Arī piederu pie tiem, kuri pilda gāzi plikām rokām
Tikai- ļoti uzmanīgi un precīzi!
Ja kas, nosapņoju, ka drīzumā gāzes cenas atkal kritīs.
Un man ir ļoti pamatoti sapņi ![]()
Arī piederu pie tiem, kuri pilda gāzi plikām rokām
Tikai- ļoti uzmanīgi un precīzi!
Ja kas, nosapņoju, ka drīzumā gāzes cenas atkal kritīs.
Un man ir ļoti pamatoti sapņi ![]()
Lietots autiņš - laimes spēle.
Protams, var jau būt varbūtība, ka pārdevējs kaut ko tur tika "samuhļījis", bet neticu... Shit happens, šoreiz ar Tevi ![]()
Par laimi mašīnas pats jau sen vairs nemazgāju. Priekš manis ir ENRI, kuru darba kvalitāti nav jāapšauba
Un viņi jau nu noteikti ar Kastani nemazgā ![]()
Palaidniex rakstīja:
bet tagad pastāstiet, ko tieši ļaunu nodara kastanais tai mašīnai, nu tā uz pirkstiem?
Man būs domāt, ka tas vienkārši NAV piemērots metālam un citām virsbūves daļām.
Bet - vari izmēģināt uz sava auto
Vai gribi?
Es to saucy par "centu sipšanu" un uzskatu to par stulbumu ![]()
Nē, 2008.gada brīnums.
Cik zinu, Skyactiv dzinējiem ļoti augstas kompresijas dēļ LPG tiešām neuzstāda.
Nē, ģimenes auto man MAZDA 5 2.0 benzīnnieks ar gāzi. Vispār nav problēmu ![]()
Bija jautājums par dzinējiem, kam neuzstāda gāzi.
It kā VW/AUDI saimē FSI dzinēji ar gāzi nedraudzējas, MITSUBISHI GDI tāpat u.c. (jāčeko individuāli), bet - pats savām acīm esmu redzējis Vācijā uzstādītu LPG iekārtu 1.4 Turbo FSi jaunajam Golf 7
Tam arī startējās ar gāzi, nevis benzīnu. Pie kam, arī ziemas salā
No savas pieredzes zinu, ka japāņi vairums draudzējas ar LPG tehnoloģiju noteikti, bet atkal ne visiem vāciešiem tiek piedāvāta gazifikācija it kā sarežģītās dzinēja uzbūves dēļ (vai liela čakara, nezinu).
Tieši to arī es rakstīju, 300 000 km pa Latviju
Un ripo vēl šodien!
Piebildīšu - normāli būtu, ja LPG : 95E proporcija būtu 1:2
Tā kā, nekāda stresa. Tik un tā pa lēto ![]()
jaaanis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Iesaku Passat B5 ar 1,9 TDi - teju vai nenokaujams, ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā - arī dinamisks aparāts.
Laba virsbūve, komfortabla piekare (varbūt vienīgā vājā vieta, bet tas nav traki).
Tev vēl tāds ir vai kādreiz bija?
No personīgās pieredzes varētu teikt, ka viss ir ļoti labi, ekonomiski, nenokaujams utt., bet līdz 500 t.km, pēc tam viss jūk un brūk, un spēj tik remontēt.
Jā, ir bijuši pat vairāki ģimenē. Tikai labas atsauksmes!
Starp citu, viens Passat 1,9Tdi ar 90 ZS motoru nobrauca pa Latviju ~ 300k km darba vajadzībās. Un tad auto ne slikti ripo vēl joprojām citam saimniekam. Fenomens!
Iesaku Passat B5 ar 1,9 TDi - teju vai nenokaujams, ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā - arī dinamisks aparāts.
Laba virsbūve, komfortabla piekare (varbūt vienīgā vājā vieta, bet tas nav traki).
Chankaishi rakstīja:
kasinsh79 rakstīja:
janka1188 rakstīja: es kka vairāk sliecos uz 530 BMW kas sakas jau no 2003 gada.
Vari bez biksēm palikt, ko par tādu naudu nekas labs tur būt nevar Prātīgi!
Par tādu naudu, ja paveicās, var dabūt bembi ap 10 gadi vecu - un, ja paveicās - nekas tur nebūs jāremontē gadus 5 vismaz, izņemot šādus tādus piekares štruntus, bremžu uzlikas, nu varbūt siksna jānomaina - reti uzticami autiņi! Līdz 20 gadiem lietosi ar baudu!
Gandrīz par 100% esmu drošs, ka tā nebūs vis
Toties izbaudīt visu moderno tehnoloģiju izmaksas pilnā plaukumā varēs pilnīgi droši! Saku no savas pieredzes, no draugu pieredzes utt.
Pirkt tādu (gandrīz noteikti - jau nodzitu) BMW - absolūta neprātība ![]()
janka1188 rakstīja: es kka vairāk sliecos uz 530 BMW kas sakas jau no 2003 gada.
Vari bez biksēm palikt, ko par tādu naudu nekas labs tur būt nevar
Prātīgi!
Tagad teikšu vien to, ka esmu gan autobraucējs ikdienā, gan velobraucējs brīvajā laikā, gan gājējs arīdzan. Izprotot visas situācijas, nevaru nosodīt nevienu.
Jo, kad braucu ar velo (cienu gājēju ietves, nevienam netraucējot un gājējus respektējot) - nudien sanāk paignorēt toz luksoforus, jo tāpēc arī ir velo, lai pārvietotos raiti un dinamiski, vismaz ātrāk nekā gājēji
Te arī ir tā priekšrocība velo. Braucu pa ceļu, iedegās sarkanais. Var pie tā stāvēt, bet var arī kļūt par "gājēju", pilnīgi legāli šķērsojot to ielu kopā ar gājējiem (pie zaļā signāla), braucot pa otru pusi tālāk bez stāvēšanas pie luksofora.
Man būs domāt, ka visa problēma ir galvās. Savulaik besīja moči, līdz nokārtoju moča tiesības. No tā brīža sāku ar auto braukt reāli uzmanīgāk (ne lēnāk, bet tieši uzmanīgāk), vairāk skatos spoguļos, grozu galvu pirms manevra utt.
Un neko
Ar visu to, ka ar moci vairs nebraucu un nebraukšu arī.
Man velo patīk! Esmu gan "svētdienas braucējs", bet savus >1k km vasarā noripinu gan ![]()
Teiksim tā, ja naudiņa, kas tiks iekasēta (un tā nebūs maza summa), aizies paredzētajam mērķim (autoceļu uzturēšanai un to rekonstrukcijai & attīstībai), tad tikai apsveicami.
Tikai kaut kā mani māc par par to šaubas... Un tādā gadījumā, tas būs vēl viens pliķis sejā ļoti daudziem uzņēmējiem ES, jo pastāv reāla iespēja, ka papildus nodoklis var būt maksājums par neko.
No rada gabalu pieredzes, tas D5 ir viens no veiksmīgākajiem dzinējiem dīzelistu aprindās
Fenomenāla ekonomija pret jaudu! Principā, nav tur nekā niķīga, elektronika kā jau visiem jaunās paaudzes autiņiem.
Es izvēlētos dīzeli konkrētajā gadījumā.
Jāāā
Tas nu bija kaut kas! Domāju, ka Brazīlija salūza - savās mājās lielais morālais spiediens par to, ka jākļūst par čempioniem, vienkārši iznīcināja komandu spēlē pret Vāciju.
Ja mana sākotnējā prognoze piepildīsies, finālā redzēsim divas Eiropas komandas - DE un NL ![]()
Pāris topiku zemāk jau ieminējos, ka japāņiem uzticamības ziņā īpaši nav analogu, un tā ir taisnība. Jā, tie ir skaļāki plānu bleķu un vājas izolācijas dēļ, taču ir ir vienkārši kolosāli aprīkoti pat bāzītē (tā pati jaunā Mazda 6 - tur ir viss, ko sirds vēlas, piemaksāsi tikai par "izvirtībām") un tehniski ārkārtīgi uzticami un bezproblēmu. Salīdzinājumā, ar, piemēram, vāciešiem, kuri tehniski ir pārāki, patīkamāki, akustiski klusāki utt., taču mūzīgi plīstoši, ar daudz elektronikas kaitēm un regulāriem dīlera servisa apmeklējumiem garantijas laikā. Atsevišķām markām - pat ļoti bieži, pie tam vēl ar evakuatoru
Radinieks lieto jau otro Mazda 6 pēc kārtas, pirms gada pirmais LV iegādājās jauno Mazda 6, jau ~ 50tkm nobraucis. Protams, tehnoloģiski super auto, ļoti daudz ekstru, ārkārtīgi bagātīgs aprīkojums, kāds pirms vairākiem gadiem varbūt bija tikai luksusklases limuzīniem utt. Super ekonomisks benzīnnieks (automāts). Vienīgais, par ko pukst - vājā skaņas izolācija, jo pat pēc dārgas pakošanas ar skaņas izolācijas materiāliem, daudz klusāka nepalika...
Atkārtošos - japāņiem tehniskajā izpildījumā - kalpošanas uzticamībā, nav konkurentu!
darklight rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: No uzticamības viedokļa japāņu auto ir super!
Taču dīzeli viņi vēl neprot ražot jaudīgu un ekonomisku kā vāciešiem Tā kā lemt pašam!
Diezgan nekorekts apgalvojums, no kura izriet, ka arī Isuzu ne vella nejēdz dīzeļus taisīt!
Kāpēc nekorekts? Balstīts uz manu reālo pieredzi. Visai lielu pieredzi un ar ļoooti daudziem autiņiem realitātē (brsucienā).
P.S. Isuzu savam laikam bija ok, bet ne vairāk.
No uzticamības viedokļa japāņu auto ir super!
Taču dīzeli viņi vēl neprot ražot jaudīgu un ekonomisku kā vāciešiem
Tā kā lemt pašam!
Kā pieredzējis jaunus Toyota dīzeļus, uzreiz atgādināšu, Toyota dīzeļi vispār NAV ekonomiski! Realitāte ir tāda, ka benzīnnieks būs pat ekonomiskāks
Dīzelis var elementāri patērēt ap 8 litriem mix
Ārpus pilsētas ap 6 litriem, bet pilsētā ēdīs visus 10 litrus.
REAL FAIL, kuri iekrīt uz dīleru reklāmu.
Pagaidām Holande izteiksmīgi iet uz pārsteigumu, nu tieši tā kā es te jau izteicu vēlmi ![]()
Spīd super
Tad nu arī Osram ir laba izvēle, atzīstu ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
20
VW Fan,
es reiz jau sacīju, gribēsi pārdot tā reāli, ieliec atbilstošu cenu un labas sludinājuma bildes + tekstu
Neizdarot to, diemžēl nepārdosi!