tu čalīt pis uz covidtopiku un gvelz savas muļķības tur.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tu čalīt pis uz covidtopiku un gvelz savas muļķības tur.
Inflācija ir normāla kapitālisma sastāvdaļa. Un pie pastāvošās naudas drukāšanas programmas, agri vai vēlu tai bija jāierodas.
WALA rakstīja: Tas ir aplams uzskats "ka vispirms ar auto" mudakiem jātiek galā. Līdz auto tauta nonāk tikai sasniedzot noteiktu vecumu, ja līdz tam bijis kretīns kaut vai tikai ejot ar kājām - ar auto darīs tāpat "kā pieradis" , un tā kā velo varbūt tikai skatlogā redzējis - velo problemātiku pat principā nesapratīs ...
Tā ka pareizāk ir sākt mācīt jau no staigāšanas brīža, kas, ko un kāpēc, par pārkāpumiem un muļķību drāzt jau skrejriteņu laikā, un tad ir cerība, ka pāraugot to visu un iesēžoties auto būs izpratne par to kas un kāpēc noyiek, ir labi/slikti attiecībā pret gājējiem vai vellapēdistiem.
Ta tu piedāvā tagad ar to samierināties, kamēr visi pieradušie izmirst. Vienlaikus apmācot jaunos un cerot, ka pēc 30 gadiem būs labi?
Labs topiks.
tagad 1,5 EUR
iauto.lv/pie-stures/kimijas/39471-latvija-sasniegts-95-markas-benzina-videjas-cenas-rekords
Mums vispirms jātiek galā ar deģiem, kas liek auto uz velosipēdistu ceļiem un gājēju pārejām.
iAuto rakstīja: Sākam šķetināt to SIA Latvijas Standarts midzeni
Kāds LVS ar šo te sakars? Latvijā ir papilnam šādi un pat labāk apgaismotu gājēju pāreju. Pie tam attēlā redzamais variants nav tas labākais, jo izgaismo tikai ceļa daļu. Nav redzams gājējs, kurš taisās uznākt uz pārejas.
Varbūt vajag izbraukt kādreiz ārpus tā viena nolaistā kūrortpilsētas izstrādājuma?
Jūrmalā ir jāuzliek 30kmh uz galvenās ielas un abos galos pa jaunajam intervāla radaram. Tad var arī atcelt iebraukšanas maksu.
Bradypus rakstīja:
eidis rakstīja:
Salīdzinoši nesen es vēl būtu teicis diezgan pārliecinošu jā, bet tieši jaunie atklājumi ģenētikā un gēnu inženierijā liek apšaubīt Darvina evolūcijas teoriju un ar būtisku iespējamību pieņemt kreacionisma idejas - un nevis reliģiozā, bet zinātniskā izpratnē. Ne velti arī, piemēram, tādi cilvēki, ka Elons Masks vai Nīls Degrass Taisons tic kreacionismam.
Šis jautājums patiesībā ilustrē, kādēļ nešaubās tikai pelēkā vidusšķiras masa. Izsakoties Nīla vārdiem "One of the great challenges in life is knowing enough to think you're right but not enough to know you're wrong". Diemžēl tiem pārleicinatajiem ir tendence vienmēr uzskatīt, kā savādāk domajošais zina mazāk. Izcils piemērs tam ir vietējais Raimonds.
Nu gan tu dirs! Nīls Degrass Taisons kā reiz skaidri noliedz kreacionismu!
Latvijā nav vajadzīga specializēta programmatūra. Var pārbaudīt caur pārlūku.
"iAuto redaktora Māra Ozoliņa komentārs: "E-paraksts ir reti slikts pakalpojums Latvijā,"
Kaut kāds šizo iestājies redaktoram? Zem raksta vienu, te topikā citu.
paskaidrosi ko vēl novienkāršot lietošanas ērtumā? ieliec karti datorā, uzspied peles lapo pogu, izvēlies parakstīt kā edoc un ievadi divus PIN kodus. Viss. Manuprāt, tur viss ir ļoti ērti.
tur ir sūdi pa lielam. Ir divu tipu sensori šitiem. Lētais crapsis un normālais. Zem 100 būs ar lētuci un precizitāte gandrīz nekāda.
Prasi Briģim. Bet šis, kā jau visi kategoriskie apgalvojumi, izskatās, maigi sakot, pārspīlēts.
bez tā loha tu jau neesi pamanījis, ka rudens tuvojas un t-kreklā būs pa vēsu?
Tieši tāds pats novērojums, kā iepriekš par pseidodžipiem . Kurš tev nez kāpēc nepatika.
"Vistizlāk brauc koplietošanas nomas auto vadītāji, neatkarīgi no auto veida." - šo te statistiku, no kurienes dati? Tālāk bija minēts, ka statistiski nozīmīga daļa, tātad tev ir cipari.
Iedosi linku uz to statistiku?
Ja reģistrē online, pietiek numurs uz drona. Ja ne, tad jābūt vārdam un telefona numuram pēc vecajiem noteikumiem. Atrodi dronu bez numura - bezsaimnieka manta, dari ko gribi.
Tikai tagad pamanīji? Tur tie ķieģeļi jau nez cik gadus ir.
vajadzētu saprast, ko nozīmē, ka kādu mezglu nav paredzēts mainīt, sekojot ražotāja rekomendācijām. Realitātē tas attiecas uz tā saucamo factory planned life cycle. Mercedesiem ap 160K tas ir. Līdz ar to šajā periodā ražotājs uzskata, ka dotais mezgls nav paredzēts nomaiņai. kas notiek pēc tam ir pilnīgi cita teritorija, ražotājs atbildību nenes.
Gandrīz neviens no apgalvojumiem, "ražotājs neparedz mainīt" faktiski nav attiecināms uz jebkuru automobili ar noskrējienu virs 200K un/vai vecāku par 10 gadiem.
Vakcīna brīvi pieejama visiem. Tai grāmatai nekāda sakara ar šo.
Lietuvā sanāca braukt pa ceļu no Biržai uz Panevežis caur tādu miestu Vabalninka . Kādi 10km cauri mežam uz ceļa bija asfaltēta apmēram pusotra josla .
Lai izmainītos ar pretimbraucēju, kādam jābrauc ar riteni pa granti. Tāpat ar apdzīšanu.
Mārupe ir jāpievieno Rīgai. Fiziskas robežas tāpat vairs nav.
Eiropā būs sava bateriju rūpnīca no vietējā litija - www.electrive.com/2021/07/27/czech-government-cez-plan-battery-plant/
iauto var uztaisīt NFT no 520tās kļūdas.