Dark_Side rakstīja:
tu par palīdzēšanu radiniekiem ņem naudu??? graudu??? FUI!
Graudu jā, naudu nē.
Pats fui !
Dark_Side rakstīja:
tu par palīdzēšanu radiniekiem ņem naudu??? graudu??? FUI!
Graudu jā, naudu nē.
Pats fui !
Nav jau obligāti "jāubago" sievasmātes, var jau arī normāli piebraukt palīdzēt dažādos darbos, un tad saņemt "darba samaksu" graudā. Es arī tieši tāpat rīkojos, tiesa gan audzēju kopā ar senčiem arī pie savas lauku mājas, tikai mazākā apjomā kā sievas senči ( jamiem nopietnāka saimniecība, mums tik piemājas dārzs)
Kanibaals rakstīja:
scope rakstīja:
Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...
Ne jau gadījumos, ka pa vidu ir strīpa, kas atdala braukšanas plūsmas. Ja būtu divas joslas, būtu dubultā nepārtrauktā. Šis jau n reizes izrunāts.
Ceļu apzīmējumu neesamība nenorāda uz kaut kādu konkrētu joslu sadalījumu !!! CSN vismaz kadreiz bija punkts par to ka braukšanas joslu skaitu nosaka autovadītāji paši ( ja vien ar attiecīgām zīmēm, ceļu apzīmējumiem nav norādīts savādāk). Šajā gadījumā par Valdemāreni nav norādīts ka tur būtu tikai 2 joslas, jā pēc LVS tā sanāk, bet pēc CSN autovadītājiem nekas neliedz veidot 4 !!!
scope rakstīja:
Formāli tā sanāk, jo Valdemāra ielas platums pēc LVS nepieļauj 2 joslas katrā virzienā. Un, ja Tu, braucot pa savu 1. joslu, apbrauksi kādu aku un tajā brīdī noskrāpēsi sānus gan savam, gan citam auto, Tu noteikti pastāvēsi uz to, ka tur ir 1 josla katrā virzienā un joslas ietvaros drīksti manevrēt pēc nepieciešamības.
Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...
LVS ceļu būves standarts nav saistošs autovadītājiem, bet CSN ir , līdz ar ko ja tur vairāki vadītāji koleģiāli saprot ka ir 4 "joslas", tad viss notiek ir 4 joslas.
Ņemot vērā kā tur ir uzzīmētas joslas - tad nu es teiktu ka Deksteram nekādi nav taisnība !!! Bet nu ņemot vērā ka es tur reti braucu, varbūt arī ka kaut ko nepareizi atceros.
P.S. Un nav svarīgi kā būtu jābūt - ir tā kā ir un sanāķ ka tieši pa labo braucošajiem ir jāpārkārtojas, un ar to viss ir izteikts ...
Seene rakstīja:
Kā sakausi to, ka uz slapja bruģa tieši ar radzēm nonesīsi to gājēju, ko lameļu riepas varētu izglābt?
Uhh, diezgan liela daļa cilvēku uzskata ka pašas krutākās riepas spēj visu, un tad pilnīgi pouhjā min kā dulli. NU nav tas "krutākās" riepas visiem vajadzīgas, un man personīgi šipenes ļoti patīk, jo praktiski uz visiem segumiem tās uzvedas ļoti līdzīgi ( neredzu nekādu problēmu ar slapju bruģi). Un pārējais ir tikai smadzeņu un "roku" jautājums.
Pirmais rakstīja:
pilnīgas auzas
VC gadījumā ir pilnīgi vienalga motors griež vai negriež.... ja ir apgriezienu atšķirība, tad VC sabloķējas...
torsen gadījumā ja motors negriež, tad torsens nekad nesabloķējas
tā nu tas ir - pieņem kā faktu
un tieši šitas efekts ir audī izteikti jūtams gāzes atmešanas brīdī.... tāpēc audī ar torsenu ir jābremzē ar nospiestu gāzi...
Nesapratu uz ko tu liec uzsvaru uz to ka es nezinu kā Torsens darbojas vai VC ?!?!
Pirmais rakstīja:
WALA rakstīja: bet reāli autosos es vēl neesmu redzējis tādu implementāciju kur VC kā starpasnieks saslēgtos ar jūtamu aizturi.
aizbrauc pie Yonāsa uz auci un paprasi lei iedod paskatīties
Kas ta Yonāsam ir par aparātu kurā ir VC un kurš tizli uzvedas ??? Kaut kas VW-Audi ražojumiem ???
Conqueror rakstīja: riteņus iesaku balansēt!
ja to nedara, tad sāk pastiprināti bojāties gultņi arī...
lētāk ir nobalansēt lieku reizi, nekā pec kāda laika tērēt naudu riteņu gultņu nomaiņai...
Būsi pārsteigts bet lielākajai daļa autovadītāju lētāk būs nomainīt gultni 1x250'000 vai pat vairāk km !!!
Slinkais rakstīja: visco vajag izspoleshanu lai saslegtos abi tilti. a tikko ir izslideshana, tad jutami mazinaas vadamiiba, kas nav forshi tiiri kupenaam visco ir labaaks, jo iebkuraa gadijumaa grieziisies viens rats paklajaa un viens priekshaa. kameer torsenam var dabuut variantu kad griezhas tikai viens rats, un nekur nebraucam bet tik un taa, torsis ir mana izveele
Jā torsenam nav ne vaines, bet ja tu paņem teiksim Subaru AWD vai Celicu 4x4 - tu toč nesajutīsi atsķrību starp torsenu un šāmējo VC implementāciju. Šitiem tipa nospieda gāzi grīdā un sāc "vākt pakaļu", tas nav tā ka nospiedi gazi grīdā paspēji pateikt "bļ€d" un tikai tad jams saslēdzās.
P.S. protams atiecībā uz VC tehnoloģiju gan Pirmajam ir taisnība, pēc definīcijas VC saslēdzas tikai pēc izbuksēšanas, bet reāli autosos es vēl neesmu redzējis tādu implementāciju kur VC kā starpasnieks saslēgtos ar jūtamu aizturi. Haldexim gan es šādus pirgorus esmu redzjeis, bet saprotu ka pēdējā paaudzē jamam ari ir novērsti visi iedzimtie defekti.
Pirmais rakstīja:
nu gan tu ietirzi
ja torsens ir "pilna laika" pilnpiedziņas sistēmām (piemēram hammers ar 3 torseniem vai audī b4 ar centru), tad tas ko tu sauc par VC pārsvarā gadījumu ir sistēmām, kur otra ass tikai pieslēdzas.... (piemēram centa ranault kango tas sajūgs pieslēdz pakaļu)
protams, ka eksistē pilnpiedziņas sistēmas, kas ir "pilna laika" un kur tas sajūgs "nobloķē" difu (piemēram dsm eclipse)
Tas par ko pats tikko "ietirzi" ir Haldex tipa difs, tas par ko es runāju ir Viscous Coupling, kuru pārsvarā atradīsi tikai kā centra/strapasu difu ( jā ja tadu iebāž pakaļējā asi, šķiet ka man tāds ir Rangerim pakļā - tad gan var izjust strapību - viens rats piesldzas ar mērenu aizturi !!!). Un tā kā tādiem dampjiem kā Subariem AWD un Toyotām AWD parasti ir nelielas asu griezšanās atsķirības, tad faktiski jamie sabloķējas momentāni ( tu toč nesajutīsi atšķirību starp torsenu un šitādu starpasu VC difu).
Te jau vis atkarīgs kādu rezultātu vēlas sasniegt.
Ja vajag kūpošus riteņus, tad lētākais ir uzlikt mazāka izmēra riepas nekā standartā utt.
A motoram nefig traucēt strādāt !!!
Slinkais rakstīja:
visadi visco ir tiiri izbraushanai. smukam driftam un droshiibaj tomeer torsenam konkurentu nav
Vienīgā atšķirība šiem difiem ir konstruktīvi, dabā tu nemaz to nesajutīsi, precīzāk apmēram 99% cilvēku vispār atšķirību nesajutīs. Tad kad VC ir kā centra difs - tad mazliet ir nianses atmetoties un tur tiešām vidējam statiskajam autovadītājam drošāks būs torsens. Taču tos auto kuriem ir torsens vēl krietni nāksies pameklēt ![]()
Kanibaals rakstīja: >
...
Un? domā autobusus kāds apaus ar radžu vai ziemas riepām?
ZIemeļvalstīs apaus ne tik ar to vien, ja vajadzēs, tur uz pasažieru drošību neviens neekonomēs !!!
Slinkais rakstīja: nemaz nezinaaju ka mazdas bulkai arii iespeejama puilnpiedzinja.. gan jau tik visco sajuugs, vai kas tur?
Visko sajūgs lai arī ir mazliet īpatnējs, bet šāda ziemā strādā vienkārši ideāli, un tikai modernais Haldexis spēj tam līdzināties !!! Tikai portams ar tadu auto na ko "raustīt čuru" ir tikai "jāmin" - ar prātu protams, bet jāmin.
NEW rakstīja: kādam nevajag Celicas riteņu skrūvju komplektu? gan jau ka der arī citām toyotām.
Atradu maisiņu, ārā mest žēl. varu samainīt pret maisiņu piparkūku
Ir kāda nojausma no kādas Celicas un vai orģinālās vai aftermarkets ???
Nebūs gluži remontējot, bet šodien galīgi safisos "meistarībā". Vakardien atbrauc pavēlu no Stendes kur manam Fordam izgatavoja motora pārsegu no stiklašķiedras. Īsti nebiju ievērojis kā tam Fordam īsti parādas tas kad degviela ir uz "rezerves". Pie kam nesen aºī bāķu ņemu nost un līmēju - moš ko savādāk saliku atpakaļ. NU tad nepielēju arī šorīt degvielu, un "metos" šôdienas korķos iekšā. NU tad ilge nebija jāgaida kad degviela beidzās, nu labi ka tas bija pie Uzvaras monumenta visai nesāpīgā vietā - kanniņa zobos (biju no JDM Celicas iemetis - "just in case") un uz DINAZ.
Pielēju tos 5 litrus - viss kedās, bet nu pļac kurš lika izdomāt iedarbināt, aizvērt durvis un iet notīrīt stiklu. Loģiski ka šitam verķim durvis aizcirtās ... NU tad tēloju faķīru un izklaidēju rindās stāvošo publiku ar savām izdarībām.
P.S. reizēm jopcik ir labi kad mašīnā stāv visādi krāmi !!! Karoč dabūju pēc zināmas stīvēšanās pa aizmugures vēdlodziņu to auto vaļā.
Ne nu šodien ar savu RWD Fordu un XZ cik vecām M+S - diezgan intrsanti bija iesākt braukt, bet visu izbraucu, arī kupenas, arī paugurus. Bet kad braucu mājup gan noķēru nepatīkamu momentu - nevarēju nogriezties uz vajadzīgo ceļa galu Mārupē - slīdēja kā smērēts - nācās nogriezties nākamajā krustojumā. ![]()
Un stūres pārbūve, bija viena no vienkāršākajām pārbūvēm, bet nu man tikai tagad slinkums rakties papīros kā tur precīzi bija.
Ieskatam kas un kā ar stūres pāmešanu vari te palasīties:
Tur protams ir daudz lietu kas tevi neskar, bet gan jau pats tiksi skaidrībā. Ja interesē koordinātes tam leitim kas profesionāli ar to ņemas, uzsit PM, mēģināšu dabūt. Protams ir arī LV puiši kas to ir darījuši arī bez \"ugunssienas\" pārmetināšānas ( dažiem auto to var diezgan nesāpīgi izdarīt). Domāju par džipakiem smadīgais var vairāk par mani pastāstīt. ![]()
brmbrmm rakstīja:
Nemaz ne tā - Likuma priekšā velosipēda vadītājs arī tāds pat transportlīdzekļa vadītājs ir kā auto u.c. transportlīdzekļu vadītāji. Šis APK punkts attiecas vispārīgi uz "transportlīdzekļa vadīšanu", neizdalot kādas apakškategorijas.
Rīcības plāns sekojošs - stādinām velosipēdistu, prasam personību aplicinošu dokumentu (pasi/vadītāja apliecību), piestādam sodu. Ja nav dokumenta - nododam brigādei, kas šamo transportē uz iecirkni "personības noskaidrošanai", tālāk soda izrakstīšanai. Vajadzēs vairākas Lielās Bertas!
Palasi vien APK, mēs te jau kaut kad šito muļļājām - es ar biju pārsteigts, ka lisapēdistam praktiski nekādi sodi nav paredzēti pēc APK !!!
uge rakstīja: Pirms četriem gadiem braucu ar jaunu Toyota Avensis, darba auto. Vienas ziemas laikā saskrāpēju priekšējo stiklu. Nu diezgan stipri.
Tajā ziemā ar to pašu birsti tīriju stiklu Chryslerim Voyagerim, lai sieva uz darbu tiek. Ar Voyageri vēl joprojām braukāju. Švīku viņam nav.
Vai tad ir iespējams mīkstu un cietu stiklu izgatavot?
Vispār par mīkstajiem stikliem - man ar kaut kā par šo ir tāda klusa aizdoma, jo nu Avensim (1998 gada) arī ir nejēdzīgas švīkas no logu tīrītājiem, neesmu nevienam citam auto saskāries ar šādu "joku", pat daudz vecākai Celicai.
Pašam nav, bet ģimenes draugiem ir Mazda 3 ( iepriekš Mazda 323F, abas no salona jaunas) - auto viss ir OK, izņemot problēmas ar krāsu - tai pa garantiju jau 2x ir bijis jaapstrādā un jākrāso virsbūves daļas. Kurš gads tieši nepateikšu, bet gadi 3 tam auto būs toč.
smaidiigais rakstīja:
viens ar smalku niķelētu ūnikumu bij iebraucis mežā pēc eglītes... Noracies, nabags, viss nosvīdis nēmās, un bolīja vien acis kad es štūrēju šim garām ar savu visparastāko ...žiguli gaišzilā krāsā... tiesa, biju uzmaucis ķēdes uz pakaļratiem, un tēloju buldozeru. Apstājos, pateicu, ka palīdzēt nevaru, un, ar egli bažāgniekā aros tālāk... Saprotu, ka stulbi, bet kaut kāds savāds gandarījums dvēselē
Jopcik šito skatu gribētu redzēt

