Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.
Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.
Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.
Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.
feciic rakstīja:
PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.
Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.
Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.
Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.
Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.
Jautājums arī par to, cik daudz konkrēts auto ir nobraucis...3 gados pie mums servisā DPF vēl nav mainīti.