iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 03.12.2010 16:30

VWfans rakstīja: Nav jau tā, ka es maz brauktu tālākus gabalus. Katru mēnesi vidēji 2-3 reizes braucu 150-100 km tālu prom no dzīvesvietas. Turklāt pagājušajā rudenī biju aizbraucis uz Lielbritāniju. Šad tad braucu arī virs 100 km/h.

Ganjauka ar to pat Merivai būs par maz. Mans auto ar 110 uz šosejas ziemā pie -15 pēc ~50km tikai sasniedz pilnu darba temperatūru. Līdz tam knapi pietiek salona apsildei, kur nu vēl domāt par kaut kā "izdedzināšanu". Jauno ekonomisko dīzeļu blakusefekts - liekais siltums ir ļoti maz.

Seene 03.12.2010 16:24

VWfans rakstīja:

Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?

Varianti ir daudz un dažādi - izdomā pats, kā panākt, lai motors ilgāku laiku strādātu pilnā slodzē un sasniegtu max darba temperatūru. Manam auto arī 110 uz šosejas nav risnājums, ja vien neiedomājos, ka to jāizveic ar, piemēram, trešo ātrumu.

Kādi 1000km bāņu ar CC uz 150 gan palīdz

Seene 03.12.2010 15:21

P.S. BP viedoklis par šo. www.bp.com/...

Nu jā - nenoliegšu, Vācijā parasti leju Shell V-Power dīzeli, nevis \"parasto\"

Seene 03.12.2010 15:11

Mazliet paskatījos uz stenda veikto Bio un fosilā dīzeļa salīdzinājumu, kas īpaši varētu noderēt pārdomām dažiem Latvijas degvielas kvalitātes "aizstāvjiem". Manā galerijā ir redzami dati diviem vienādiem dzinējiem ar "Iecavnieka" Bio un LV "Nestes" vasaras degvielu. Pēc netā atrodamajaiem datiem augu Bio cetānskaitlis ir 46-52 robežās (nepārliecinoši, bet kaut kādos Iecavnieka netā atrodamajos failos atradu, ka varētu būt runa par 47 konkrētajai degvielai). Pēc ES standartiem fosilajam dīzelim ir jābūt cetānskaitlim 51 vai lielākam. "Premium" DD reāli ir pat ap 60.

Tātad jautājums - vai ir iemesls pieņemt, ka Neste LV bānanu zemē tirgo kaut ko labāku par prasībās noteikto 51? Un ja acīmredzamā starpība starp 47 un 51, tad kādēļ gan tik neticami liekas, ka ar REiropā nopērkamo degvielu degvielas patēriņš tomēr atšķiras?

Seene 03.12.2010 14:36

Kanibaals rakstīja: Pieslēgt OBD-II readeri un nolasīt kļūdu. Kamēr kļūdas nav nav arī ko remontēt. EGR pie 100k arī nenāktu par ļaunu iztīrīt, būsi pārsteigts cik nokvēpis tur būs.

Vēlviens ieteikums pāriet uz biodegvielu, kvēpu būs mazāk.

Bio diemžēl saistās arī ar lielu jaudas zudumu un attiecīgi lielāku degvielas patēriņu. Tas tak fanam nederēs

Bet EGR var arī netīrīt - vajag vienkārši pa reizei auto kārtīgāk padzenāt - viss ļoti labi izdeg pats no sevis. Oi... tas tak arī fanam nederēs...

Seene 02.12.2010 23:11

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Oi... Baudāmā Meriva Tā kā esmu domājis par sava autiņa papildināšanu ar šo ierīci (oriģināli nav), lai dabūtu Vācijas ekouzlīmi, zinu, cik šāda manta maksā "dārgajam" SAAB. seekpart24.com/...

Ko tā nakļene dos?

Nu var jau nedarīt pa rietumnieciskam, bet gan pa latviskam - pameklēt kādu ar to bunduli aprīkotu pāris gadus vecu nograutu mašīnu šrotā un aprīkot no tā. Bet kas tev jebkurā gadījumā nodrošinās tā filtra izdedzināšanu? Ja pareizi atceros, tiem, kam tā uzparikte ir no rūpnīcas, kompis palīdz, pasmidzinot papildus degvielu

P.N. Kā vācieši izkontrolēs ka tev tas filtrs tiešām ir?

Ko dos? Tiesības iebraukt pilsētu centros. Neko jau vairāk. Un "pa latviskam" to darīt netaisos. Ja sanāks brukāt atkal uz Berlīni, ir jau sarunāts sertificēts serviss, kas prasa 900Eur ar visu uzstādīšanu un uzreiz arī izsniedz sertifikātu. Un ja vēlies zināt tehniskas detaļas, pameklē pats - visa informācija ir netā atrodama.

Seene 02.12.2010 13:17

VWfans rakstīja:

feciic rakstīja:

VWfans rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja: koroch esmu zemgalda shokaa par juusu lieliskiem auto, kas katru nedelju klepo, un dedzina pa velti degvielu......

Cik varētu maksāt kvēpu filtrs Opel-Merivai ???

4,99

Neticu, ka tik maz!

Te www.handler.lv/...

iemet šito kodu 5854443

un ja te parts.autoxp.ru/...

visu esmu salicis pareizi tad dabūsi kvēpu filtra cenu

Pirms tam gan labāk apsēsties

Paldies. Cena nav baudāma - 1001 lats.

Oi... Baudāmā Meriva Tā kā esmu domājis par sava autiņa papildināšanu ar šo ierīci (oriģināli nav), lai dabūtu Vācijas ekouzlīmi, zinu, cik šāda manta maksā \"dārgajam\" SAAB. seekpart24.com/...

Seene 02.12.2010 13:07

Sretsked rakstīja:

KAS zviedriem vai dāņiem to sociālo jomu sataisīja tādu labu?? Laimes lācis vietējais??

Vari atbildēt??

Paši cilvēki, kam nav jādzīvo sabiedrībā, kurā gan demogrāfiskās, gan psiholoģiskās okupācijas režīma sekas joprojām ir dominējošas iedzīvotāju vairākumam. Kurš savukārt, kā jau demokrātijā pienākas, ir pie "varas".

Seene 25.11.2010 9:55

Gauss rakstīja: Kas tie par auto speciem, kas nejēdz paši eļļu nomainīt

Otrs vienkāršākais un tīrākais darbs aiz riteņa nomaiņas.

Nu vot i riteni pats nemainīšu, ja vien to nebūs jādara piespiedu kārtā ceļa malā... Savu hobija tiesu esmu atskrūvējies jau sen. Tagad lai to dara tie, kam ir viss vajadzīgais aprīkojums un siltas, labi aprīkotas telpas. Es tikmēr savā biznesā varu vairāk nopelnīt. Un tam nav nekāda sakara ar to, ko jēdzu vai nejēdzu.

Seene 15.11.2010 17:13

Sretsked rakstīja: Man bija 2,3 D Norvēģijas braucienā.

Nu ja 2.3 nav mazmotors priekš D, tad ar tevi viss skaidrs

Seene 14.11.2010 13:40

ValdisM rakstīja:

Degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas stila unvidējā braukšanas ātruma kādā posmā.

Man Latvijā vienmēr ir mazāks degvielas patēriņš kā ārzemēs.

Izskaidrojums?

Man šeit ir mazāks vidējais braukšanas ātrums, tas ir, gan Latvijā gan ārzemēs es vienmēr braucu kopā ar pārējo auto plūsmu, un cenšos nelekt ārā no plūsmas.

Rezultātā LV vidējais braukšanas ātrums ir , piem. posmā Rīga-Krustpils man sanāk 72km/h, bet visā maršrutā Rīga-Rēzekne (250km veicu paraskti 3h un 15 vai 20min) vidējais ātrums ir 75-77km/h.. nu un attiecīgi patēriņš 5.0-5.5l/100km (2.0 litru benzīns).

Kā braucu ārzemēs ,vienmēr vidējais braukšanas ātrums tur ir lielāks (plūsmas ātrums lielāks). Piem. visu lietuvu no grenctāles līdz LT-PLi robežai nobraucu pāgājušo nedēļ pa 2h un 40 min -tas ir vidējais braukšanas ātrums apm 100km/h -loģiski ka patēriņš pieaug. Vienriez nobraucu no Rīgas līdz Krustpilij pa 1h un 35min -vidējais ātrums ~88km/h (viena apdzīšana aiz otras ), patēriņū nepiefiskēju, bet nu degvielas rādītājs dramatiski kritās uz leju. Kruspilī nācās pildīties.

Nu lūk, un ja cilvēks šeit cenšas ārpus apdzīovotām vietām braukt konstatnti starp 100-110km/h, tad to šeit ir izdarīt grūtāk kā ārzemēs, ir vairāk jāraustās, jābremzē, jāapdzen,attiecīgi patēriņš pie tā paša vidējā kustības ātruma pēc definīcijas būs lielāks

Vēl viens... Protams, ka atšķiras degvielas patēriņš atkarībā no brukšanas stila. Bet kas ir iemesls atšķirties degvielas patēriņam vienā maršrutā, vienā stilā, tikai pretējos virzienos.

Pievieno arī savu versiju. Pašlaik izskanējušās ir gana intriģējošas:

- braukšana pa/pret valdošo vēju virzienu

- braukšana līdzi/pretī zemes griešanās virzienam

- brukšana uz/no kalna pie augstumu starpības 25m/1300km

Seene 13.11.2010 23:24

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu pag,pag... es taču to rakstu neizdomāju,puuce.

Nu bet tu tak apgalvo, ka vācijas tiesnesis to ir sadarījis, nevis portāls izdomājis! Tā, itkā būtu blakus stāvējis. Tukšpļūtis...

Pag pag, ir reāls fakts-Vācijā tiesnesis to un to pateicis.

Kur ir fakts? Apollo rakstā? Vācijā biji? Tiesnesi redzēji? Tātad apgalvo muļķības.

Nu, ja es tur būtu bijis un redzējis, tas neko nemainītu.

PS. Palasi Crankshaft tekstu

Tukšpļūti.

tas būtu kā laboratorijas analīze mūsu DD... ka teikt no drošā avota

bet varētu sanākt arī tā.... www.youtube.com/...

Nu, šis kāreiz ir par tevi seeni un tamlīdzīgajiem. Kaut kur dzirdējuši,ka LV degviela ir slikta un nu mauj

Tak iedod vismaz linku ar tādu ziņu,ka LV soļķis slikts, kaut kas vismaz būs A tagad tikai kaut kādas tantiņu basņas.

Nu tak... tenku lapelē izlasītais ir fakts. Bet paša pieredzētais viennozīmīgi tantiņu basņas.

Seene 13.11.2010 17:27

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu pag,pag... es taču to rakstu neizdomāju,puuce.

Nu bet tu tak apgalvo, ka vācijas tiesnesis to ir sadarījis, nevis portāls izdomājis! Tā, itkā būtu blakus stāvējis. Tukšpļūtis...

Pag pag, ir reāls fakts-Vācijā tiesnesis to un to pateicis.

Kur ir fakts? Apollo rakstā? Vācijā biji? Tiesnesi redzēji? Tātad apgalvo muļķības.

Seene 13.11.2010 14:03

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

ttt rakstīja: Proba tāda, kad palika vēsāks laiks (zem +10), avensis negribīgi pielec - raustās, raustās (sajūta tāda, ka palaižās ar diviem vai trijiem podiem) un pēc tam viss aiziet. Siltākā laikā probu nav.

Man bija problēmas ar kvēlsvecēm termometra dēļ. Atkarībā no vides un dzinēja temperatūras, ECU izsmadzeņo, cik ilgi jāsilda. Attiecīgi sildīja par maz. Kamēr nenomainīju, risināju 3x sildot un tikai tad startējot.

Tad jau pielektu ar grūtībām vispār, nepielektu uz 2 cilindriem it kā..

Nē, tieši tā arī bija, ka leca ar 2-3 cilindriem raustīdamies. Pie tam aukstākā laikā atkal bez problēmām - ap 0 grādiem tas gļuks izpaudās.

Seene 13.11.2010 14:01

Sretsked rakstīja: Nu pag,pag... es taču to rakstu neizdomāju,puuce.

Nu bet tu tak apgalvo, ka vācijas tiesnesis to ir sadarījis, nevis portāls izdomājis! Tā, itkā būtu blakus stāvējis. Tukšpļūtis...

Seene 12.11.2010 22:54

ttt rakstīja: Proba tāda, kad palika vēsāks laiks (zem +10), avensis negribīgi pielec - raustās, raustās (sajūta tāda, ka palaižās ar diviem vai trijiem podiem) un pēc tam viss aiziet. Siltākā laikā probu nav.

Man bija problēmas ar kvēlsvecēm termometra dēļ. Atkarībā no vides un dzinēja temperatūras, ECU izsmadzeņo, cik ilgi jāsilda. Attiecīgi sildīja par maz. Kamēr nenomainīju, risināju 3x sildot un tikai tad startējot.

Seene 11.11.2010 23:20

Sretsked rakstīja: Attiecīgi,nākamais jautājums- Cik sver Seene ?

Apmēram tik, cik pēc Eiropas standartiem vajadzētu.

Seene 11.11.2010 12:27

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Es jau teicu,ka šitam neticu,jo esmu braucis daudz un neko tādu novērot nav izdevies. Teikt tu to vari, bet svars ir nekāds tam tekstam, baumu līmenis.

Tieši tāds pats svars, kā tam, ko tu tici vai nē.

Nu, tavam apgalvojums ir mazāk ticams. Jo tu tagad apgalvo,ka zāle ir rozā...

O, jā... Derētu jau kāds citāts par to rozā zāli. Bet nu tas, ka tavs apgalvojums vienmēr būs ticamāks, jau šaubas nevienam nerada

Seene 11.11.2010 12:20

Sretsked rakstīja:

Es jau teicu,ka šitam neticu,jo esmu braucis daudz un neko tādu novērot nav izdevies. Teikt tu to vari, bet svars ir nekāds tam tekstam, baumu līmenis.

Tieši tāds pats svars, kā tam, ko tu tici vai nē.

Seene 10.11.2010 16:49

Sretsked rakstīja:

Tikpat precīza ir degvielas uzskaite Tāpēc šķiet,ka Vācijā mazāk tērē Un labāk 'iet', stabiņi vien zib gar acīm

Jā tieši tā - tikpat precīza. Varu tev pateikt tikai atšķirību ar 50km precizitāti, ko var nobraukt no pilnas bākas līdz lampiņas iedegšanās brīdim. Vienā virzienā ~1000km, otrā ~1150-1200.

Seene 10.11.2010 16:34

Sretsked rakstīja:

Ja,ražotājs ir labdarības kantoris un tikai tāpēc,ka kaut kur ir maza alga,samazinās cenu Tas gan ir laba atziņa. Un neba nu tas ražotājs viens nosaka cenu, tur taču bāleliņi pa vidu

Leiši ieveisa te pie mums kafijejnīcu tīklu, Latvijas iezīme esot,ka Latvijā patērētājs akceptē augstu cenu.

No tā viedokļa,jā, jo vairāk pirks citur,attiecīgi, nepirks Latvijā, jākrīt cenai.

[b]Bet, ja ražotājs pārdos lētāk, vienalga tā degviela maksās tankštellē tos pašus 70 saņus...[/b]un tā cena ir tāda gan Statoilā gan jebkurā pāķu maztanciņā.

Lieliski - pats zini atbildi, bet turpini apgalvot pretējo...

Seene 10.11.2010 16:32

ValdisM rakstīja:

nē man vienkārši nāk smiekli, kad cilvēki stāsta -man ir 6 litru patēriņš 2tonnas smagam auto.

Pēc tam kā izrādās, auto pašmasa tomēr ir 1675 (tas ir a pilnu degvielas tvertni, rezerves riteni, pilniem tehnisko šķidrumu bačokiem un plus vadītāju -TAS IR -TEVI).

Un pastāsti ko vēl Tu vadā līdzi, ja IKDIENĀ Tev ir pašmasa 2tonnas -vai vadā visu laiku līdzi 4 večus ar 325kg kopsvaru, vai vadā līdzi visu laiku līdzi pilnas 16 soļaras kannas ?

vai arī degvielas patēriņu Tu tā arī tā pat mēri -reāli ir 6.7, -tātad apmēram 6litri

Reāli ļoti reti braucu viens. Piedod, ja tas tev liekas pārāk neprecīzi noapaļošanai. Nu NAV tam auto divas tonnas, NAV. Notiekti, ka pareizāk būtu teikt, ka vairāk par tonnu nesver.

Seene 10.11.2010 12:41

Sretsked rakstīja: Apburtais loks. Cilvēki lamā valdību par nepareizu rīcību, paši muhļī visko.

Tā gribās?

75% nodoklis darbaspēkam neatstāj iespējas rīkoties savādāk. Atrodi man kaut vēl vienu valsti, kur ir šāds idiotisms. Bieži piesauktā progresīvā nodokļa maksimums tā piemērošanas zemēs svārstās 50-60% robežās. Bet mēs tak varam atļauties atdod visu - kādēļ tikai 75%?

Seene 10.11.2010 12:38

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

jugasvilli rakstīja: A kas vainas opelim? Normāls auto. Jau 4. gadu braucu.

Opelim nav ne vainas,protams. Seene gan savējo lepni sauc par sābu un iedomājies,ka man skauž tas viņa brīnums

Es neesmu neko iedomājies - tava attieksme ir pārāk acīmredzama. Laikam jau tomēr zini, kur ir atšķirība un nespēj to sagremot

Un jā - nav īsti skaidrs, kas tev tieši nepatīk Isuzu dzinējā. 5-6 litru degvielas patēriņš divtonnīgam auto?

vai tad pašmasa tam auto ir 2 tonnas ?

Pašmasa 1675, pilna masa 2130. Tātad ikdienā apmeram divas tonnas.

Bet nu ja vēlies būt ļoti precīzs, tad atvainojos arī par parakstu. Motora tilpums ir tikai 2958 cm3, nevis 3.0 litri

Seene 10.11.2010 12:36

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Vai tas, ka nepirkšu krievijas degvielu, jebkādā veidā mainīs "neizskaidrojamo" faktu, ka mums ar savu pirktspēju ir gandrīz Eiropas augstākā bāzes cena degvielai?

Kāds sakars mūsu degvielas cenai ar ienākumiem?? Mums ir sava nafta,kuru tirgo Saeima? Ir taču tirgus cena. Tu esi tik naivs un doma,ka kāds degvielas ražotājs pārdod tev DD pa 20 santīmiem,ja citur varēs pārdot pa 60 ??

Un par cenu,paskaties te www.energy.eu/...

Un turpini maksāt savu naudu Krievijas kasē Visi baigi iegūsim, ieskaitot tavu čomu-kontrabandistu.

Un kāda starpība, kurā kasē maksāju? Krievijas vai Norvēģijas? Domā, ka nopērkot degvielu oficiālā DUS, visa naudiņa paliek Latvijā?

Un degvielas cenai ar ienākumiem ir vistiešākais sakars. Mums ir otrā augstākā degvielas cena EEZ aiz Lihtenšteinas, ja skatamiems PIRMS nodokļiem. Līdz ar to degvielas ražotājiem ir vēl daudz iespēju pazemināt cenu bez iespējām to konkurētspējīgi pārdot citur. Ja vien... mūsu tauta un tās "spogulis" nepieļautu to pašu, ko jebkurā citā nozarē - faktisku konkurences trūkumu un gatavību maksāt jekuru cenu, ko kādam ienāk prātā pieprasīt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti