Rīdzenieka karte ir?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šajā cenu kategorijā centies pārbaudīt izvēlēto auto pēc iespējas detalizētāk. Var gadīties, ka uzreiz jāiegrūž baigais cipars remontā.
Es pirktu Volvo V70.
Audi A4 apniks labot piekari.
Sveiki, DeAngelo! Par vienmēr lūztošajām Audi automašīnu piekarēm ir tikai mīts. Es reiz sievai nopirku Audi A6 2004.gada, ar automātisko ātrumkārbu. Šis ir, jau 3 gads, kad tiek izieta ikgadējā auto tehniskā apskate bez neviena aizrādījuma. Braukts tiek katru dienu ar šo auto, arī pa grants seguma ceļiem. Līdz šim šim A6 ir mainīti tikai bremžu kluči ar bremžu diskiem, protam eļļa, akumulātors, pusasgals un lielākais remonts bija degvielas sūkņa maiņa.
Pilnīgi Tev piekrītu, ka A6 piekare ir laba. Un tas ir cits stāsts
Vislabākais auto cilvēkam '' kas autiņos nesaprot praktiski neko''
bet patreiz ''liek tiesības'' un ''Vadītājs esmu mierīgs'' bet''vairāk sliecos uz universāliem un ar kaut cik jaudīgu motoru lai pietiktu uz šosejas normāli apiet kādu fūru nevis 20 sekundes vilkties garām.'' ir SETRA
Setra ir labs autobuss, taču puisis, diemžēl neiekļaujas budžetā. Vienīgais ,ja ņem šo autobusu Mogo līzingā.
Ko es neieteiktu.
" ar kaut cik jaudīgu motoru lai pietiktu uz šosejas normāli apiet kādu fūru nevis 20 sekundes vilkties garām" - neesmu nekad braucis ar TIK vāju auto un man ir aizdomas, ka universāļiem tādus nemotorus nemaz neliek. Pat ja autiņš piekrauts, vienmēr var pastrādāt ar kārbu un nomest robu/divus zemāk. Par 1,5-2k naudiņām nevajag lūkoties nikno dzinēju virzienā. Uz Audi arī nevajag...
Jā, noteikti. Vajag nopirkt nojātu nemotoru.
Nez... es laikam uz kaut ko šādu skatītos, ja būtu jāiekļaujas minētajā budžetā.
Būsi mani pārpratis.
Dzinējs šajā gadījumā bija laikam neveiksmīgi formulēts kā apdzinējs - respektīvi, ja ierobežots budžets, augstāka gala niknu auto, kas var apdzīt kravas auto "ātrāk par 20 sekundēm", neieteiktu.
Mācēju apdzīt kravas auto arī tad, kad braucu ar karburatora 1.2 opel kadet. Toties tagad ir gadījies iznomāt mūsdienīgu auto (1.0 Ford Fiesta), ar ko to vairs nemāku, jo izrādās, ka tagad tiek ražoti tādi nemotori, kas benzīnu tērē vairāk, bet uz priekšu neiet. 70km/h ar pedāli grīdā pa bāni bija diezgan pazemojoša pieredze
Iesācējam mūsdienu satiksmes intensitātes apstākļos, kur citi autovadītāji neļauj ieskrieties pirms apdzīšanas, tomēr derētu auto, kas spēj vismaz puslīdz būt dinamisks. Ekobraukšanu varēs mācīties vēlāk. Labāk gan lai nemācās, jo tāpat sastrēgumu un satiksmes čakarētāju pietiek.
Faktiski uzsāku savas šofera gaitas ar škodu oktāviju, 1,6 benzīna motoriņu (102ZS; 148 Nm) - pēc izmēra atbilst autora vēlmēm. Nekāds baisais raļļotājs tas auto nebija, bet kustējās uz priekšu gana atzīstami. Arī kraviniekus varēja dzīt un pat ne tās 20 sekundes
Normāla izmēra universālim stipri vājākus motorus nez vai atrast. Ar to es gribu teikt, ka ja autors satraucas par apdzīšanām, tad tam nav pamata.
Vai ievērojami stiprāks motors iesācējam ir labāks? Kādā situācijā tas noteikti var glābt, taču ņemot vērā faktu, ka iesācējam pagrūti precīzi novērtēt situāciju, var nospēlēt "man jau stiprs motors, paspēšu" un nelāgi var beigties. Citi var oponēt, bet tā nu es domāju.
Normāls motors - par tādiem jau neko sliktu nesaku. Problēmas ir fanveidīgo baudāmajiem auto.
Par tādu naudu nekas nikns nemaz nesanāk. Skaties kādu atmosfērisko benzīnu līdz 2.0. Varbūt trāpīsi uz nenočakarētu. Vismaz remonti un problēmas būs mazākas kā labi brauktam dīzelim.
Opel Vectra, Ford Mondeo, Toyota Avensis, Nissan Primera, Volvo V40/V70 ar apm. 1,8-2,0 benzīna dzinējiem. Ja labi meklēs un neuzķersies uz lētāko ss-ā ar tekstu "pārdotu sakarā ar aizbraukšanu", var atrast samērā labi saglabājušos eksemplāru... protams, ja viens no izvēles kritērijiem nav tā tur orgāna starp kāju īkšķiem staipīšana.
aansis rakstīja: Mācēju apdzīt kravas auto arī tad, kad braucu ar karburatora 1.2 opel kadet. Toties tagad ir gadījies iznomāt mūsdienīgu auto (1.0 Ford Fiesta), ar ko to vairs nemāku, jo izrādās, ka tagad tiek ražoti tādi nemotori, kas benzīnu tērē vairāk, bet uz priekšu neiet. 70km/h ar pedāli grīdā pa bāni bija diezgan pazemojoša pieredze
Iesācējam mūsdienu satiksmes intensitātes apstākļos, kur citi autovadītāji neļauj ieskrieties pirms apdzīšanas, tomēr derētu auto, kas spēj vismaz puslīdz būt dinamisks. Ekobraukšanu varēs mācīties vēlāk. Labāk gan lai nemācās, jo tāpat sastrēgumu un satiksmes čakarētāju pietiek.
Reiz Vacijā Hertz nomā tiku pie nullītes Ford Fiesta. Neatceros, vai bija 1.0 vai 1.3 l benzīna motors, bet pa bāni tas gāja ļoti labi. 160 km/h mierīgi. Un apdzīt arī varēja. Līdzīga pieredze arī ar mazlitrāžas Nissan Note un Škoda Fabia. Kalnos gan tiem jaudas pietrūka, toties pa bāni - pilnīgi pieņemami. Un degvielas patēriņs man tur nekad nepārsniedza 7 l uz 100 km.
Es to 1.0 brīnumu dabūju Bulgārijā - ne gluži bullīti, un laikam iepriekšējo modeli. Bāņi nedaudz kalnaini - pretējā virzienā varēja arī 130 izspiest. Pa līdzenu ceļu ar pedāli grīdā sanāca 110. Pieņemu, ka tev bija 1.3, jo no tā 1.0 brīnuma vairāk dabūt fiziski nevarēja. Nedēļas laikā vidēji 11 litrus uz simtu notērēja - pa pilsētu bija ciešams braucamais, ja grieza līdz "redlainam" Principā vienīgais auto manā dzīves pieredzē, par ko var teikt, ka gāzes pedālim bija divi stāvokļi - on/off
Vispār fordam 1.0 ecoboost iet labāk par 1.2 atmosfērisko. Nezinu, ko tu tur esi ņēmis un kā braucis, bet ar 1,0 nav problēmu dabūt ārā ne 130, ne 150 un ātrāk... uzrāviens ir diezgan OK... priekš tāda dzinēja. Par degvielas patēriņu - tā ir visu mazmotoru īpatnība - pie lielākiem ātrumiem vairāk tērē, toties ir ekonomiskāki pilsētas režīmā.
Kādu ņemt pirmo auto?
Sveiki. Esmu cilvēks kas autiņos nesaprot praktiski neko.
Šobrīd lieku tiesības un drīzumā attiecīgi taisos iegādāties savu pirmo auto. Vadītājs esmu mierīgs, auto vairāk paredzēts šosejai, izbraukumiem un tādām lietām. Tāpēc vairāk sliecos uz universāliem un ar kaut cik jaudīgu motoru lai pietiktu uz šosejas normāli apiet kādu fūru nevis 20 sekundes vilkties garām.
Pagaidām vairāk sliecos uz audi a4 vai ww passat b5.
Ko jūs pieredzējušie varētu ieteikt?
cena 1500 vidēji. max 2000 eur.