējie varianti:

- Renault Koleos dīzelis 2.0 175 zs

- Seat Terraco dīzelis 2.0 150 zs vai 2.0 190zs

- Mazda CX-5 ( šiem nav dīzeļu salonos kopš pagājušā gada) - benzīns 2.5 190 z.s

Līdz šim braukts ar dīzeļiem, bet varētu arī apsvērt domu par benzīnnieka iegādi, īpaši ņemot vērā neseno 'mediju ''haipu'' par to, ka dīzeļi drīz būs izmirstoša suga, nodokļi celsies utt.

Gadā braucu ap 25-35k.

Pēc testa braucieniem ar katru no šiem aparātiem, iespaids neviennozīmīgs, ir pa kādai lietai, kas nepatīk un daudz lietas kas patīk. Seatam DSG kārba likās neatsaucīga un ne pārāk labas atsauksmes dzirdētas + sēdekļi kokaini, komplektācija gan ļoti moderna, Renaultam CVT arī ipatnēja gaita + testa auto kaut kas sāka grabēt, lai gan salons lielākoties labs, ir pa kādai vietai salonā, kas liekas nokopēta no Dacia Duster. Bet Renim laba cena un diezgan laba komplektācija. Ja CX-5 būtu dīzelis, droši vien, ka ņemtu pat nedomājot, likās ļoti labs price/perfromance apvienojums, salons līmenī, bet baida, ka uz maniem km būs daudz dārgāk ar benzīnu, nekā ar dīzeli braukt. Kā arī nedaudz stereotipi par Mazdu laikam vēl palikuši.

Kā papildus variantu izskatu arī XC 60 mazlietotu, 17-18, gada ar mazu nobraukumu.

Kāda pieredze ar konkrētajiem modeļiem vai markām kā tādām?

Ceru uz konstruktīvām atbildēm.

Cieņā!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti