Kā bijušais īpašnieks varu šo to pastāstīt.
Viss ir ideāli līdz brīdim, kad jābrauc servisā Cenas tiešām kosmoss, piem. viens amartizātors ar maiņu būs ap 1K Ls
Neņem nekādā gadījumā 3 gadu, ja skaties, tad pēc feislifta, tie ir labāk nostrādāti, novērstas daudzas slimības, kas pirmajiem bija, arī motori biš jaudīgāki.
Ja nevari jebkurā brīdī brīvi ieguldīt mašīnas remontā ap 1 K Ls, tad neskaties šim virsū! Bet ja vari, tad skaties uz 4,2L benzīnu iet labi, rij saprātīgi, izņemot Rīgas korķus. Caurgājamība arī viņam ir laba, kas Latvijā šad un tad var noderēt...
TDI rakstīja:
RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???
pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju
vai tā ir ???
Cilvēks, kurš pērk auto ap 40K eur un motora tilpumu virs 4L, ar nobraukumu ne lielāku par 60-70K, nedomā par kapitalku motoram!!! Tas nav žigulis Eļļu viņš ēd ja mīl pedāli paspaidīt, bet ne jau 1l uz 1000 km! Un pofig lai ēd, cik tad tā eļļa maksā 10Ls???