Parmest kadam, ka vins neiet paliga var tikai tie, kas pasi sez ierakumos !!!
Sedet Riga pie datora un kritize amerikanus, ka vini par maz palidz - tas ir labakaja gadijuma nozelojami !
Brauc karo un tad kritize citus !
Parmest kadam, ka vins neiet paliga var tikai tie, kas pasi sez ierakumos !!!
Sedet Riga pie datora un kritize amerikanus, ka vini par maz palidz - tas ir labakaja gadijuma nozelojami !
Brauc karo un tad kritize citus !
Un kurs normals cilveks grib karot ?
Viens ir sedet un gudri d …. Pavisam kas cits doties paliga somijai, polijai utt
Un vel pavisam cits ir pienemt lemumu sutit armiju
Tam nav nozime, kas to fiziski ražo.
Pec arstu etikas kodeksiem - arsts nedrikst razot , pardot, reklamet konkretu medikamentu
Bet partikas piedevas jau nav medikaments !!
Ta ka etiku sim calim viss kartiba un ticamiba loti augsta
Bel tresais variants par Volx - vins ir saistits ar so produktu izplatisanu
Volx, tu patiešam vari izticeties informacijai, ko pasniedz cilveks, kas razo partikas piedevas ? Vai ari tu nemaz to nezini? Abos gadijumos diskusija ar Tevi tikai tadel ir bezjedziga, par parejo nemaz nav verts runat
5 minūtes atradu informāciju par populāro dr. Bergu
Viņš ražo un tirgo pārtikas piedevas zem nosaukuma dr. Berg
No šī brīža jebkura viņa lekcija man ir nepieņemama - tā ir reklāmas kampaņa viņa paša produktiem !
popularitāte yt ir patiesības kritērijs ?
nezināju, turpmāk ņemšu vērā
Kas ir Bergs lai vinu citetu, uzklausitu un izplatītu ?
Arba ir arsts, gan ne anesteziologs.
Es stavu diezgan talu no imunologijas un virusologijas, esmu pilnigs duriks sajas specialitates un tadel nepiedalos nekadas diskusijas par so temu.
Bet paskatities, ka par to diskute cilveki, kuriem ir apm 100x mazak zinasanu par mani ir jautri dazreiz pat kaut ko jaunu uzzinu
Ir divas iespejas so visu lasot
1. Sakt sev plukt matus un sist galvu pret sienu
2. Par to visu iesmiet un nenemt galva
Kad slikts garastavoklis, palasu šo diskusiju !
Super !!!!
Ludzu turpiniet !!!
Tas viss notiek braucot d rezima vai kaut kada ,,eko,, ?
Vai vinam standarts ir eko ?
Manam auto eko rezims ir ja neizsledz start-stop funkciju, to atsledzot ari atsledzas eko rezims
Viss pareizi
Problema sakas, kad cilveks brauc ar dsg un par lietosanas ipatnibam pat nenojauss
Bezšaubām , ja vadītāja apliecībā tā rakstīts, tad tās ir vienādas un arī variators tāds pats.
Jauns autobūves likums !
Baigi kaitina, ka dsg sauc par automatu
Tas ir pilnigi atskirigas karbas gan uzbuve, gan uzvediba, gan lietosana, gan apkope, gan remontos, gan ilgdzive
Pedejos auto perkot
1 testa brauciens tikai kopa ar veikala parstavi , nobraukajam gan diezgan daudz un sestdiena
2 auto uz visu nedelas nogali, piektdien panemu sestdien atdevu
3 auto ari uz nedelas nogali
Par noformesanas maksam neko neatceros
Porma iemaksa kad parakstiti visi papiri
Viena gadijuma atdevu veco auto tirgotajam, cena mani apmierinaja bija gan zem tirgus veribas apm 10%
1 auto gaidiju 3 menesus, 3x nemu no noliktavas, 1 gaidiju 8 menesus
Jebkurš auto ir kompromiss starp komfortu, vadamibu, ekonomiju, dinamiku
Katram savas prasibas un vajadzibas un velmes un lidz ar to katrs izvelas savu
Man kolegim f10 ar standart piekari un 17 diskiem liekas pa cietu un mazkomfortablu man vins ir liela miksta supiga govs
Suv gadijuma siekompromisi ir vel izteiktaki - miksti supigi ar vadamibu ka laivai (jeep cherok) vai cieti rati (x3 ar m paku)
Masinas kas butu gan komfortabl gan labi vadamas vienkarsi nav vai ir tikai dazas
Tapec ka giulia var but rwd un awd
Ja pareizi atceros, tad 280zs ir tikai awd
Giulia awd = stelvio = 1660 kg
Gadu braucu ar suv, paklavos visparejai suvizacijai un domaju japamegina.
Vienigais + salidzinot ar ieprieksejo auto, alfa romeo giulia, mazak japiedoma par parkosanos uz ietves un pret ietvi ar purnu un iz s…. Cela var braukt ar 10 km/h atrak
Viss parejais ir sliktak !
Brauc sliktak, uz cela turas sliktak, ergonomika sliktaka, iekapt grutak degvielu ed vairak utt
Man vienkarsi - razotas rekomende konkretas 2 ziemas riepas, ja uzliek citas - anulē garantiju !
Nav jadoma ar sipiem, bez sipiem, darga gala, leta gala
650 rakstīja: Riteņa pārbalansēšanas vajadzība ir dažādu "ieinteresēto" personu izpūsts fufelis.Lai Lohiem sajauktu galvu.Un lai tie stāvētu jo garākā rindā un pēc iespējas vairāk/biežāk maksātu šiem te montāžas centru ķeneriem.Lohu sūtība ir maksāt/par!
SpecĀlisti tā arī nav saņēmušies Lohiem izskaidrot nedz pielietojamo svariņu radikāli atšķirīgo kvalitāti, nedz pašu montāžas "kuļtūru" , nedz arī iespējamās problēmas ar ventīļu bojājumiem.Pārmontēt un "nobalansēt" var arī NETĪRU disku.Vai visur tos "laipni piedāvā" nomazgāt?Jā.
Disbalansa cēlonis vienkārši "vecas" riepas gadījumā varbūt ir kāds 1% no kopējo iemeslu kopskaita.Cita lieta, kad/ja "iepriekš" ticis balansēts kārtējajā (tajā pašā) širpotreb konveijera lohservisā.Pirmssezonass steigā un pa roku galam,nenotīrot iepriekš piekaltušos netīrumus un ar viszemākās/lētākās kvalitātes materiāliem.
Pavirši pielīmēti svariņi var vienkārši nokrist,disks var būt bedrē trāpot ielocīts un (90%) disbalansa iemesls var izrādīties vienkārši diska iekšpusē vai spieķu šķirbās sakrājušies piekaltušie dubļi.Jo platāks un spieķaināks ir disks, jo eksotiskākas nianses.Ieskaitot pat mašīnas sānu pastāvīgo netīrību.Katram ne-loham tas ir pašam jāizvērtē.
Vecs gumijas ventīlis var pēc 3-4-5g var vienkārši ieplaisāt un pamazām laist gaisu.Ja esi izvēlējies diskus "vairākām" sezonām un jaunas riepas- uzreiz liec nomainīt ventiļus! Daži servisi to atgādina, turpretim citi vispār pat neizskata.Turklāt (!) ne visi "piedāvātie" ventiļi ir piemēroti konkrētajam diskam- parasti tie ir standarta lohizmēra (par garu), ar sekojošu pastiprinātu locīšanos.Gribi "garantiju"- liec metāla ventiļus.Protams atkal ar niansēm, vai un kādu var tehniski ieskrūvēt attiecīgajā diskā.Un cik tas "smags" un garš.
Riepa (un pats disks) parasti nav perfekti izsvaroti un riepu uz diska var uzmaukt neierobežotā skaitā stāvokļu- atseviškos gadījumos kāds no tiem var "prasīt" 50g atsvaru, bet pagriežot riepu citādi/otrādi (iespējams) varētu iztikt arī ar 15g.Ne visos gadījumos riepai ir kādas atzīmes par "vieglāko" punktu. Tie 50g protams nav krītama kaite un neba tur ap katru riepu lieki jaaties, bet nu 120 jau varētu būt labs jautājums.Vai kāds lohserviss ar 400m rindu aiz vārtiem darīs šādu ķēpāšanos- nu prottams.
Disku ar "maz spieķiem" ir vieglāk izmazgāt no iekšpuses, taču iespējams, ka tie meesli tur iekšpusē uzkrāsies ātrāk.Smalki spieķotu disku, kurā nevar pilnvērtīgi "iebāzt" mazgātāja pistoli, ziemā lietot ir stipri problemātiski. Mazgājot disku no iekšpuses, jāņem vērā, ka steigā kāds dubļu fragments var arī neizmazgāties,īpaši tobrīd riteņa "augšpusē" esošais.Ar šo ĻOTI grēko tieši dažādu ne-pašapkalpošanās mazgātuvju gudrinieki.
Lohiem, Lohu, Lohiem, lohservisā, ne-loham, lohizmēra, lohserviss
nav par daudz vienā postā ?
Slinkums meklet, bet domaju, ka Lux auto skaits uz 1000 oedz ir 2 x lielaks ka Latvija
Videjais eu 400 auto uz 1000, Latvija 280 uz 1000 iedzivotajiem
Mulkis vai izliecies ?
Luksemburga uz 1 km2 dzivo 6 x vairak cilveku ka Latvijā !!!
Un ikp ir 2,5 reiz lielaks uz cilveku !
Tas nozime ka uz 1 km2 ir 12 x vairak naudas, 6x vairak brauceju un mašīnu !!!!
Kas tev trauce braukt karot ?