Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
kalfonso 08.08.2016 20:04

GB12 rakstīja: Es labprāt ar alfu braukātu - ļoti patīk 159.universālis, bet, nu, nezinu nevienu (izņemot palaidnieku no iauto), kurš to auto slavētu... biedē mani tomēr tie elektronikas remonti un mazā iespēja to kaut cik adekvāti pārdot.

gandrīz gadu esmu 156 sw 1,9 8v dīzeļa īpašnieks. diezin vai kādam ieteiktu pirkt bet man patīk. vismaz stāvlaukumā nav grūti atrast

kalfonso 04.08.2016 21:32

piedodu. un biju nedaudz neprecīzs. rwd džuljetas būs tiaki no nākamā gada, bet Jūlijas gan jau ražo. un - ņemot vērā Alfu tālākpārdošanas vērtību, varētu būt interesanti

en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Giulia_(952)

kalfonso 04.08.2016 20:37

nū - pēc dažiem gadiem varēs gan jau palētas Džuljetas iehavot

kalfonso 04.08.2016 19:51

tas pats stāsts jau par drošības sistēmu pārbaudi - ar ko 2012. gada vāģis atšķiras no 2011.g. - vienam pienākas 1 par esp, abs, airbag un ko tur vēl kļūdu, otram 2

kalfonso 03.08.2016 20:05

2 dienas pēc apskates nolūza nopuvušais atsperes balsts uz amortizatora. labi, ka ātrums nebija liels un iztika tikai ar saplēstu riepu. kā to varēja neredzēt - nezinu.

tas - runājot par satiksmes drošību vs tehapskate

kalfonso 03.08.2016 19:58

no 2003. gada ražojuma esot jādeg visām lampām, ja ne - 2. tā man šogad paskaidroja (nedegoša bremžu papildnieka dēļ). ja nebūtu citas lietas pamatotas, par ko bija vēl viens 2, mok cīnītos un meklētu lampiņu (kas bija izkritusi, kā beigās izrādījās)

kalfonso 03.08.2016 19:52

kš - vai tad godijs777 nav jūsējais, kas cenšas portālu atdzīvināt?

kalfonso 22.06.2016 21:44

pašvaldības masveidā iepirka e-upus un arī laikam kkādus citroen kablukus, izmantojot eiropas piķi. jauns e-ups laikam sanāca ap 8k eur vai mazāk, atkarībā, no aprīkojuma (tur bij kkas, ko eiropa apmaksā, un kkas, ko ne)

ir sanācis pabraukt nedaudz - cēliens kā 2.0l benzīnniekam, kā jau elektrībai - grieze vienmērīga visos apgriezienu diapazonos.

pa pilsētu eleganti. reālais nobraucamais gabals laikam ap 150km. ziemā bik mazāk.

kalfonso 22.06.2016 21:36

ok, protams, īstajā tirgus ekonomikā būtu kā džungļos - tas kas nevelk, tas pats vainīgs un nomirst, nekādu sociālo, medicīnisko un tml garantiju.

varbūt nepareizi definēju, bet stāsts ir par to, ka pašreizējam pasaules ekonomikas modelim ir nepieciešams, lai katru nākamo periodu pirktu arvien vairāk. līdz ar ko - nedrīkst masveidā tirgot kko tādu, kas kalpos ilgi.

kalfonso 21.06.2016 19:08

varbūt offtopiks - bet - kamēr tirgus ekonomika spiedīs uz ikgadēju apgrozījuma pieaugumu, tikmēr netiks ražots nekas tāds, kas būtu ilgmūžīgs un - līdz ar to arī ekoloģiks

varam iet arī tālāk - ražošanas izmaksu samazināšanas nolūkā arvien vairāk cilvēka veikto aizstāj roboti. rezultātā samazinās nodarbinātība. un - attiecīgi arī samazinās to cilvēku skaits, kas saražoto varēs nopirkt

tāda kā tirgus ekonomikas lēna pašnāvība sanāk

kalfonso 17.06.2016 14:33

runājot par mazauto izmēriem - golf mk1 ir mazāks par polo pašreizējo (jau 2000ajos, ķiet, polo pēc izmēriem golfu apdzina)

ar katru nākamo modeli, auto izmēri pieaug. bet nu, tas tā - offtopiks

kalfonso 26.05.2016 16:40

te nu pirmoreiz piekritīšu msh - miglas nogaismo 20-25m auto priekšā un rada psiholoģiski drošāku sajūtu. praktiski tas nedod neko.

at tālajām pat miglā redzēsi tālāk pat par tuvajām, kaut prātā šķitīs, ka priekšā balta siena.

kalfonso 25.03.2016 16:07

skatoties, kā mazmotori tiek griezti pa bāni, nav pārliecības, ka no resursa kas pāri ir palicis

kalfonso 25.03.2016 15:59

skatoties, kā mazmotori tiek griezti pa bāni, nav pārliecības, ka no resursa kas pāri ir palicis

kalfonso 25.03.2016 15:56

pirms pāris nedēlām trāpīju Šveicē uz policijas pārbaudi. nekādu pilnvaru uzņēmuma kablukam neprasīja.

kalfonso 01.03.2016 18:53

nu, laikam pasaulē ātrākais auto, apsteidzot nomas auto, tomēr ir demo auto. nedomāju, ka jebkad tādu pirktu. kas, jau bez obkata, katrā braucienā griezts, cik nu viņš iet.

kalfonso 27.01.2016 16:44

saldi, saldi

kalfonso 27.01.2016 16:41

docs.google.com/document/d/1IR7dDyE0Y3Zn2a0JlcUocD6oZq81bO_mn9ENWVKUOmg/edit?pli=1

te visi paziņojumi

tavā gadījumā jābrauc uz servi kābai apkopi taisīt

kalfonso 04.01.2016 17:31

tak beidz, pagājušajā ziemā taču izkauca preventīvo (naudas) kaisīšanu (zemē)

kalfonso 01.12.2015 15:29

pēc pieredzes - neviens reģistrators nav izdzīvojis ziemu, ja paliek mašīnā. nepatīk tiem ķīnīzeriem mīnusi

prestigio roadrunner 560gps ir forša fīčam, ka var noņemt no stprinājuma, bet piesūceknis paliek pie stikla (kas var narikam likt domāt, ka tas aparāts ir bardačokā, un tāpat to stiklu izsist)

un pēc pielikšanas tāpat jākoriģē kadrs

kā jau teicu - agrāk vai vēlāk tāpat gan jau nosprāgs, tāpēc jāpērk lv, lai nav fišas ar garantiju.

tādu, kas tumsā normāli darbosies, pagaidām zem 100 eur tāpat nenopirksi

kalfonso 31.10.2015 23:51

šobrīd par sakarīgām naudām var nopirkt prestigio roadrunner 560gps ar ambarella a7 čipu.

pirms tam no ķīniešiem pirku vairāk kādu atpakaļ aparātu ar to pašu čipu, bilde ļoti laba, tumsā arī bomba. pie ķīniešiem bija 160 doļļi. nosprāga tas aparāts, protams, apmēram pēc gada lietošanas. ok, nenosprāga, sāka gļukot, mēģināju visādas firmwares, kamēr neuzinstalēju neatbilstošu un nobrucināju

tagad rd ir akcija tam 560, 99 eur. esmu izdarījis secinājumus, ka jāpērk lv reģistratori - tie paši ķīnas mēsli būs, bet vismaz ir 2 gadu garantija

kalfonso 17.10.2015 0:45

tieši tā. gūgles navi parādās dati no waze info, kopš to nopirka

kalfonso 26.07.2015 4:11

nu, hz, stunda wazē estlandē, kas gan tika ierubīta tur jau esot (nebij karte ielādēta), izmaksāja diezgan sālīti, jo bij laikam kādi 50 centi mb. tagad esot uz pusi mazāk

kalfonso 19.07.2015 1:43

nu, brauc pa otro, panāc, pārkārtojies uz labo un ej garām, jo vairs neapsteidz tajā pašā joslā braucošo. jo viņš otrajā, tu pirmajā bīstami it kā, bet ne nelikumīgi

kalfonso 12.07.2015 22:01

manuprāt, diezgan muļķīgs risinājums kombinēt 520 un 521 ar to "figņu" pie 518 un 519 vēl būtu saprotami. vai arī baltajā zīmē integrēts gan pilsētas nosaukums, gan tas simbols (kā igaunijā)

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti