Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Graberis 20.09.2007 13:29

Kāpēc Itālijā reģistrētai mašīnai nevar Vācijā izņemt?

A kā tu savu volviķi Latvijā piereģistrēji? Viņš tak arī Itālijā reģistrēts.

P.S. A kas ar taviem vecākiem? A ko es par māti - es saku, tavu māti turpat, a tu ko padomāji

Graberis 20.09.2007 11:39

Pats lohs, un tavu māti turpat - es tev te populārzinātniski cenšos izskaidrot, ko cilvēks augstāk rakstīja a tu lamājies

Neesu auslandē bijis un mani tādas problēmas neskar - mans uzskats ir, ka auto jāpērk jauns un jāpārdod mazlietots. Čakars ar lietotu bezgarantijas auto man neatmaksājas.

Bet attiecībā par itāļu mašīnām - jo tālāk uz dienvidiem, jo mašīnas ir lētākas, kaut kāds pamats tam ir. Izvītrojot ārā konkrētās valsts nodokļus, tik un tā paliek nāvīga atšķirība. Piemēram, jauna C4 starpība starp Latviju un Grieķiju ir apaļas 5 štukas eiro.

Graberis 20.09.2007 11:31

Angļu ne, latviešu gan. Ņemam šito:

anekdotov.net 19.09.2007

- Абрам ты что заболел?

- Нет.

- А чего таблетки ешь?

- Так срок годности кончается...

ass.lv 20.09.2007

- Ābram, vai tu esi saslimis?

- Nē.

- Tad kāpēc dzer tabletes?

- Tām rīt beigsies derīguma termiņš.

anekdotov.net 18.09.2007

Пьяница поутру, поднося кружку с пивом ко рту, спрашивает:

- Душа, принимаешь?

А измученная душа в ответ:

- Hет!

Тот удивляется:

- Душа, принимаешь? Последний раз спрашиваю: да или нет?

- Hет!

- Hу, посторонись, а то оболью!

ass.lv 19.09.2007

Agrs rīts. Dzērājs, pielicis glāzīti pie mutes, jautā:

- Dvēsele, vai ņemsi pretī?

Izmocītā dvēsele atbild:

- Nē!

- Dvēsele, ņemsi pretī? Es jautāju pēdējo reizi – jā vai nē?

- Nē!

- Tad pamūc malā, citādi tevi apliešu!

Turpināt?

Graberis 20.09.2007 11:19

nuhajs rakstīja:

Graberis rakstīja: nuhaj - cilvēks tev saka, ka aizbraukuši uz viņējo iestādi un ir dabūjuši tranzīta numurus - tas ir reāls fakts. Tu centies iestāstīt, ka tāds fakts nav bijis, jo viņš nevar būt.

Latvijā tu arī vari dabūt tranzīta numurus - tas nozīmē, ka autiņam atļauts škērsot valsti. Numuri sarkani uz balta fona (izņemot NVS - tur tie ir diplomātiem).

Tev ir vispār kaut kāda saskarsme bijusi ar Vācijas auto pirkšanu un vietējo numurkantori?

nuhaj, pļin, tu lasīt nemāki vai pierē dauzīts - cilvēks tev saka, ka ir dabūjis numurus a tu turpini pļūtīt tālāk. Johaidī, ja tev rīt no rīta uz galvas ķieģelis uzkritīs, tu arī stāstīsi, ka ne, jo māja ta no paneļiem

Graberis 20.09.2007 11:16

Kņigu nečital, bet domāju, ka var - pēc loģikas tā sanāk. Tranzīta numuri ir vajadzīgi, lai, ja auto nav uzskaitē, ļautu piedalīties satiksmē, un kaut kādas šaizes gadījumā varētu tevi atrast.

Ja šitāds variants neiet cauri, tad sanāk, ka ar savu autiņu izdomājot aizvīlēt līdz Lisabonai, tev katrā valstī būtu jāčāpo un jāpārreģistrē autiņš.

Latvijas CSDD prasa 5 dienu laikā reģistrēties, taču man šķiet, ka uz šo varētu arī pajāt, kaut kā tas bišku neiet kopā ar Eiropas normām.

Nu, vēl varētu būt variants, ka autiņš kaut kādā Itālijā ir nosperts un ar visiem ļipovijiem papīriem tiek tirgots Vācijā speciāli kādam no jaunajām valstīm. Tādēļ Vācijas iestādē, saprotams, labāk nerādīties.

Graberis 20.09.2007 11:05

Pārpublicēt no ass.lv aizliegts - šis portāls nemāk neko citu, kā pārpublicēt aizvakardienas anekdotov.net

Graberis 20.09.2007 10:53

nuhaj - cilvēks tev saka, ka aizbraukuši uz viņējo iestādi un ir dabūjuši tranzīta numurus - tas ir reāls fakts. Tu centies iestāstīt, ka tāds fakts nav bijis, jo viņš nevar būt.

Latvijā tu arī vari dabūt tranzīta numurus - tas nozīmē, ka autiņam atļauts škērsot valsti. Numuri sarkani uz balta fona (izņemot NVS - tur tie ir diplomātiem).

Graberis 19.09.2007 1:16

Guess, who's back, back again...Shady's bakc, call some men

Graberis 18.09.2007 16:16

Nezinu - abus dabūju komplektā: ziemenes kopā ar auto, vasarenes kopā ar ļitakiem.

Graberis 18.09.2007 13:39

Nezinu, es ieteiktu Bridgestone - katrā ziņā man ziemenes ir labākas par vasaras Michelin pilotu. Klusākas, saķere labāka, patēriņš mazāks (bišku biju sašauts, kad pēc identiska izmēra vasareņu uzlikšanas patēriņš par puslitru pieauga).

Graberis 13.09.2007 13:55

Ozz rakstīja:

A ko sevi raaziisi, ja buus tirzaa darbs un materiaals

Tev pastāstīt, kā?

Graberis 13.09.2007 9:07

Tiešām 8itch

Graberis 07.09.2007 9:44

Kunkst acīmredzot tie, kuriem šķiet, ka kanibāls, kas kaut ko jēdzīgu dara, ir noziedzies pret visu darbaļaužu interesēm sēdēt uz pečkas un kasīt utis.

Un derīgi jebkuri līdzekļi - var sākt kaut vai [bez]tēmu par to, ka par tik lētām naudām tik īsā laikā izpulēt švīkas nav iespējams.

Par tiem 5 centimetriem - tev pašam smiekls nenāk? Varbūt vēl paņem mikroskopu un papēti - redzēsi kādām švīkām un gropēm klāta pat svaiga lakas kārta.

Graberis 31.08.2007 14:21

Un kur tu pirms nedēļas biji?

Graberis 31.08.2007 14:21

Ak jā, (sarkanie ģīmīši)

Graberis 30.08.2007 16:39

Zoo rakstīja: 2 seene...

es jau labu laiku atpakalj pareekjinaaju, ka man pat kartupeljus pasa vajadziibaam ir izdeviigaak pirkt, nevis audzeet ....dikti daudz visa kaa vajag...

un par to spirta ieguusanu no kaarkliemieguut jau ieguusi, bet stipri švaku to braagu...

cik es no taa saprotu, jo augstaaks cukura liimenis (arii cietes) jo vairaak alkohola sanaak ko destileet...

kartupelji, graudaugi,cukurbietes, auglji -jaa...

kaarkli, nezaales u.c biomasa-laikam ka nee...

Pazor, tavariš, marš uz pamatskolu bioloģiju atkārtot.

Glikoze, fruktoze, saharoze, cukurs, ciete, celuloze, hitīns (laikam hitīns arī - tas ir kukaiņu eksoskeleta pamatā) - tie visi ir ogļhidrāti tikai viens par otru arvien sarežģītāki.

Līdz pat cietei ir vienkārši sašķeļami, tādēļ no tiem vienkārši saraudzēt brāgu. Celulozes sašķelšanai jau vajadzīgas speciālas baktērijas, hitīnam jau baktērijas + UV starojums + vēl nezinkas. Teorētiski spirtu var dzīt no dajebkā organiska - vajadzīgas tikai pareizās baktērijas, fermenti un sēnes.

Graberis 30.08.2007 16:15

Mja, varbūt durvis aizslēgtas - nezinu, kā pasātiem, bet citām markām tad tas puļķis virinās pa tukšo.

Ja pasātam ir vienkārši sviras mehānisms, tad ir glupi - pazaudējies klikšķis un vienīgais variants bez caurumu taisīšanas ir tomēr kaut kā to apšuvumu no iekšpuses nodabūt.

Vispār, kas tur neļauj viņu aizvērtām durvīm noņemt? Nevar uz augšu izkabināt ārā vai kaut kas priekšā?

Ta izcel kaut beņķi, noskrūvē visu, kas skrūvējams, nolaid stiklu, gan jau pa kādām 2 stundām izmocīsi. Vest uz servi "speciālistam" būs ilgāk un dārgāk - par pīppauzēm un meistaru konsīlija spriedumu vēl piemaksāsi.

Graberis 30.08.2007 10:42

Lomixx rakstīja: Fīča skaidra, bet vienīgi, kā lai dabū nost abšivku ja nevar atvērt durvis???

Tiešām nevar atvērt pat tad, ja to puļķi ar roku pietur? Ja nevar, tad tiešām apšuvums ir sānos pieskrūvēts nevis tikai no iekšas?

Kaut kā man neticās

Graberis 29.08.2007 8:47

Par pasātu nezinu, taču diezi vai friči būtu izdomājuši kaut ko radikāli atšķirīgu. Nedomāju, ka centrālā pie vainas - tad neslēgtos vaļā neviena durve. Ticamākais - vaina tā puļķa bīdīšanas motoriņā, kurš vienkārši nedarbojas un ir palicis aizvērtā stāvoklī (tādēļ arī puļķis ielien atpakaļ). Pacel puļķi, atver durvis, ņem nost apšuvumu un meklē vainu. Vainas var būt sekojošas:

1. Santīmsipējam vissliktākais variants - motoriņš tiešām ir miris. Meklē vietā.

2. Atvienojies motoriņa štekeris vai apsūbējuši kontakti - savieno vai notīri.

3. Pārlocījušies/pārdeguši/pārtrūkuši/whatever vadi uz motoriņu. Vissliktākais variants jebkurā gadījumā, jo nepieciešama vadu nomaiņa ar visu lodēšanu un izdabūšanu no salona uz durvīm.

Graberis 26.08.2007 22:03

Nav jau runa par stumšanu, cik par to, ka beigās tas viss sava stulbuma dēļ par velti ir izrādījies.

Graberis 24.08.2007 16:58

opelis rakstīja: Aizbraucu pie brālēna uz laukiem, šis saka, laižam uz blakus miestu 20km uz balli. Braucam ar veco čezetu, darbināmais kloķis, kas reizē ir ātrumpārslēgs pēc remonta izrādās nav pieskrūvēts un pazūd jau pirmajā etapā. Moci var iedarbināt tikai stumjot un ātrums ir tikai ceturtais, piedevām stumšanai jābūt konkrētai, jo čežai ta sajūgs automātiskais. Moci iestumjam , brālēns uzlec uz tā, tad agriežas uz šaurā lauku ceļa (mocim tikai ceturtais robs) , brauc man garām, es ieskrienos un mēģinu uzlekt tam virsū - pēc treniņa sāka izdoties ar kādu trešo reizi. Līdz ballei tikām, dabūjām no vietējiem pa muti un laimīgi braucam mājās. A mocim izrādās nav uguņu, lietus arī šak līt. Braucam pa meža ceļu, vadoties pēc koku aprisēm debesīs. Vienā vietā brālēns piebremzē , prasu , kas ir , šis saka te kaut kur esot ceļš bijis pārrakts . Kādu gabalu braucam lēnām , laikam jau ceļu salabojuši, dod tik gāzi virsū, kā uzņemam ātrumu, tā uz mutes- nav gan tranšja aizbērta. Moci vairs iestut nevaram , kaut kas salūzis , stumjam atlikušos 6 km . No rīta izrādās, ka krītot bākas krāns aizgājis ciet..

Nē nu, šitais ir da best Esmu stūmis moci ar sausu aķi 8 km, vari iedomāties to laimi.

Graberis 24.08.2007 13:05

Archijs2 rakstīja: Graber, tik ļoti vajag notrulināt vadītājus un padarīt dažus āpšus vēl blondākus? Tie ir nevajadzīgi izdevumi. Pie tam ņemot vērā Latvijas darbu izmaksas, tad tas izmaksās "miljardu" ar visām kabatā bāzšanām. Tad labāk lai ceļus labo par to naudu.

Nu, tur ne tik daudz sakars ar blondīnismu, cik vienkārši ar kopējo plūsmu un santīmiesipšanu - ieraugi dzelteno, atlaid gāzi un pieripo pie krusta, jo zini, ka nav kurs skriet. Pie mums tauta min, vēl cerībā ka paspēs (vai otrādi - kamēr piebrauks, būs jau zaļais) kamēr redz, ka tālāk nav kur likties, tad dod pa bremzēm.

Graberis 24.08.2007 11:32

Vēl, ārč, ieteikums - kad (ja) būsi par cēpē, izsit cauri tādu variantu ar luksoforiem kā Atēnās: pirms katra luksofora ir papildus dzeltenmirgojošie prožektori (nu, tādi, kā pie gājēju pārejām vietām salikti), kas brīdina, ka nākamajā krustā luksofors ir vai nu uz sarkanā vai tūliņ būs, lasi, nepaspēsi tā vai tā, tādēļ sāc jau bremzēt. Dikti ērts tāds variants bija, patikās.

Graberis 23.08.2007 16:25

Man bija vēl labāk - skrūvējot riģipsi pie griestiem, skrūve tieši cauri vadam.

Skrūvēju nākamās, jūtu, ka kaut kas bišku tā kā sit pa nagiem, bet tik švaki, ka nevar saprast vai pa īstam, vai tikai šilierējas.

Joki sākās, kad liku tālāk profilus gar sienām - stāvu un kratos ar to dzelzi rokās, izmest arī nesanāk (rokām nervi sagājuši uz īso), beigās kaut kā izlocījos.

Graberis 23.08.2007 14:06

Vispār pa nakti tos luksoforus vajadzētu centralizēti nah slēgt ārā. Nauda par elektrību ietaupītos, varēs Pareksā uz 6 pročiem ielikt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti