Pirmais rakstīja: esmu dzīvē redzējis krampīti uz ātrumkloķa
Tādi krampīši padomijas gados bija lielai daļai autobusu Lazikiem, vai kā viņus tur sauca
Pirmais rakstīja: esmu dzīvē redzējis krampīti uz ātrumkloķa
Tādi krampīši padomijas gados bija lielai daļai autobusu Lazikiem, vai kā viņus tur sauca
Sretsked rakstīja: Kāpēc tad tieši nesakopto ceļu dēļ ???? Tieši debiliķu dēļ. Tādu,kā tas urbis šodien ar to savu sūda mersi...naudas riepām nav, godība pagājusi, bet mauc ielās.
Tāds pat kā tas kroplis,kurš šodien uz Liepājas ceļa nosita 3 cilvēkus. Ja s;idens, huļi jāapdzen,kad pretī fūre nāk ?? Kaut kāds mazgadīgs īblītis ar mazu krāniņu...rallists sranijs atradies....
Tieši tā, ceļiem nav ne vaina, ir tak ziema galu galā, drusku jau jājēdz arī braukt un tad būs ok!!!
saf rakstīja: Sveiciens!
Vai ir Rīgā vai tuvumā, kāda garāža vai serviss kas var iznomāt auto pacēlāju uz kādu stundiņu, divām?
Vai tad Gross vairs neizīrē?????
zhuks rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kāpēc tu domā,ka tā ir izplūdes gāzu lampele ??
Tā rakstīts astras grāmatā
a tā ASTRAS grāmata kurā Tu to lasi ir kādā valodā ?
modena rakstīja: Uz gaismām gan vajadzētu regulāri...
Par piekari diez vai - jo tikai TA spēj to daudz maz objektīvi normāli nediagnosticēt... un ofic dīleri arī nav tie spēcīgākie uz visu savu markas modeļu rindu...
Kaut man tā ikgadēja dīzeļa mocīšana nepatīk.... tomēr es arī laikam būtu drīzāk pret nekā par... negribētos kādā līkumā sastapties ar džigitu, kurš nespēs savu auto savaldīt dēļ nojātas piekares...
Nu tad lai reālāk uz ceļiem strādā transporta inspekcija un to skatās un attiecīgos īpatņus novāc no ceļa, priekš kam tad viņu izveidoja???
jugasvilli rakstīja: Varbūt līdz 6-8 gadu vecumam, bet pie mūsu ceļiem nedomāju, ka būtu īsti pareizi tas. Tā jau šrotu uz ceļiem daudz, būs vēl vairāk.
Īsti nepiekrītu, jo taču noteikt papildus ierobežojumu, tipa divi gadi, bet pie kilometru ierobežojuma, tipa kas maz brauc tie iet divos gados reiz kas daudz brauc tie ātrāk, nu apmēram tā!
Sretsked rakstīja: ?? un tāpēc jāauro tik briesmīgi ??
A ko tu te par visu vēl briesmīgāk auro???????
Fridrihs rakstīja: Ripjis auto ir pavisam maz, tikai 51 kkm.
Dūmi ir parastie melnie, kuri sevišķi daudz parādās pie kādiem 2.5 - 3.0 krpm. Starpdzesētāja nav, bet tā ieteki uz dūmiem gan nezinu.
Runājot par patēriņu. Ja es agrāk ar savu 2.5 vag dzinēju uz trases varēju iztikt ar ~6 litriem (kura bija 2x vairāk lopu nekā šai blusai), tad šī motora patēriņs šķiet pat astronomisks, jo uz trases šis arī rij nejēgā - virs/ap 5.5
Kondicioniers ir visu laiku izslēgts, tāpēc ne tur tā vaina.
Lasot auto manuāli, tur takstīts, ka pilsētas patēriņš ir ~5.5, trase ~4.0. Es saprotu, ka petēīņi var atšķieties, bet ne tik traki. Arī citi dīzelisti brīnās par manu patēriņu.
Arī man ir bijusi kaudze ar visādiem dīzeļiem un tagad viens no auto ko ikdienā lietoju ir 2007.g. Fiesta 1.4 Tdci noskrējiens 47tkm. un arī jāskaka ka patēriņs SALĪDZINĀJUMĀ AR LĪDZĪGIEM AUTO IR NESAMĒRĪGI AUGSTS ( AR VECO FIESTU VARĒJU MIERĪGI IEKĻAUTIES 4-5!!!) zEM 6-7 LITRIEM NU NEKĀDI NEVAR DABŪ, DUMAINĪBA TIEŠĀM LIELA, STĀVOT UZ VIETAS JA PEČKA IESLĒGTA TAD ARĪ SALONĀ NĀK IEKŠĀ SMAKA, ĪSĀK SAKOT PILNĪGI SŪDI IR TĀS JAUNĀS FORD FIESTAS, MOTORAM JAU PIE 11-12T.KM PARĀDĪJĀS EĻĻAS NOPLŪDES, UN ARĪ TIE "REDĪSI" FORD CENTRĀ IZLIKĀS, KA TAS IR OK, NOMAZGĀJA MOTORU UN TEICA JA VĒL PARĀDĀS TAD KO DOMĀSIM, AIZBRAUCOT UZ APSKATI ATKAL SAKU NU NAV NORMĀLI, JO RE ATKAL EĻĻA IZLĪDUSI PA VISĀM ŠĶIRBĀM, ŠIE ATKAL TIK AIZBILDINĀS !!!
Sretsked rakstīja:
uldiskru rakstīja: Nu vispār, ja rodas jautājums cik maksā uzturēt audi B4, tad tādam cilvēkam labāk auto nepirkt, bet pieteikties e-talonam!!!!
??? misters Miljonārs ierunājās ?
Pričo te miljonārs, tu galīgi jocīgs es vai kā???
Nu vispār, ja rodas jautājums cik maksā uzturēt audi B4, tad tādam cilvēkam labāk auto nepirkt, bet pieteikties e-talonam!!!!
Peksiic rakstīja: Nav jau taa ka CP vainiiga, bet lieta paardomaam, jo skaarusi mani, manu gjimeni un domaajams ka arii daudzus shoferus tas ir skaaris un skars.
Divus gadus atpakalj, avaarijaa gaaja bojaa teevs. Profesionaals shoferis, kas dienaa nobrauca ap 400-500km un taa 40 gadu garumaa, savaa karjeraa neizraisot nevienu avaariju un pie sodiem ar nebija ticis, vismaz briivajaa LV. Pie vainas, blozga (cita vaarda vinjas apziimeejumam nav). Situaacija banaala, liikumaa, blozga nesavaacaas un ielidoja preteejaa joslaa, rezultaataa frontaala sadursme un sencha mashiinai tika nonesta shofera puse, vismaz nemocijaas cilveeks.
Nu jau pagaajushi 2 gadi, vairaakas tiesas seedes un neizskataas ka kautkas driiz arii tiks novests liidz gala risinaajumam. Proti, kaarteejaa atliktaa tiesas seede liidz septembrim.
Jaatziist, apsuudzeetajai ir speeciiga advokaate, bet sheit neiztikt bez sakritiibaam un pavirshiibaam no atbildiigo dienestu puses.
1) nepilniigi sastaadiita izvietojuma sheema, nav piefikseeti visi nobirumi utt.
2) ugunsdzeeseeji ir pirms laika saakushi uzkopt brauktuvi, taadeejaadi mainot nobirumu izvietojumu
Izraadaas, CP ir jaanoraada katrs stikla gabalinjsh, plastmasas detalja kas atrodas uz celja, blakus utt. Tikliidz kautkas taads nav izdariits, ir iespeeja apshaubiit lietisko pieraadiijumu buutiibu.
Muusu gadiijumaa CP nav piefiksejis visus stiklus uz celja, nav piefikseejis visus bojaajumus 3jam auto, kas izvairoties no sadursmes ar jau avareejushiem auto ir nonesis celja ziimi, tomeer skaaris vainiigaas personas auto un nobraucis no celja. Muusu gadijumaa, ugunsdzeeseeju shoferis, kameer glaabeeji centushies izgriezt vainiigo no auto lai sniegtu paliidziibu, bija panjeemis slotu un paslauciijjis stiklus, lai aatrie tiktu klaat. Muusu gadiijumaa aizstaaviiba bljauj par to ka nav piefikseeti nobirumi pie vainiigaas personas auto, lai gan tie radushies jau tad kad auto tika sagriezts ar spectehniku.
Tamdeelj, ja juus vai kaads no juusu tuviniekiem nokljuust shaadaas situaacijaas, nelaizjiet klaat nevienu (pat glaabeejus nee) pie notikumu vietas, kameer CP nebuus piefikseejusi katru siiko detalju un sekojiet liidzi lai CP ar lineaalu noteiktu sho lausku izvietojumu. Un ja glaabeeeju darbiibu rezultaataa kautkas arii nokriit no auto, pieliimeejiet to atpkalj, jo tas skaitiisies nobirums.
Tas nekas, ka avaarijai ir daudz liecinieku un sagaadaati itkaa neapstiidami pieraadijumi. Bet kaa izraadaas ar to pietiek, lai apshaubiitu pieraadiijumus, ekspertiizi un vispaar uzstaat no aizstavibbas puses to ka, iisteniibaa vainiigais ir vai nu bojaagaajushais (vinjam jau laikam vienalga) vai veel labaak, treshais auto.
Nav jau shaubu par to kas bijis vainiigs un to ka vinjai maksimums draud pirksta pakratiishana, bet shii laika vilcinaashana...
Tas taa. Neliels skalju paardomu apkopojums.
Brauciet praatiigi.
Vajag šitādas blozgas turpat notikuma vietā.........citu iespēju mūsu banānu republikā nav!!!
msh rakstīja:
uldiskru rakstīja:
Un var mērīt ar parasto ( teiksim lielveikalā pa 5 LS) pirkto testeri???????? Tad tev vēl daudz jālasa un jārunā ar onkuļiem kas šais lietās ko saprot!!!!
Nu nu, onkuli, kas tad tur tajā datčikā ir tāds, kas iztur vibrācijas un sitienus bet neiztur dažus voltus ar mikroskopisku strāvu?
Pats esi kādreiz kaut vienu abs sataisījis???? varu tev aizvest pāris dačikus teiksim 2 veselus un 2 labus, un esmu gatavs derēt uz konjaka kasti, ka tu ar parasta testera palīdzību ( mērot pretestību) nu nekādi nepateiksi kuri no tiem ir veselie kuri beigtie!!!!!!
i_edgars rakstīja: Kas pr muļķību devu te sarakstītas!!!
Nu takšu atvieno to devēja kontaktu un mēri neizņemot to ārā no riteņa ligzdas kaut vai zils palikdams - nekas tur nesabojāsies, ja vien augstspriegumu neiegāzīsi iekšā! Pretestība vairumu mašīnu ir 1,1 koms. Ļoti atšķiras vai nu mani devēju, vai menlkē kur vadā ir pušu un salodē to pušumu!
Jāatceras vienu, ka velkot ārā no savas ligzdas devēju bieži vien tas ir jau ieēdies pa mūsu sāļajiem ceļiem un nesabojātu izvilkt ir dikti pagrūti. Tātad mainot vietām devējus ir ļoti liela varbūtība ka normāli strādājošo sačakarēs... un nekādu rezultātu neiegūs.
Un var mērīt ar parasto ( teiksim lielveikalā pa 5 LS) pirkto testeri???????? Tad tev vēl daudz jālasa un jārunā ar onkuļiem kas šais lietās ko saprot!!!!
vdrug32 rakstīja: ))Klau Yetti, goda vards nav nekads sviests..Vnk. ir viena, teiksim ta kuteliga situacija, man negribas viņu te aprakstit....Ja ir sakars ar degvielu, degvielas bākam, un tt...)
Vai tik džeks nestrādā par šoferīti un vai tik šādā sakarā nav tas jautājums.....?????
Ar testeri mēram abs dačikus un pēc tam brīnamies, ka tie neiet?????
Vai tik pirmo tev "nesasita" mainot lodbalstu un vai tik otro tu pats nenokurināji mērot ar testeri???
cupacup rakstīja: ir aizdomas ka izdedzis virzulis vai kadam ir pieredze? cik maksa virzulis, greddzeni utt. paldis jau ipriks
Motors jau atjaukts vaļā un tad konstatēts, jeb vienkārši aizdomas? Nav kompresija kādā katlā? A var būt vienkārši vārsts "izpūsts"?
batka rakstīja:
uldiskru rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Limuzīns ar mazu ķīseli... Hmm..
A kas tur mazs???Tavu cinkamucu izcert vienā setā
Vispār tu kļūdies, ar savu 2.8 cinka mucu esmu izcirtis ne vienu vien MB 320.
Tas nekas ka tie MB nemaz nezinaja ka piedalās dragā
nu ja viņi spieda tā ka melns mākonis aiz viņiem palika un nezināja tad gan
batka rakstīja:
msh rakstīja: Limuzīns ar mazu ķīseli... Hmm..
A kas tur mazs???Tavu cinkamucu izcert vienā setā
Vispār tu kļūdies, ar savu 2.8 cinka mucu esmu izcirtis ne vienu vien MB 320.
Seene rakstīja:
uldiskru rakstīja:
tadsjautues rakstīja: pameeginaashu veelaa, bet veel noveeroju to ka peec iilgas mociishanaas kad nu pielaidaam to drapaku vinjam ruucot pa izpuuteeju naaca araa kondensaats (saakumaa sabijos ka tosols, bet nee pagarshoju) pat peļķīte maziņa sakrājās tas normaali? dzineejs bija auksts
Un kā garšoja tā slāpekļskābes zupa?????????
motoram mūsdienās NOx ir gana maz lai par slāpekļskābi runātu.
Ei nu ei, ko tu neteiksi !!! CO, CO2 u.c."labumi" gan ir maz, bet pie mūsdienu motoru jaudām un temp. kādās sadeg degviela, kas tad tur nāk ārā un pat vairāk nekā vecajiem motoriem, ja ne NOx ????
tadsjautues rakstīja: pameeginaashu veelaa, bet veel noveeroju to ka peec iilgas mociishanaas kad nu pielaidaam to drapaku vinjam ruucot pa izpuuteeju naaca araa kondensaats (saakumaa sabijos ka tosols, bet nee pagarshoju) pat peļķīte maziņa sakrājās tas normaali? dzineejs bija auksts
Un kā garšoja tā slāpekļskābes zupa?????????
msh rakstīja: Uldiskru, gribi vizināties ar amūrikāni bet par detaļām maksāt kā eiropietim?
Nu ja neesi lietas kursā, tad tas GMC trackers ir tas pats Suzuki Vitara tikai atšķiras ar emblēmu priekšā/pakaļā ( jau atverot duvis uz statnes ir Suzuki motor company utt . ! Un diez vai Suzuki var pieskaitīt pie Eiropiešiem?????
Arnijs rakstīja: uldiskru... Tikai aizmirsi pieminēt, ka tiem pirkstiem 100% bija dažādi ražotāji un, ka to Kemi "Sidem" pēc 3 mēn. vari mest krūmos. Nesaku, ka nav arī nekorektu cenu starpību, bet detaļas identiskums tomēr nav vienīgais kritērijs cenas izveidē.
Nu ko tu, nobraucu es ar to auto vismaz gadu, pārdevu paziņam kas arī nekādas bēdas nepiedzīvoja ar to pirkstu!
keikei rakstīja:
mundinsh rakstīja: varbut kads zin bet volvo v50 esot fokusa padveska varbut man der arii gultnis no ford focus
Tev liekās, ka ja tie gultņi ir vienādi, tad veikalnieks tev teiks savādākas cenas atkarībā no tā kādam auto tu to prasīsi - tipa ja Fordam tad 30 LS, ja Volvo, tad 50 LS????????
Interesants tev domu gājiens
Nu nemaz nesmejies, tā arī notiek !!!! Man bija pirms 5..6 gadiem GMC Trackers un uz skati izsvilpa dēļ stūres pirksta, zvanīju uz veikalu kur Amerikāņiem detaļs tirgo precīzi vairs neatceros, bet stabili VIRS 25 LS PAPRASĪJA un vēl bija kādas dienas jāgaida...., bet pazvanot šķiet uz Kemi un parpasot priekš Suzuki Vitara tas pats pirksts maksāja 5 LS ar kapeikām un bija uz vietas!!! Re tāds sīkums vien........starpība uz 20 LS pie tam tik sīkai detaļai !
Arnijs rakstīja:
uldiskru rakstīja:
šajā otrajā mazajā bundulī ir divi tinumi, ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar un ir klaķšķis, bet īsti nekas nenotiek
Tas otrais parasti nekad nenosvilst un ir domāts, lai kompensētu sprieguma kritumu startēšanas brīdī! Caur to pašu ievilcēja kontaktu otrais tinums tiek pieslēgts brīdī, kad ievilcējs savieno + ar startera motoru un veido papildus magn. lauku. Bet palaižās tā spole ar VIENU tinumu.
A ko tu ar to īsti gribēji pateikt???Nu, bet protams, viens ir ievekošais tinums ( I) un otrs noturošais ( II) un parasti ( cik man nācies redzēt) tieši ievelkošais arī nodeg vai sacepas kaut kur pa taisno un tad kas tevi izbrīna, jo ja tur ir radies īsais starp tinumiem kas ir izolēti tikai ar lakas kārtiņu un nedarbojas viss tinums , bet daļa tad skaidrs, ka ir klakšķis, bet ar to spēku pilnīgai nostrādāšanai nepietiek !!! Nu nepalaižas viņa ar jebkuru vienu no tiem tinumiem, bet ar to kas skaitās ievelkošais!!!
GB12 rakstīja:
acer rakstīja:
GB12 rakstīja: šis būs vēl niknākswww.ss.lv/...
B4 VR6 lielakoties viņi ir nojāti.
Mašinas iegādes budzēts man ir 1000 ls .
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
Kā tad esi pats kaut reiz bijis šajā salonā ko skatīt es divreiz biju vasarā, sludinājumā viss baigi smuki bildēs un aprakstā ka id.stāvoklī, aizbrauc uz vietas nu miskaste kas miskaste (jeb var būt apsisti stūri, plaisas stiklā, norūsējušas arkas tagad skaitās id.stāvoklī, var būt es ko nesaprotu ???)