Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!
Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.
(...)
P.S. Nez kāpēc panelī oranžā signāla lampiņa deg, kaut gan spuldzes (sākot ar pagriezieniem, bremzēm, numuru un beidzot ar salonu) visur deg.
Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.
Par signāllampiņu - apskaties vai aizmugures lukturos visur ir pareizās jaudas spuldzītes.
Janonkuliuss rakstīja:
karlisi rakstīja:
Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!
Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.
(...)
Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.
Paldies par ideju. Paskatījos motora kreisajā pusē, tur ir vairāki un dažāda resnuma vadi, pārsvarā melni. Tur bija arī tāds kā nipelis ar vadu tieši motora sānos. Kamēr nezinu, kurš ir īstais, negribās raustīt un grozīt - ka nesanāk vēl sliktāk. Varbūt varu aizsūtīt bildi uz E-mailu? - tur tam jābūt redzamam.
Inžektora vadi ir [b]kreisajā pusē, ja no priekšas skatās[/b], augšā, 4 vadi saiet kopā vienā štepselī, štepselis piestiprināts pie motora. Bet taisnība hammeram, nenāk par ļaunu visus štepseļus izraustīt, sliktāk noteikti nebūs.