iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 29.09.2008 12:42

Kovacs rakstīja:

Ja gribas pa lēto un jaunu un auto ir transporta līdzeklis, nevis kas vairāk, tad imo varianti- skoda octavia, kia ceed, huyndai getz, dacia logan.

Nu gan... Nerunā pilnīgas muļķibas - Škodai Fabia ir apmēram vienā līmenī ar ceed un abi kopā ir nesalīdzināmi labāki par getz / logan.

Octavia nebūt vairs nav lēta, jo maksā jau ap 20 000 eur un ir arī atbilstoša līmeņa auto.

Seene 29.09.2008 12:39

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

Medella rakstīja: Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?

jebkurš 1.9 dīzeļpoveris no audi/vw saimes...

Muļķibas - VAG auto nav ekonomiski to cenas dēļ. Ja ir vēlme iegūt maksimālu ekonomiju, tad nevar izvēlēties dārgus zīmolus. Lētu, VW līdzvērtīgu kvalitāti piedāvā Škoda.

un tas mēsls, kas tavā parakstā minēts? Lēts, bet prasa investīcījas nepārtraukti. Tā kā liec vien Audi mierā.

Mans mēsls neprasa nekādas investīcijas, lai vai cik tev tas neliktos dīvaini. Bet kolēģis šobrīd ļoti grib tikt vaļa no sava jaunākā A6, kam kārbas remontā ir ieguldīts jau daudz naudas un gala rezultāts ir solījums, ka drīzumā servisā viņu atkal gaidīs ciemos ja vien neatradīs sīm izcili labajam auto jaunu laimīgo īpašnieku.

Seene 29.09.2008 12:07

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

cik par nosaukumu ir jāpiemaksā seatam?

Tikpat, cik VW - šīm mašīnam jau diezgan pasen ir viens cenas līmenis.

Seene 29.09.2008 11:13

Kindzulis rakstīja: atbalstiits un taa patiesiibaa ir STUNDA ko var vakaraa pavadiit ilgaak pie alus kruuzes(ja turpatpakalj brauc) un ja veel bik piezjmiedz to gaazes pedaaliiti... tad i visas 2as savaacaas...

Stunda ir fignja - Polijas šķērsošana ir iespējama ar 4-5h starpību atkarībā no izvēles kurā plūsmā iekļauties - pie "Fiatiem" vai "Inomarkām"

Seene 29.09.2008 11:05

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

Seene 29.09.2008 10:58

msh rakstīja:

taaneko rakstīja:

raimondsm rakstīja: Paņemi ka degvielas patēriņu šādā režīmā.

Nu Raimi- atkal pārsteidz!!!

Pie neejošas turbīnas sākot paātrināties jāspiež akseleratora pedālis tā ka beņķim atzveltne krakšķ. Kad turbīna verās normāli- pietiek ar pusgāzīti. ar ejošu turbīnu pa pilsētu(tādu kā Rīga) ar 5 ātrumu mierīgi balansējot starp 900 un 1300 rpm. var pārvietoties atļautā ātruma robežās. Kā jau minēju sākumā momentānais patēriņš pēc borta datora pilnīgi tāds pats, bet ja padomā ka ieskriešanās laiks samazinās un degvielas padeve ieskriešanās brīdī arī- efektam jābūt ekonomiskam...

Ņifiga sebe Kas notiek, kad ar tādu spīdzinātu ķīselīti jāiziet TA, tb kādas perversijas jāizveic, lai to izietu? Iepriekšējais sēņotājs, kas nezina, ko nozīmē motoru normāli griezt, pēkšņi pārvēršas par šūmi, kurš abarotus zem 3k nemaz nenolaiž?

Starp citu, ir gadījies ne vienu reizi vien dzirdēt par tādiem piektā roba varoņiem, kuri galu galā ierauga kādu klani Galu galā kloķa-klaņa mehānisms aprēķināts slodzei pie darba, nevis tukšgaitas apgriezieniem. Gan parasti tas notiek ar 15 gadus veciem un vecākiem motoriņiem, kuriem tas nodilums jau tāds palielāks...

Visa pasaule negriežas ap taviem augstapgriezienu gaudojošajiem F1 pakaļdarinājumiem. Mana auto dzinējs ļoti normāli pilsētas režīmā darbojas ap 1000 RPM. Ejot TA pēc tam ir jādara ļoti vienkārši - jāsamaksā kasē, jāizstāv rinda, un jābrauc tālāk savās darīšanās ar jaunu uzlīmi. Savukārt "par šūmi, kurš abarotus zem 3k nemaz nenolaiž" Latvijā nesanāk kļūt, jo pie šadiem apgriezieniem tiek sasniegti 150km/h

Seene 29.09.2008 10:45

Yetti rakstīja:

Medella rakstīja: Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?

jebkurš 1.9 dīzeļpoveris no audi/vw saimes...

Muļķibas - VAG auto nav ekonomiski to cenas dēļ. Ja ir vēlme iegūt maksimālu ekonomiju, tad nevar izvēlēties dārgus zīmolus. Lētu, VW līdzvērtīgu kvalitāti piedāvā Škoda.

Seene 29.09.2008 0:20

Fridrihs rakstīja: Es nesaprotu, ko var visu laiku salīdzīnāt, ka dīzelis dārgāks, jārēķina cik gadā nobrauc, vai atmaksājas!

Bet kāpēc neviens nepiemin braukšanas prieku?! Man ir stipri patīkamāk braukt ar čipotu dīzeli, kas jau pie 1900 rpm dod ārā visu savu griezi, un, lai dinamiski brauktu, nevajag viņus tā mocīt, ka benzīna dzinēju. Arī pa sniegu ar dīzeli ir drošāk un vieglāk braukt, nekā ar benzīnu.

+1

Dīzelis ir garām, ja galvenais arguments ir ekonomija (parastam, nevis komercauto). Ja nepatīk braukt ar dīzeli, tad nevajag mocīt sevi un motoru muļkigu iedomu vārdā.

Seene 28.09.2008 23:47

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: Bet es ieteiktu SAAB

Lūdzu - vārds iebildumiem

iebildumi pret isuzu 3.0tdi... a paareejie diizeleeni un prasiitajaa cenu kategorijaa... namaljno

Kādi tieši? "Ņe čital, no mņeņije imeju"? Es, kā šī motora īpašnieks, varu sniegt tikai pozitīvu viedokli. Jaudas un ekonomijas attiecība fantastiska. Tikko kopā atgriezāmies no Oktoberfesta - brauciena degvielas bilance 7,3 litri / 100km braucot pa A2 un vācu bāņiem kruīzā ar 160-170km/h.

Esi dzirdējis, ka ar šo motoru ir daudz problēmu? Es arī, bet ja nav slinkums painteresēties par detaļām, tad ir skaidrs, ka tās ir novēršamas ar elementāru profilaksi. Cēlonis - Isuzu bija pirmais, kas radīja pašlaik ļoti populāro 3 litru commonrailu, kuru tagad savā interpretācijā piedāvā praktiski visi attiecīgās klases autobūvētāji - un par to komplektā nāk pāris "bērnu slimības", kas gan ir vērā ņemamas tikai ja auto vispār negribas kopt, bet nodzīt, kamēr iztur.

Savukārt pārējie dīzelēni - lēts širpotrebs. Vienīgais patiešām labais dīzelis šajā auto segmentā, kas nav atvasināts no šī Isuzu prototipa, ir Volvo D5.

Bet ja par tēmu - SAAB nevar piedāvāt - ja tas nepatīk, tad nekādā gadījumā to nevajag ņemt, lai vai cik tas arī atbilst pēc izvēlētajiem parametriem. Tā var tikai kļūt par vēl vienu anonīmo nīdēju bez reāliem argumentiem.

Seene 28.09.2008 22:19

Bet es ieteiktu SAAB

Lūdzu - vārds iebildumiem

Seene 23.09.2008 0:05

Kindzulis rakstīja: Seenei- argumenteeju- Lohs esi biju un buusi

Lohs esi tu pats - kas gan var būt nelohaināk, kā nosaukt citu par lohu tādēļ, ka nespēj aptvert, ka ar citiem vārdiem var pateikt to pašu domu, kuras izklāstīšanai tev īpaši jāsgaida vakars un to jāapraksta romāna garumā.

Seene 22.09.2008 23:59

taaneko rakstīja:

Nu pī**** mehānisks pārplūdes vārstiņš liekas ka stipri lētāk sanāk?!

un apkope vienkāršāka...

Jā, tikai "bowoff" gadījumā ir nepieciešama dārgāka un izturīgāka turbīna, kas spēj izturēt relatīvi lielas spiediena atšķirības izplūdes un ieplūdes pusēs. Un tas jau izmaksā dārgāk, nekā viens elektronisks ieplūdes vārstiņš. No pieredzes - bij saskare ar vienu busu (Neoplan ar Volvo dzinēju), kas pēc izpūtēja remonta paspēja nomainīt 3 turbīnas, pirms saprata, ka lētāk būtu bijis uzreiz sagādāt oriģinālo izpūtēju, nevis "pa lēto" uzmetināt aizvietotāju no pavisam nedaudz tievākas caurules...

Seene 22.09.2008 16:34

taaneko rakstīja: Sveika Tauta- jauna tēma smadzeņu "palauzīšanai" un zināšanu demonstrēšanai...

Tātad īsumā- apskatam daudz aprunātā Opeļa 2,0 dti 16V turbo ECOTEC dīzeli, 2000g. ražojuma motoru. Atverot haubi- kreisajā tālākajā stūri zem gaisa vadiem, kas iet uz turbīnu ir elektromagnētiskais vārsts, kas vada turbīnas gaisa padevi (vismaz Zafirai tas ir tur). Noklājas vārsts- neveras turbīna. autiņš gurds, kā pohains celtnieks. Noņemam vakumcaurulītes, kas ienāk-iziet no šī plastmasas brīnuma, kas autogrosā maksā ap 120 un ādamauto, vai hansaauto ap 160 Ls. Un savienojam tās pa taisno.

OPĀ- turbīna strādā- veras vaļā proporcionāli apgriezieniem (vakuma pakāpei) auto žiperīgs un dzīvs- no gurduma ne vēsts, Ultramega borta dators kļūdas nerāda, servisalampiņš nedeg, degvielas patēriņš un pārējie parametri normāli.

Tagad jautājums- kāda suņa pēc tas galīgi nelētais plastmasas sū** tur ir vajadzīgs?! un cik vēl visādus dārgus un glupus ( D&G ) krāmus motortelpā mūsdienu auto var sastapt?

Interesē jebkādas domas- protams labāk sakarīgas

Minējums, bet varbūt noder. Ja tava auto turbinai nav parspiediena varsts (kas zemspiediena turbinam var nebut), tad iepludes kontrole ir vajadziga, lai tomer kada bridi spiediens nebutu par lielu un nebeigtos ar kadu uzspragušu cauruli.

Seene 22.09.2008 13:23

Kindzulis rakstīja:

ar pirmais kas iešāvās prātā Sēnes gudrību izlasot

Par divām lietām varētu saprast, bet kāds 1/2 džipam šajā gadījumā sakars? Un nebūtu slikti, ja pateiktu, ar ko savukārt tev auto liekas labs, izņemot divas manis pieminētās īpašības?

Seene 22.09.2008 13:05

TDI rakstīja:

Seene rakstīja:

edzulis rakstīja: divus

Bet auto labs, par to neviens nešaubās

Šaubos gan. Piekrītu, ka "WOOOW", kā rakstīja autors, bet ne labs. Labam ir vēl arī citi kritēriji, ne tikai derīgums vienīgi sacīkšu trasei un zināmu ķermeņa daļu pagarināšanai.

aga , pilnīgs xlams - nau ne dīzelis , ne 1/2džips , pat ne SAAB's

Un ko konkrēti tev šie trīs rādītāji, kas principā ir maznozīmīgi, tev ir nodarījuši?

Seene 22.09.2008 12:35

edzulis rakstīja: divus

Bet auto labs, par to neviens nešaubās

Šaubos gan. Piekrītu, ka "WOOOW", kā rakstīja autors, bet ne labs. Labam ir vēl arī citi kritēriji, ne tikai derīgums vienīgi sacīkšu trasei un zināmu ķermeņa daļu pagarināšanai.

Seene 22.09.2008 12:03

Imka rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nu -9 dioptrijas jau vairs mūsdienās nav nekas. Kontaktlēcas vai operācija, kur lēcu implantē un redze ideāla. Ar lāzeru to vienā piegājienā nepanākt un dārgāk arī. Nesaprotu tos, kas vēl staigā brillēs, ja nu vienīgi Demakova, jo šamai brilles piestāv-aksesuārs

Man pazīņa kurš staigāja ar brillēm kopš 4 klases taisīja to operāciju ar lāzeri Solomatina centrā 2 gadus atpakaļ pa 1200 Ls....tagad viss ok redze ideāla un problēmas ar leņķiem arī novērsta. Vienīgi aizdomīgi likās, ka tie dakterīši tajā centrā PAŠI TOMĒR NĒSĀ BRILLES

Cik zinu, operāciju neiesaka taisīt, ja redze nav stabila - t.i. ja dioptrijas mainās varāk, kā kaut kādu noteikto daudzumu attiecīgajā kontroles periodā. Rezultātā no operācijas būs maza jēga, jo brilles pēc īsa brīža vajadzēs atkal. Iespējams tādēļ arī dakterīšiem pašiem ir brilles. Pie tam ir arī vēl citas problēmas, kas var liegt šādas operāijas iepējamību.

Seene 22.09.2008 0:20

No manas puses gan Austrijā arī pēdējā laikā nav nekas mainījies. Pa lielam visur, izņemot LV, ir pamatprincips - iekļaujies plūsmā un neviens neaiztiks. Itālijā gan to ievērot ir pagrūtāk, jo visi brauc kā katram ienāk prātā (īpaši uz dienvidiem no Romas). Pēc 2 nedeļām pa Itāliju nācās Austrijā no jauna mācīties ieslēgt pagriezienus - Itālijā jutos stulbi tos vienīgais radot... Par Šveici viennozīmīgi - labāk apbraukt, bet ja nekādi nesanāk, tad pedantiski ievērot visus sīkumus.

Seene 18.09.2008 14:35

Edzjuss rakstīja: es gan domāju, ka par 5k, arī daži regulārie alkāni stipri padomātu vai to darīt vai nē, kaut gan ja cilvēka smadzenes mirkst spirtā, tad nez vai kaut ko analizēs, jūra līdz ceļiem un brauks tikai, it sevišķi traktorists Koļa no Mazpisāniem, kurš skaidrā vispār nemāk braukt

Cik tad šobrīd ir tādu, kam 500Ls neko nenozīmē, bet 5000Ls liks aizdomāties? Šādi sodi tikai un vienīgi ķers kāziniekus nākamjā rītā, bet ne jau regulāros alkostūrmaņus.

Seene 18.09.2008 12:56

Sinn rakstīja:

RLaguna rakstīja:

tādas tabulas nav- tā pagaidām ir 1ministra galvā

Es laikam neskaidiri izteicos, mani neinteresē tavas spējas lasīt Šlesera domas, es gribu redzēt tabulu kurā būtu ierakstīts kādi ir/būs jaunie sodi pie cik promilēm. Un tikai tad būs diskusijā parādīsies objekts ko apsrpiest. Pašlaik tu un citi var tikai paburbuļot par to ko viņš domāja, kad teica, ka sodus vajag desmitkāršot. Šādā kontekstā es tikai varu pievienoties, arī man liekas, ka sodu desmitkāršošana ir viens labs veids kā cilvim pirms sēšanās pie stūres šmigā padomāt vai to maz vajag darīt.

Nevis sodus jāpalielina, bet jārada sistēma, kur attiecas uz VISIEM: www.iauto.lv/... . Pretējā gadījumā nekāda kārtība netiks ieviesta - tikai biežāk lasīsim ziņas par kārtējiem līķiem, kas radušies ķerot bēgošu pārkāpeju.

Seene 17.09.2008 15:17

Sviestc rakstīja:

Manuprāt jau sākumā ir jāizzina savas Dzimtenes skaistās vietas, un pēc tam var sākt tik pa ārzemēm vandīties..

Par šo gan 100% taisnība. Latvijā arī daudz kas nav redzēts.

Seene 17.09.2008 15:16

Nošaut uz vietas. Sanāks lētāk.

Seene 17.09.2008 15:13

Sviestc rakstīja:

tad biju 1092. gadā kaļiningradas apgabalā, tad vēll vīzas nevajadzēja...

Eu, kā tev šitas izdevās? Vai ta esi savu pārbūvējis par laika mašīnu? Es ar tādu gribu!

Seene 17.09.2008 14:38

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Amantapo - manējais tūlīt dosies uz oktoberfestu padzert alu - atkal nebūs laika pa invalīdu stavvietām gozēties

Nu jau labu laiku ārzemju apmeklējums nav nekas īpašs, vari nestaipīt pirksteļus.

Es jau tik tā starp citu, un neko īpaši ar to negribēju pateikt. Bet izskatās, ka tevi kautkā ir aizķēris... Piedod

Seene 17.09.2008 14:37

msh rakstīja: Vāciešiem invalīdu stajankas nav?

Tur neviens ar amatieru foto nenodarbojas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti