Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Arnijs 25.12.2008 16:47

monteros rakstīja: Pie tabletes jāpievieno "+" caur lampiņu ierosmei

Vot šitas ar ir interesanti.....

Arnijs 23.12.2008 17:38

phenom rakstīja:

Arnijs, kļūdies. To var izdarīt ne tikai ar dīlera equipmentu, bet gan arī specializēto equipmentu

________________________________________________

Tiešām jebkuram auto???

________________________________________________

Tavs variants īsti nederēs, jo signāls no jaunās atslēgas arī ies un immo raus gļuku. Tādā variantā no vecās atslēgas vispār jāizņem čips! Bet tas tā..

_________________________________________________

līdz galam neuzrakstīju sav domu gājienu, bet tas tā...

Var vienkāršāk. Tu taču zini...

Nu tagad taisnā solī pie dileriem..

___________________________________

Vot - tas gan!

Arnijs 23.12.2008 13:05

TDIOTS rakstīja: pajautā :www.iauto.lv/...

Diez vai... Aclēgas piesaistei parasti ir vajadzīgs dīlera equipments.

Bet izeja ir! Bik jāpaskrūvējas un jāatrod uztvērējs (parasti induktīvā spolīte), pie kura pietin nolauzto atslēgu. tad var palaist arī ar nepieprogrammētu atslēgu. Katrā ziņā - pagaidu variants kā tāds.

Arnijs 23.12.2008 0:12

Pildījos šodien Valmieras Nestē E95 - 0,514... Rīgā tai pašā laikā 0,537

Arnijs 21.12.2008 15:03

uldiskru... Tikai aizmirsi pieminēt, ka tiem pirkstiem 100% bija dažādi ražotāji un, ka to Kemi "Sidem" pēc 3 mēn. vari mest krūmos. Nesaku, ka nav arī nekorektu cenu starpību, bet detaļas identiskums tomēr nav vienīgais kritērijs cenas izveidē.

Arnijs 20.12.2008 13:55

Šim auto nebija plastmasas ieplūde?...

Arnijs 19.12.2008 23:39

batka rakstīja:

Sretsked rakstīja: Protams,katram sava mašīna, katram sava attieksme. Šī diskusija ir pamatā Pirmā ietiepībai par reno plastmasu krutumu. Nav jau ko brīnīties....var paskatīties uz to ,kāda izskatās Pirmā mašīna, kāds ir tā salons...un ne tikai renim ...top skaidrs ,kādi ir katra cilvēka uzstādījumi un prasības pret mašīnu. Ja uz visu pajāt, var braukt arī ar reni....

Reiz atpakaļ viens jautaja kaut ko pa gultnineatceraties kas tur bij

Arnijs 19.12.2008 10:09

msh rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Msh: standarta muca...standarta aprīkojumā ar Cx kādu nu tas ir...un tik garu,īsu gaņģeni&difu kādu nu ražotājs uzlicis-aizmirsti...

ETKĀ ir sarakstiņš ar kārbām, neesmu gan atradis, jo neesmu meklējis bet zinu, ka ir Pameklē @ www.elcats.ru pārliecināsies par dažādu garumu kārbu esamību uz vienu modeļu vieniem motoriem

Tiem pašiem viena modeļa vienādas kubatūras dzinējiem ir dažādi kodi, kas nozīmē dažādas jaudas.

Arnijs 07.12.2008 17:45

Ozz rakstīja: sameklee UK donoru, pat atbilstosaaa kraasaa, sarunaa akr akadu lai atdzen uz šejieni, noskruuvee kas vajag, dzineejs, kaarba , turbiina, spolju bloks gan jau ka aizies un skaties, varbuut pat buusi uzvaariijies atliks tikai optiku samekleet.

vai arii kaa es- sakoopereejies ar veel dazhiem kam kaut ko vajag un miers .

PN- vai ta pats savaa garaazhaa neko nedari- visu pie Oficiaalaa Diiera dzen

Nu pag, pag! Tev jau te ir biznesa plāns!

Tas jau nav risinājums klientam, kuram no tā nekas neinteresē, kā vien sataisīts auto!

Arnijs 07.12.2008 17:41

Sretsked rakstīja: Izveikt kuzova remontdarbus 10 gadīgam opelim dīlercentrā ?? Kam tas vajadzīgs ?? Nja...nu var,ja nav kur naudu likt... vārds 'dīleris' vēl nenozīmē,ka tas būs kvalitatīvākais remonts, ja kas, Arnij.

Izlasi vēlreiz uzmanīgi un norādi kaut vienu vietu, kur es pieminu vārdu "dīleris", vai "dīlercentrs". Es runāju par pamatotām, apdrošinātāju sastādītām tāmēm. Par cipariem, par kuriem ir IESPĒJAMS veikt kvalitatīvu remontu, par kuru JEBKURAM klientam, kas ir cietis šādu CSN, nebūtu pretenziju par remonta kvalitāti. Par pieminētajiem 500Ls tas ir iespējams??? Viennozīmīgi teikšu, ka nē. Vai ir iespējams par 5000Ls? Vēl nezinu, bet domāju, ka jā. Visticamākais, ka apdrošinātājs šādos gadījumos izmaksā auto atlikušo vērtību, jo remonts nav rentabls. Un apdrošinātājs jau nenosaka,KUR klientam jāremontē auto, bet izmaksā TĀDU kāpostu vai nu sadarbības partnerim, vai cietušajam, par kuru šo auto ir iespējams civilizēti sataisīt. Es pats šādos gadījumos izvēlos kāpostu un pats meklēju remonta iespējas un risinājumus, bet šeit pieminētajos 500 Ls nu nekādīgi nespētu iekļauties, pat - ja visu darītu pats.

Arnijs 07.12.2008 16:52

Garāžu variantus es neuzskatu par kritēriju, jo atbilstoša rezultāta varbūtība ir ārkārtīgi minimāla. Ar airbagiem - tāpat kā ar jostām. Vienmēr būs izņēmumi viņu lietderībai, tāpat kā - ka viņu procentuālā efektivitāte vienmēr būs par labu viņu pielietojumam.

Vizuāli ievērtējot bojājumus - nu 500 Ls tur ir STIPRI par maz jebkurā variantā. Pat šķūnīšu.. Par to naudu tur pat detaļas nesanāk (pat šrota variantā), nerunājot nemaz par civilizētu remontu.

Arnijs 07.12.2008 15:56

Zoo rakstīja: dabaa jaaredz,bet ja ir donors un naw wajadziigs stends,tad kuraa wietaa tur 5 stukas?imho 2 dienu darbs vienam cilveekam .man pie seetas 940tais turbodiizels meetaajas,4 stundu laikaa noskruuveeju visu sasisto.bilde identiska.

Neaizmirsti arī par airbagu atjaunošanu un kuram 9-5 gan mājās pie stūra mētājas donors? (nesists) Es šeit runāju par apdrošinātāju sarēķinātajām izmaksām un profesionālu darbu, lai to visu atjaunotu sākotnējā stāvoklī.

Arnijs 07.12.2008 15:53

Sretsked rakstīja:

Nortel rakstīja: ........................................

Auto 1998. gada, 2.0T, ................................. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).

Turbo sābam aizmugurē loku bremzes ?????

Roķenei...

Arnijs 07.12.2008 14:30

Ozz rakstīja: tur celšanai vajag ls 500 kaa minimums... visa prieksa utt+kraasošana.

a taa smuks i bijis.

Vienu nulli piemirsi! un arī tad vēl nepietiks.

Arnijs 04.12.2008 0:42

Pirmais rakstīja: ja līdz šodienas vakaram neviens nenosolīs to televizoru, tad tirgosim biļetes uz "izmetienu"

Tad ko??? Vairāk neviens arī nenosolīja???? Un mans divītis ir augstākā likme????

Arnijs 03.12.2008 10:39

2 (divi)!!!!!!!!!! lati!

Arnijs 29.11.2008 20:57

Varētu būt ieplūdes kolektora blīve...

Arnijs 28.11.2008 15:09

Boliks varētu labi tirgot banānus! Tip - maksā divi ls/kg, bet čomiem pieliks tikai latu. Lai būtu pa puscenu. Nu un - par cik pats pa latu iepērk un pa 3 pārdod, tad no tiem 3 procentiem arī varētu dzīvot!

Arnijs 28.11.2008 15:07

Par kādu puscenu! Puscena būtu, ja latu atdotu! Otrā reize kāreiz ir 1.5x dārgāka. Jo divīti jau esi samaksājis!

Arnijs 27.11.2008 19:30

ja tas ir domāts par to atļauju piedalīties satiksmē, tad nez kā šie reaģētu, ja viņiem uzrādītu evakuatoru, ar kuru ir atvests auto???

Arnijs 27.11.2008 19:28

Sretsked rakstīja: Tas ir par uzlīmi logā,tā arī ir tā atyļauja. Agrāk bija kopā viss maksājums un tas bija iekļauts, bet tagad ir atsevišķi.

2.Atļaujas piedalīties ceļu sat. piešķiršana ,veicot atkārtotu tehn. stāvokļa pārbaudi ,summa (nepiemērojot PVN ) 1Ls ...

Te ir rakstīts "atkārtotu"... Tad jau sanāk, ka veicot pamatpārbaudi, to 1Ls vai nu nesamaksā, vai samaksā dubultā veicot atkārtoto

Vai arī CSDD JAU zina, ka būs atkārtotā!

Arnijs 27.11.2008 14:58

Kāreiz uz šīm skrūvju vietu pabīdīšanas iespējām labs meistars arī dažu labu kasjaku novērsīs, kamēr cits pateiks, ka tur nekas neregulējas.

Arnijs 27.11.2008 14:34

Kaksis rakstīja:

ValdisM rakstīja: vai ir tādi auto, kuriem savirze nav jāregulē, tobiš var piekari pilnīgi izjaukt, salikt atpakal un braukt?

Priekšpiedziņas auto ar atkarīgo piekari (balku) aizmugurē.

Tikai atceries, ka skrūvju caurumu vietas pusrāmim un sailentiem nav tik precīzas, lai tur nekas neizmainītos

Arnijs 27.11.2008 12:34

Būtībā jau pareizi būtu, ka raujam visu nost, apskatām un novērtējam... Pie nost raušanas caur barabāna caurumu sagriež ar to zobratiņu (skrūvi) kolodkas, lai netraucē izdiluma mala noņemt. ja viss kārtībā (uzliku stāvoklis, turētāji un tmldz), tad liek atpakaļ un ar to pašu izvēršanas skrūvi pretējā virzienā griež tikmēr, kamēr ritenis griežot sāk nedaudz bremzēties. Tāpat sadarās ar otru pusi .

Pirms šīm darbībām trosei (tur zem kardāna) jābūt atlaistai vaļīgai.

Kad abi riteņi ir noregulēti vienādi, tad ar troses regulēšanu (spriegojumu) panāk vajadzīgo kloķa augstumu.

Troses spriegojums attiecas tikai uz kloķa gājienu un nekādā veidā neregulē pašu roķeni. Roķene regulējas TIKAI izvēršot to mehānismu barabānā. Būtībā šis princips ir vienāds visiem ručņikiem. Sākotnēji visu atlaiž un tad virzās no bremžu mehānisma virzienā uz salonu. Pareizi noregulēts kloķis "ņem" uz 3-4 robu un ir elastīgs visā pievilkšanas diapazonā. Ja "regulē" tikai ar trosi, tad var panākt, ka kloķis ir "tukšs" un tad ir "kā pret sienu"... Dabiski, ka tā nav pareizi. lai veicas!

Arnijs 22.11.2008 21:44

Likt drošinātāju virs nomināla nav īsti prāta darbs. Max, ko es tur būtu atļāvies - 20A un arī tikai pagaidu versijā. Ar 30nieku var paspēt uzkarst un aizdegties vadi, pirms izbliež drošinātāju. Viņu 100% izbliezīs tikai totāla īssavienojuma gadījumā, bet - ja kkur ir pārrīvējusies izolācija un pa starpu ir oksīds (pretestība), tad 1-kārt viņš var uzkarst, pirms izbliež. Par cenu - nu baigā avene nav, bet, ja visumā auto ir kārtībā, tad cena ir adekvāta.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti