iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nezinite 08.01.2007 9:47

Hirsch rakstīja:

Pirmdienis rakstīja:

ne tikai jaunajiem.....

vai ta citiem apstajoties jajem ara no D

X-type, saonata, stratus un volvo vismaz ripinājās uz priekšu ...

taa vish i! Staavot D, kaaja jaatur uz bremzes, kad atlaizh - saak ripinaaties pat bez gaazes.. Iipashi forshi tas ir braucot sliipi uz augshu - automats nekad neripo atpakalj

Nezinite 08.01.2007 8:55

mx_black rakstīja: jautaajums taads: kaa pareizi jaavelk automaats? liekam ieksh N, bet kaa ir ar motoru? iesleegts/izsleegts? ja nevar pielaist? kas var atkauties?

ja nevar pilelaist - zvani Grietai

ja velk - tad ar iesleegtu motoru

ja vilksi citu - labaak nevelc - var uzcept kaarbas eljlju..

Nezinite 07.01.2007 23:45

ko var dabūt pie kalēja

Nezinite 07.01.2007 23:26

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Bucefals rakstīja: Pēc klopes kādu apstāvētāju vajadzēs? Es par nelielu atlīdzību varētu piegādāt cik vajag...

man domāt, ka šajā gadījumā derēs arī aplecējs.....

šodien aizbraucu uz VESELĪBAS centru.... nepagāja ne pusdiena, kad ieradās Sviestcs.... esot bijis babzņīcā attīrīties, tad nolēmis, ka visi ļaunie gari no šā esot izdzēsti.... ar del podziņu....

izskatās, ka tagad mūsu tauta ir zaudējusi izcilu kodēju .... apraudāsim aizgājēju un pacelsim glāzes klusu stāvot......

Tas ir kā - Sviestc vairs nedzers?

baznīcā nokodēja

Nezinite 07.01.2007 22:37

Sviestc rakstīja:

Chesterfiiilds rakstīja: sviest, davaj izkaujamies.

ar kardaniem

.. un līdz pašiem kardāna krustiņiem !!

Nezinite 07.01.2007 22:34

patiesībā - ir arī "lēni domājoši" automāti.. un tiem nav "uzrāviena" - ja tas ir tas, ko Tu sauc par braukšanas kaifu.. Es laikam spriežu tikai pēc sava tagadējā ... Bet jauniem modeļiem visiem automāti man šķiet nu jau parasti ir ar palielu griezes momentu ..

Nezinite 07.01.2007 22:29

dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???

nu tad jau ar stūres pastiprinātāju zūd arī stūres grozīšanas kaifs

un kur nu vēl logu atrullēšanas un krēslu mehāniskās regulēšanas kaifs

Nezinite 07.01.2007 22:28

dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???

Nezinite 07.01.2007 22:03

Agnia rakstīja: nja, izskatās, ka ar mehānisko ir mazāk problēmu

Ir divas reizes gadījies izbraukt ar automātu: pirmajā reizē sakratīju visu salona saturu(visi bija piesprādzējušies), nospiežot bremzi kā sajūgu Kad nākamreiz braucu, zināju, ka kreisai kājai ir jāuzsēžas virsū Vienīgi maisīja tas, ka kloķi vislaik gribeju kaut kur bīdīt

nu jā - es 2 reizes (6 gados) izbrauu ar parasto kārbu un varu teikt to pašu - ar automātu mazāk problēmu

Nezinite 07.01.2007 21:55

es lietoju 1 un 2 ja gadās mežā smiltīs iepērties, vai braucot augšup pa apledojušu ceļu. un.. pirms dragreisa mani mācīja likt otrajā

Kikdauns notiek automātiski, ja pedāli līdz galam iespiež grīdā - pārlec atpakaļ par uz 2. ātrumu un ir labs uzrāviens..

Citādi lietoju tikai D, R un P. Pa pilsētu kādreiz ripinos nespiežot gāzes pedāli.. N noder, kad vajag kaut kur aizstumt (e.g. mazgātuvē)

Nezinite 07.01.2007 16:34

Vot par Ideotu šaubas nerodas - ar tiem pilnas visas malas

Nezinite 07.01.2007 16:33

Ideots rakstīja: pārējiem ar paudies.....

Gnom, buču personīgi varēsi iedot pēc 2 nedēļām

Vai tad Gnoms ir arī īstenībā Es domāju, ka tikai virtuāls Vai kāds ir viņu redzējis

Nezinite 07.01.2007 14:44

man gan liekas, ka turbīna uzkarst pie lielam slodzēm, nevis vienērīgi brucot uz 100... Manējā ir bijusi sarkana e.g.ī pēc 5 min vēdināšanas pa pagalmiem ar gāzi grīdā..ēc dragreisa D-pilī Droši vien ir arī atšķirība t vai LPT...

Nezinite 07.01.2007 12:44

Apsveicu SZ!

neko sev! no rīta aizlūgums Torņkalnā, pēc tam - tuss Madonā

Nezinite 07.01.2007 0:11

laimīgais! Atved... pat nezinu ko īsti

Nezinite 06.01.2007 23:51

www.tvnet.lv/...

šitais izskatās kā tikko no alpiem Tikai viņam tagad nevar uzprasīt

Nezinite 06.01.2007 23:45

edgars80 rakstīja: labrīt....

kāpēc uzreiz tik rupji

Nezinite 06.01.2007 23:17

luky rakstīja: Gāzes pedālis "ciets", deg TCS CTRL, mirgo CHEK ENGINE 5X ((

Nokrituši apgriezieni, grūti piedarbināt, neturot uz gāzes pedāļa auto noslāpst?

5X=problēmas ar Trottli?

Vai caurulīšu un vārstiņu nomaiņa kaut ko dos, t.i. nodzēsīs kļūdas?

Vai palīdzēt var tikai EunS servisā?

Auto 9000 '92.g. '93.modelis, 2,3l

..izklausās Alfā man sataisīja, kaut arī tagad tur Helmuta vairs nav, kurš man noteica ko darīt....

Nezinite 06.01.2007 22:09

ziedoniz rakstīja: Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā

Un kā tad motoru tas turbo taimeris darbinās, ja būs robā???

Un turbo taimeri pārsvarā lieto uz lielām tūninga turbīnām, kam tas tiešām ir reāli nepieciešams...

tas par tiem robiem gan atkarīgs no modeļa

Nezinite 06.01.2007 22:02

tīnis Gnoms

Nezinite 06.01.2007 21:43

Bucefals rakstīja:

tetisizbanotais rakstīja:

Bucefals rakstīja:

viņš ir tas kas mill MB,vai tas kas nemil sapistus

Tas kas nemīl Saabus, tas točna nav šis.

un rīt viņš paskatīsies kalendārā un ... piedzersies kā cūka un piekaus kādu turku

Nezinite 06.01.2007 21:18

Ideots rakstīja: pa LNT labs films....femme fatale

sievietes nomiršana

Nezinite 06.01.2007 21:16

Gnoms rakstīja:

Nezinite rakstīja:

Gnoms rakstīja: nelly furtado... oiiiiii!

Tas ir Tavs nick skapī

reizēm Tu liec iespringt...

da nē.. vienkārši skapī ir vairāk ļaužu.. Te Tu tā pats ar sevi jau sāc runāties...

Nezinite 06.01.2007 21:03

Gnoms rakstīja: nelly furtado... oiiiiii!

Tas ir Tavs nick skapī

Nezinite 06.01.2007 20:52

Dēla neder! Vajag savu!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti