Te tiešām tad meklē kādu drošinātāju - degvielas sūknim, un rauj ārā. Sauc evakuatoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Te tiešām tad meklē kādu drošinātāju - degvielas sūknim, un rauj ārā. Sauc evakuatoru.
Tukumā viens V5 2.3, pie tam ar 170ZS stāv. Pat bleķi labi.
Motoram vajadzēs visu apkari, arī izplūdi būs jāmaina, visticamāk dzesēšanas radiatoru.
Tie V5 2.3 ir padārgi apkopē. Nopirksi pa lēto, dabūsi mainīt ķēdi. Ķēde, cik zinu, ir starp dzinēju un kārbu. Protams, ja taisa swapu, tad brīdī, kad motors ārā, to var ērti izdarīt .
Jā, bremze arī būs jāuzlabo.
Pie motora maiņas būs jābrauc uz Biķerniekiem bremzes testēt, tad dabūsi pārbūves apstiprinājumu. Man aizdomas, ka tur projektu, vai tml arī vajag.
Nākamajā skatē par diska aizsarga neesamību jautrība garantēta.
Iespējams kaut kur saiet putekļi buksēs, un sāk čīkstēt.
Man vienam auto stabilizatora atsaites jau pēc mēneša sāka radīt īpatnējas skaņas.
Cik skatījos, tad realāk ap 500, vēl var būt tā, ka turbīna nāk atsevišķi. Tad vēl darbs.
Lai gan, kā tā raustīšanās izpaužas - uz priekš-aizmuguri, nedaudz uz sāniem šūpo, vai kā?
Ja pie noteikta ātruma, tad kaut kas piekarē. Vēl var būt riepas pie vainas, ja tikko jaunas uzliktas.
Nebūtu vienkāršāk. Būtu arī dārgāk.
Njā, Tālis, diemžēl, sagājis ministrā.
Kāds tam visam plānotais pielitojums?
www.lemona.lv/?page=itemlist&cat_filter=Array&b_id=699&page_numb=1&filters=
Kaut ko šādu gan jau vajag
Loģiski, ka ilgāk pastāvot, aķis nebūs vairs tik labs. Izklausās, ka arī tajās reizēs, kad brauc, tas nedabū palādēties.
Stāvot arī mitrums visur sasūcas. Ar auto jābrauc. Ja tik reti vajag, tad jādomā šo pārdot un izmantot, kad vajadzīgs, autonomu un tml.
Apsveicu!
Un kādas tad bija būtiskākās atšķirības?
Kvalitatīvākos vadus var iepirkt aux.lv, 12volt.lv. Gan jau vēl kaut kur.
Bet tā, arī tajā pašā lemona, depo, ksenukai.
Un kurus tieši vadus - barošanai vai skaņas signālam?
To, kādus vadus vajag barošanai, arī ļoti atkarīgs no tā, cik jaudīgs būs pastiprinātājs. kaut kādam ķīniešu aktīvajam subim pietiks par ar kādiem 2.5mm2.
Protams, daudz kas atkarīgs arī no tā, kur ir akumulators, kur pastiprinātājs un kur pats subis, t.i. cik tie tālu viens no otra, tur konfigurācijas iespējamas dažādas.
Un vēl, subis vien nenosaka to, cik patīkams būs skanējums.
Es mācījos uz diviem GAZ, 51 un 24. Tiesības bija jāliek uz viena GAZ atvasinājuma (tas buss ar gaz 53 purnu) un Renault Clio I.
Galu galā, visiem auto ir tie 3 vai 2 pedāļi, pagriezieni un loga slotiņas slēdzas turpat. Stūre arī baigi neatšķiras.
Nedod tācu kaut kādu vecu auto, kam ātrumkloķis kaut kur pie/aiz stūres, pagriezieni arī kaut kur uz paneļa un tml.
Bet jā, VW tur viss būs praktiski vienādi.
Pļjā, tagad ne tikai savirzi brauksim uz Viļnu taisīt, bet tur arī būs daikti jāglabā
Palik.lt – daiktų saugykla
Bāc, tagad uz Vilņu būs savirze jābrauc taisīt!
Kas ir Korejas klubs?!
Un ar kādu lūzni pats brauc?
ABS darbības viena no izpausmēm jau ir "sišana" pa pedāli. Lai gan uzreiz nevajadzētu strādā, iespējams, tāpēc arī pēc tam rāda kļūdu.
Bet nu, brauc vien uz kādu servisu.
par BMW labāk arī jautāt bmwpower.lv
Gan jau šrotā visiem arī tur jau tās arkas nopuvušas.
Kaut kas jau ir
www.tarostrade.com/rear-fender-for-hyundai-tucson-2004-6-left
tikai katra puse tur maksā 200EUR.
Un kāpēc neaizbraukt atpakaļ uz to servisu, pateikt, ka kaut kas nav riktīgi pēc remonta? Kāpēc jāčīkst šeit?
Gan jau kādā elektronikas kastē par daudz putekļu, vai arī mitrums iet iekšā. Vadi kaut kur sagājuši uz īso. Viss kaut kas var būt. Bet vajag elektriķi, tas skaidrs.
Tao corsai kādās veiklās rokas gan jau bija kaut ko sadarījušas ar vadiņiem.