Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Roneens 04.12.2006 12:20

Megaboriss rakstīja:

vilkss rakstīja: Foto no CARAC stieņiem ir pieejams? cik ilgi ir bijuši lietošanā?

Foto var apskatīt te ss.ss.lv/...

vai arī uzraksti e-pastu safotografēšu vairāk.

Īpašumā bija kādu gadu vai divus, lietoti pāris reizes galvenokārt komplektā ar velo turētājiem velospiēdu pārvadāšanai

Koļega interesējas, vai pie šiem stieņiem var piejūgt velo turētājus no f."MontBlanc"? Ždu!

Roneens 05.12.2006 15:14

Ar 'f' bija domāts firma/ražotājs. Lieta tāda, ka brīdī, kad pirkts velo turētājs, pārdevējs brīdināja par iespējamu nesaderību ar cita ražotāja stieņiem.

Roneens 31.01.2007 17:05

Laabs dzejolīc.

Roneens 05.02.2007 11:06

Mans JUNKERS katls strādāja teicami trīs gadus. Vienlaikus izvēlējos pievienot temperatūras regulējamo automātiku. Tipa dienas laikā +19, naktī +17 pēc C. Tad (divi gadi vēlāk) sākās brīnumi - pl.15.00 izslēdzas un sāk strādāt ap pl.22.00. Tā tas turpinājās līdz brīdim kamēr nomainīja katlam vadības bloku (LVL136,- ar piegādi un uzstādīšanu). Secinājums nāca pats. Izmērījām pienākošo strāvu. Katlam nepieciešams 230 W, bet pēcpusdienā, kad visi savācas mājās, man ienākošā knapi 203W. Un lūk, cietās tas katls, apnika un novēlēja mums izciest viņa sāpi. Tagad, kad uzstādīts jaunais vadības bloks, paraleli pieslēdzu strāvas stabilizatoru, to pašu ko piejūdz PC, tā saucamo UPS. Problēmas vairs mani nav piemeklējušas.

Roneens 22.02.2007 15:35

Varu ieteikt visai iedarbīgu un nesarežģītu "tēvu" metodi. Proti, zem paklājiņiem ieklāj avīzi. Avīze ļoti labi uzsūc mitrumu. Pa reizei pārbaudi (1-2 X nedēļā), mitra - izmet ārā un ieliec svaigu. Gumijas tepiķus neciešu vairs kā sugu. Pat ja viņš izpurināts, tad no zābakiem nokūstošās sniega u.c. daļas veido peļķi vannītē un melnie bikšu gali kļūst balti no, dāsni ar sāli kaisīto, ietvju putras. Bet, katram sava galva uz pleciem un ne tikai tamdēļ lai lapas nebirtu vēderā.

Roneens 22.02.2007 18:15

curmis rakstīja:

bummerr rakstīja: kaa jutas diizeli sodien?

laikam jasaka , ka sodien un turpmakaas dienas-

diesel lovers can take a cup of tea?!

Ja kādam interese varu piedāvāt autonomo pečku, savam uzliku un nekādu problēmu, lec momentā un mašīna ātri piesilst ~200Ls gaariks@inbox.lv

To: Curmis

Nosūtīts e-pasts.

Roneens 03.04.2007 12:52

Ja uz St.Pētrburgu, tad Veclaicene, bet ja uz Maskavu, tad Terehova. Ir robežpāreja Goliševas pagastā, bet īsti nemana sakarīgus ceļus pēc robežas. Ir vēl viens - Malnavas pagastā aiz Kārsavas, šis ceļš ar uz Pleskavu ved. Par vieglo rindām uz robežas gan nekas nav dzirdēts.

Roneens 04.04.2007 13:59

Kādā veidā šis maināmais numurs nonācis, ja nav noslēpums?

Roneens 04.04.2007 18:21

Pirmais rakstīja: CSDD tagad neļauj likt īsos numurus uz garajām mašīnām....

es nupat gribēju pārdodot mašīnu uzlikt no tās mašīnas 2ciparu numuru un mani diezgan pieklājīgi iekš CSDD atšuva, motivējot, ka viņiem trūkstot 2ciparu numuru

Šis konkrētais viencipara numurs ir kāreiz garais variants.

Roneens 11.04.2007 12:50

vai arī dzejnieku variācijas par tēmu "A u ņejo..."

"... A u ņejo

Vlagaļišķe -

metr na metr - kak sklad prodavoļstvennij.

Gģe mņe vzjatķ h.u.i

V kilometr

Štobi zģelaķ jei udovoļstvije?..."

Šitais bija atrodams, kā parodija par Krievu dzejnieku Majakovski

Roneens 14.04.2007 11:20

Par servisa grāmatiņu patiesumu un noskrējienu atbilstību laikam jau zin tikai pats auto. Tā nu tas ir. Pats gadu atpakaļ iegādājos lietotu (kārtējo) auto no Vācijas. Bet kamēr auto vēl atrodoties Vācijā gaidīja treileri, man tika nosūtīti fotoattēli un šasijas numurs. Nu lūk, izmantojot šo šasijas numuru ar datubāžu palīdzību noskaidroju visu sev nepieciešamo. Proti, visu kas ar viņu tika darīts pie autorizēta dīlera, gan noskrējiena atbilstība, gan eļļas/filtru maiņas utt. Izrādās, šāda datubāze pastāv vienota Eiropā un pie mums pieejami dati sākot ar 2000-o gadu. Vēl zinu ka eksistē tāda lieta, kā TUV (Vācijā vismaz) apliecinājums noskrējiena patiesumam. Bat par šo gan mani māc šaubas, jo cik dzirdēts par Leišu burvju māksliniekiem, tad ticamības % gaužām mazs.

Roneens 14.04.2007 11:23

Aizmirsu piebilst - runa par Audi A6

Roneens 16.04.2007 15:45

Ar siltumu nav nekādu problēmu. Ja pečka strādā, tad visiem silti, bez starpības priekšā vai aizmugurē.

Roneens 17.04.2007 13:02

Manā īpašumā, jau otrais pēc kārtas ar C4 Avant virsbūvi. Savu izvēli neesmu nožēlojis ne brīdi, tieši otrādi. Vajag ar suni uz dresūru, izstādi, vai ārsta - lūdzu. Pienākusi kārtējā brīvdiena - lūdzu laiva makšķeres telts u.c. un uz priekšu. Tieši izmantojot uzbūves pozitīvās īpatnības, man nav nepieciešams otrs auto. Bet kā zināms, tad vienam patīk māte, otram meita, bet trešam...

Roneens 18.04.2007 11:23

nafigators rakstīja:

exif rakstīja: A ko domaa, suns taadaa merivaa pat iekshaa neseestos Vajag audaku

Mans ne merivā sēstos, ne audakā! Paceļ kāju un atšļircē tādus šrotus un vēl kluci ļitakos ieliek!

Viens šāds šļircētmēģinātājs nopelnīja gaisenes lādiņu pakaļā un vairs nav redzēts. Arī saimniekam tika izskaidrota atbildība par suņa uzvedību.

Roneens 18.04.2007 11:36

Par muļķi būsi nedaudz sev saglaimojis. Ir tāds teiciens "..ja tu strīdies ar muļķi, tad viņš visdrīzāk dara to pašu". Neba nu tev man stāstīt par normatīvajiem aktiem. Atpūties un nomierinies, agresīvais tipiņ.

Roneens 18.04.2007 11:38

Jau piegriezies! Bērnudārzs gatavais!

Roneens 27.04.2007 11:07

Reāls sludinājums!

molotok.ru/...

Roneens 07.05.2007 12:53

Riebjas skatīties! Kā nav kauna tik atklāti haltūrēt. Neviļus rodas jautājums - cik mūsu bāleliņiem piesolīts lai zaudētu Norvēģiem. Protams pats uz ledus neizdarītu ne tik, bet mēs taču zinām/esam redzējuši, ka var spēlēt, ja grib. Kauns.

Roneens 14.05.2007 13:06

kasinsh79 rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ...

Nu es varu tev piedāvāt patiešām LABU un oriģinālu, nesistu un nenodzītu A6 2,5 TDi 140 zs, universāli...

Mans tieši tāds pats (gandrīz) tikai 10 tūkst. mazāks noskrējiens, tumši zaļš, oriģinālā krāsa (šī portāla pulētājs arī apstiprināja), oriģinālais noskrējiens, hromētiem reliņiem + S-line. Jāatzīst, ka meklēju viņu Vācijā (caur pazīstamiem bumbieriem) 9-us mēnešus. Samaksāju ar, par 1000 - 1500 EUR dārgāk, kā pie mums viņus tirgo, bet ir tā vērts. Lai veicas meklējumos

Roneens 23.05.2007 11:22

Daudziem, šeit kas izteikušies var piekrist. Pašam tāda kā neliela problēma - neieredzu, ja kāds "iesēžas astē". Ar to šoreiz domāju, nevis tos kas izmanto priekšā braucošo ātruma pārsniegšanas gadījumā, bet gan, tos kas turas pāris metrus no aizmugurējā numura. Dažreiz speciāli nedaudz piespiežu bremžu pedāli, lai braucējs padomā par distanci. Un tas strādā - divkāršs rezultāts, jo man prāts mierīgāks un aizmugurējam mazākas iespējas "saburzīt" manu auto, neparedzamu apstākļu ietekmē.

P.S. vienkārši vēlējos paust savu viedokli.

Roneens 24.05.2007 18:20

Pēctam paziņos (ja paziņos), ka tik nopietnas atbildes sniegšanai nepieciešams papildus laiks - jau 30 dienas. Atbildes sniegšanu pieļaujamos "rāmjus" šada veida iestādēs zin no galvas. Tik nesaprotu, kam no vilcināšanās kāds labums.

Roneens 31.05.2007 10:37

Nedaudz neizpratu, kur topika autors (pirmā lapā) saskatījis problēmas kredītiem latos? Pašlaik problēmas vairāk tiem kam aizdevuma/atmaksas valūta ārvalstu. Tas tā uzziņai, lai draugu vidū, dzerot alu, nesanāk izgāzties.

Roneens 31.05.2007 10:55

Tik tiešām EUR kredītprocentu likmēm nekas nav mainījies, ja pielīgta peldošā likme?

Roneens 31.05.2007 11:02

Ne, ne - nestrādāju nekādā finansu analītiķu kantorī. Zinu, ka strauji samazinājies izsniegto kredītu skaits būvniecībai tiem, kas ceļ priekš citiem, lai nopelnītu. Lasi - rindu mājas utt., utml.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti