Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
draco 28.04.2014 19:29

turbomotoriem praatiigaak ir ierobezot puushamaa gaisa spiedienu. kaa jau teicu rst s2 motoram neredzeeju skirbas starp 95 un 98 degvielu - nedz dinamikaa, pateerinjaa, nedz turbiinas spiedienaa. aciimredzot VAG razo krupjainus motorus, kuriem oktaanskaitlis ljoti stipri no svara...

draco 28.04.2014 17:44

un FYI ne spaspiesshanas pakaape vien nosaka detonaacijas robezas -sava noziime ir arii taas formai, tilpumam un citaam lietaam.

draco 28.04.2014 17:43

man ir bijis ford granada 2.8i k-jet un ford escort rs turbo s2 ke-jet - starpiibas jaudaa un pateerinjaa starp 95 un 98 degvielu netiku maniijis. da i diezgan minimaala shii skirba uz 95 / 98 realitaatee ir.

draco 28.04.2014 17:24

msh rakstīja: 10,5:1, ja pareizi atceros. Visiem VAG astoņdesmito un deviņesmito gadu špricmotoriem, ar dažiem izņēmumiem, mono ieskaitot, ir starp 10:1 un 10,5:1 - es ticu ka uz citām markām, kuras orientējušās uz eiropas tirgu ir tas pats, jo kāpēc taisīt rijīgus miroņus, ja tas deviņdesmit astotais ir pieejams... Cita lieta ka vismaz VAG norādīja nevis optimālo degvielas oktānskaitli, bet minimālo, un tā nu pie mums masveidā močī ar deviņdesmit piekto, filosofējot ka vecai mašīnai neko vairāk nevajagot - un varbūt arī sūdzas par patēriņu. Es neesmu tik bagāts lai brauktu ar deviņdesmit piekto - zem 110 kmph tas rezultējas pusotru litru lielākā patēriņā, nerunājot nemaz par to ka motors ir pretīgi aizmidzis līdz 3k rpm.

tam dzineejam ir elektroniskaa aizdedze un knock sensor?

preteejaa gadiijumaa viss uzrakstiitais par lielaaku pateerinju un nizmainjaas jaudaa ir slima sunja pashiedvesmas murgi (c)...

draco 25.04.2014 9:51

2Crankshaft: taatad dotajaa gadiijumaa runa ir par izstraadaajuma TTX saglabaashanu, proti, profilaksi, ne par ekonomiju. ekonomija, manaa skatiijumaa, ir parametru uzlaboshana saliidzinot ar to, kaadi shie parametri ir tehniski labaa staavoklii esosham agregaatam. piemeera peec - kapremontu neviens nesauc par degvielu ekonomeejoshu darbiibu, jo tas atjauno degvielas pateerinju tajaa liimenii, kaadaa tam jaabuut tehniski labaa staavoklii esosham agregaatam. as so, es lieku priekshaa terminus lietot pareizi

draco 25.04.2014 8:44

Galu beigās ceļš ir ar 1,5 joslu un vietas pietiek visiem.

paldies par informaaciju.

Celsh gan tur ir ar vienu joslu katraa virzienaa - "pusjoslu" atdaloshais apziimeejums veesta, ka taa ir celja nomale - t i pa to driikst braukt tikai iislaiciigi, lai palaistu garaam aatraak braucoshu transportu. daudzi, kuri peedeejoreiz tiesiibas likushi x un pat xx gadus atpakalj tur izdaraas diivaini - liela dalja pa to "pusjoslu" brauc pastaaviigi, citi ir nikni, ka leenaak braucoshie pa to nebrauc, uttp...

draco 24.04.2014 20:35

Kanibaals rakstīja: Subjektīvi tukšā bākā ielejot 10L Statoil degvielas Neste vietā un turpinot ceļu novēroju pozitīvas izmaiņas motora vienmērīgākā darbībā. Tikai pēc tam savilku kopā, ka tas varētu būt dēļ Miles degvielas, par patēriņu atšķirību nomērīt īsti nevar. Te gan objektīvākiem testiem varētu izmantot pārslēdzamu bāku, ja tiešām ekonomija uzlabojas tad braucot konstantā ātrumā un pārslēdzoties uz Statoil suslu vajadzētu nokristies apgriezieniem, jo lai būtu ekonomija jaudai būtu jābūt lielākai.

izskataas, skolaa esi gaajis veltiigi.

nu, nokritiisies tev apgriezieni par 3% - 2000 vietaa buus 1940 - pamaniisi? njemot veeraa visus kriteerijus - nespeeju pilniigi preciizi fikseet gaazespedaalja staavokli, apkaarteejo apstaaklju fluktuaacijas ( celja sliipiuma, raupjuma izmainjas, veeja virziena / aatruma izmainjas, uttp)?

galugalaa 3% - tas ir 100 km vietaa tu nobrauksi 103 km. to starpiibu reaalaa braukshanaa deelj daudziem mainiigajiem faktoriem atseviskji izdaliit nav iespeejams.

draco 24.04.2014 19:20

aktivna.lv/...

te ir veel krutaaka "atbilde"

visadu makaronu karinaataaju uz ausiim muusdienaas, maigi sakot, netruukst. "Britu zinaatnieki" pat esot atklaajushi, ka degvielas ekonomija atkariiga no smadzenju daudzuma starp ausiim - ja smadzenju nav pavisam - degviela ne tikai neteereejas, bet pat genereejas

draco 24.04.2014 16:42

Crankshaft rakstīja: draco

manupraat, bendziinam nav piedevu, kuras reaali ljautu uzlabot degvielas ekonomiju.

un 3% no otras puses ir tik mazs skaitlis, ka iekljaujas videejaa meeriishanas metodes neprecizitaatee - t i tukshi salmi...

================

Vispār jau ir gan tādas piedevas, vien efekts parādās ilgtermiņā. Savulaik mūsu kantoris arī tirgoja gan

benzīnu, gan dīzeļdegvielu ar piedevām "Texaco

System 3 Clean". Interesanti, ka lielākais efekts parādījās vecākiem auto, protams, pie reāla nobraukuma. Grūti

sagaidīt jūtamu ietaupījumu no auto, kurš jau tā patērē

mazliet virs 4 litriem degvielas uz 100 km

cik es noprotu, shaada tipa piedevaam buutu jaapacelj degvielas energeetika - kaa tas ir gadiijumaa ar ziemas / vasaras diizeldegvielu.

bendziinam par shaada veida piedevaam , pat teoreetiski, neko iisti neesmu dzirdeejis.

izeju no teezes, ka lai samazinaatu pateerinju, pie paareejiem liidziigiem apstaakljiem - ir vai nu jaapacelj dzineeja lietderiibas koeficients ( ko degviela pat teoreetiski, cik noprotu,nevar), vai nu jaapalielina degvielas energeetika - tad pie taa pat kpd viens kilograms sadegushas degvielas dos lielaaku energijas daudzumu, t i buus vajadziigs mazaaks degvielas daudzums taa pat darba veikshanai.

skaidrs arii, ka tas darbojas "uzreiz", nevis "pamazaam" un "ilgterminjaa"

draco 24.04.2014 14:53

iAuto rakstīja: Statoil tagad stāsta par piedevu Miles, kas dod līdz 3% ekonomijas. Ko saka par šo iAuto lietotāji? Ir jēga? Kas reāli strādā efektīvi?

manupraat, bendziinam nav piedevu, kuras reaali ljautu uzlabot degvielas ekonomiju.

un 3% no otras puses ir tik mazs skaitlis, ka iekljaujas videejaa meeriishanas metodes neprecizitaatee - t i tukshi salmi...

draco 24.04.2014 14:24

Palaidniex rakstīja:

TUR IR GĀJĒJU PĀRVADS un TUR IR SATIKSMES PĀRVADS!

var jau buut, ka ir, tikai - aciimredzot - nepareizaa vietaa,vai kas cits nav taa, kaa vajadzeetu.

ja probleema ir - taa ir jaarisina, nevis jaaizdomaa kkaadas otmazkas, kaa tas plashi notiek visapkaart.

piemeeram, viens no kretiinismiem - renoveetajaa stahaanovieshu tiltaa pandustipa uzbrauktuve gaajeejiem / velosipeedistiem ir tikai no vienas puses. no otras - kaapnes un leengaitas lifts invaliidiem. aciimredzams kretiinisms, kas juutami apgruutina velosipeedistu paarvietoshanos.

veelviens pastaaviigi notieksohs kazuss ir "gaajeeju celinju" izvietoshana no brugjakmens ap lielveikaliem un so - biezhi vien tauta slaaj pa optimaalaaku, tuvaaku trajektoriju. shaadaa gadiijumaa, ja vieteejai autoritaatei ir kkaads sapraats - celinji tiek paartaisiiti, paarnesot tos uz tautas izveeleeto optimaalo marsrutu.

ja autoritaatei smadzenju nav - "nepareizajiem" marsrutiem priekshaa tiek liktas barjeras, vilktas lentes, rakti graavji, uttp. parasti gan tas nekaadu pozitiivu rezultaatu nedod...

draco 24.04.2014 14:12

aansis rakstīja:

draco rakstīja:

kur jauno versiju var palasiit?

es dzirdeeju, ka jaunajaa versijaa kaareiz attieciibaa uz beernu vadaashanu ar mototransportu, nekas nemainiishoties...?

Izlasīt var šeit:

www.csdd.lv/...

Un turpat prezentācijas 14.lpp. tieši uzsvērtas izmaiņas par bērnu vadāšanu ar mototransportu, tā ka šķiet, ka būsi dzirdējis nepareizi.

tieshaam, paldies. nu shai zinjaa izskataas ok. dokuments no valsts servera gan tiek piedaavaats sleegtaa, microsoft korporaacijai piederoshaa .doc standartaa - tas gan ir banaanvalsts cieniigs gaajiens. normaala prakse ir dot dokumentus atveertaa un briivi pieejamaa pdf formaataa, bet kur nu...

draco 24.04.2014 14:12

aansis rakstīja:

draco rakstīja:

kur jauno versiju var palasiit?

es dzirdeeju, ka jaunajaa versijaa kaareiz attieciibaa uz beernu vadaashanu ar mototransportu, nekas nemainiishoties...?

Izlasīt var šeit:

www.csdd.lv/...

Un turpat prezentācijas 14.lpp. tieši uzsvērtas izmaiņas par bērnu vadāšanu ar mototransportu, tā ka šķiet, ka būsi dzirdējis nepareizi.

tieshaam, paldies. nu shai zinjaa izskataas ok. dokuments no valsts servera gan tiek piedaavaats sleegtaa, microsoft korporaacijai piederoshaa .doc standartaa - tas gan ir banaanvalsts cieniigs gaajiens. normaala prakse ir dot dokumentus atveertaa un briivi pieejamaa pdf formaataa, bet kur nu...

draco 24.04.2014 12:27
draco 24.04.2014 12:17

2Palaidniex: kaarteejais neracionaalas domaashanas paraugs. neesi apsveeris iespeeju iet,kandideet uz kaadu vadosho amatu?

cilveekiem aciimredzot tur ir marsruti un dariishanas. ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.

reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.

visaadi beerniskiigi "papiiru parakstii " - arii neko neatrisina. vinji jau taa labi apzinaas riskus. jautaajums ir par risku noveersshanu - un uzliekot 70 ziimes shie riski noveersti netiek - un pat buutiski samazinaati ne...

draco 24.04.2014 11:02

aansis rakstīja:

draco rakstīja: btw, dereetu pacelt jautaajumu par kreisu likumdoshanu - ar motociklu driikst paarvadaat tikai no 14 gadu vecuma. tai pat laikaa mopeediem ( zem 50cc) shaada ierobezojuma nav. tai pat vaacijaa, taada ierobezojuma arii uz motocikliem nav - ja beerns ir droshi fikseets ( atsniedz kaajbalstus / tiek izmantots specseedekliitis), nav probleemu pat 4-5 gadu vecuma beernu vadaashana. a te kautkaada diskriminaacija.

shito vajadzeetu piekorigeet...

Jaunajos noteikumos šis jautājums jau ir koriģēts tieši balstoties uz Eiropas praksi. Redzēs gan, kā ar šo veiksies līdz projekts kļūs par CSN, jo pašlaik ir uzrakstījuši, ka "bērnu drīkst pārvadāt auto priekšējā sēdeklī, kas nav aprīkots ar drošības jostu, ja viņš māk turēt līdzsvaru"

kur jauno versiju var palasiit?

es dzirdeeju, ka jaunajaa versijaa kaareiz attieciibaa uz beernu vadaashanu ar mototransportu, nekas nemainiishoties...?

draco 23.04.2014 10:44

nav iisti saprotams, kaapeec "aukshaa" seezh tik daudz cilveeku, kuri nespeej racionaali domaat. "70" ziime tur neko neatrisina - naakamais solis buus gaajeeju paarejas ar luksoforu ieriikoshana, kas ir galiigs murgs uz shaada celja - turklaat, lielaakaa dalja taapat durs paari pa taisno, nerunaajot jau par autovadiitaajiem, kas neredzot racionaalu izskaidrojumu shai 70 zonai, tur pastaaviigi paarkaaps aatrumu.

ja probleemai pieiet ar galvu - vajag tai posmaa uz kaadu nedeelju noseedinaat noveerotaajus - lai paveero, kuraa vietaa tauta tur speras paari, un kaados daudzumos, kaads ir paarieshanas galameerkis. saskanjaa ar shiem datiem izplaanot optimaalas 2 - 3 vietas paarejas ieriikoshanai, un uzbuuveet tur gaisa paarvadus - ne ar kaapneem, bet ar pandusu, liidziigi kaa tas ir, liekas, pie iebraukshanas riigaa no valmieras puses.

taadaa celjaa taps noshauta vienaa reizee kaudze ar zakjiem:

nevajag ierobezot aatrumu posmaa

tauta varees eerti viileet paari arii ar velo un mopeediem

buus nodroshinaata muusdienaas modernaa "invaliidu pieejamiiba"

ekologiskums un zaljaa domaashana - automashiinas nebremzee un neuzsaak braukshanu radot x tonnu izmeshus shai vietaa katru gadu.

vieni vieniigi plusi.

naudaas - itkaa daargaak, kaa uzkraasot zebru, uzlikt luksoforu, un ierobezot aatrumu - bet tikai pirmajaa skataa. ilgterminjaa gaisa paarvadi buus daudzreiz leetaaks un no visaam puseem labaaks risinaajums.

also tauta tiks stimuleeta braukt ar velo un mopeediem, kas t sk palielinaas paarvada izmantoshanas intensitaati - jo ja zebra ir teiksim, 70 metrus no taas vietas, kur indiviids grib sperties paari - ar kaajaam jams fig taadu liikumu metiis - bridiis paari turpat, un taps sabraukts. ja buus ar velo - kas tur ko neaizmiities liidz paarvadam, pa to nenokaapjot - augshaa, lejaa, un esi uz vietas...

P.S. pats ikdienaa i staigaaju a kaajaam, i braukaaju ar velo - t i taa nav mana tuksha filozofeeshana, vados peec saviem noveerojumiem un so...

draco 22.04.2014 13:50

btw, dereetu pacelt jautaajumu par kreisu likumdoshanu - ar motociklu driikst paarvadaat tikai no 14 gadu vecuma. tai pat laikaa mopeediem ( zem 50cc) shaada ierobezojuma nav. tai pat vaacijaa, taada ierobezojuma arii uz motocikliem nav - ja beerns ir droshi fikseets ( atsniedz kaajbalstus / tiek izmantots specseedekliitis), nav probleemu pat 4-5 gadu vecuma beernu vadaashana. a te kautkaada diskriminaacija.

shito vajadzeetu piekorigeet...

draco 28.11.2013 16:05

vaze tak raada cenas tuvaakajos tankos - jeega no cenaam netaa?

draco 26.11.2013 13:13

nemazs suns, beerns un universaalis?

es shitam ar volvo 850 universaali esmu gaajis cauri, un teiktu, ka universaalji shaadaa gadiijumaa, imho, ir par mazu. vot kautkas a-la vw t4, caravelle, multivan, ford transit un so on ir ideal - tur pusi iedziives var liidzi vadaat. a universaalis - mazs. aizmuguree +/- normali tikai suns i ielien, aizmugureejaa rindaa - beerns un shaadi taadi, mazliet, liidzvedamie kraami. jumta bagaazniekaa ar neko daudz neiekraameesi - saspiesti apstaaklji.

par "starpiiba 1000 ls, labaak ielieku gaazi!" - jaunaas paaudzes gaazes devaiss tak pats pa sevi kkaadus 500 - 600 ls maksaa? i cena sgaazei ar celjas - manupraat diesel tomeer ir praatiigaaks variants.

draco 25.11.2013 19:24

klau, cik tev gadi, un cik klases esi pabeidzis?

izskataas, ka tev nav sajeegas, kas ir, un ar ko atskiras jauda no paaatrinaajuma, un no aatruma....

draco 25.11.2013 19:16

"jauda" tiiraa veidaa ir nevienam nevajadziiga ( iznjemot lohus trenikos) hnja.

svariigi ir cik sekundees 100 kmh var sasniegt.

vot 850R volvim shis raadiitaajs i labs - 6.8 sec. un zirgu jamam ir ap 240.

bet blakaam pat 20+ gadus vecam 600cc mocekletam arii vish ir jeels suuds - jo shis moceklets ar saviem ~60 zirgiem 0 - 100 kmh dod aaraa mazaak kaa 5 !!! sekundees...

tas taa - iisumaa par "jaudaam"...

draco 25.11.2013 19:06

jojojo rakstīja:

Shiirs rakstīja: Pa 2000 nekas jaudigs nesanak. Nojaata pirmo gadu impreza. Bmw 328 e36 arii kautcik kustaas uz priekshu. Kraj naudu, peerc, brauc, remontee.

Kā ir ar BMW 320td 2001.-2002. gada? itkā iekļaujas 2000 latos.

neaizmirsti atstaat veel naudu treninteerpam - bmw bez trenikiem - nav nedz jaudiigs, nedz kruts

draco 25.11.2013 19:01

redzi, lielaakaa lohu dalja uzskata, ka tip zem xxxx ls nekas sakariigs nopeerkams nau, grabaza, uttp.

reaali es visu savu dziivi esmu braukaajis paarsvaraa ar to, ko gribu braukaat, un visdaargaak pirktaa mashiina man ir bijusi 1400 ls. tai pat laikaa vairumaa forumos maniiti nozeelojamie radiijumi "braukaaju ar ford, bet sapnjoju par bmw, bet uz bmw naudas nav...". ja es sagribeetu bmw - nopirktu pa tiem pat 500 - 700 ls un braukaatu, nevis nozeelojami iideetu

bet nu lab, smadzenes nevienam neieliksi. kaa saka - katrs pats sev ljauns buratiino

draco 25.11.2013 18:56

ko ta jautaa? peerc to, kas iet pie sirds, un neuzbaazies cilveekiem

es tavaa vietaa kaa pirmo paskatiitu kkaadu formondeo 1.8 td -ap kkaadiem 500 - 600 ls. un paarii vinjam, lai paziimeetos ( "iesakiet jaudiigu") - kkaadu 600cc sport touring mocekletu vasaras sezonaam. tuvs ideaalam risinaajums, un veel kaaposts paari paliks - aapmeeram 1500 ls ar apkopeem un obligaato siksnu un filtru mainju peec nopirkshanas iekljausies....

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti