VWfans rakstīja:
Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?
Varianti ir daudz un dažādi - izdomā pats, kā panākt, lai motors ilgāku laiku strādātu pilnā slodzē un sasniegtu max darba temperatūru. Manam auto arī 110 uz šosejas nav risnājums, ja vien neiedomājos, ka to jāizveic ar, piemēram, trešo ātrumu.
Kādi 1000km bāņu ar CC uz 150 gan palīdz ![]()




















VWfans rakstīja: Nav jau tā, ka es maz brauktu tālākus gabalus. Katru mēnesi vidēji 2-3 reizes braucu 150-100 km tālu prom no dzīvesvietas. Turklāt pagājušajā rudenī biju aizbraucis uz Lielbritāniju. Šad tad braucu arī virs 100 km/h.
Ganjauka ar to pat Merivai būs par maz. Mans auto ar 110 uz šosejas ziemā pie -15 pēc ~50km tikai sasniedz pilnu darba temperatūru. Līdz tam knapi pietiek salona apsildei, kur nu vēl domāt par kaut kā "izdedzināšanu". Jauno ekonomisko dīzeļu blakusefekts - liekais siltums ir ļoti maz.