iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 08.08.2016 14:06

28.jūlijā apritēja gads manai Honda CR-V, kura laikā nobraukti 24 932 km.

Sīkāk par izdevumiem:

Degviela 95 E - 640,58 litri, 679,68 EUR

Gāze - 2085,23 litri, 995,10 EUR.

Gada laikā tika veiktas 2 apkopes - viena (aptuveni pie 15 000 km) pie dīlera (203,34 EUR), otra - LPG iekārtai - 45,00 EUR.

Dažādi sīkumi - logu šķidrums, mazgāšana u.c. - 274,74 EUR.

Apdrošināšana - OCTA 34,26 EUR, KASKO - 520,03 EUR

12 līzinga maksājumi - 3279,76 EUR.

nomiks 08.08.2016 9:40

Par emocijām, braucot ar jaunu auto...

Jau senāk citas diskusijas ietvaros rakstīju. 2004.gadā iegādājos savā mūžā pirmo jauno automašīnu - Citroen C3. Mājās braucu ar milzīgu satraukumu, tik lielisks sajūtas man bija. 2007.gadā iegādājos jaunu Honda FR-V - prieks un īpaša sajūta bija arī tad. Bet, kad 2008.gadā pirku jaunu Honda CR-V, vienkārši, aizbraucu tam auto pakaļa, iesēdos un aizbraucu mājās. Nekādu īpašo sajūtu. Tieši tāpat bija arī pērn, kad iegādājos jaunu Honda CR-V. Aizbraucu uz Nippon, noklausījos obligāto noklausāmo stāstu par konkrēto auto, iekāpu tajā un braucu uz darbu. Nulle emociju. Bet tas nenozīmē, ka neesmu apmierināts ar pirkumu. Esmu, pat ļoti, bet tās emocijas vairs nav tik spēcīgas, izbraucot auto no salona.

Nesen nopirku Opel Zafira Tourer. Ne jaunu, bet var teikt, ka mazlietotu - 3 gadīgu, kuram salons ir tika kopts, ka sajūtas, ka jauns auto. Biju to uz 3 nedēļām iznomājis. Pa trīs nedēļām biju patiešām sailgojies pēc sava opelīša. Vakar paņēmu atpakaļ, iztīrīju salonu, nomazgāju. Pašam prieks par tādu daili manā garāžā. Nopietni.

Nomnieks (latvietis, kas laimi meklē UK), kurš pats ir kvēlākais BMW fans, bija patiesi pārsteigts par Opel. Par manu auto bija riktīgi sajūsmā, tāpat kā viņa radi, pie kuriem brauca ciemos.

Uzskatu, ka jauns auto ir jāpērk tikai tādā gadījumā, ja to tiešām var atļauties. Ja ir jādomā, kā sagrabināt ikmēneša līzinga maksājuma, tad labāk jaunu tomēr nē. Tāpat kā ar dzīvokļiem

nomiks 06.08.2016 19:24

Savu pirmo jauno auto iegādājos, kad man bija 24 gadi un 1 bērns. Nākamais jaunais auto tika iegādāts, kad man bija 26 un 2 bērni. Vēl nākamais - 27 gadi un joprojām 2 bērni. Visbeidzot pagaidām pēdējo jauno auto iegādājos, kad man bija 34 gadi un 3 bērni. Drīz būs 4.bērns, bet ideju par jauna auto iegādi kaut kad nākotnē neesmu atmetis. KO es ar to gribēju pateikt? To, ka nesaskatu pilnīgi nekādu korelāciju starp vecumu, bērnu skaitu un automašīnas vecumu. Tas, ka man ir māja, 3 bērni, nenozīmē, ka visas brīvdienas pavadu ar bērniem mājās. Gluži pretēji, - līdzīgi kā te jau viens rakstīja, manas brīvdienas ir saplānotas stipri uz priekšu, tāpat daudz ceļojam gan pa LV, gan arī uz Eiropu. Mam vēl nav 40, bet ar Salacgrīvas festivāliem man nav pa ceļam.

Aptauju aizpildīju. Likās dīvaini, ka visu laiku likts uzsvars uz to, vai auto ir iegādāts sava statusa apliecināšanai vai citu iemeslu dēļ

nomiks 04.08.2016 14:11

Vienāda +|-. Viens ir mazlietots demo, otrs būs jauns. Ja nemaldos pie 27 keur kaut kur.

nomiks 04.08.2016 12:26

Darbā viens tāds ir - max komplektācijā. Otrs būs mēneša beigās, bet plikākajā komplektācijā.

Apskatīju mazliet tuvāk to, kas full pack - vizuāli lielisks auto, aprīkojums vienkārši kosmoss. Vācu auto daudz lietas noteikti ir iespējams sagaidīt tikai premium klases auto un arī TOP komplektācijās par 3 reizes lielāku naudu.

Par tehnisko izturību vēl ir pāragri spriest, jo šis ir pavisam jauns modelis.

Ja man būtu šāds darba auto, es būtu sajūsmā. Jo man vispār nav darba auto

nomiks 04.08.2016 12:23

Es taču rakstīju E95 nevis E85. Nu labi, statjikā to laikam sauc par Miles.

nomiks 03.08.2016 12:49

LPG pārsvarā pildu Ekogāze automātā Mūkusalas ielā,

E95 - Statoil Valmieras ielā, bet ProDiesel - Neste Olainē.

nomiks 28.07.2016 22:44

Personīgi pazīstu tādus vairākus. Gan fiziskas, gan juridiskas personas.

nomiks 28.07.2016 14:29

Lietus sensors ir bijis/ir 3 maniem auto - divām hondām un opelim. Nevienam no tiem tas atsevišķu nav jāaktivizē. Ieliek sviru auto režīmā un tā tas darbojas pastāvīgi. Esmu braucis ar vēl virkne dažādiem auto ar lietus sensoru un visiem tas princips bija vienāds.

nomiks 28.07.2016 10:43

Nav man Baltikums. Šis kantoris vispār nav izskatāms kā variants. Arī ne priekš octa.

nomiks 28.07.2016 8:41

Runājot par apdrošināšanu, es visus savus auto apdrošinu ar 0 % pašrisku visiem riska veidiem (zādzība, laupīšana, pilnīga bojāeja, bojājumi u.c.). Matemātiski rēķinot, noteikti esmu pārmaksājis, jo KASKO atlīdzības piesaku reti, pie kam gandrīz un tikai kāda nezināma ļaundara - bojātāja dēļ. Bet sirdi silta sajūta, ka pašriska nav un tajā brīdī, kad jāpiesaka atlīdzība, vienmēr priecājos, ka nav jāpiemaksā pilnīgi nekas.

Muļķības, kas 0% pašrisks sadārdzina polisi par 100 EUR, tāpat kā muļķības, ka 0% pašrisks ir iespējams tikai 1.atlīdzības gadījumam. Viss atkarīgs, kuru apdrošinātāju izvēlies un cik tu esi gatavs kaulēties par noteikumiem, un, protams, arī no sociālās pazīšanas jeb blata. To vēl neviens mūsu valstī nav atcēlis

nomiks 28.07.2016 8:35

Šodien aprit precīzi gads kopš manas Honda CR-V iegādes. Jāsaka, ļoti labs gads, kura laikā nobraukti 24 932 km (odometra rādījums 24 942 km, jo pie iegādes bija 10 km). Šī gada laikā pēc garantijas remontiem nebija nekādas nepieciešamības. Pirmās apkopes laikā palūdzu labāk nostiprināt pie priekšējā vējstikla eošo plastmasas vāku, zem kura atrodas ceļa zīmju lasīšanas kamera, tālo gaismu sensors, lietus sensors, joslu lasītājs. Brauciena uz Austriju laikā vienā brīdī sāka nedaudz grabēt. Tas reāli kaitināja. Tagad viss OK.

Te iepriekš diskutēts par lietus sensora darbību. Es vispār neatceros, kad būtu manuāli slēdzis logu tīrītājus. Vienīgi reizēs, kad nepieciešama logu apskalošana. Arī manā Zafira ir lietus sensors un arī tajā tas strādā tikpat labi, ka nav nepieciešamības slēgt manuāli tīrītājus.

Tālo gaismu automātiskā darbība ir vienkārši izcila lieta. Arī manā Zafira ir tāda pati opcija un arī tajā tā strādā tikpat precīzi.

Ne tik labās domās esmu par CR-V iebūvēto Android ooperētāj sistēmu. Aptuveni reizi 3 mēnešos, ir jāatjauno rūpnīcas iestatījumi, citādi mēdz uzkārties vai pazust, piemēram, atpakaļgaitas sensori, kas uztver šķērsli no sāniem. Pēc restartēšanas, kas prasa aptuveni 3 minūtes, viss ir OK, bet tad atkal par jaunu jāpārprogrammē radio programmas, kā arī jāsavada handsfree ātrie un balss zvani, jo es šīs funkcijas ikdienā izmantoju.

Pats handsfree (bluetooth) strādā labi, savienojas ar telefonu operatīvi, bet šī gada laikā kādas 5 reizes ir bijis, ka kaut kādu man nesaprotamu iemeslu dēļ pēkšņi savienojums pazūd. Deaktivizējot un uzreiz aktivizējot viedtālrunim bluetooth uztvērēju, uzreiz savienojums parādās.

Tehniski par savu CR-V man nav pilnīgi nekādu iebildumu. Honda ir un paliek Honda.

Patēriņa datus un izmaksu bilanci par pirmo lietošanas gadu varu sīkāk tepat uzrakstīt kaut kad mazliet vēlāk. Šobrīd baudu atvaļinājumu un man ne līdz ekselim, tā teikt

nomiks 21.07.2016 8:34

Tikko ar 3 bērniem (10, 8 un 2,5 gadi) bijām 8 dienas Spānijā, Costa Brava, netālu no Barselonas. Lieliska vieta atpūtai. Ir gan ūdens atrakciju parks netālu, gan 2 h braucienā arī milzīgs atrakciju parks.

Pirms 5 gadiem bijām ar auto aizbraukuši uz Rimini (Itālija). Bijām superīgā atrakciju parkā Mirabilandia. Iekabina Disnejlendai pilnīgi noteikti. Tur ir ko darīt 2 dienas. Arī biļetes ir paredzētas tieši divām dienām. Papildus bijām uz Sanmarino, tieši notika viens Moto GP posms. Bet tas meitenei laikam diez cik inčīgi nav. Jūra blakus, saule karsta!

nomiks 20.07.2016 15:45

Man der abi varianti! Labrāt spēlēju gan vienu, gan otru!

nomiks 20.07.2016 15:44

Bremžu disku un uzliku nodilums ir tieši atkarīgs no braukšanas stila, bet jebkurā gadījumā pie 1000 km nobraukuma nekam nebūtu jāsabrūk, ja nepiedalās sacensībās.

Arī manam iepriekšējam CR-V bija vairāki garantijas remonti - vienā gadījumā mainīja kondicionēšanas sistēmas releju, remontēja arī pašu kondicionieri (laikams sajūgu), apstrādāja ar pretrūsēšanas pārklājumu un pārkrāsoja bagažnieku, jo bija atklājuši, ka pie numura apgaismojuma sit ārā rūsas punktiņus. Par šo gan domāju, ka tā bija jau iepriekš konstatēta masveida slimība, jo zināja, kur jāskatās. Nomainīja arī aizmugurējo durvju gumijas, kurās bija izdiluši caurumi. Man gan liekas, ka šie caurumi radās, jo bieži nācās ielikt, izņemt bērnu krēsliņu un attiecīgi mazas berzes rezultātā arī radās caurumi, bet nu es pretī nerunāju, priecājos, ka nomainīja.

nomiks 20.07.2016 14:33

Sižetu neredzēju, bet ziņu izlasīju. No vienas puses saprotu klienti, kura pirka auto, bet nopirka problēmas. Bet no otras puses ir labi zināms, cik tendenciozi Bez Tabu, Degpunktā un 4.studija veido sižetus.

Pirms pāris gadiem bija profesionāla darīšana ar Auto Halle (Seat, Hyundai, Isuzu, Peugeot un SsangYong dīleris) - sniedzu juridisko atbalstu. Tajā laikā ik pa laikam izpeldēja patiešām neadekvāti klienti ar neadekvātām prasībām. Bija gadījumi, kad dīleris piekrita vienoties, ja bija ražotāja kasjaki, bet nu bija arī tādi gadījumi, kur uzreiz redzams, ka auto iegādāts, lai pēc pusgada vietā pieprasītu tādu pašu, tikai jaunu.

Bija pat gadījums, ka pēc mēneša prasa atdot naudu vai iedot jaunu auto, jo pa mēnesi nobraukti 1000 km, bet bremžu uzlikas pavisam izdilušas. Atved uz servisu un dievojas, ka tiki un vienīgi pati braukusi, nevienam mašīnu nav devusi. Līdz pavisam nejauši sanāca noskaidrot, ka dēlēns piedalījies dragreisā, pie Mola griezis saulītes (ar Peugot 407 ), ir pat video peejami . Pa 1000 km riepas nodilušas pa 50%, bremžu uzlikas un diski jāmaina. A māmiņa tik pļūtī, ka pežo mēsls, dīleris mēsls, servisa čaļi neko nesajēdz utt.

nomiks 20.07.2016 14:14

Māri! Varbūt paŗmaiņu pēc varējām kopīgi uztaisīt vienu sanākšanu, bet ne boulingā? Piemēram, uzspēlēt bīčvolejbolu vai futbolu pludmalē vai Ķeizarmežā?

nomiks 20.07.2016 14:13

Manuprāt, galvenās lapas izmaiņas ir tik nemanāmi veiktas, ka man pie jaunā izkārtojuma pat nebija jāpierod, kā tas parasti ir vizuālo izmaiņu gadījumā. Tas nozīmē, ka paveikts ļoti labi. Attiecībā uz lietām, kas man joporjām nepatīk, sanāk citēt 11.martā rakstīto:

"Forumā nepatīk tas, ka, ja kāds ir atbildējis uz komentāru kaut kur komentāru sākumā vai vidū, nav iespējams ātri tos atrast."

Joprojām nesaprotu, kāpēc ik pa laikam ir jālogojas iekšā. Kādu nedēļu var nelogoties, bet pēc tam atkal jālogojas. Nav tā, ka reāli kaitina, bet nu vrētu tā arī nebūt.

Patīk, ka diskusijas un komentāri ir kļuvuši daudz jēdzīgāki, ir mazāk savstarpēju apvainojumu, vide kļuvusi kulturālāka!

nomiks 19.07.2016 12:07

droši vien neviens lēnāk par 110 nebrauca

nomiks 13.07.2016 8:35

Es vislabprātāk redzētu šādu risinājumu:

1) Transportlīdzeklim vecumā līdz 4 gadiem un kura īpašnieks vai turētājs ir fiziska persona - reizi 2 gados;

2) Transportlīdzeklim, kas vecāki par 4 gadiem - reizi gadā;

3) Transportlīdzeklim vecumā līdz 4 gadiem un kura turētājs ir juridiska persona - reizi gadā;

4) taksometriem, sabiedriskajam transportam, operatīvajiem transportlīdzekļiem - 2 reizes gadā;

5) TA funkcijas paralēli uzticēt arī autorizētajiem dīleru servisiem, kā arī citiem servisiem, kuru iekārtas, personāls un kvalitātes sistēmas ir atbilstoši akreditētas. Ja avārijas cēlonis ir bijis neatbilstošs transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis, tad jāizvērtē TA uzlīmes izsniedzēja atbildība.

6) atcelt ekspluatācijas nodokli, kas jāmaksā reizi gadā, bet palielināt akcīzes nodokli degvielai, piemēram, par 1 centu litrā, un šo naudu tieši novirzīt ceļu uzturēšanai un atjaunošanai.

nomiks 11.07.2016 11:26

aansis

Tikko parēķināju. Nerēķinot paavisam mazos sīkumus mājsaimniecībai, sanāk, ka, pērkot lielās preces Varšavā, es tās būtu iegādājies kopā par 43 EUR lētāk.

Ekstra 650 km = 40 EUR par degvielu vien.

nomiks 11.07.2016 11:07

To, ka Varšavas IKEA ir lētāks, es zinu.

Ja pērk, piemēram, konkrēto tevis norādīto preci, tad cenas starpība ir precīzi vienāda ar degvielas izdevumu starpību. Ja iepērkas daudz, tad noteikti Varšava ir labāks variants.Jāņem vērā gan arī tas, ka uz Viļņu ceļš aizņem 3 h, tikpat atpakaļ. Uz Varšavu kādas 7 h aiziet.

7 no rīta izbraucam uz Viļņas IKEA un mājās bijām jau ap 18. Varšavas gadījumā būtu jāizbrauc ļoti agri no rīta (ap kādiem 3), un tad mājās būtu ļoti vēlu naktī. Ja viens šoferis, nemaz tik viegli nav nobraukt vienā dienā 1200 km + pusi dienas pavadīt veikalā.

nomiks 11.07.2016 10:32

Sestdien ar savu nesen iegādāto Zafira biju aizlaidis tepat līdz Viļņas IKEA. Secinājums - šis auti ir tiešām labs gargabalnieks. Vidējo patēriņu borta dators uzrādīja precīzi 6,0 l/100km. Pieņemu, ka ar bākas metodi būs kādi 6,3 vai 6,4. Vēl neesmu pildījies, jo 600 km nobraucot vēl rezerve gandrīz 300 km palika. Kamēr tiku līdz Viļnas automaģistrālei, kur atļautais ātrums ir 130 km/h, vidējais patēriņš bija 5,3 l/100 km. Uz bāņa, saprotams, braucu ar +/- atļauto ātrumu - 130-135 km/h (pēc spidometra datiem - 142 km/h), bet patēriņš tāpat kopā iekļaujas 6 (+/-) litru robežās. Manuprātm, teicams rezultāts. Kopš 2007.gada, kad pārdevu savu Picasso ar dīzeļmotoru, jau biju aizmirsis, ko nozīmē lielus attālumus nobraukt bez biežām uzpildēm.

Iegādātās lietas mierīgi varēju sakrāmēt Zafirā un tikpat komfortabli atbraukt arī mājās. Lielākais iepakojums bija 2000 x 600 x 100 (mm). Gribēju vēl nopirkt šo to, bet tur lielākais iepakojums ir 2290 x 1450 x 300 (mm) un tādu gan nevaru dabūt Zafira iekšā.

nomiks 01.07.2016 15:12

VR-V = CR-V, protams

nomiks 01.07.2016 15:11

Es savam VR-V start/stop sistēmu gandrīz viemēr izslēdzu. Nevis tāpēc, ka lēni reaģē, bet tāpēc, ka bessī, kā jau te daži rakstīja.

Vai kādam ir reāla ilgstoša pieredze, kā šādas sistēmas pastāvīga darbība ietekmē startera resursu?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti