Tā nav... plūsma iet ievērojami virs atļautā un tur jau rodas tā problēma, ka pašam sāk ik pa brīdim likties, ka traucēju satiksmi (un pēc iepriekš rakstītā mūsu postpadomju - esmu kruts, radaram taču garām pabraucu, var atkal skriet) ievērojot noteikumus.
Un jāatcerās, ka tas pats Salu tilts nav nekāda ātrgaitas šoseja un jāciena arī tie, kas sāk tikko braukt un nejūtas droši pat uz tiem 70.
Katram jāatceras kā mēs braucām, kad tikko bijām sākuši braukt (ne skaļi, kur katrs mēs dzimuši F1 čempionibet reāli) un jāciena uz ceļa visi.
Pirmkārt tās nav nekādas tiesības, bet gan mācību atļauja, kas nozīmē, ka krāsas atšķir un ar redzi ri +/- kārtībā.
Un jāsaprot, ka neviens nekad neiemācīsies braukt reālajā satiksmē Zaķusalā vai citā iedomātajā M burtu gunbox atļautajā mācību vietā. To iemācās tikai praksē braucot reālā satiksmē. Un es nerunāju par to, ka jābrauc satiksmē pirmajā mācību nodaīrbībā, bet jau pat pēc vadītāja apliecības iegūšanas izpratne par eālo satiksmi nāk tikai ar pieredzi.
Un kāda tad, tavuprāt, būs cp reakcija? Pajautās uzrādīt dokumentus un viņi būs tieši tie, kas teiks, tad nekur neskrien un lēnām (ātrumā kādā jūties komfortabli) turpini ceļu.