iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 03.11.2008 11:55

turbopiile rakstīja: tā laikam ir.. saskatījos, ka germānijā normāļu 9-5 sešpolšu dīzeli var nopirkt ap 10k nu dikti sakārojās, bet nu ņemot verā, ka pašreizejam nav ne mazākāš vainītes un ka cena iepsējamā pa 2 gadiem ir 3 x noslīdējusi, laikam būs vēl jāpabrauc kāds laiciņš

Ja būtu kaut kas labs, ko ņemt vietā, varētu tev savējo par tiem pašiem 10 piedāvāt tepat uz vietas. Bet nu tā kā pašlaik nekas nepatīk, braukšu vēl kādu laiku pats

Seene 03.11.2008 11:52

Dzonijs_007 rakstīja:

Seene rakstīja:

Ideots rakstīja: būtu jāsaprot, ka ES esam jau 5 gadus.

ja bija LV numurs, nekur tas sods nepazudīs, tikai augs %

Procenti var sākt augt tikai tad, kad sods ir saņemts un nav samaksāts. Pārkapuma nofotografēšana ir tikai fakta konstatēšana. Tā kā līdz brīdim, kad saņemsi kādu papīru vari satraukties tikai par pamatsummu. Arī pa pastu atsūtīta lapiņa, par kuras saņemšanu neesi parakstījies, nav pamats ne soda nodošanai tiesu izpildītājiem, ne papildus procentiem.

Peec tavas teorijas sanaak ka mees visi varam nemaksaat sodu par staaveesanu neatlautaas vietaas???

Tieši tā - līdz brīdim, kamēr mēģināsi iziet skati vai pārreģistrēt auto. Vai tad tas tev kāds jaunums? Ja nu gadījumā auto ir noglabāts šķūnī, pēc gada saņemsi ierakstītu vēstuli pēc kuras ignorēšanas jau sods tiks nodotd parādu piedziņai.

Seene 03.11.2008 11:50

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Ideots rakstīja: būtu jāsaprot, ka ES esam jau 5 gadus.

ja bija LV numurs, nekur tas sods nepazudīs, tikai augs %

Procenti var sākt augt tikai tad, kad sods ir saņemts un nav samaksāts. Pārkapuma nofotografēšana ir tikai fakta konstatēšana. Tā kā līdz brīdim, kad saņemsi kādu papīru vari satraukties tikai par pamatsummu. Arī pa pastu atsūtīta lapiņa, par kuras saņemšanu neesi parakstījies, nav pamats ne soda nodošanai tiesu izpildītājiem, ne papildus procentiem.

Tas ir atkarīgs no likumiem tajā valstī. Ja likums nosaka, ka pietiek tikai ar lapiņu vai sms, tad pietiek. Ja jāparaksta, tad jāparaksta.

Likums jebkurā valstī (ar to es domāju, kur ir spēkā uz romiešu tiesībām balstīti likumi) pieprasa, lai fakti būtu pierādāmi. Ja ir iespēja pierādīt, ka lapiņu esi saņēmis bez paraksta vai operators apliecina, ka SMS ar konkrētu tekstu ir nosūtīta, tad tas var būt iespējams. Pie mums šāds spēks ir tikai un vienīgi saņēmēja parakstam.

Seene 03.11.2008 11:50

Ideots rakstīja:

Seene rakstīja: Procenti var sākt augt tikai tad, kad sods ir saņemts un nav samaksāts.

atceries, ka katrā valstī ir nianses

Vācijā piemēram, tev nekas nav jāsaņem rokās. Ir sods, pa pastu aiziet ierakstīta vestule. ja neiznem-pats vainīgs.

Saņemot ierakstītu vēstuli ir jāparkastās. Un tā arī ir tā saņemšana rokās.

Seene 03.11.2008 11:45

Par atbilstošu cenu pārdot nav nekādu problēmu. Cita lieta jau, ka gribas vairāk, nekā patreizējais tirgus ir gatavs maksāt.

Ja vēl ir sliktā stāvoklī un bez apkopju/remontu vēstures, tad gan visticamāk lielāko cenu būs gatavs maksāt Tolmets.

Seene 03.11.2008 11:32

recluse rakstīja: Bet sakrāmetas zīmes un apzīmējumi ir tikai līdz slīpajai uzbrauktuvei, pati jaunā uzbrauktuve ir no abam pusem ar malām, kuras nevar apbraukt. Kkadu golpu jau nostumtu 2 cilveki, bet 750 tomatu (ar starteri nekur neaizbrauksi) vajadzēs vairāk brīvprātīgo.

Man vnk ir nesaprotams, kapēc jātaisa ir jaunas problēmvietas, ja pa pārdesmi štukam vairāk varēja uztaisīt normāli.

jaunā uzbrauktuve IR divu joslu platumā. Ar CHA palīdzību staiksme ir organizēta vienā joslā. Kas tev vēl nav saprotams?

Seene 03.11.2008 11:03

Palaidniex rakstīja:

recluse rakstīja:

Tur pietk ar vienu auto kurš viņam vien zinamu apstākļu dēļ vairs nav kustināms un no Ķengaraga puses vairs uz Slāvu tilta netikt, jo apbraukt tā īsti nevar

Nemaz tik šaurs tur nav!!!

Un, lai auto paliek nekustīgs, tam ir jāieaug asfaltā, jāuzkaras, jānovāko vai kas tamlīdzīgs - ar izbeigušos zupu var noripināt lejā. Uzstumt augšā, kaut ar starteri uzripināt.

Varu Tev nosaukt vairākas vietas, kur situācija ir līdzīga.

Vakar tur braucu - tur ir gana plata "nomale", lai būtu iespējams apbraukt stāvošu auto. Kustībai attiecīgi ir atvēlēta viena josla.

Seene 03.11.2008 11:01

Palaidniex rakstīja: Rīgai trūkst divas būiskas lietas - normāls apvedceļš (bez luksoforiem un tiešiem krustojumiem un vismaz divām joslām katrā virzienā), kā arī trūkst normāla iekšējā apļa, lai nav jābrauc caur centru...

Vēl man nav skaidrs, kāpēc izbūvēja "kreisajā krastā" ceļau caur vadlaučiem, ja krietni īsāks poisms bija pa tiešo no Čakstes gatves uz Ziepniekkalna ielu...

Tapēc ka šajā vietā tiks būvēts lielais ceļš tilta izbūves trešajā kārtā. Kā tu iedomājies pagaidu pievedceļu caur būvlaukumu?

Šī tilta būvniecībā ir daudz problēmu, kam piesieties, bet nevajag jau acīmredzami muļķīgus jautājumus uzdot.

Seene 03.11.2008 10:31

Ideots rakstīja: būtu jāsaprot, ka ES esam jau 5 gadus.

ja bija LV numurs, nekur tas sods nepazudīs, tikai augs %

Procenti var sākt augt tikai tad, kad sods ir saņemts un nav samaksāts. Pārkapuma nofotografēšana ir tikai fakta konstatēšana. Tā kā līdz brīdim, kad saņemsi kādu papīru vari satraukties tikai par pamatsummu. Arī pa pastu atsūtīta lapiņa, par kuras saņemšanu neesi parakstījies, nav pamats ne soda nodošanai tiesu izpildītājiem, ne papildus procentiem.

Seene 29.10.2008 21:32

Barry rakstīja: Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis "lidot", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies.

Kas ir bendzīns?

Seene 29.10.2008 9:52

Pirmais rakstīja:

nu pļā

atvilkās vēl viens sābists padiskutēt par sāba uzbūvi

Dīvaini gan, kādēļ vispār sābistam būtu jāpievēršas SAAB forumam. PN pats uz savu ZAZ forumu.

Seene 29.10.2008 0:45

ooPIS rakstīja:

Ozz rakstīja: pa manam no saakuma turbiina šņāc, un kad jau labi padilusi un safista, tad saak gaudot...

iepuut jaunam TD svilpoja kaa dzenis

Esi dzirdējis kā svilpo dzenis? Īsts ņaudošais surikāts.

Seene 28.10.2008 23:39

Sretsked rakstīja: Ne ne, tas nav sābs bez turbīnas, vajag to uzlikt. Kaut uz sēdekļa blakus sev liec.

Auto bez turbīnas ir vai nu gliemezis, vai arī degvielas kapsēta. Veinalga ir tas SAAB vai kas cits.

Seene 28.10.2008 23:00

bizenajs rakstīja:

msh rakstīja:

bizenajs rakstīja:

taatad: vecaa plate atkal griezhas.

uzlikt var jebko un jebkam, jautaajums, vai ir veelme savaa SAABaa ieguldiit veel paaris tuukstoshus latu??!

varbuut tomeer leetaak ir nopirkt turbosaabu?

a vot ja nu ir turbosaabs un tam nokaujas motors, nu kaa man, tad var izdariit kaa es: nopirkt neturbo 2,3, ievietot virzuljus no turbo un uzstaadiit motoru tam paredzetajaa vietaa. izmaksas ar visiem kasjakiem ir ap 800 ls, tachu domaaju, ka var arii leetaak.

galvenais naakoshreiz paarsitot karteri, kaa es nenokaut motoru atkal!

Kā to var dabūt gatavu? Te nav tas variants - braukt ar sausu karteri pēc eļļas?

iauto rallii izsitu karterii caurumu, ka puskulaks liida iekshaa, noraavaas spiediena datchiks , liimenja raadiitaajs izraadiijaas nojuudzies bijis, a po priboram viss bij chikiniekaa, taakaa bijaam uz viljnja, gaaja labi, tad braucu, kameer ..... nokjiileeja motors

Norautam spiediena datčikam ir jābūt līdzvērtīgam neesošam spiedienam, ja kas...

Seene 28.10.2008 18:22

kasinsh79 rakstīja: Pats zini, kā mainās

Man te nekas nav jāskaidro. Esmu izbraukājies ar n'tajiem vāģiem un secinājumus gana daudz izdarījis.

P.S. Parādi Latvijā bāņus un tad runāsim Tas par to nemotoru "neekonomiskumu".

Un ko - man tavuprāt vajadzētu vienu auto Latvijai un otru ārzemju braucieniem? Tas neapšaubāmi būtu ekonomiskāk. Un arī esmu braukājis ar dažādiem vāģiem - mans pareizējais auto ar manu braukšanas stilu pilsētā ir ekonomiskāks, nekā Prius, kurš vispār uz mani apvainojās

Seene 28.10.2008 16:47

kasinsh79 rakstīja: Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā

Domāju, daudziem šobrīd mainās prioritātes un tas atspoguļosies arī uz ģimenes autoparku.

Un kā tad mainās pilsētā? Un kā Merivai uz bāņa? Cik man zināms, tad nemotors pie 160 tērē 2x vairāk par manējo.

Seene 28.10.2008 14:00

GRABL rakstīja: vēl nešņāc .... bet ir jautājums vai saab 2,3 kuram nav turbīnas to var - uzlikt ?

Principā jebkuram auto var uzlikt turbīnu. SAAB tas varētu būt vienkāršāk, jo to ir iespējams izdarīt izmantot standarta detaļas. Izmaksas visticamāk tik un tā sanāks gana iespaidīgas.

Seene 27.10.2008 10:58

LyNx8 rakstīja:

Seene rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Lūk, māksla ir nodzīt fūri ar 75 Zs Mazdiņu - un es arī tādus cilvekus pazīstu, kam tas izdodas mierīgi un viņi ar savu 6,5 litru patēriņu ir apmierināti. KATRAM SAVS! I viss!

Vispār biki smieklīgi. Es šobrīd savas fūres dzenu ar 175Zs un tādu pat patēriņu

Mgm, nu baigo razpaļcovku uztaisīji, tik aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis!! (fool) Un, ja kilometrāža man nav vismaz 50 tk gadā, tad priekš kam man lielākas dīzeļapkopes izmaksas un mūžīgās bailes par turbīnu/sprauslām?? Un Tu labi zini, ka es šeit nedomāju jaunus dīzeļaparātus, bet gan "toļko što iz Germaņiji" ar "ticamo" 15tk gadā noskrējienu.

Neko nezimirsu. Nedzīvoju paniskās iracionālās bailēs no vārda "dīzelis". Nelielā izmaksu starpība uz apkopēm manuprāt ir pat ļoti niecīga maksa par papildus 100Zs, par Nm nemaz nerunājot. Bez turbo sen vairs negribu redzēt ne benzīnu, ne dīzeli. Un par sprauslām - commonrailiem vairs nav aktuālas "parastā" dīzeļa problēmas - degvielas sistēma principiāli maz atšķiras no tiešās šprices benzīnnieka.

Seene 27.10.2008 0:04

LyNx8 rakstīja: Lūk, māksla ir nodzīt fūri ar 75 Zs Mazdiņu - un es arī tādus cilvekus pazīstu, kam tas izdodas mierīgi un viņi ar savu 6,5 litru patēriņu ir apmierināti. KATRAM SAVS! I viss!

Vispār biki smieklīgi. Es šobrīd savas fūres dzenu ar 175Zs un tādu pat patēriņu

Seene 26.10.2008 23:51

P.S. 1.2 benzīns, na jau D

Seene 26.10.2008 23:50

msh rakstīja: P.S. Kā 1.2D var būt ar 53 lopiem? VAG 1.6D bija ar ~50 un 1.3 benzīns ar kaut kur tikpat...

Naunejausmas. Prasi Mobilei Ne velti tur meklēju, jo pats tos 1.2 (bez S) zirgus vairs sen neatceros. Zinu tik, ka ļoti maz bija, bet toreiz auto patiesībā diezgan kruts likās

Seene 26.10.2008 23:14
Seene 26.10.2008 23:11

LyNx8 rakstīja: A par apdzīšanu - katram savas vajadzības un prasmes. Man nav nekādu problēmu veikt normālus un drošus apdzīšanas manevrus ar šo auto. Nav jau liela māksla iekāpt 2x jaudīgākā sporta tačkā un teikt, ka visi pārēji lohi velkas un nejēdz braukt. Lūk, māksla ir nodzīt fūri ar 75 Zs Mazdiņu - un es arī tādus cilvekus pazīstu, kam tas izdodas mierīgi un viņi ar savu 6,5 litru patēriņu ir apmierināti. KATRAM SAVS! I viss!

Ejataktu ar saviem 75Zs. Es mācījos apdzīt ar 53Zs iekš Opel Kadett D (suchen.mobile.de/... . Taisni vai nostaļģija pavilka bildi ieraugot - pat krāsa īstā, tik manējam durvis vairāk bij.

Seene 26.10.2008 22:08

recluse rakstīja: Ar mani kā klientu viņi var joprojām nerēķināties, lai arī krīze neskar un cerams arī neskars.

+1

Seene 26.10.2008 22:04

maxgroup rakstīja: to Kindzulis - tici mam - es ar saviem 280Zs varu apdzīt normāli, a jūs ar saviem 150Zs nelielieties

Ir šitādi redzēti. Visvairāk kaitina ar to, ka braucot ar kruīzkontoroli nākas tādus dēļ viņu raustišanās apdzīt vairākkārt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti