Patika salona funkcionalitāte, dažādi nodalījumi mantām, kabatiņas u.t.t. ļoti interesants “bardačoks”, ļoti laba ideja, izvelkams tāds kā paliknis, kas ļoti funkcionāli labi noder pasažierim dažādām funkcijām braucot.. Patika elektriskā uzladē telefonam, ērta un laba. Nevarēju sadzīvot ar ātruma pārslēgu, nesanāca pierasts, lai liktos ērti. Sporta režīms ir ok. Noteikti ko negaidīju bija manuāli regulējamie krēsli salonā, jau prasītos , ka ir elektriskie. Pats salons ir ērts, ir pietiekami daudz vietas gan priekšā, gan aizmugurē. Mazliet pa daudz plastmasa detaļu salonā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ar šo mašīnu man sanāca pabraukt visvairāk, un notikti izbaudīt dienas garumā, ko nozīmē elektro auto. Noteikti sākšu ar pirmo, no ārpuses vizuāli pievilcīgs, īsti nebija kam piesieties un arī negribas, patika viss no iekšpuses, pirmais jau, protams, ir komforts, ņemot vērā, ka mēroju vairāk kā 600km ar viņu noteikti varu teikt ka auto ir ērts, salons smuks, patika dažāda veida nodalījumi, un , protams, apgaismojums. Noteikti jāpiemin, ka izbrīnīja, ka auto ir aprīkots ar aizmugures piedziņu, kas bij noteikti interesants fakts. Auto braucas ērti un viegli, nevarēju sadzīvot ar ātruma zīmju nolasīšanas funkciju, teorijā ļoti grūti pielāgoties, liekas ka auto pārāk strauji nolasa un tevi sabremzē.
Visā visumā auto ir labs priekš elektro auto, ļoti patika auto ārējais izskats, komforts un auto ērtums. Vienīgais kas prasītos vēl kā ekstra, ka lūka ir aizveramā, nevis visu laiku atvērts stikls.