Norvēģijā ir vieta Vilhelmam_tillam ...
Tur max atļautias pārsvarā ir 80 km/h bet norvēģis 1kārt brauc uz 77 km/h, otrkārt pēc apdzīvotas vietas beigām turpina ceļu uz 60 km/h ...
un vēl pirms katra līkuma bremzē līdz 50 km/h, kaut gan droši var izbraukt uz atļautā ātruma
ā un vēl ir kadri, kas taisnēs baigi spiežās pakaļā (kaut gan es tur brauc ar +3, +4) a līkumos atpaliek ... baigie taisņu gonšķagi
vilhelms_tills rakstīja:
subaru rakstīja: Norvēģijā [...]
(kaut gan es tur brauc ar +3, +4) a līkumos atpaliek ... baigie taisņu gonšķagi
Divos vārdos pastāstiet lūdzu, kāpēc Norgē nebraucāt ar "nevienam netraucējošo un nebīstamo" +20?
1kārt jau tāpēc, ka tur ātruma ierobežojumi ir salikti LÔĢISKI !
Latvijā remontē ceļa grāvī kādu upes caurteku, uz ceļa uzreiz ir atļautias 40 km/h ... tur nekas nemainās ...
Remontē 1 joslu - atļautis 70. Latvijā būtu 50 ... un tādā garā.
Atļautais bez remontdarbiem - ir principā max ar kādu var mierīgi izbraukt lielāko daļu no kalnu līkumiem ... protams, ka taisnītēs apdzenot gadījās uzkāpt līdz 140, bet nu reti ...
Un 80 braucu tieši šo līkumu dēļ - iemetu kruīzā to ātrumu un aizmirsti par kaut kādu pedālu spaidīšanu.
Varētu jau braukt uz 90 - 100, bet tad jau pirms līkumiem jābremzē utt , jo 50 % no līkumiem ar 100nieku piemēram rakstās jau grūtāk
Nu no kalna lejā (robā un pedāls atlaists) ātrums enīvej kāpj - tur centos pāri 100 - 110 nelaist
2kārt - sodi - par +20 ir no 400 EUR
bet nu sodi nebija galvenie ... uz vienas salas pārcēlāmies ar prāmi un vajadzēja aizbraukt uz salas otri galu, lai atkal ar prāmi pārceltos tālāk ... nokavējām 20 min ... kaut gan braucu cik nu varēja (a tur ceļi tādi, ka ja nāk pretī, tad 1 jāmet mierā, lai trs tiek garām)