Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Hesus 06.11.2009 11:21

No kā puses?

Hesus 06.11.2009 11:14

Deniņi sirmo, mati atkāpjas, bet prātiņš kā nav atnācis tā naf. Skumji par jums ļautiņi man ir.

Hesus 07.10.2009 12:27

Ahrenetj!

Viss iršat un iršat!

Hesus 21.07.2008 22:39

Kur jūs te visi ar tām navigācijām maldaties pa Latvijas daudzlīmeņu viaduktiem un ātrgaitas šosejām 4 stāvos???!!!

No Rīgas uz Valmieru ar navi!!! Nu jā tā neko.

Hesus 09.06.2008 0:49

Gregers rakstīja:

Ja spriežam pēc standart aprīkojuma, iespējas bez noguruma nobraukt 1000 un 2000 km, gaitas īpašībām, retās nepieciešamības iebraukt servisā un adekvātajām detaļu cenām un spriežot pēc cilvēkiem kuri brauc ar šo auto tad viņu varētu likt pie vecajiem labajiem nestaipītāju un ērtību mīļotāju, T.I pašpietiekamu, nosvērtu, sevi cienošu cilvēku auto kuriem nevienam neko nav jāpierāda

Ar ko brauc pats?

Ja neskatamies uz pretīgo plastmasu, apdari, vadāmību un vēl šo to tad.........

Ar IS250 un jau pieminēto Vectra

Hesus 08.06.2008 12:30

Gregers rakstīja:

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Un kādā līmenī ir tavā avatar redzamais auto ar superīgo 3.5 benzīnu??? UAZ vai Lada???

Hesus 08.06.2008 12:26

Gregers rakstīja:

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

Man nav 2.2, bet gan 3.5 V6 benzīnnieks, bet ja tu par firmas opeli kuram 2.2 TDi, tad tev nevar būt vairāk, jo marka un modelis ir vienādi. 2.2 ir par laikam 15 zs vairāk un ievērojami vairāk nm

1.9 ir 150zs 2.2 ir 125zs tas tā informācijai

Hesus 08.06.2008 1:10

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

Hesus 08.06.2008 1:08

Gregers rakstīja:

Hesus 07.06.2008 11:57

Droši ņem dieseli ar automātu!

Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!

Negribi manējo pirkt??????????

patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1

Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!

Tāds lūk auto

Hesus 16.03.2008 13:22

Velomens rakstīja: Tad nu esmu veiksmīgi atbraucis no ceļojuma uz ženēvas autošovu. Varbūt kādam interesē brauciena izmaksas un daži interesanti aprēķini.

 Ceļojuma ilgums 95 stundas

 Nobraukts 4831 km

 Bijām 8 valstīs +Latvija

 Par degvielu iztērēti 240,11 Ls

 Ielieti 279,93 Litri

 Vidējais patēriņš 5,8 Litri/100 km

 Vidējā degvielas cena 0,858 Ls

 100 km ceļa izmaksas 4,98 Ls

 Dārgākā degviela Vācijā pie Minhenes 0,98 Ls /litrs

 Rīga –Ženēva 27 stundas un 45 minūtes (2357 km)

Pats autošovs pārāk liels,lai apskatītu vienā dienā. Un atklāti sakot arī mazliet garlaicīgs. Daudz halles Ķipsalas izstāžu halles izmērā! Organizācija augstā līmenī,ir autostāvvieta no kuras ar autobusu pieved pie centrālās halles.

Pa cik mēs nespiedām uz šovu, bet gan uz šveices apskati,tad bija izdevīgi un interesanti braukt ar auto, bet ja vēlme tikai redzēt jaunākos auto, tad noteikti ar jālido!

Un tas viss cik saprotu ar Meriva??????????

Jautri čaļi, lai ar mazauto kurinātu tādu gabalu! Bija ērti???

Hesus 14.01.2008 11:21

Sviestc rakstīja: četrucilindru V veida dzinējs...

Kā zapītim!

Hesus 30.11.2007 9:54

Sviestc rakstīja:

Hesus rakstīja: Freak show is still going on!!!! Sad sad!

ev, a Tu nebiji arī Andris gadījumā

Maybe, baby!

Hesus 30.11.2007 9:08

Freak show is still going on!!!! Sad sad!

Hesus 08.10.2007 16:48

Master_D rakstīja:

A tu pasaki, kāda mārrutka pēc tev tas zenons pa dienu vajadzīgs? Lai citi redzētu, ka tev viņš ir, un nepadomātu ka īss loceklis?

A tapē, ka viņš pac ieslēdzas! Un īpaši vairāk par 3 gadiem ar jaunu auto neplānoju braukt, tapē domāju, ka to laiku šams izvilks normāli!

Hesus 05.10.2007 21:55

Master_D rakstīja: Pa dienu jājamās gaismas vajag uztaisīt uz migleniekiem (lai ieslēdzas automātiski)

A vakarā - slēgt iekšā zenonu. Domāju, ka spuldzes kalpos 5x ilgāk

Tauta runā, ka prezervatīvus ar varot salāpīt!

Hesus 05.10.2007 7:34

Uz ksenonu attiecas garantija, ja protams neesi, vai kāds cits, jau norullējis 100tk km, un vēl Toyota un Lexus ir tāda raksturīga lieta, ka tuvās gaismas ir mazliet par zemu, dēļ kā arī rodas nekomforta sajūta tumšā laikā! Savējam arī braucu uz Amserv celt gaisā tās gaismas.

Hesus 01.09.2007 1:24

Motorolers rakstīja: Nu tad moš kāds var iemest linku, kur ir X5 un Q7 testēts???

lūdzu:

www.autoreview.ru/...

Hesus 31.08.2007 10:54

Marchiks_ rakstīja: Viens te arī fanoja par leksusiem. Pabraukāja, pabraukāja, beigās nopirka Mazda 6 Amerikas versiju ar 3.0 pilnā komplektācijā.

Tavu eļļainā viedokli mēs visi zinam!

Hesus 31.08.2007 10:53

Motorolers rakstīja: Kādam ir nācies pirkt jaunu šīs markas auto, kur labāk iet pie Wess vai Amserv? Kā vispār kalpo jauns Lexus...???

Nu BMW fani uz priekšu!!!

Personīgi man tuvāk pie sirds gāja Amserv!

Kā kalpo jauns Lexus????????????????

Nu jautājums, atvaino, samērā stulbs! Kā var kalpot jauna Toyota, kas jau izsenis ir viena no iztuirīgākajām automobīlēm, tās labākajā izpildījumā?????!!!!

Nu un RX tāds vairāk kā dāmu auto liekas un šķiet sēdekļu ventilācija arīdzan nav!

Lai ripo!

Hesus 09.08.2007 11:54

Nu ko draudziņi, pāris nedēļas atpakaļ saņēmu soda kvīti no NL, kur 29.aprīlī ar Vācijā īrētu auto pārsniedzu ātrumu apdzīvôtā vietā par 9km/h, itogo 34eiras.

3 mēnešu laikā jānomaksā no pārkāpuma izdarīšanas brīža, tad mēnesis perediška, tad 42,50 eur atkal 3mēneši, tad atkal mēnesis, un tad jau 63,75!

No Francijas par pārkāpumiem ar Itālijas auto nekādi sodi nav nākuši!

Hesus 27.07.2007 17:13
Hesus 27.07.2007 17:09

Uggga rakstīja:

kas tas par ciparu?

Japāņiem bija ierobežojums 280hp, bet laikam pēdējos gados kaut kas mainījās.

Piemēram, japāņu Accord panelis:

www.honda.co.jp/...

Hesus 27.07.2007 12:43

Sinn rakstīja:

Hesus rakstīja:

Kā jau tika teikts, šitiem supermeršiem spido gals ir 200km/h

Nopietni? Man jau likās ka spidometrs zem 200 ir kautkādiem antīkiem automobiļiem.

Jebkuram Japāņu tirgus auto gals ir 180km/h

Hesus 27.07.2007 11:40

Sinn rakstīja: Es dziļi apšaubu, ka mersis brauca ar tik cik rādīja tā spidometrs. Vienā bridī tas bija aizgriezts līdz galam [un tas ir 240 vai 260kmh] un pēc pavisam neilga brīža viņš vienā mierā pamāja caur atvērtu logu saviem čomakiem, pie tāda ātruma tas varēja draudēt vismaz ar izmežģītu roku. Logs visu laiku bija vaļā un fona troksnis pie tā ātruma bija nekāds.

Kā jau tika teikts, šitiem supermeršiem spido gals ir 200km/h

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti