Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
kalfonso 24.03.2010 15:56

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es šaubos, ka mūsējie rokas drezīnu spētu saražot lētāk kā citi.

Pat to pašu mārupes gurķi nevar saražot kautvai spāņu izmaksās, kautgan paši atzīst, ka izmanto to pašu ķīmiju un audzēšanas metodes ko spāņi.

Neaizmirsti nodokļus…

...un spānijas saražotā apjomu

un vēl to, ka tomēr tās ziemas viņiem drusku maigākas

kalfonso 24.03.2010 15:01

Kaksis rakstīja: Pisec, kurš kam rada neērtības????

Gribi teikt, ka man speciāli jārada neērtības sev, lai kādam būtu ērtības!!!!

tur jau tā lieta, ka nav.

nav vairs padomjlaiki, ka tad, kad regulējamā krustojumā vēlējies nogriezties pa labi, bet to izdarīt uzreiz traucēja gājēju plūsma, savukārt aizmugurē stāvošais plānoja braukt taisni, lai nesagādātu neertības tam aizmugurē stāvošajam, biji spiests braukt taisni

aplī - neprati sarēķināt un nogriezties no strās(trešās) uz pirmo, lai tiktu laukā, brauc tālāk un mēģini vēlreiz.

vai arī beidzam cepties te un pieprasam, lai šito lietu sakārtot daudz maz loģiski.

kalfonso 24.03.2010 8:54

Chankaishi rakstīja: Taadu cilveeku deelj kaa kaksis visa taa aplju buuveeshana ir lieka naudas teereeshana. No otras puses - vienmeer ir iespeejas aatraak izbraukt apli, jo aareejaa rinda vieneer pilna ar viens otram pakaljaa stumdiitaajiem. Ja kas, no Slaavu aplja var normaali nogriezties uz Dienvidu tiltu arii no otraas joslas, tik jaanokjer moments, zheel, ka daudz muljkjiishu, kas neraada pagriezienus, bet taa, nekaadu probleemu, un ir tur arii mieriigi iespeejama 3 josla Lai gan peec tilta pabeigshanas tur varees braukt kaa sirds kaaro, galiigi neiespringstot.

griez griez no otrās, noņems tevi no trases un izrakstīs rēķinu.

cik vara, malt vienuun to pašu?

problēma jau ir ne jau tajā, ka Kaksis ripina pa pirmo joslu kaut 3 apļus, bet gan tajā, ka nav nekas, kas viņam to aizliegtu.

aiztriekt mūsu satiksmes organizētājus kaut uz Tartu, lai paskatās, kā tur zīmes pie apļiem saliktas!

un vēl viens ekstrēmais variants - noņemt dodiet ceļu zīmes (tiesa gan, tad būtu trajektorijas nepārprotamas iebraukšanai aplī jāsazīmē - tip, lai var tikai uz pirmās (vai pirmās&otrās, ja 2 joslu pievads un 3 joslu aplis)uzgriest un pēc tam pārkārtoties, ja vajag, tie, kas pa apli brauc, būtu motivēti iekšējo joslu ieņemt, lai nebūtu jāstājas)

kaut kā tā

kalfonso 18.03.2010 11:23

Kaksis rakstīja:

Zināšanai, pie atvērtām durvīm mikroviļņu krāsns nestrādā!

kur probēma slēdzi piečakarēt?

kalfonso 13.03.2010 0:14

Kanibaals rakstīja:

uupis rakstīja:

Bet paarkaartojoties tev kas jaadara?

...jadod celsh tam kursh nepaarkaartojas... tur jau ir taa saals...

Pēc tavas shēmas, gan sanāk citādi. Koroč putra.

nu ja...

kalfonso 13.03.2010 0:11

Kindzulis rakstīja: kaļson?

ņafisdi. viskijs garšīgs.

kalfonso 12.03.2010 22:13

urlas tādi. ibio....

kalfonso 12.03.2010 22:11

uupis rakstīja:

Bet paarkaartojoties tev kas jaadara?

...jadod celsh tam kursh nepaarkaartojas... tur jau ir taa saals...

un te nonākam pie tā, p-ar ko tu mani lamāji

ja es no otrās laižu otrajā - vai man ir jādod ceļš tam, kurš no pirmās otrajā?

galu galā - kurš maina virzienu?

ai, lab, bezjēdzīgs bazars īstenībā

kalfonso 12.03.2010 15:28

uupis rakstīja:

Tur jau pajāt kurš kuram.

Vajag atcerēties vienu – galva jāgroza kā ventilators uz visām pusēm.

Un CSN nav ideāli, uzveļ visu atbildību vadītājam, kā arī liek pārvietoties pēc iespējas lēnāk pa lielceļiem.

Pārējie neatbildētāji ir Ceļu dienesti, Apdrošinātāji un Satiksmes organizētāji…

par to jau stāsts - ja neesi galīgs auns un domā ar galvu, izkulsies kaut kā.

kalfonso 12.03.2010 15:11

tfu, ne sānos ievelkot, bet kad šamējam sānos ievilks tas no trešās joslas.

piektdiena, jopcik...

kalfonso 12.03.2010 15:09

uupis rakstīja:

kalfonso rakstīja: viskautko

Aplūko Zemitānu tilta shēmu un ierēc par to kā ir dzīvē un kā pēc noteikumiem (shēma zīmēta pēc noteikumiem)…

nu, tur avāriju varētu kaut pēc katrām 15 minūtēm organizēt. un 100%, ka pa vidējo joslu braucošais nedomās, ka ir vainīgs, ievelkot sānos tam, kurš izdomās no trešās vilk līdz galam un nogriezties malējā joslā

kā jau sākumā teicu - pie estiņiem tās joslu zīmes ir stipri sakarīgākas un nepārprotamas

bet pie mums diezgan interpretējamas.

kalfonso 12.03.2010 14:57

uupis rakstīja:

Starpcitu ja pie apļveida krustiem nebūtu saspraustas zīmes dodiet ceļu tad aplis nebūt nav galvenais ceļš, bet otršķirīgs un visiem kas brauc par apli būtu jādod ceļš tiem,kurie iebrauc aplī – arī daudziem klupšanas akmens…

protams - ja nebūtu "dodiet ceļu", tad darbotos labās rokas likums un aplī braucošajiem būtu jālaiž tie, kas iekšā brauc.

kalfonso 12.03.2010 14:21

Kaksis rakstīja:

kalfonso rakstīja:

Kaksis rakstīja:

HIPPY rakstīja: kalfonso un Grecco – noteikumi ir jāiemācās nevis jālasa kā romāns. Kā jūs vispār esat tikuši pie autovadītaja apliecības???

Laikam jau pāķos likāt examenu pēc loģikas

Laukos galvenais ceļš ir tam, kam 700-nieks...

nepareizi - laukos galvenais ceļš ir tam, kam pagasta ments radinieks

A ja radinieks ir policijas ģenerālis???

nu tad sanāk aplauziens tam, kam tikai pagasta ments

kalfonso 12.03.2010 14:10

Kaksis rakstīja:

HIPPY rakstīja: kalfonso un Grecco – noteikumi ir jāiemācās nevis jālasa kā romāns. Kā jūs vispār esat tikuši pie autovadītaja apliecības???

Laikam jau pāķos likāt examenu pēc loģikas

Laukos galvenais ceļš ir tam, kam 700-nieks...

nepareizi - laukos galvenais ceļš ir tam, kam pagasta ments radinieks

kalfonso 12.03.2010 14:09

Kaksis rakstīja:

Tas ir rakstīts par brauktuvēm, ne krustojumiem...

ja ir ceļazīmes, kas norāda, kā jābrauckrustojumā, bet horizontālo apzīmējumu nav, tad vadītājiem tomēr ir jāspēj tās joslas sadalīt.

kalfonso 12.03.2010 14:05

HIPPY rakstīja: kalfonso un Grecco – noteikumi ir jāiemācās nevis jālasa kā romāns. Kā jūs vispār esat tikuši pie autovadītaja apliecības???

Laikam jau pāķos likāt examenu pēc loģikas

ja jau tiku, tad nav ne vainas manai noteikumu izpratnei.

un desmit gados kaut kā ar nav sanācis sūdus sataisīt.

un - kā tur bija - ja noteikumi ir neskaidri, tos var interpretēt

kalfonso 12.03.2010 13:54

Grecco rakstīja: Ja no divām vienvirziena joslām var griezties pa labi divās ... tad visa loģika saka ka tur jābūt iedomātām līnijām ... nodiluma, slinkuna, nolaidības un līdzekļu trūkuma un galu galā sniega pārklājuma dēļ tur to nav ..... taga pavasalī kādu laiku tās līnijas visur būs padilušas un pazudušas ..

un - ja kāds nespēj trajektoriju noturēt, tad jau tā ir viņa problēma.

csn jau ar kkas bija teikts par to, kā rīkoties, kad nav horizontālo ceļa apzīmējumu

kalfonso 12.03.2010 13:28

Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.

+1

citādi jau drīz sāksies klasiskais topiks ar personiskiem apvainojumiem un tramvaju/audi/kūdras purvu un tml. piesaukšanu

kalfonso 12.03.2010 13:25

Kaksis rakstīja:

Ja braucējs no pirmās var pierādīt, ka tu viņu apzināti nelaidi otrajā, tad vainīgs tu. Pretējā gadījumā viņš. Bet jūrmalene nav krustojums.

nu jā, nav

bet es jau uzdevu jautājumu - vai turpināšana braukt pa otro joslu iekšā ir virziena maiņa vai nav jo - principā jau virziena maiņa nenotiek. tas jau nekas, ka krustojumā.

tad jau varētu arī parastā krustā uz brīvībenes no labās raut virsū kreisajā joslā braucošajam bez jebkadiem sirdsapziņas pārmetumiem un juridiskām sekām

kalfonso 12.03.2010 13:09

Kaksis rakstīja:

kalfonso rakstīja:

anonimikis rakstīja:

kalfonso rakstīja:

uupis rakstīja: Daudziem nav skaidri CSN.

Tātad punkti kuri būtu jāpārlasa Kaksim, anonimikim un Kalfonso…

Pirms iebraukšanas aplī zīme dodiet ceļu.

Iebraukšana aplī no 1. joslas – auto brauc uzreiz 1. vai 2. joslā CSN 99.

Iebraukšana aplī no 2. joslas – šoferim galva grozās uz visām pusēm jo laiž tos kas pa apli un tos kas pa labi CSN 81.

pēc tavas noteikumu izpratnes sanāk, ka braucot iekšā aplī tam, kurš nemainot joslu no otrās pievadceļā turpina braukt pa apli arī otrajā, jādod ceļu īblim, kurš, braucot iekšā aplī no pirmās, izdomā pa taisno raut iekšā otrajā.

pats to 81. punktu izlasīji un saprati? nu - tā pirmo daļu. ko?

vispār jau tā ir, tam īblim ir priekšroka

jautājums - vai, nemainot joslu iebraucot tai krustā no otrās, skaitās, ka maina virzienu. pēc loģikas jau sanāk, ka nemaina.

tas otrs gan tomēr maina - tātad priekšroka tam, kas turpina pa otro.

Labās rokas likums...

ok, ja tu brauc pa jūrmaleni otrajā un mudaks no pirmās rauj tev virsū. kurš vainīgs?

kalfonso 12.03.2010 12:41

anonimikis rakstīja:

kalfonso rakstīja:

uupis rakstīja: Daudziem nav skaidri CSN.

Tātad punkti kuri būtu jāpārlasa Kaksim, anonimikim un Kalfonso…

Pirms iebraukšanas aplī zīme dodiet ceļu.

Iebraukšana aplī no 1. joslas – auto brauc uzreiz 1. vai 2. joslā CSN 99.

Iebraukšana aplī no 2. joslas – šoferim galva grozās uz visām pusēm jo laiž tos kas pa apli un tos kas pa labi CSN 81.

pēc tavas noteikumu izpratnes sanāk, ka braucot iekšā aplī tam, kurš nemainot joslu no otrās pievadceļā turpina braukt pa apli arī otrajā, jādod ceļu īblim, kurš, braucot iekšā aplī no pirmās, izdomā pa taisno raut iekšā otrajā.

pats to 81. punktu izlasīji un saprati? nu - tā pirmo daļu. ko?

vispār jau tā ir, tam īblim ir priekšroka

jautājums - vai, nemainot joslu iebraucot tai krustā no otrās, skaitās, ka maina virzienu. pēc loģikas jau sanāk, ka nemaina.

tas otrs gan tomēr maina - tātad priekšroka tam, kas turpina pa otro.

kalfonso 12.03.2010 12:30

uupis rakstīja: Daudziem nav skaidri CSN.

Tātad punkti kuri būtu jāpārlasa Kaksim, anonimikim un Kalfonso…

Pirms iebraukšanas aplī zīme dodiet ceļu.

Iebraukšana aplī no 1. joslas – auto brauc uzreiz 1. vai 2. joslā CSN 99.

Iebraukšana aplī no 2. joslas – šoferim galva grozās uz visām pusēm jo laiž tos kas pa apli un tos kas pa labi CSN 81.

pēc tavas noteikumu izpratnes sanāk, ka braucot iekšā aplī tam, kurš nemainot joslu no otrās pievadceļā turpina braukt pa apli arī otrajā, jādod ceļu īblim, kurš, braucot iekšā aplī no pirmās, izdomā pa taisno raut iekšā otrajā.

pats to 81. punktu izlasīji un saprati? nu - tā pirmo daļu. ko?

kalfonso 12.03.2010 9:32

scope rakstīja: Jautājums vispār radās dēļ tā, ka iebraucot aplī (no iebrauktuves 1. joslas) apļa 2-jā, vairākas reizes ir nācies teju, teju izvairīties no sadursmes ar iebraucējiem no 2. joslas, kuri arī tēmē uz 2. joslu aplī.

aplī iebrauc tajā joslā, no kuras iebrauc. pēc tam aplī pārkārtojies.

tiesības nopirki vai kā?

kalfonso 12.03.2010 9:32

kalfonso rakstīja:

scope rakstīja: Jautājums vispār radās dēļ tā, ka iebraucot aplī (no iebrauktuves 1. joslas) apļa 2-jā, vairākas reizes ir nācies teju, teju izvairīties no sadursmes ar iebraucējiem no 2. joslas, kuri arī tēmē uz 2. joslu aplī.

aplī iebrauc tajā joslā, no kuras iebrauc. pēc tam aplī pārkārtojies.

tiesības nopirki vai kā?

vai arī pirms apļa ievelc otrajā joslā, ja tik ļoti gribas aplī pa to braukt. kaut kā tā.

kalfonso 12.03.2010 9:28

ak rakstīja: Hondām ar tā ir. Lai izvilktu atslēgu, vienā brīdī jāiespiež uz iekšu

šitas joks jau ir daudziem

bazars ir par pogu, kas jāpiespiež

Lasītākie raksti

Jaunie raksti